ile oleju do 1.6 hdi

Dariusz Dobosz

Citroen Xsara Picasso (1999-2008) - opinie Moto.pl

Citroen Xsara Picasso (1999-2008) - opinie Moto.pl

Klasyczny kompakt wydaje się zbyt mały dla Twojej rodziny, a kombi nie lubisz? Kup używaną Xsarę Picasso

Peugeot Partner (1996-2006) - opinie Moto.pl

Partner narodził się z nowatorskiej koncepcji furgonetki. Stał się pionierem segmentu aut wielofunkcyjnych i odniósł duży sukces rynkowy

Co oferuje rynek w segmencie C?

Zamierzasz kupić samochód kompaktowy, czyli z tzw. segmentu C? Gubisz się w ofertach? Podpowiadamy jakie modele dostępne są na naszym rynku i zdradzamy co oferują. Doradzamy także, co wybrać

Peugeot 206 (1998-2006)	- opinie Moto.pl

Peugeot 206 (1998-2006) - opinie Moto.pl

rzadkości. Szczególnie delikatny jest sterownik wtrysku paliwa. Kaprysy elektroniki prowadzą czasami do nieskoordynowanego zapalania się kontrolek na desce rozdzielczej.HISTORIA MODELU1998, lato - premiera modelu. Silniki: 1.1 (60 KM), 1.4 (75 KM), 1.6 (88 KM), 2.0 16V (135 KM), 1.9 D (komora wstępna, 69 KM

Citroen Xsara Picasso (1998-2006) - opinie Moto.pl

Citroen Xsara Picasso (1998-2006) - opinie Moto.pl

. Do rzadkości należą należą benzynowe dwulitrowce, niewielki wybór będą mieli też ci, którzy zdecydują się na wysokoprężne 1.6 HDI. Porada silnikowa może być tylko jedna - turbodiesel HDI, najlepiej 110-konny. Ale nawet ten o mocy 90 KM radzi sobie całkiem przyzwoicie, zadowalając się spalaniem na

Peugeot 308 SW 1.6 HDI - test | Pierwsza jazda

Peugeot 308 SW 1.6 HDI - test | Pierwsza jazda

przestrzeń na drobne zakupy.Volkswagen Golf Variant | Pierwsza jazdaA jak to jeździ?Chcąc nie chcąc docieramy do spraw technicznych. Tutaj nowy Peugeot 308 też nie ma się czego wstydzić. Turbodiesel 1.6 potrafi dobrze pogodzić niezłą dynamikę z rozsądnym zużyciem paliwa. Nie jest może demonem sprintu i

Citroen Berlingo (1996-2010) - opinie Moto.pl

Citroen Berlingo (1996-2010) - opinie Moto.pl

drzwi przesuwne po prawej stronie), turbodiesel 2.0 HDI (90 KM)  2000 - nadwozie 5d (tylne drzwi przesuwne po obu stronach auta), silnik benzynowy 1.6 (109 KM)  2002 - modernizacja, nowy pas przedni, nowe wnętrze, silniki benzynowe 1.4 (75 KM) i 1.6 16V (109 KM), diesel wolnossący 1.9 D (70 KM

Citroën C3 (2001-2009) - opinie Moto.pl

wtórnym najłatwiej kupić C3 z benzynowymi silnikami 1.1 i 1.4, a także najsłabszym turbodieslem 1.4 HDI. Do rzadkości należą oferty sprzedaży benzynowej odmiany 1.6, a wersja 1.6 HDI jest praktycznie niedostępna.Ceny modelu sprawdzisz tutaj.Co wybrać?W kwestii nadwozia wyboru nie ma, bowiem C3 wytwarzany

Citroen Berlingo 1.6 HDi XTR - test | Za kierownicą

Citroen Berlingo 1.6 HDi XTR - test | Za kierownicą

Teppe VTC 1.6 HDi (90 KM) za 74 tys. zł. Najmocniejszym konkurentem Berlingo okazuje się Fiat Doblo ze 105-konnym motorem 1.6 JTD w wersji Emotion, wyceniony na 79 190 zł. A kto w zamian za osobowy rodowód wyrzeknie się lepszych właściwości transportowych (i przywyknie do dyskusyjnej stylizacji nadwozia

