ile waży mercedes s klasa

sprawdź też:

mercedes-benz

Martin Śliwa

Mercedes C200 | Test | Musi się udać!

Mercedes C200 | Test | Musi się udać!

To chyba najważniejszy model Mercedesa. Jeśli przy jego tworzeniu coś poszło nie tak, Mercedes może mieć spore kłopoty...

Zupełnie nowy Mercedes Klasy C

Dziennikarzom brytyjskiego Autocara udało się dotrzeć do ciekawych informacji na temat nowej generacji C-klasy. Wynika z nich, że Mercedes szykuje małą rewolucję

Fabryczni tunerzy | AMG

Firma AMG już od ponad 40 lat sprawia, że standardowo wyjątkowy Mercedes staje się jeszcze bardziej unikalny. No i szybszy przy okazji

Mercedes konstruuje skrzynię 9G-Tronic

Mercedes konstruuje skrzynię 9G-Tronic

Mercedes: Skrzynię 9G-TronicMercedes pracuje prawdopodobnie nad nową automatyczną skrzynią biegów o aż 9 przełożeniachWszystko wskazuje na to, że Mercedes pracuje nad nową automatyczną skrzynią biegów o aż 9 przełożeniach. Debiut zapewne nastąpi w nowej S-klasie w 2012 r.Rozwój skrzyń

Silnik diesla | Rekordy i inne ciekawostki

Silnik diesla | Rekordy i inne ciekawostki

TDI i Audi Cabriolet. Fot. Mercedes Za to pierwszy turbodiesel debiutował w S-klasie Mercedesa oznaczonej jako W116. 3-litrowy turbodiesel (3.0 litra, 121 KM i 231 Nm) pojawił się w dedykowanej na amerykański rynek wersji 300SD. Fot. Subaru Za pierwszego Diesla w układzie boxer odpowiadają

Mercedes G 350 BlueTEC | Test | Le"G"enda

Mercedes G 350 BlueTEC | Test | Le"G"enda

! Po prostu musi tam być, mimo tego, że klapa waży z nim sporo więcej i trzeba przyłożyć nieco siły aby ją zamknąć.Co najważniejsze klasyczna jest także konstrukcja nadwozia. Oparta na ramie drabinkowej, która według producenta gwarantuje klasie G większą wytrzymałość i obciążalność od rywali z

IAA Frankfurt - Wielkie premiery | lata 2001 - 2011

IAA Frankfurt - Wielkie premiery | lata 2001 - 2011

pola i kolejny, który utrzymuje auto na pasie ruchu. Dodatkowo gadżety typu  dźwięk w jakości dolby surround, zestaw DVD czy telewizja cyfrowa, które dzisiaj nie robią większego wrażenia jednak w dniu debiutu S klasy były absolutnie wyjątkowe.Po raz pierwszy Mercedes zaoferował w S klasie napęd

Frankfurt 2009 | Mocarna klasa S od Brabusa

Frankfurt 2009 | Mocarna klasa S od Brabusa

automatyczną 5-biegową skrzynię w jednym kawałku. Tak zmodyfikowana klasa S waży 2210 kg.Brabus SV12 R osiąga pierwszą "setkę" w zaledwie 4 s, druga pojawia się na liczniku po 11,9 s, a maksymalnie rozpędza się do 340 km/h. Na więcej nie pozwala elektroniczna smycz. O skuteczne wytracanie prędkości

Samochody z zapomnianej bajki - Maybach

Samochody z zapomnianej bajki - Maybach

;ZOBACZ TAKŻE:Rolls Royce Ghost Extended Wheelbase | Test - Wikipedia się myliRolls-Royce Phantom Coupe Aviator Collection - powstanie ich tylko 35Mercedes S klasa - ogłoszeniaPierwszy seryjnie produkowany Maybach to W3. Przez siedem lat (1921 ? 1928) powstało raptem 305 sztuk tego modelu. Auto miało

Najważniejsze premiery Paris Motor Show 2014

Najważniejsze premiery Paris Motor Show 2014

typowa dla obecnych modeli Jaguara. Konstrukcja auta oparta jest na zupełnie nowej modularnej platformie wykorzystującej stopy aluminium. Opracowano ją we własnym zakresie. Dzięki niej najmniejsza limuzyna Jaguara waży mniej od konkurencji. Sprawdź czy stać Cię na Mercedesa Klasy C Pod maską również

