jak zmieniać biegi bez szarpania

Michał Małek

Dlaczego autobus szarpie? Bo jest zbyt nowoczesny

Dlaczego autobus szarpie? Bo jest zbyt nowoczesny

Warszawskie autobusy szarpią tak, że się nimi nie jedzie, tylko w nich lata - napisał w piątkowej "Gazecie" Dariusz Bartoszewicz. Na naszym profilu na Facebooku odpowiedział mu Michał Małek.

Jaguar XE | Pierwsza jazda | Sedan ostatniej szansy

XE to drugie podejście Jaguara do modelu klasy średniej. Tym razem nie z Fordem, ale własnymi siłami - Jaguar stworzył model mający walczyć z dominacją niemieckich producentów

Opel Insignia OPC Unlimited Edition | Test | Kropka nad "i"

OPC - ten skrót u każdego fana Opla wywołuje szybsze bicie serca, a pozostałym użytkownikom drogi wysyła jasny komunikat, że raczej nie warto z nim zadzierać. Insignia z tym znaczkiem obiecuje bardzo wiele. Sprawdzimy czy ze wszystkich obietnic się wywiązuje

Mercedes GLA 200 CDI 4Matic | Test | Wysokie A

Mercedes GLA 200 CDI 4Matic | Test | Wysokie A

tryb "terenowy" (inne momenty zmiany biegów i reakcja na pedał gazu) oraz asystenta zjazdu ze wzniesienia - działa bez zarzutu. Fabryczni tunerzy | AMG Napisy na tylnej klapie zdradzają podstawową specyfikację (można z nich zrezygnować). Trzy rogi pokrywy bagażnika pokryto napisami GLA 200

Honda Civic Type R vs. Renault Megane R.S. Trophy | Porównanie | Japonia kontratakuje

Honda Civic Type R vs. Renault Megane R.S. Trophy | Porównanie | Japonia kontratakuje

przednich kół sprawnie przyspiesza bez żadnych szarpnięć czy drgań na kierownicy, nawet przy mocnym wciśnięciu pedału gazu. Sprint Japończyka od 0 do 100 km/h trwa ekspresowe 5,7 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi aż 270 km/h! Szkoda, że w Polsce jest tak mało miejsc, żeby legalnie wykorzystać potencjał

Ford Ranger - test | Chuck Norris approved

Ford Ranger - test | Chuck Norris approved

. Niestety nawet komplet pięciu pasażerów nic tu nie zmienia. Bez obciążenia paki nie ma szans na komfortową jazdę po naszych drogach.W trakcie jazdy wychodzi jeszcze jedna wada, skrzynia biegów. Aby auto nie szarpało podczas ruszania i zmiany biegów trzeba delikatnie operować sprzęgłem, a sam mechanizm

Mitsubishi Lancer Evo X - Kryzys czterdziestolatka

ziemi (efekt przeprojektowania kolektora wydechowego). Jest też ponoć bardziej ekologiczna i oszczędna, ale kogo to obchodzi. Ciekawsza byłby informacja, ile koni można wyciągnąć z tego silnika bez dotykania mechaniki. Przesuwam lewarek na pozycję Drive i ruszam. Nie ma szarpania, nie muszę się siłować

Mercedes E63 AMG

takich wymarzonych - co tu ukrywać - klientów ma Ferrari. Jednak auta z Maranello nie potrafią niczym zaskoczyć - są ostentacyjnie głośne, szybkie i mocne. Co innego ten spokojny sedan. Z ogranicznikiem czy bez? Kiedyś myślałem, że jeśli auto ma 500 koni, trzeba obchodzić się z nim jak z granatem bez

Audi A4 - Detronizator

centymetra. Zaowocowało to rzecz jasna większą ilością miejsca w kabinie, odczuwalną zwłaszcza z przodu. Już pierwsze pięć minut na lewym fotelu przekonało mnie, że się nie rozczaruję. Pozycję za kierownicą można określić tylko jednym słowem - wzorowa. Bez trudu udało mi się usiąść bardzo nisko z niemal