Peugeot 106 (1991-2004) - opinie Moto.pl

Peugeot 106 (1991-2004) - opinie Moto.pl

, sklepem i ciekawymi linkami.Dariusz DoboszZOBACZ TAKŻE: Peugeot 308 SW 1.6 HDI | Pierwsza jazdaPeugeot RCZ | Pierwsza jazdaPeugeot 106 - Ogłoszenia

auto+ pieniądze

Cena wersji testowanej Citroën Xsara Picasso 1.6 HDi Exclusive - 100 710 złWyposażenieStandardcztery poduszki powietrzne - przednie i boczneABS z EBD, ESP, BASklimatyzacja automatycznacentralny zamekwspomaganie układu kierowniczegoelektrycznie regulowane lusterkaelektrycznie sterowane szyby z

Peugeot Partner Tepee - test | Za kierownicą

prowadzi się w zakrętach i nie zaskakuje nerwowym zachowaniem. W wersjach bez ESP daje się we znaki dość mocna, ale łatwa do kontrolowania podsterowność.Partner Tepee z silnikiem 1.6 HDi kosztuje 77 450 zł. W standardzie kupujemy przednie poduszki powietrzne, aluminiowe felgi, utwardzone zawieszenie i

Suzuki Grand Vitara (1997-2005) - opinie Moto.pl

Suzuki Grand Vitara (1997-2005) - opinie Moto.pl

, unikajmy dużych zwisów i ugięć przedniego zawieszenia. W takich sytuacjach może dojść do wysunięcia półosi napędowej. Naprawa będzie kosztować kilkaset złotych.SilnikJedyny silnik sprawiający problemy to turbodiesel 2.0 HDI pochodzący od francuskiego koncernu PSA. Ma kapryśną elektronikę i jest bardzo

Volkswagen Touran 2.0 TDI - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Touran 2.0 TDI - test | Pierwsza jazda

bezpośrednim wtryskiem paliwa. Według producenta najsłabsza wersja 1.2 TSI o mocy 105 koni zużywa średnio 6,4 l/100 km (z pakietem BlueMotion). To o 27 proc. mniej niż dotychczasowe 1.6 o mocy 102 koni. Rekordzistą, przynajmniej na papierze, jest jednak 1.6 TDI BlueMotion (105 KM) z wynikiem 4,6 l oleju

Używane - Suzuki Grand Vitara 1997-2005

niezawodnie.Gdy zaczniemy jeździć Grand Vitarą, zwłaszcza w terenie, unikajmy dużych zwisów i ugięć przedniego zawieszenia. W takich sytuacjach może dojść do wysunięcia półosi napędowej. Naprawa będzie kosztować kilkaset złotych.SilnikJedyny silnik sprawiający problemy to turbodiesel 2.0 HDI pochodzący od

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

zadebiutowały również warte uwagi, 16-zaworowe silniki benzynowe 1.6 i 1.8.Co się psuje? Na liście usterek przoduje delikatne zawieszenie, elektryczne drobiazgi i wycieki oleju z silnika i skrzyni biegów. W dieslach zawodzi osprzęt silnika, a V-szóstki są podatne na przegrzanie.Szczegóły ogłoszenia i więcej

Ecobrandy - moda czy biznes?

Ecobrandy - moda czy biznes?

,- ekran termiczny do osłony alternatora (Mondeo),- olej przekładniowy o niskiej lepkości (Mondeo). W wersji ECOnetic dostępne są modele: Fiesta, Focus i Mondeo, wszystkie z silnikiem 1.6 TDCi. Cena: Przykładowo Fiesta ECOnetic 1.6 TDCi 95 KM (3-dr.: 56 650 zł) ma niemal identyczne wyposażenie, co wersja

Citroën Xsara (1997-2006) - opinie Moto.pl

. Znacznie mniej jest odmian z silnikiem 1.6 i 1.8 (te ostatnie raczej w starszych rocznikach). Do rzadkości należą Xsary z silnikami 1.8 16V, a prawdziwe rodzynki to diesle 1.4 HDI oraz sportowe wersje VTS. Ale jeśli ktoś wymarzy sobie takie samochody, to także je kupi. Miłośnicy tradycyjnych, prostych

Peugeot 308 - Bliżej ideału

wszystko z nią w porządku, ale przydałoby się trochę więcej precyzji przy zmianie przełożeń i nieco krótsze skoki. W kwestii dynamiki i zużycia paliwa nie można mieć żadnych zastrzeżeń. Wersja 1.6 HDI o mocy 110 KM to samochód o bardzo dobrych osiągach, zadowalający się skromnymi dawkami oleju napędowego

TOP 10 | Auto dla studenta

TOP 10 | Auto dla studenta

-97 KM). Ten na szczęście nieźle radzi sobie z rozpędzaniem japońskiego kompaktu, choć lepiej wypada wersja 1.6 o mocy 110 koni.Wady? Ceny oryginalnych części, skromne wyposażenie i oferta silnikowa oraz korozja, wycieki oleju spod uszczelniacza wału korbowego od strony sprzęgła i przedwczesne zużycie