25 lat napędu 4Matic | Galeria

25 lat napędu 4Matic | Galeria

napędem na obie osie obejmuje dziewięć serii modelowych (łącznie ponad 50 wersji osobowych), począwszy od klasy C, poprzez limuzyny E i S, klasę R oraz SUV-y, a na coupe CL kończąc. Zapraszamy do galerii zdjęć Mercedesów wyposażonych w układ 4Matic.Marcin Sobolewski, źródła: magazyn Mercedes 4Matic

Ekstremalne SUV-y

Ekstremalne SUV-y

się po 4,2 sekundy, a auto rozpędza się do 249 km/h. Osiągi cokolwiek oszałamiające, jak na masywny samochód klasy SUV. Bowler EXR-SBowler EXR-S Na genewskim salonie w 2006 roku Spyker, słynący z samochodów sportowych, zaskoczył wszystkich swoim konceptem. D12 Peking-to-Paris wzbudził takie

Mercedes G63 AMG 6x6 | Pierwsza jazda | Kilimandżaro

Mercedes G63 AMG 6x6 | Pierwsza jazda | Kilimandżaro

" do 100 km/h w niecałe OSIEM sekund od startu na twardym podłożu czy przelatywać nad wydmami biorąc krótki rozbieg w kopnym piasku zdolnym wessać pod powierzchnię większego skorpiona, nie mówiąc o człowieku. Używane modele Mercedesa klasy G Konstrukcja podwozia G 63 AMG 6x6 w dużej mierze

Mercedes SLS AMG Roadster

Mercedes SLS AMG Roadster

pod względem wyciszenia przy wysokich prędkościach.Mercedesa SLS AMG Roadster napędza ten sam co Coupé wolnossący motor V8. Z pojemności 6208 ccm generuje on moc 420 kW (571 KM) przy 6800 obr./min i maksymalny moment obrotowy 650 Nm przy 4750 obr./min. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 3,8 s

Salon Genewa 2013 | Sport, hybrydy i ekologia

Salon Genewa 2013 | Sport, hybrydy i ekologia

podnieść markę i przywrócić jej znaczące miejsce na rynku? Wydaje się to dość trudne.Luksus na zielonoA co w klasie Premium? Każda z firm odnotowała w ubiegłym roku większą sprzedaż. Porsche obchodzi 50 urodziny 911 w wyśmienitych nastrojach, Audi, BMW i Mercedes, choć ostrożne w nowościach, także mają się

Mercedes SLS AMG Roadster | Galeria

Mercedes SLS AMG Roadster | Galeria

Mercedes SLS AMG RoadsterPo "uskrzydlonym" SLS AMG Coupe czas na Roadstera.Mercedes SLS AMG Roadster. Między fotelami zagości "lotniczy" drążek zmiany biegów E-SELECT, zastosowany już w CLS-ie i odświeżonej Klasie E AMG.Pod długą maską Mercedesa SLS AMG Roadster wciąż pracuje

Mercedes CL 500 4 Matic

napędem na cztery koła tradycyjnie w Stuttgarcie oznaczanym jako 4Matic. To stały układ napędu na obie osie najnowszej generacji znany z obecnej klasy S, dodajmy najlżejszy tego typu system na rynku podnoszący masę auta o zaledwie 70 kg, czyli mniej więcej tyle ile waży jeden fotel w Bentleyu Continental

Opancerzone BMW w akcji | Wideo

Opancerzone BMW w akcji | Wideo

powietrza z zewnątrz. Klasyczne opony zastępuje się najczęściej opracowanym wspólnie z firmą Michelin systemem PAX, pozwalającym dzięki polimerowej wkładce na osiągnięcie pełnej prędkości mimo uszkodzenia koła. Tak przygotowany samochód może ważyć nawet 4 tony. W przypadku opancerzonego Mercedesa klasy S

Top 10 - samochodowo-lotnicze konotacje

Top 10 - samochodowo-lotnicze konotacje

wrogów w czasie lotu.Podróżuj z klasą. S-klasą - ogłoszenia Autotrader.plPiaggio Aero to jeden z najstarszych producentów samolotów na świecie. No tak, ale jest jeszcze Piaggio od słodkich skuterów i pytacie pewnie, co z nim. No to tak - Piaggio Aero założył Rinaldo Piaggio, a jego syn Enrico zajął się