Maserati Quattroporte Automatica - test | Za kierownicą

biegów w trybie automatycznym przebiegała wyjątkowo nieharmonijnie, w trybie ręcznym podróżnymi szarpało jak w popsutej windzie. Amerykańscy klienci narzekali na jazdę wmieście i zaczęli odwracać się od niekonwencjonalnej włoskiej limuzyny. Szybka decyzja i zamówienie na znane z BMW 6-stopniowe

Citroën C4 Picasso vs. Opel Zafira

automatycznym szarpie, wprowadzając auto w nieprzyjemne bujanie. Dzieje się tak przy każdej zmianie w górę i redukcji. Na szczęście można zmienić tryb pracy skrzyni na ręczny, wtedy biegi zmienia się manetkami za kierownicą. Komfort jest nieco lepszy, pod warunkiem że kierowca nauczy się delikatnie puszczać gaz

Honda Civic Type R - diabelska siła

Honda nie może istnieć bez wyścigów, prosto z lotniska w Lizbonie skierowaliśmy się na tor wyścigowy Estoril (jeszcze w 1996 roku ścigały się tu samochody F1). Pora na odrobinę szaleństwa. Jedynka, dwójka, trójka... skrzynia biegów jest diabelnie szybka. Ma solidną gałkę, bardzo krótkie skoki i zapewnia

Hopa na Mucharzu - Citroen C4 by Loeb

zawieszenie, atrakcyjna cenaHAMULECPasy bezpieczeństwa bez regulacji wysokości , tylko pięć biegów, łatwo parujące szyby, niezbyt cichy silnik i zawieszenie, gumowato pracująca skrzynia biegówSUMMA SUMMARUMWersja Loeb nie różni się technicznie od usportowionego VTS-a. Zatem kierowca limitowanej serii nie

Ferrari F430 - test | Za kierownicą

wyjaśnia co i jak. Słuchając, zerkam wokół. Co innego siedzieć w takim aucie na targach, co innego na torze, wiedząc, że już za chwilę...- Od startu do mety trzymasz kierownicę za piętnaście trzecia. Prowadź wzrok po zamierzonej linii przejazdu. Nie spóźnij zmiany biegów...Kolejne Ferrari bez tradycyjnego

Niedźwiedź o gołębim sercu - Moto Guzzi Griso 1100

oczywiście może brzmieć banalnie, bo silnik jest jednym z istotniejszych elementów każdego niemal motocykla. Tylko, że Griso bez silnika wyglądałby jak cienki, francuski naleśnik rozsmarowany na kilku rurkach podwozia.Wielkie cylindry zawadiacko wyglądają poza obrys zbiornika paliwa. W każdej z głowic

Smart Roadster V6 Biturbo

biegu. Świst turbo. Pisk opon. Lekka kontra. I tak w kółko. Mógłbym bez końca. Jeździłem już wszystkimi smartami w zwykłej wersji i tej lekko lub bardziej podrasowanej przez Brabusa, ale żadna z nich nie dawała tyle radości i nie prowadziła się tak jak V6 Biturbo. Mało tego, jeszcze żaden samochód nie

Land Rover Range Rover Sport V8 Supercharged. Pomarańczowa rewolucja.

 pół tony. I radzi sobie, dzięki ilości mechanicznych koni przede wszystkim, ale także dzięki skrzyni biegów, która jest produktem typowo sportowym. Nie dość, że automat zmienia biegi bez szarpania i w mgnieniu oka, to hamuje silnikiem, a przełączony w tryb sportowy robi

Poznań o trzech litrach

Poznań o trzech litrach

zaczyna doskwierać brak wyświetlacza biegów. Ten element mają zarówno Suzuki, jak i Yamaha. Ostry lewy po dużej patelni znany bywalcom poznańskiego toru powinienem wchodzić dwójką. Co z tego, kiedy tuż za patelnią pogubiłem się przy redukcji. Kiedyś już konstruktorzy Yamahy twierdzili, że po