Citroën Xantia (1992-2001) - opinie Moto.pl

IranieSilnikKażdy z silników Xantii ma coś na sumieniu. Wersja 1.6 jest zbyt słaba dla samochodu ważącego ponad 1300 kg, w silniku 1.8 trzeba się liczyć z wyciekami oleju, a z wymianą paska rozrządu nie można czekać do przebiegu 120 tys. km zalecanego przez producenta (lepiej dokonać wymiany już po 80 tys. km

Citroen DS4 - test | Pierwsza jazda

Citroen DS4 - test | Pierwsza jazda

i łagodnie. Na ślimaku najwyraźniej nie zauważyliśmy plamy oleju lub innych gumowych kulek, które wytrąciła DS4 z równowagi. Czyżby to prowokacja?Zawieszenie w porównaniu do C4 jest wyraźnie twardsze, co skutecznie tuszuje wyżej umiejscowiony środek ciężkości. W Hiszpanii jeździliśmy samochodem z 19

Peugeot 406 (1995-2004) - opinie Moto.pl

nawrotowa objęła ponad 35,5 tys. egzemplarzy modelu 406 i dotyczyła kłopotów z komunikacją między bocznymi poduszkami powietrznymi a napinaczami pasów bezpieczeństwa.CenyOferta Peugeota 406 na polskim rynku wtórnym ogranicza się głównie do wersji silnikowych 1.8 16V, 2.0 16V i 2.0 HDI. Inne odmiany

Citroën Xsara Picasso 1.6 HDi Exclusive

Minivan Citroëna szybko znalazł uznanie wśród osób uprawiających wolne zawody. Nic dziwnego, auto ma lekką, oryginalną sylwetkę, jasne wnętrze, no i ten napis "Picasso"... Producent Xsary Picasso podaje, że samochód z silnikiem 1.6 16V HDi zużywa 4,9 l oleju napędowego na 100 km. To

Czy diesel się opłaca?

porównywanej trójki popularnych w naszym kraju aut to Peugeot 307 1.6 HDI najszybciej na siebie zarobi. Jednak nie spodziewajmy się fajerwerków, i tak, aby zwrócił się nam zwiększony o 7,5 tys. zł koszt zakupu auta, musimy pokonać nim ponad 100 000 km - dokładnie 102 601

Peugeot 306 (1993-2001) - opinie Moto.pl

gorzej mają zwolennicy nowoczesnych silników wysokoprężnych. Silnik HDI, z wtryskiem typu common rail trafił do Peugeota 306 pod sam koniec produkcji.SilnikUkłady korbowe i rozrządy silników "trzystaszóstki" należą do trwałych, gorzej z osprzętem. Awarie pomp paliwa, alternatorów, sterowników

Auto za 10 tys. zł | Część II

turbodiesel HDI. Zarówno wersja hatchback, jak i kombi pomieszczą sporo bagażu (odpowiednio: 408/1190 l i 515/1510 l). Wśród wad użytkownicy wymieniają jedynie skłonność do drobnych awarii elektrycznych, niską trwałość przedniego zawieszenia, usterki aparatów zapłonowych i wycieki oleju z silnika. Warto

Powrót bezołowiówki

Przez ostatnie dwa-trzy lata ceny ON i PB95 niebezpiecznie zbliżały się do siebie, gdy tylko nadchodziły pierwsze przymrozki. W tym roku jesteśmy świadkami sytuacji, w której ceny litra obu paliw zrównały się już wiosną, mimo że olej napędowy jest obłożony niższą akcyzą niż benzyna. W niektórych

Peugeot Partner/Citroen Berlingo - opinie Moto.pl

MetryczkaNa polskim rynku bliźnięta występują najczęściej z jednym z dwóch silników benzynowych - 1.4 (75 KM), 1.6 (90 KM) lub wolnossącym dieslem o pojemności 1.9 (71 KM). Najmniejsza (trochę za słaba do tego auta, szczególnie z bagażem) benzynówka znana jest m.in. z osobówek: Saxo, ZX, większy

Skoda Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - test | Za kierownicą

000 zł), Nissan Primera Wagon 1.9 dCi (od 92 400 zł), Opel Vectra kombi 1.9 CDTI (od 96 550 zł), Peugeot 407 SW 1.6 HDi (od 96 800 zł), VW Passat 1.9 TDI (97 000 zł), a z drugiej strony obszerniejszy, bardziej komfortowy i często lepiej wyposażony niż tańsze kompakty, takie jak Ford Focus II kombi 1.6