BMW i8 mocniejsze o 50 KM

BMW i8 mocniejsze o 50 KM

seryjnym.Zastosowanie lekkiej konstrukcji obniżyło masę, ale auto dźwigające zestaw ciężkich akumulatorów nie może być superlekkie. Seryjne BMW i8 ma ważyć 1450 kg, 30 mniej niż prototyp.Znane są już także osiągi. Okazuje się, że podana przy prototypie wartość przyspieszenia (0-100 km/h: 4,5 s) była zbyt optymistyczna

Volkswagen Światowym Samochodem Roku 2013

Volkswagen Światowym Samochodem Roku 2013

ostatecznej potyczki zakwalifikowały się cztery modele: Mercedes Klasy A, Porsche Boxster/Cayman, Toyota GT86/Subaru BRZ/Scion FR-S oraz Volkswagen Golf. Na niekorzyść tego ostatniego mogły działać dwa fakty. Po pierwsze, Volkswagen zgarnął ten tytuł rok wcześniej (model Up!). Po drugie, na początku marca

ESP | Ten układ rządzi autem

ESP | Ten układ rządzi autem

Choćby nie wiem jak kombinować w tekście na temat ESP, czyli elektronicznego systemu stabilizacji toru jazdy, nie da się uniknąć wzmianki o "teście łosia". to termin znany powszechnie w świecie motoryzacji za sprawą Mercedesa klasy A. W 1997 roku model ten właśnie wchodził do sprzedaży, a

Mercedes E 350 CDI 4Matic - test | Za kierownicą

Mercedes E 350 CDI 4Matic - test | Za kierownicą

zdjęć - TUTAJAuto jest nie tylko duże, ale i ciężkie. Z resztą Mercedes E 350 CDI 4Matic BlueEFFICIENCY Kombi jest najcięższy w rodzinie klasy E - waży 2010 kg. Nie można tu mówić o lekkiej nadwadze, to już otyłość. W czym problem? Wina wspomnianych wymiarów, ale nie tylko. Nie bez znaczenia dla

Rolls-Royce jak czołg

opancerzonego Mercedesa klasy S sam dachy waży tyle, co kompaktowy samochód. Ogromna masa wymaga przekalibrowania pokładowych systemów bezpieczeństwa, wzmocnienia zawieszenia i hamulców. Najwięcej firm przerabiających limuzyny na samochody pancerne ma siedzibę w Niemczech i USA. Światowy rynek takich pojazdów

Audi A3 Cabriolet 1.8 TFSI | Test | Otwarcie sezonu

klasycznego rozwiązania, ponieważ moda na hardtopy minęła. Poza tym, tył pojazdu wygląda zgrabniej z materiałowym dachem, o niższej masie pojazdu nie wspominając. Nowa generacja powstała w myśl koncepcji lekkiej konstrukcji, w podstawowej wersji waży tylko 1365 kg, czyli o 50 kg mniej od dotychczasowej

Pięć aut i pięć dylematów - benzyna czy diesel?

jeszcze nie Mercedesa. Klasa S to instytucja, symbol auta luksusowego, najpopularniejsza bryka wśród przywódców i generalnie najlepsze auto z wyższej półki na rynku. Na tapetę bierzemy poprzednią generację sprzed prawie 10 lat.Odmiana S350 ma pod maską benzynowe V6 o mocy 244 KM. Osiągi? 7,6 s do setki

Top 12 | Superszybkie kombi

jest jeszcze szybsze.Ma pod maską podwójnie doładowany silnik V8 o mocy 560 KM. To mniej niż poprzednik, ale dzięki niższej o 100 kg masie (wciąż jednak auto waży ponad 2 tony) pachnące nowością superkombi jest bardzo zrywne (3,9 s do setki, Porsche 911 Turbo załatwia to w 3,7 s) i bardzo szybkie

Mercedes E Kombi - test | Pierwsza jazda

200 km/h, ale przecież podróżujemy w dwie osoby i praktycznie bez bagażu. Jeśli wykorzystamy przestrzeń kombi i obciążymy auto, które i tak waży ponad 1,7 tony wyprzedzanie może okazać się mało komfortowe. Producent podkreśla, że nowe silniki w E klasie są teraz oszczędniejsze. Nie należy spodziewać

"Parszywa trzynastka", czyli najmocniejsze auta w polskich salonach

1,09 mln złotych. Jeśli potrzebujecie dodatkowej pary drzwi, za tą samą cenę możecie kupić S-klasę 65 AMG, a za niewielką dopłatą auto ze składanym dachem. Za 1,12 mln zł można kupić SL-a 65 AMG, napędzanego takim samym, 6-litrowym V12.   ZOBACZ TAKŻE: Mocnego CL-a można kupić już za 27 tys. zł CL

