jak wymienić łańcuch pompy oleju

oprac. Juliusz Szalek

Rozrząd - po co jest i jak o niego dbać | Poradnik

Rozrząd - po co jest i jak o niego dbać | Poradnik

Kiedyś koła i łańcuchy, dzisiaj najczęściej pasek. Układ rozrządu w każdym silniku tłokowym pełni kluczową rolę w jego działaniu. Czy trzeba o niego jakoś szczególnie dbać? A może jest nieśmiertelny?

Mazda 6 (2002-2007) - opinie Moto.pl

Za młodu gromiła europejską konkurencję, dziś jest atrakcyjnym kąskiem wśród używanych "średniaków". Urodziwa, funkcjonalna i wyrazista na tle swoich poprzedniczek. Tylko czy tak jak i one, Mazda 6 ma niezawodność wpisaną w metrykę?

Honda Jazz (2001 - 2008) - opinie Moto.pl

Niewielki jednobryłowiec Hondy zyskał dużą popularność za sprawą nieprzeciętnej funkcjonalności i dużej niezawodności

Mazda 3 (2003-2009) - opinie Moto.pl

Mazda 3 (2003-2009) - opinie Moto.pl

kontrolę i ewentualne uzupełnienie co 60 tys. km), jednak bez względu na pochodzenie auta warto wymieniać olej z filtrem co 40-60 tys. km. Zalecany typ to M-V. Prawidłowo użytkowane skrzynie powinny bez problemów pokonać 200-300 tys. km (tutaj przeczytasz, jak jeździć "automatem"). Przy zakupie

Auto za 10 tys. zł | Część II

Auto za 10 tys. zł | Część II

turbodiesel HDI. Zarówno wersja hatchback, jak i kombi pomieszczą sporo bagażu (odpowiednio: 408/1190 l i 515/1510 l). Wśród wad użytkownicy wymieniają jedynie skłonność do drobnych awarii elektrycznych, niską trwałość przedniego zawieszenia, usterki aparatów zapłonowych i wycieki oleju z silnika. Warto

Igła! Lepszej okazji nie znajdziecie

Igła! Lepszej okazji nie znajdziecie

kilometrów temu poprzedni właściciel wymienił olej, filtry i rozrząd, co potwierdzają pieczątki holenderskiego ASO. To dodatkowo uspokoiło nabywcę, który na zakup auta wziął kredyt. Niestety, jego radość nie trwała zbyt długo. Po dwóch tygodniach jazdy silnik "szóstki" zaterkotał i zgasł. Diagnoza

TOP 10 | Samochody za 3500 zł

TOP 10 | Samochody za 3500 zł

lusterka działają jak powinny. Czujności wymaga jednak rdza, atakująca podwozie samochodu. Typowymi przypadłościami starszych egzemplarzy są także problemy z układem zapłonowym i zaciskami hamulców. Szczegóły ogłoszenia i więcej zdjęć: Honda Accord 1992 r. Odświeżona Honda Accord od 99 900 zł Honda Accord

Ford Fiesta (1995-2001) - opinie Moto.pl

, wymagającym regularnej wymiany. Jeśli przebieg paska nie jest udokumentowany, lepiej wymienić go zaraz po zakupie samochodu. Paski w silnikach benzynowych są dość wytrzymałe, w wersjach wysokoprężnych pęknięcia zdarzają się znacznie częściej. W silniku 1.3 rozszczelnia się korek wlewu oleju. W egzemplarzach z

Renault Espace (1991-2002) - opinie Moto.pl

Renault Espace (1991-2002) - opinie Moto.pl

cieczy chłodzącej, sonda lambda. Na porządku dziennym są wycieki oleju. Nawet przy przebiegu 50 tys. km możemy być zaskoczeni pęknięciem paska rozrządu. Na szczęście nie jest to nagminne. Najdroższy w eksploatacji jest widlasty silnik sześciocylindrowy. W wersji 2.9 V6 ma trwały i niezawodny łańcuch

Suzuki Bandit 1250S - Bandit? To widać, słychać i czuć

Suzuki Bandit 1250S - Bandit? To widać, słychać i czuć

zmniejszona przez pompę do 19 litrów pojemność zbiornika paliwa spowodowała skrócenie zasięgu pomiędzy tankowaniami.Pod względem momentu obrotowego silnik okazuje się prawdziwym mocarzem. Głównie dzięki temu jak ulał do Bandita pasuje określenie big bike. W praktyce oznacza to, że z miejsca daje się ruszyć

Re: Padł naped rozrządu - opis.