Technika - Turbodiesle - Mistrzowie oszczędności

szyna). Ciśnienie wytwarza pompa elektryczna, która przesyła olej napędowy do zbiornika (wbrew nazwie - z szyną nie ma on nic wspólnego) połączonego z wtryskiwaczami. Steruje nimi komputer, który decyduje, jaką dawkę paliwa przekazać do cylindrów. Dzięki temu nowoczesny turbodiesel działa o wiele

Wymiana oleji i filtrów

Gdzie w Przemyślu wymienię olej silnikowy oraz wszystkie filtry - oleju, paliwa,powietrza, w samochodzie peugeot 307 z silnikiem 1,6 Hdi , dobrze byłoby aby mechanik posiadał w/w

Re: Czy diesel się opłaca?

normalnie. pytaj o diesla 1.6 w wersji 90KM w partnerze i berlingo. a skąd wząłeś wymianę oleju co 10 tys? Misiaczek podrzucił? www.motodiesel.pl/index.php?option=com_sobipro&pid=2947&sid=2976:Silnik-16-HDI90KM&Itemid=438 oczywiscie wersja bez filtra -- Pomożecie mi? Chciałbym napisać wiersz o

Bo takie nowe czasy mamy

Problemy z turbodieslami, zwłaszcza z 1.6 HDi, najczęściej biorą się z… przestrzegania zaleceń Citroëna dotyczących wymiany oleju. Citroën wymyślił, że nowy środek smarny należy się silnikowi dopiero co 30 tys. km. Miał to być argument marketingowy – „patrzcie, jakie

Re: Silniki HDi z PSA

ja jeżdżę na PSA-owskim 1.6 HDI od 4 lat (co prawda pod maską Forda - najpierw Focus II przed liftem, teraz po lifcie) i bardzo go cenię. Nie mam z nim żadnych problemów, dobre przyspieszenie, przy rozsądnej jeździe średnie spalanie na poziomie 6 litrów, no i nie trzeba co 4-5 tys km dolewać oleju

Re: Astra, która zużywa 3,7 l/100 km

Ile oni będą eksploatowali tego trupa? Ten oplowsko japoński silnik zawsze był strasznie paliwożerny i po prostu słaby. Nie wierzę w obietnicę spalania. W teście jak byk ten silnik spalał po 8 litrów oleju! 1.6 HDI albo nowy 1.6 TDI zjedzą ten silnik na śniadanie. Dali by sobie siana i większe

Re: Używane | Citroen Xsara Picasso

Co nie które piszą bzdety, CXP awaryjne, lekka przesada. Posiadam 1,6 HDI do tej pory zadnego nie miałem awarii, usterkowość w elektryce. drobne wymiany były łaczniki i łożyska. Oleje i filtry wymieniane co 15 tys.

Re: z cyklu rental cars: vw passat 1.6 tdi bluemo

. > pOGADAJ Z WŁASCICIELAMI 1.6hdi... A jeszcze:w 2.0HDI 16V turbiny szlag trafial ąż do wprowadzenia "jeziorka" oleju na łożysku wirnika. Temperatury turbiny w dieslu spokojnie wystarczają żeby doszło do tzw. koksowania oleju w przewodzie zasilającym turbinę (olej ulega spaleniu ze

Re: ten sam motor a olej zmieniany co 15, 20 i 30

W ASO citroena powiedzieli/zalecali 15 tys. 1.6 hdi. Co warsztat to obyczaj

Motodziennik: MINI psychodela

407 1.6 HDI 110: wielokrotnie było problemy z filtrem cząstek stałych, w końcu wymiana koło 100k, wtedy też zepsuło się turbo. Poza tym silnik jak się okazało przez długi czas gubił nieco oleju, a ten wydzielając mało apetyczny zapach przypiekał się pod plastikową osłoną.

Re: Auta specjalnie postarzane? - artykul 2

(beznadziejny silnik + droga w naprawie skrzynia), Forda Ka 1.3 (wszechobecna rdza + ospały silnik), Renault Lagunę II 1.9 dCi (awarie turbosprężarki grożące zatarciem silnika + kłopoty z elektroniką), Mercedesa E W210 220D (rdza + kosztowne awarie pompy wodnej) czy Peugeota 307 1.6 HDI (samoistne pożary aut

Re: TOP 10 | Auto dla studenta

STRONA 7: Citroen Xsara fot. autotrader.pl | Citroen Xsara 1.6 2000 r. Kompaktowy Francuz jest co prawda pozbawiony legendarnego, hydropneumatycznego zawieszenia, ale dzięki miłej dla oka linii, przytulnej kabinie i sprawdzonej konstrukcji nie ma się czego wstydzić przed konkurencją