TOP 10 | Super SUV-y

dwie turbosprężarki, czyli mówiąc wprost - 557 KM. Prędkość maksymalna to 250 km/h, a sprint do setki to kwestia 4,9 s. Koła tego auta mają 21 cali, więc nikt ich nie przeoczy. W wyposażeniu są też jakże teraz modne LED-y, więc ofiary samca alfa zauważą swojego oprawcę z daleka. Klasa GL waży kilka ton

Mazda 6 | Pierwsza jazda | Dobre wrażenie

Podczas ubiegłorocznego salonu samochodowego w Genewie Mazda pokazała niezwykły koncept. Takeri zapowiadał nową limuzynę klasy średniej z długą maską i odważnymi kształtami. Mało kto wówczas wierzył, że auto w takiej formie trafi do seryjnej produkcji. Nie minął rok, a w polskich salonach można

Jeżdżące fortece

także Maybach 57/62 i Mercedes EGuard. Klasy B6 i B7 pozwolą przeżyć atak z kałasznikowów. Najwyższy poziom ochrony to domena BMW serii 7 High Security, Mercedesa S-Guard oraz G-Guard. Auta zabezpieczone są też przed atakami granatów i środków chemicznych. Wszystko zależy od klienta, ale lista opcji

Wyjątkowe BMW M5 na 25-lecie

wierzyło, że klientom wystarczy 286-konny model 540i, ale Jaguar wprowadził do sprzedaży 370-konnego XJR'a, a Mercedes - 354-konną klasę E od AMG. Firma z Monachium nie pozostała dłużna konkurencji. Pod maską rzędowa "szóstka" ustąpiła miejsca 4,9-litrowej, widlastej "ósemce". 400-konny

Za co kochamy niemiecką motoryzację | cz. I - BMW

Km. Montowany był również w modelu Z8 Dokładnie 19,522 sztuk - tyle powstało modelu E60 w wersji sedan Z wszystkich modeli M5 wybieramy właśnie ten: M5 E60 jako touring M5 touring to konkurent takich aut jak Audi RS6 Avant czy Mercedes-Benz E63 AMG kombi Najnowsze M5 przyspiesza w 4,3 sekundy do

BMW 745i/MERCEDES-BENZ S 430

Aby poznać odpowiedź, skonfrontowaliśmy BMW 745i z jego najgroźniejszym rywalem - Mercedesem Klasy S. Do porównania z BMW 745i dobraliśmy wersję S 430. Jest tylko trochę słabsza od BMW 745i (333 KM - BMW, 279 KM - Mercedes), jednak od auta z Monachium - aż o 17 540 DM tańsza. W tej klasie to niby

Za co kochamy niemiecką motoryzację, cz. II - Volkswagen

czwartej pozycji za BMW serii 7, Mercedesem klasy S, Audi A8, ale przed Lexusem LS i Jaguarem XJW USA od początku wprowadzenia Phaetona na rynek w 2002 roku do lata 2006 roku sprzedano zaledwie 3.500 sztukW luksusowym wnętrzu mamy m.in bezwiewną klimatyzacjęPoczątkowo miała powstać limitowana seria w

Volkswagen Touareg V8 - test | Za kierownicą

drewna orzechowego, luksus niczym w Mercedesie klasy S. Przekręcam kluczyk usytuowany niczym w Porsche, ale po prawej stronie kierownicy. Touareg zakołysał się, a do wnętrza wdarł się subtelny i aksamitny dźwięk widlastej "ósemki". Ruszamy... pod ręką jest sześciostopniowa automatyczna

Jaguar XJ 5.0 V8 Portfolio - test | Za kierownicą

współczynnikiem oporu powietrza równym 0,29. Dla topowego BMW wynosi on 0,31, ale dla Mercedesa S i Audi A8 już tylko 0,26.XJ to flagowa limuzyna Jaguara produkowana od 1968 roku. Pierwsza wersja XJ była ostatnim samochodem, przy projektowaniu którego pracował Sir William Lyons, założyciel marki.Światło i

Mercedes S500

maty głuszące (wyciszenie S-klasy waży ponad 60 kg).Zgadywanie prędkości utrudnia samopoziomujące się nadwozie wygaszające o 60 proc. przechyłów więcej niż poprzednio. Ja jednak próbuję. 80 km/h? Pudło - 160 km/h, 120 km/h - również pudło, na liczniku już ponad 200. Szybkości się nie czuje, ale