Honda FCX Clarity - test | Za kierownicą

prędkościach jedynym źródłem hałasu są opony i powietrze. Nie ma skrzyni biegów, więc nic nie szarpie. Nie ma silnika spalinowego, więc nie czuć wibracji. To najmniej angażujący kierowcę samochód, jaki miałem okazję prowadzić. Hybrydowy Lexus do trzeciej potęgi. Zaczynam sobie wyobrażać: hałaśliwy dziś Rzym z

Volkswagen Golf Plus

z bardziej gorącą, nawiązującą do Altei stylizacją. Bez względu na powody wprowadzenia Plusa wygrali na tym klienci. Bo zainteresowani VW jeszcze do niedawna nie mogli kupić minivana. Teraz oferta jest kompletna. Tyle o pozycjonowaniu Golfa Plusa - pora na wrażenia z jazdy.Wyższy poziomSpodziewałem

Konfrontacje: BMW Z4 3.0i/Honda S2000

poczytalności, więc gdybyście przypadkiem przyłożyli budzącemu - nie będziecie pociągnięci do odpowiedzialności.Walcząc z sennością, oglądam silnik S2000. Jaskrawoczerwony dekiel skrywa to, powód do dumy skośnookich konstruktorów: Zobaczcie, wycisnęliśmy aż 240 KM z dwóch litrów! Bez turbo!"Odrzucamy

BMW M5

! Chłodzony radiatorami mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu tylko czeka, by zarzucić tyłem. Potrafi to zrobić nawet przy włączonym DSC. A przy wyłączonym? Postanawiam przekonać się na przydrożnym placu. Oba tylne koła buksujące w zgodnym rytmie zmieniają tę limuzynę w cyrkiel. Piątka kręci bączki bez

BMW 335i coupé vs. Ford Mustang GT

jak kiedyś, ba - nie ma nawet dwudrzwiowej wersji! Dlatego - choć nie bez smutku - pozwoliliśmy sobie nieco zniekształcić motoryzacyjny wątek fabuły, dodając doń europejski akcent. Zamieniliśmy Chargera na BMW 335i - samochód uznany przez dziennikarzy angielskiego "Autocara" za "

Chevrolet Corvette C6

Niektóre auta są jak wzorzec metra. Golf, Mercedes, no i Porsche to wciąż najczęstsze obiekty odniesień, czy to się komu podoba, czy nie. O ile jednak dwa pierwsze nie zdołały obronić swej pozycji, o tyle Porsche jest klasą dla siebie. Czy wyobrażacie sobie świat bez 911? No way! Unmöglich! To

Range Rover Sport Supercharged LE

ile na zewnątrz mamy do czynienia z Iron Maiden grającym koncertowe "The number of the beast", o tyle w środku słychać co najwyżej studyjnych Stonesów z ich nieśmiertelnym "Brown sugar". Też klasycznie i rockandrollowo, ale bez dreszczu emocji. Widlasta ósemka została wyciszona na

BMW 530d

- z czasem ustąpi miejsca jeszcze doskonalszej konstrukcji: zmieniająca biegi bez straty ciągu ZSG (podobna do volkswagenowskiej DSG, tyle że jednosprzęgłowa) powinna być wolna od przypadłości swojej poprzedniczki i nie szarpać tak podczas ostrego przyspieszania. Pozostałe skrzynie pracują w zasadzie

Re: Jesteście z tych dbających o swoje samochody?

dbam w inny sposob: traktuje pojazd delikatnie, jezdze miekko i plynnie, bez szarpania, gwaltownych manewrow, z wyczuciem zmieniam biegi, itd. Nasluchuje ewentualne niepokojace dzwieki, mogace wskazywac na usterke szybko je zglaszam odpowiednim instancjom ;-) Samochody odwdzieczaja sie nam