Fajny opis i informacje, ale jedna uwage mam. ok_vip napisał: > Dokładnego zakresu napraw nie pamiętam, ale do wymiany był cały rozrząd, m.in. > łańcuch, koła zębate, napinacze itp. Wymieniono też pompę oleju (asekuracyjnie) Do calego rozrzadu naleza rowniez walki rozrzadu, popychacze

Re: Padł rozrząd - opis.

ok_vip napisał: > Niestety, w moim caddym 1.2 TSI (105KM) padł niedawno rozrząd przy przebiegu ~1 > 45000km. > Dokładnego zakresu napraw nie pamiętam, ale do wymiany był cały rozrząd, m.in. > łańcuch, koła zębate, napinacze itp. Wymieniono też pompę oleju (asekuracyjnie

Padł rozrząd - opis.

rozrząd, m.in. łańcuch, koła zębate, napinacze itp. Wymieniono też pompę oleju (asekuracyjnie). Do tego doszło kilka małych pierdół o wartości kilkudziesięciu złotych każda. Znaczna większość wymieniona na szczęście na gwarancji, więc mój portfel praktycznie nie ucierpiał. Zły byłem, jak przy każdej

Re: zakup nowego rodzinnego samochodu

łańcucha,dodatkowo prowadnice łańcucha rozrządu,pompę próżniową,sworznie i uszczelki. .............................................................................................................. Moim zdaniem główny problem to usterkowość mojego samochodu. 1- Jeżeli chodzi o ten nieszczęsny rozrząd to w

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

szybko rozciąga się łańcuch rozrządu. Problem dotyczy przede wszystkim wersji 140- i 170-konnej. Niektórzy mechanicy twierdzą co prawda, że można przedłużyć żywot napędu rozrządu, stosując rzadszy olej i zmieniając go co 15 tys. km, a nie ? jak sugeruje producent ? co 30 tys. km. REKLAMY GOOGLE Warto

Re: Passat B5 silnik 1,6

łańcucha w tych silnikach). Wydaje sie wiec, że ty nie wiesz o czym mówisz. Powiem więcej można wymienić popychcze na nowe i jeśli układ olejowy jest dalej do bani, to dalej będą stuki. Powinienieś o tym wiedzieć, skoro masz z tym do czynienia osobiście. Do momentu uruchomienia smarowania z pompy

Re: Sorry ale mam dość to seat czy nissan

,konia z rzędem temu kto znajdzie mi zamiennik tego elementu: oryginalny napinacz z łańcuchem kosztuje u VW 2.000zł).po 120.000 km awaria pompy oleju(dawała za niskie ciśnienie). zaznaczam ,ze auto eksploatowane na oleju Mobil 1 5w50 ,wymiana wraz z filtrem co 12- 13 tys km.auto eksploatowane na

Re: Sorry ale mam dość to seat czy nissan

(pierwszy wałek rozrządu napędzany jest > paskiem, drugi łancuszkiem od pierwszego,konia z rzędem temu kto znajdzie mi > zamiennik tego elementu: oryginalny napinacz z łańcuchem kosztuje u VW > 2.000zł).po 120.000 km awaria pompy oleju(dawała za niskie ciśnienie). > zaznaczam ,ze auto

Re: Będziesz Miał Wydatki...

trza go pospawać , i tyle . Jak pęknie łańcuch w japoni to się nic pospawać nie da . Trzeba mieć ogniwka , zapinki , zębatki , łańcuch . Powiem szczerze :to przypie...nie się do wału i przekładni kątowej w BMW jest do prawdy śmieszne , Wiadomo że to rozwiązanie przeżyje kilka par kół zębatych i