Ecobrandy - moda czy biznes?

toczenia. - system Start-Stop (Klasa A i B). Technologia BlueEfficiency może dotyczyć zarówno silników o zapłonie iskrowym, jak i samoczynnym.Dostępne modele to niemal cała gama osobowych Mercedesów z małymi wyjątkami (A, B, C, CLC, E, S, CL, R, GLK, ML i GL). Cena: Konkretne modele BlueEfficiency nie

Za co kochamy japońską motoryzację

. Do tej pory wyprodukowano już ponad 900 000 egzemplarzy. Auto pojawiło się na rynku w 1989 roku i zapoczątkowało erę małych roadsterów. Dzięki sukcesowi MX 5 pojawiły się takie modele jak Mercedes SLK czy BMW Z3. Obecna generacja oferowana jest zarówno ze stalowym jak i brezentowym dachem. W Polsce

Audi A8/S8 - punkt siedzenia

Nie spodziewałem się rewolucji po liftingu A8. Projektanci Audi są dość wstrzemięźliwi i na razie wychodzi im to na dobre. Luksusowym BMW 7 zawładnęło ekscentryczno- amerykańskie podejście do estetyki, a nowy Mercedes klasy S stara się przypodobać chińskim biznesmenom. Wychodzi na to, że obecnie

Mercedes G 270 CDI

wówczas granice samochodów było chyba więcej niż tych z salonów. Mercedes był marzeniem każdego początkującego gangstera. Ulubiony model? Dowolny. Byle z gwiazdą na masce. Im większą, tym lepiej. Aż dziw bierze, że polskie drogi nie zaroiły się od G-klasy, która pomiędzy przednimi reflektorami dzierży

Porsche Panamera - test | Za kierownicą

konkurencji? Najbliższy nowemu Porsche jest Mercedes CLS AMG. Zdziwiło nas jednak, że Panamera bije CLS-a na głowę pod względem ilości miejsca na tylnych fotelach. Prowadzeniem z nowym Porsche konkurować może BMW M5, a prestiżem sportowe odmiany S-klasy czy Bentley Continental GT. Dzisiaj trudno jednak

Volvo V60 Plug-in Hybrid - Test | Za kierownicą

Owszem, Toyota była pierwsza. Prius jest jednak hybrydą z silnikiem benzynowy. W wersji ładowanej z gniazdka jeździ tylko na prąd no i jest poza klasą premium Czysto elektryczne samochody jak Mitsubishi i-MIEV czy Citroen C-zero? Te startują w innej kategorii i przechodzą jak na razie bolączki

Dlaczego Polacy nie lubią Skody?

Superba. Jednych irytuje, że kompaktowe Octavie z dużym kufrem sprzedawane są jako tańsze Passaty, innych - porównywanie Superba z Mercedesem klasy E. W rzeczywistości, mało który nabywca stanie przed takim dylematem, a dla tych, którzy wybiorą Skodę, dodatkowe litry czy centymetry będą zwyczajnie

Czego w Polsce nie kupisz?

ekskluzywnych edycji specjalnych. I pamiętajcie, że 100-litrowy bak Veyrona wystarczy na 12 minut podróży z maksymalną prędkością. Właściwie to dobrze, bo po 15 minutach opony i tak nie nadawałaby się do dalszej jazdy.Cadillac CTS-V Ten Cadillac to postrach BMW M5 i Mercedesa klasy E w wydaniu od AMG

MERCEDES-BENZ A 140 - TEST 30 000 km

Test srebrnego Mercedesa A 140 rozpoczęliśmy w grudniu ubiegłego roku, a zakończyliśmy po ponad sześciu miesiącach, w połowie czerwca 2002. Klasą A jeździliśmy zarówno podczas 20-stopniowych mrozów, jak i 40-stopniowych upałów, sprawdzając, ile wart jest mały Mercedes.Dla wielu osób pozycja firmy

Lexus LS 460 - kraina łagodności

Billem. Tylko czy ci najbogatsi jeżdżą Lexusami? Raczej nie. LS konkuruje "ledwie" z Audi A8, BMW 7 i Mercedesem klasy S, a to nie są przecież najbardziej wytworne samochody na świecie. Zawsze można sobie sprawić Bentleya, Maybacha czy Rollsa. Zresztą nawet gdyby Japończycy wyprodukowali