Re: gaz a zmiana biegów, pytanie od poczatkujaceg

derff napisał: > Jak sie zmienia biegi b. szybko to nie ma żadnych szarpnięć. Bzdura. > Jest też technika rajdowa błyskawicznej zmiany biegów bez puszczania gazu. Wte > dy samochód dostaje lekkiego kopa do przodu. Można to opanować ćwicząc najpierw > redukcję > np. z 4 na 3

Re: Szarpiąca Puma

Dokładnie tak jak napisałeś. Ostatnio dolałem Water Remover i jest lepiej. Tzn. nie kręciłem jej do 5k ale tuż pow. 4k obr zmieniałem biegi i nie szarpało. No i pow. 100km/h jedzie dalej bez żadnych szarpnięć. Ogólnie przeczytałem też o różnych przypadkach z usterkami typu pompa-bak i bardzo mi one

Re: TCT czyli dwa sprzęgła "made In Italy"

potrafi sama wpasc na pomysl hamowania silnikiem bez szarpania i dlawienia itp.; kickdown to juz wiadomo - po pol sekundy mam najwlasciwszy bieg do wyprzedzania i nie musze sie zastanawiac; jak zaczynam deptac gaz mocniej niz zwykle to skrzynia sama to wyczuwa i zaczyna cignac silnik na wyzsze obroty

Re: Automat

Auto autu nie rowne a zwlaszcza automatyczna skrzynia...wszytko zalezy jak poprzednik o nia dbal.. Napewno nalezy przjechac i sprawdzic jak zmienia biegi - powinny byc delikatne bez zadnego szarpania. Sprawdzic zmiany przy wyprzedzaniu - Po przycisnieciu gazy do podlogi (jest tam taki przelacznik

Re: Vancouver 2010. Deszczowe pudła Sikory - pods

jest dobrym biegaczem, ale już nie najmłodszym, zapewne liczy na to, że w biegu pościgowym warunki nie będą się tak zmieniać. A wtedy powinien bez problemu odrobić te dwie minuty, już miał w tym sezonie taki bieg, że startując z 40 miejsca przebił się do pierwszej dziesiątki...

Re: PROBLEM Z BIEGAMI

a jaki to motocykl bo ciezko stwierdzic co sie zepsiutalo nie znajac maszyny... ale pewnie to sprzeglo ale tez moga byc lozyska na walkach ... a biegi ci nie wyskakuja samoczynnie?? albo szarpie bo niechlujnie zmieniasz te biegi.... bez urazy ale to tez czesta przyczyna awarii pozdro jagiel

Re: Automat

Automat, o ile nie jest to trzybiegowy zabytek jest OK. Na jezdzie probnej zwroc uwage, czy plynnie zmienia biegi, nie szarpie, nie slizga. Wbrew pozorom, automat oszczedza silnik ze wzgledu na mokre sprzegla, umiejetnosc podnoszenia obrotow bez redukcji albo i redukujac w miare potrzeby

BMW 328 - wrażenia z jazdy

... Wrażenia..... dobre, ale... Zacznę od zalet: -wspaniały automat - mimo, że to przekładnia planetarna - jest znakomicie zestrojona - nie szarpie, zmienia biegi bardzo szybko i bez szarpnięć, we właściwych miejscach redukuje - bez zmieniania programu - na podstawie pozycji gazu wyczuwa kiedy chcemy jechać

słówko o instruktorach

trzeci - gdybym od razu zaczęła od nauki z nim - zdałabym już dawno! Spokojny, opanowany i chcący nauczyć. Nagle się okazało, że potrafię płynnie ruszyc, że potrafię ładnie zmienic bieg bez szarpania się ze skrzynią biegów, że umiem skręcac bez ścinania zakrętów... Przejechał się ze mną po wszystkich

Re: za niezałapanie na zielonym odpowiada władza

Pomocy Społecznej i przy dwóch szkołach, reszta do przejechania na III lub IV biegu bez dotykania sprzęgła czy hamulca). -- Chcieliście sygnaturki, no to ją macie. Skumbrie w tomacie, skumbrie w tomacie bęc.