Jaguar XJ6 D Sovereign

. Ba! Śmiem nawet twierdzić, że dotąd żadnego diesla nie prowadziło mi się tak dobrze. Wgląd w dane techniczne wyjaśnia co nieco. Masa własna to zaledwie 1659 kg. Parę setek mniej od konkurencyjnych BMW 7 i Mercedesa klasy S z silnikami wysokoprężnymi. Tylko Audi A8 zdołało zbliżyć się do wyniku

Mercedes SLR

mnie do fotela. I jeszcze raz. Niewiarygodne. Na motocyklu setka w 3,8 s nie robi takiego wrażenia. A tu - piorunujące. Prócz tego, że nagle oglądasz rzeczywistość w trybie Fast Forward, chłoniesz mnóstwo innych wrażeń. Żaden jednoślad nie ma 780 Nm. Żaden nie waży 1768 kg. I żaden nie zrywa tak łatwo

Pagani Zonda

1988 roku, kiedy po raz pierwszy narysował Progetto C8. Pierwszym krytykiem był znów Fangio. W 1992 Pagani zaczął budować prototyp. Rok później pierwszy studyjny model pokazano w salonie Dallary. Podobał się. Fangio pośredniczył w kontaktach Paganiego z Mercedesem. Argentyński mistrz wielokrotnie

Jaguar XJR vs Lexus LS 600h L - Pazur czy masaż?

, pomiędzy którymi mieszczą się wszystkie flagowe modele wielkiej niemieckiej trójki - Audi, BMW i Mercedesa. Jak sprawują się na co dzień? Które jest bardziej warte swojej ceny? Które jest bardziej premium?Najszybszy z kotówWielkie felgi i boczne chrapy odcinające się od czarnego nadwozia. Groźne pomruki i

Hybrydowa gejsza - Lexus LS 600h L

wąskie, montaż pierwszorzędny. To ostatnie wydaje się oczywiste, ale w mniejszym GS-ie zdarzało nam się usłyszeć skrzypienie kokpitu. Tu części spasowane są z dokładnością do pół milimetra. Poza tym jest wszystko to, czego można spodziewać się po aucie tej klasy, a więc cisza, spokój i wygoda.Kierowanie

Audi A4 Cabriolet

bardzo solidne auta, jednak nieco pozbawione wyrazu. A4 bez dachu nie jest tu wyjątkiem. Technicznie bez zarzutu, optycznie bez rewelacji. A szkoda, bo w tak silnie obsadzonej klasie (BMW 3, Mercedes CLK, Saab 9-3, Volvo C70) to wygląd decyduje o powodzeniu modelu. Audi z pewnością przekona tych, którzy

Toyota Land Cruiser - test | Za kierownicą

najdroższe Land Cruisery poziomem wyposażenia mogą zawstydzić niejedną limuzynę. Te najwygodniejsze czołgi świata wożą po wertepach arabskich szejków i klientów luksusowych hoteli Four Seasons. Równie znane i wszechstronne są w zasadzie tylko Gelandy, jak zwie się Mercedesy klasy G -kanciaste i

Mercedes ML 400 CDI

czymś znacznie więcej niż tylko kolejnym samochodem z napędem 4x4. Pakowny jak największe kombi, wygodny jak ekskluzywne limuzyny i elegancki jak to Mercedes, a przy tym łatwiejszy w prowadzeniu niż większość oferowanych wtedy samochodów terenowych. Przy wiekowej już wówczas G-klasie ML był niczym

Których SUV-ów i limuzyn w Polsce nie kupisz?

Mercedesem klasy C. 280 koni generowane przez 3,5-litrowy silnik V6 trafia na przednie koła. W wersji z napędem na wszystkie koła TL występuje z 3,7-litrowym silnikiem V6 o mocy 305 koni.Acura MDX MDX to dwutonowy SUV o długości 486 cm z silnikiem 3.7 V6 (300 koni), produkowany w kanadyjskiej fabryce

Opel Meriva 1.6 NJoy

podstaw. Nowy minivan bowiem ma wiele zalet, a ceną konkuruje z popularnymi autami kompaktowymi. Nowy samochód Opla nie mieści się w żadnej klasie, sytuując się pomiędzy segmentem B i C. Szerokością nadwozia plasuje się między autami miejskimi a równie nietypowym Mercedesem-Benzem klasy A czy Mitsubishi

Jaguar X-Type 3.0 SE

do nowego S-Type, a w 2001 na świat przyszedł Baby-Jag. X-Type. Ile było zamieszania! Czy ten Jaguar to jeszcze Jaguar? Komu potrzebna tak niewielka limuzyna? Czym jeszcze zaskoczą Brytyjczycy? Takie pytania cisnęły się na usta miłośnikom marki i znawcom motoryzacji. Weźmy pod lupę ten kontrowersyjny

Salon Frankfurt 2013 | Nowe Audi A8

- karoseria składa się niemal w całości z aluminium (jej masa to zaledwie 231 kg). A8 3.0 TFSI quattro ze standardowym rozstawem osi waży tylko 1.830 kg - to najlepszy wynik wśród konkurentów z napędem na cztery koła.Diodowe reflektory są teraz w wyposażeniu standardowym w wersjach z silnikiem V8. Opcjonalnie

Alfa Romeo 159 3,2V6 Q4

Mercedesa klasy C zostały mocno dopieszczone. Na ich tle 159 wypada tylko odrobinę bladziej. Miękkich tworzyw nie brakuje, a srebrne dekoracje wykonane z metalu przydają sportowego klimatu. Kierownica, której centralna część przypomina ster Alfy 75 lub starego Spidera, dobrze leży w dłoniach, choć nie

BMW X5 4,4i

X5 w poślizgu.KonkurenciMercedes ML 500 292KM, 222 km/h, od 350 000 złTrudno o bardziej porównywalnego konkurenta w tej klasie. Mercedes także produkowany jest w USA, również ma napęd 4x4 (o stałym rozdziale momentu) i można go kupić z mocnym V8. ML jest jednak o dwa lata starszy i swój lifting

BMW M3: Doda wysiada

zimnej, niemieckiej urody. To tak, jakbyś zobaczył po latach koleżankę z podstawówki, która z szarej myszki w fartuszku przeistoczyła się w atrakcyjną kobietę. Ubrana z klasą i umiarem nie próbuje niczego udowadniać. I przez to tym większe robi wrażenie. Patrzysz i myślisz: Gdzie ja miałem oczy? Ja też

Luxus GS

FSI jest droższe, Mercedes klasy E z nieco większym silnikiem (3,5 litra) nawet sporo. Jednak - i tu jesteśmy z Marcinem tyleż zgodni, co zdumieni - najbliżej mu do... BMW. Podobna sylwetka, niezłe prowadzenie, a nawet konsola - wzorem starszych piątek - zwrócona ku kierowcy. Z kolei bawarski

Konfrontacje: BMW/Chrysler/Mini - kabriolety

to chyba najlepiej prowadzący się spośród małych samochodów. Rezerw tkwiących w zawieszeniu nie jest w stanie wyczerpać 115-konny silnik (zwłaszcza że całość waży zaskakująco dużo). Dużo lepiej udaje się to 163-konnemu silnikowi napędzającemu Coopera S. Składany dach (w trzech kolorach do wyboru

Sztuczka Red Bulla daje pole positons?

Według nich bolid Red Bulla, gdy pędzi w kwalifikacjach, mając w baku zaledwie kilkanaście kilogramów paliwa, jakimś cudem jest zawieszony niżej niż na początku wyścigu, gdy zatankowany po korek waży ponad 130 kg więcej. Dlatego - wysnuwają wnioski - Red Bull w trzech wyścigach zdobył trzy razy

Re: wrazenia z tylnego siedzenia

paliło. Z drugiej strony jednak w124 coupe waży tyle ile przeciętna klasa średnia teraz. Poleciłbym Ci nawet SLK, automat, jest b.krótki i silnik z kompresorem który zbiera się od samego dołu i w standardzie normalne koła z przyzwoitym profilem. Pod krawężnik podjedziesz bez problemu, bo auto

WRC

kg, dlatego takie Audi czy Mercedes miały by problem, dla Audi mogłoby to być A3 ale jest za małe (pozostaje jeszcze klasa S1600), dla Mercedesa jedynie klasa A ale też zamałe i tu pozostaje znów jedynie budowa auta klasy S1600. Ale do WRC wchodzi pełną parą Suzuki, możliwe że już w przyszłym

Re: Downsizing najszybszych Audi i BMW

łatwiejszy w modyfikacjach. Z Audi też jest dziwna historia, produkują silnik V10 w kilku wariantach mocy. W S8 ma 450km, żeby był słabszy od starego V12. W S6 ma 435km, żeby nie konkurować z BMW M5, bo to miało być zadanie RS6. We wspomnianych wcześniej RS6 ma 580km, szkoda tylko że waży 2 tony (więcej o