Re: Hashimoto + zespół antyfosfolipidowy

może być przyczyna poronienia czy problemów z zajściem w ciąży a inna urodzi bez problemów dziecko. Nie tylko wynikami badan tarczycy tak jest. Każda z nas jest inna i inaczej reaguje na lekarstwa i potrzebuje innych dawek leków na różne choroby. Dlatego lekarzom tak trudno jest prowadzić nasze

Re: automat czy ręczna skrzynia biegów ?

dopracowana, dzieki czemu zmienia biegi bez zadnego szarpania. A jak chcesz samemu "powachlowac" to masz tryb sekwencyjny jak w samochodach rajdowych.

Re: Zmiana swiatel...

, ostra kobieto. Faceta tez byś tak szarpała?"... W przypadku skrzyżowań on żartował, ja żartowałam. I naprawdę - skończmy temat, wątek jest o szkłach kontaktowych, a nie o tym, jak jeździ Liisa.Valo. -- Będąc w pełni władz fizycznych i umysłowych uroczyście oświadczam, że dobrowolnie i bez żadnego

Re: CVT i inne... automaty

transmisji napędu. Trzeba też pamiętać o tym, że do niedawna skrzynie CVT słynęły z awaryjności i horendalnych kosztów napraw (np. w Nissanie Primera), które często sprawiały, że naprawa się nie opłacała. Z tego co syszałem, z (bez)awaryjnością jest obecnie lepiej ale z kosztami napraw niestety nie a nie są

Re: motocykle w Zakupie Kontrolowanym TVN TURBO

,schodzę do 40 km/h na szóstce i nie szarpie łańcuchem,w trasie prawie nie zmieniam biegów.Bałem sie o spalanie bo gnoje nie popuszczą i ciagle dźwigaja cenę paliwa,a wszędzie straszą że Hornet to smok,a tu niespodzianka,w trasie 5,5 a przy piłowaniu 6,5. W zakręty wchodzi jak nóż w masło, dla mnie lepiej niż

Re: Auto Józefów

": Posłuchajcie!.... ...Pojawił się nagle na pulpicie mojego auta "bład skrzyni biegów" auto dziwnie zaczęło się zachowywać zaczęło szarpać i cięzko zmieniać biegi. Po wizycie w Aso ford(zalecili bez chwili namysłu- wymianę całej skrzyni jedyne 12 tyś zł rzecz jasna)zacząłem szukać odpowiedniego

Re: Problem. Może poradzisz cos Michał? Albo ktos inny

Zepsuty automat zachowuje sie zupelnie inaczej: - przy przerzucaniu z park na drive szarpie - szarpie i wyje przy zmianie biegow - myszkuje po biegach (zmienia bez przerwy) O ile dobrze zrozumialem to takich objawow nie ma. Poza tym strzelanie i duszenie sie silnika nie da sie uszkodzeniem

Nie potrzeba aż automatycznej skrzyni biegów:

bez dotykania gazu i przy uprzednio włączonym biegu samochód pojedzie na rozruszniku, po czym zapali od razu i będzie kontynuował jazdę napędzany silnikiem, o ile będzie miał silnik Diesla (również w przypadku starszych samochodów). Silnik benzynowy, jako że dysponuje na obrotach biegu jałowego

Re: Oczywiście

Tak, Audi z Tiptronikiem. Oczywiście to nie moje, sam posiadam samochód zabytkowy. Faktycznie, spośród całego stosu elektronicznych urządzeń wspomagających kierowcę można wyróżnić wygodną skrzynię biegów - zmienia biegi szybko i bez nadmiernego szarpania, zużywając jedynie przeraźliwe ilości

Re: Off topic - kobieta za kierownicą.