To przecież był wypadek

200 km/h, zabiliby się oboje i stracilibyśmy ikonę polskiego sportu, mistrzynię olimpijską, Europy i świata. Poza tym, (i tutaj apel do producentów samochodów wyższych klas) uważam, że samochód tej klasy powinien jeździć raczej wolniej, bardziej posuwiście się poruszać. Dzisiejsze Mercedesy S65

Wszystko pięknie, ALE.. ten koncept jest bez sensu

analogia do touarega z wielkim dieslem. W lutowym AMiS 2006 porównywano ml 500 (2238 kg), touarega v10 tdi (2700 kg) i lexusa rx400h. Zakres użytecznych obrotów diesla był tak wąski, a przyrost masy tak duży, że mercedes robił z nim co chciał i kiedy chciał. Liczby (krótsze czasy to ml 500): 0-80:. 4,9 vs

Re: VW PHATEON - czyli wrażenia z ...

greenblack napisał: > > Widomo;) Ale ten 4Matic w S500... Niestety, te testy były robione na przełomie wiosny i lata, jeszcze przed restyligiem S-Klasy, wraz z którym pojawił się w niej 4Matic. > Bo Phaeton jest około 250kg cięższy od BMW i Mercedesa o superlekkim A8 nie >

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

; ymbolicznie więcej i kosztując podobnie. Na S500 czy 750i (teraz będzie występo > wało z 4,4 biturbo) jest niby S6 z V10. Prawda. Widać Audi skalkulowało, że nie ma się co z Mercedesem czy BMW w tych aspektach ścigać. Dane, które ostatnio podsyłałeś, o sprzedaży w klasie wyższej, gdzie takie duże silniki

Re: Pozwól ludziom wybrać

jeżdżą tylko Mazdy Xedos, Mercedesy S i BMW 5 - 7, to śnij dalej. > Dlatego tyle się słyszy u nas o wypadkach przy poślizgach albo zjechaniu na > drugi pas na łuku drogi. To właśnie jest wynik miękki samochód kompaktowy + > siliczek 1.2 czy 1.4 75 KM + 5 osób na pokładzie ważących 400 kg

Re: Na skróty

miarę dobra na przejście na tego typu spacerówkę. Na miejskie warunki super się sprawdził i zresztą nadal się sprawdza, kiepska amortyzacja. choć waga dość duża zważywszy że musiałam tachać na 2 piętro, ale niestety kiepsko ze zmieszczeniem w aucie (mercedes A klasa), trzeba było zdejmować koła i tak

Klasa samochodu

przez marki kojarzone z luksusem. Często są one droższe i lepiej wyposażone (zarówno pod względem wygody, jak i techniki). Przykłady: Audi A4, BMW serii 3, Cadillac BLS, Jaguar X-Type, Mercedes klasy C, Lexus IS, Saab 9-3, Volvo S60, Alfa Romeo 159. klasa wyższa-średnia (segment E) – duże, komfortowe

Mercedes-Benz

GL Obecnie produkowany: X166 Poprzednicy: X164 klasa GLA Obecnie produkowany: X156 klasa GLK Obecnie produkowany: X204 klasa M Obecnie produkowany: W166 Poprzednicy: W163, W164 klasa R klasa S Obecnie produkowany: W222 Poprzednicy: W116, W126, W140, W220, W221 klasa SL Obecnie

Mercedes-Benz klasy S

Mercedes-Benz klasy S ? samochód osobowy klasy luksusowej produkowany przez niemiecką firmę Mercedes-Benz od 1972 roku jako następca modelu W108.Jako klasę S można rozumieć także inne samochody klasy luksusowej marki Mercedes-Benz produkowane przed rokiem 1972, jednak oficjalnie to głównie cyfry

Mercedes-Benz 600

Mercedes-Benz 600 (kod fabryczny W100) ? luksusowy samochód osobowy produkowany w latach 1964-1981 pod marką Mercedes-Benz. Po zakończeniu jego produkcji najwyższym modelem marki została klasa S. Samochód występował w dwóch wersjach - Limousine oraz przedłużonej Pullman. W plebiscycie na Europejski

Mercedes-Benz W212

i umieszczono przy kierownicy (wzorem Mercedesa S i CL) zmieniono również kierownice na trójramienna wyposażoną dodatkowo w manetki do zmiany biegów.W grudniu 2012 roku Mercedes-Benz Klasy E W212 zaprezentował po raz pierwszy oficjalna zdjęcia liftingu który wszedł do produkcji w kwietniu 2013 roku. E klasa

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.