, następnie cofając uderzyła i wywróciła butlę gazową, która stała przy wjeździe jako informacja, że tutaj można takowe wymieniać. I choć butla potoczyła się z dużym brzękiem, kierowczyni zadowolona ze w końcu udało jej się ustawić frontem do wyjazdu, wyjechała zadowolona na ulicę bez włączonych świateł

Re: Yamaha FJR 1300 AS

wyświetlacz podający szeroki zakres informacji w tym chwilowe i średnie spalanie, oraz włączony aktualnie bieg. No dobra – jedziemy. Jedynka do góry, i ruszamy, trochę dziwnie- bez sprzęgła, ale powiem wam jedno – nie mam wielkiego doświadczenia z motocyklami, a ten mechanizm załapałem do 50

Re: Toyota Corolla po roku.

histe napisał: > rewelacja myśle ze możesz zgłosić swoją toyote do serwisu niech zobaczą i > poprawią katalog gdzie stoi 8,4 l/100 bez klimatyzacji....a moze gdzieś > opublikujesz w jaki sposób w mieście osiągasz 7l....no chyba ze miasto nie do > końca oznacza tylko i wyłacznie

Re: Polska przyroda drogowa

, szarpiecie, ryczycie, tasujecie, przepychacie... No i po co to wszystko?? Skoro spokojnie nadąża za Wami taki geriatryk jak ja???" Ludzie wbrew pozorom technicznie potrafią dobrze jeździć. Spory procent umie pokonywać zakręty, zmieniać biegi, sprawnie wyprzedzać, etc. Niestety, ułamek umie planować

Re: Jak jeździć ekonomicznie?

> Chciałabym jeździć nie tylko bezpiecznie (choć to przede wszystkim) ale także ekonomicznie. Tak, żeby samochód jak najmniej palił i jak najdłużej ze mną wytrzymał :-) Żeby długo wytrzymał? Musisz koniecznie nauczyć się płynnej, zrównoważonej jazdy. Bez szarpań przy zmianie biegów. Z

Re: ZMIANA BIEGÓW

przy > minimalnej liczbie ofiar, najlepiej - bez ofiar. > Oczywiście w większości przypadków zmieniamy biegi o jeden, ale zdarza mi się > czasem o dwa (zwykle z czwórki na dwójkę, w mieście, po gwałtownym > przyhamowaniu). bla bla bla...i takie tam mądrości że "każdy młody kierowca

Re: Nie naciskaj sprzegla ! Kobieto !

ograniczenie. Jeżeli warunki na to pozwalają to możesz kontynuować jazdę bez używania hamulca i bez zmiany biegów. Czy to nie jest wygodne ? I jakie ekonomiczne ;-) Co robić gdy masz sie zatrzymać? Robisz to samo, czyli puszczasz nogę z gazu, nie zmieniasz biegu, tylko naciskasz hamulec. Obroty silnika będą

Re: jeszcze raz o elastyczności

(trzymamy silnik na niskim biegu i duzych > obrotach, glosno i szarpie). Jak czlowiek jedzie sobie relaksacyjnie (2000 RPM) > a tu nagle trzeba dodac gazu, to bez zmiany biegu ani rusz. Ale rzecz w tym, że tutaj zmienia się biegi naprawdę błyskawicznie i pewnie - jest dobra skrzynia. Można taką

Re: Drogowi mściciele

szła już dwupasmówka. 2. Szkocja - Za TIRem jedzie najwyżej 10 samochodów - Wiesz, że albo za chwilę TIR zjedzie do zatoczki, żeby je przepuścić, albo będzie specjalny dwupasmowy fragment drogi do wyprzedzania, albo jest to tak mało ruchliwa trasa, że bez trudu wszyscy wyprzedzą cięzarówkę

statystyki

: 1-2 kobiety na około 5-7 facetów jest wielu kiepskich: mniejwięcej równa liczba kobiet i mężczyzn z lekka przewaga kobiet. To nie jest moje nastawienie: żadna z tych kobiet nie potrafi tak płynnie jechać jak faceci, zmieniają biegi po a nie przed zakrętem (po za 1 wyjątkiem), szarpią, najpierw

Re: o automatach dla tych, którzy sie jeszcze wahają

żeby np. przed każdą zmianą biegu wcisnąć sprzęgło? 3. Faktycznie zwiększa zużycie paliwa (głównie straty w konwerterze). No ale inne wygodne rzeczy też zwiększają np. klima. 4. Spowalnia, ale w warunkach testów przeprowadzanych przez kierowców testowych, bez liczenia się z komfortem jazdy i

A oto ten artykuł z Motoru

między innymi od wartości momentu obrotowego. Im moment jest wyższy, a kształt krzywej (mocy i momentu obrotowego w funkcji prędkości obrotowej silnika) bardziej płaski w szerokim zakresie obrotów, tym silnik jest elastyczniejszy. Umożliwia to jazdę na konkretnym biegu w dużym zakresie prędkości bez

Do Wojtka ;-)))

szarpaniu przy zmianie biegów, gdy auto wkręca się na 4 tys. obrotów, bo teraz zmiany dokonuję z reguły przy 3 tys. obrotów, bez uszczerbku dla dynamiki. > Jak sie sprawuje Twoj chip, silnik, generalnie cale auto? Nie zmieniałem chip'a tylko wstawiłem dodatkową centralkę sterującą Chip

Re: Aprilia 650 Pegaso I.E.

dla mnie nieco za niska (mam 187 ccm wzrostu). Biegi nie zawsze wchodziły tak jak bym chciał. Nie wiem, moze to wina egzemplarza,albo Ja nie umiem ich zmieniać:) Prowadzi się bez zadnych nieciekawych przygód, dobrze wybiera nierówności drogi, a skoki zawieszeń są długie, co pozwala zapomnieć o

Re: Oczywiście

Gość portalu: waldek napisał(a): > Tak, Audi z Tiptronikiem. Oczywiście to nie moje, sam posiadam samochód > zabytkowy. Faktycznie, spośród całego stosu elektronicznych urządzeń > wspomagających kierowcę można wyróżnić wygodną skrzynię biegów - zmienia biegi > szybko i bez

No i go mam (9-3 Convertible)

szybkim przeskoczeniu swiatel nalezy zapomniec. - niesamowity automat - w trybie komfortowym nie czuc zmian biegow, w trybie sportowym szarpie, ale jest super - Pontiacowi daleko do tej finezji. Szybko zmienia biegi, nie ma przerw w przenoszeniu mocy na kola, potrafi zredukowac o 2 biegi naraz

Re: sprowadzam auto z Niemiec-na co zwrócić uwagę

ściąga (uwaga na nierówną drogę i silny wiatr boczny), na postoju postaraj się rozbujać nadwozie przy każdym z amortyzatorów, po puszczeniu powinno "wstać" bez wahnięć. Sprawdzasz przeguby napędowe lub tylny most: przeguby sprawdza się skręcając maksymalnie kołami w którąś stronę i jazdą na

Jako podsumowanie problemu Tymbarka - historyjka

się domyślić, długo nie pojeżdził, szarpanie drążka zmiany biegów bez wcześniejszego wciśnięcia sprzęgła skończyło się definitywną odmową dalszej współpracy ze strony autka. Wtedy wkurzony chłopczyna oznajmił, że "To była ostatnia próba osiągnięcia pozrozumienia z tym wybrakowanym szmelcem

Re: Dzisiaj zakupiono YZF-R1

. Wybralem autostrade poniewaz nie umiem jeszcze dobrze skoordynowac gazu ze sprzeglem i mi albo gasnie albo szarpie ale bez przesady zeby na kolko wchodzila. Jak sie robi cieplo to sprzeglo i prawa nozka przychamowuje. Nie chcialem jechac przez skrzyzowania i irytowac innych kierowcow - chociaz sa nad

Tomek Wam sprawdzi

koło kierownicy i obserwując czy nie ściąga (uwaga na nierówną drogę i silny wiatr boczny), na postoju postaraj się rozbujać nadwozie przy każdym z amortyzatorów, po puszczeniu powinno "wstać" bez wahnięć. Sprawdzasz przeguby napędowe lub tylny most: przeguby sprawdza się skręcając

Re: o automatach dla tych, którzy sie jeszcze wahają

tez. Poza tym klime mozesz wlaczyc lub wylaczyc. > 4. Spowalnia, ale w warunkach testów przeprowadzanych przez kierowców > testowych, bez liczenia się z komfortem jazdy i trwałością elementów napędu. > Jeśli już, to żeby zrekompensować wystarczy wybrać większy silnik. Ale w >

Re: Bryku, napisz cos...

turbodiesel dorównuje flagowemu samochodowi sportowemu Saaba – 9-5 Aero z silnikiem 2,3- litra. W przełożeniu na liczby oznacza to 350 Nm przy 1800 obr/min oraz przyspieszenie do 100 km/h w 9,3 sekundy. Świetnym osiągom sprzyja wyjątkowo zwarta budowa silnika, który bez problemu mieści się pod

Re: Konflikt od początku małżeństwa... POMOCY !!!

jestem pasozytem:(( Gdy znalazłem pracę to "jak zamierzasz się dorobić z 600zł ???" A za dwa tygodnie brat przyszedł pożyczyć 400zł na światła do samochodu, a teść 100zł na skrzynię biegów do samochodu. Żona owszem pozyczyła ale bezemnie bez pytania mnie o zdanie - zostałem tylko poinformowany

Re: o automatach dla tych, którzy sie jeszcze wahają

Gość portalu: bocian napisał(a): > Dzięki Mirku że byles tak mily i mimo wszystko zechciales... Ale, bez przesady. Cała przyjemność po mojej stronie. > Co do silników - nie słyszałem o awariach silników 16 V w liczbie wiekszej od 8 Ja też. Ale przyjąłem to przez domniemanie.> > >

Re: Do UŻYTKOWNIKÓW Toyoty Camry 3.0 V6 (91-96)..

z automatem, a 2.2 tylko z manualem. Jak kupisz automat to dokładnie sprawdź przed zakupem czy płynnie zmienia biegi, nie szarpie, działa kickdown. Po kupnie od razu wymień olej w skrzyni żeby uniknąć przykrości. Przy tym przebiegu sprawdź czy miała wymieniane amorki, czy nie ma wycieków. Ja

Re: Nowa klasa średnia ;-)

silnikami. 3,0 V6 autom. - przyjemne przyspieszenia, chociaz bez automatu na pewno byloby wiecej satysfakcji; czterobiegowy automat chodzi elegancko, a szarpanie przy zmianie biegu jest ledwo wyczuwalne; negatyw - cena. 2,2 HDi - dieselek z common rail'em z turbinka o zmiennej geometrii, filtr czasteczek

Re: Hamowanie bez hamulców

Jadziesz z górki - powiedzmy na 4 biegu. Jadąc już wciskasz sprzęgło i zmieniasz na 3, samochodem troche szarpnie, ale zwalniasz. Na stępnie z 3 na 2- znowu szarpie i samochód jedzie jeszcze wolniej. Na koncu 1 ;]

Re: szarpanie drążka zmiany biegów

Może naiwnie spytam, ale czy uszkodzone synchronizatory nie powodowałyby zgrzytania w skrzyni biegów ?? Ponadto, wymuszony ruch drązka występuje zarówno przy włączaniu i jak i wyłączaniu sprzęgła. Czy to coś zmienia ? Boję się , że mechanicy będa chcieli rozbierać skrzynię biegów bez pewności, że