Re: Citroën Xantia (1992-2001)

płynu LHM oraz wyczyszczeniu i przesmarowaniu elementów zawieszenia po okresie zimowym z soli i innych zanieczyszczeń. Przed Xantiami miałem trzy BX-y ( 1.4 , 1,6 TGS , 1,9 D )potem dwie C-5 ( 2.0 HDI , 2.2 HDI) , przygodę z Passatem B6 1.9 tdi 170 km największe nieporozumienie w mojej karierze

Re: Pierwsza jazda: Peugeot 607 V6 HDi

wiecie co ten hdi ogólnie to szajs, mam trzy takie w firmie i partner spala od 7-9/100, c5 około 8 - 9 (na autostradzie ciężko zejść poniżej 10), a zwykła 307 7,5 oleju napędowego na setke i gdzie oszczędność, jak peugeot 306 kombi 1,6 z 2001 r około 6,5 litra benzyny przy tym samym kierowcy

Re: Amerykanie nie lubią Diesli!

@Miodek Toyota Avensis Verso 2.0 D4D, ale mysle, ze jest wiele innych silnikow, ktore sa niemniej awaryjne - FIAT JTD vel Opel CDTI vel SAAB TiD (uwaga tylko na dwumas!), wiele odmian VW TDI, Honda i-CDTi (czy jakos tak ;-) PSA 1.6 HDI, MB CDI, BMW 2.0 D i pewnie jeszcze cos by szlo wygrzebac

Re: jaki olej do citroena hdi - kobieta

Witam! zalezy od silnika HDI i konkretnego modelu. do niektórych (np pewne lata produkcji 206 HDI i 307 z silnikiem 1.4 był zalewany 5w30 . do 1.6 HDi jest juz zalewnay fabrycznie (niezaleznie czy 90 KM ,czy 110 ) Total 5w40. do starszych ,2.0 (90 i 110 KM) mozna zalac w ostatecznosci

Re: cos malego

jezdze hdi 16V ktory jest tak samo wyposazony jak 1.6 i jestem zadowolony dobre trzymanie, dynamika, miejsce, z wad: troche halasliwe zawieszenie piszczace hamulce marne plastiki (ale to standard w tym segmencie) ostatnio tłucze sie tylna polka zadnych awarii polecam diesla mniejsze spalanie i

Re: Nowe auto z salonu - czy faktycznie bez probl

Witam, ! bo sie nie sprawdzały z uwagi na słaba ochrone silników w wysokich temperaturach i pod wysokim obciazeniem oraz poblemów z wysokim zuzycuiem tego oleju . ostatni silnik ,gdzie oleum jest dopuszczane to 8 zaworowy 1.4 HDI . w nowych 1.6 HDI mozna lac jedynie pełnisyntetyczne 5w40 i

Re: Porównanie HDI a TDI

. W zimie pali bez problemów nawet przy ostrych mrozach tylko trochę dłużej klekocze jak to diesel. Ogólnie jestem bardzo zadowolony. HDI nie eksploatowałem więc nie będe się wypowiadał, ale te nowe 1,6 i 2,0 wydają się być interesujące. Pozdrawiam

1.4 HDI 16V vs 1.6 16V

gadżetów. Dokupienie tego wszystkiego wymaga dopłaty 8300 zł. Wtedy 1.4 HDI 16V kosztuje 66670 zł, a 1.6 60000 zł. > zadnych awarii > > polecam diesla > mniejsze spalanie i cena oleju > pozwala zaoszczedzic nawet 10 zl/ 100 km > w porownaniu z wersja 1.6 > przy nawet lepszej

Re: Pierwsza jazda: Peugeot 607 V6 HDi

Gość portalu: Robespier napisał(a): > wiecie co ten hdi ogólnie to szajs, mam trzy takie w firmie i partner spala od > 7-9/100, c5 około 8 - 9 (na autostradzie ciężko zejść poniżej 10), a zwykła 307 > 7,5 oleju napędowego na setke i gdzie oszczędność, jak peugeot 306 kombi 1,6 z >

Re: Zatrzęsienie dezinformacji.

Witam! tutaj nie o to chodzi . silniki TDI biora duzo wiecej oleju niz odpowiedniki konkurencji .przy takich samych warunkach ,prawidłowej eksploatacji . 1.6 HDI peugeota bierze przez 10 tys km max 0,2 l oleju ,1.9 TDI volkswagena conajmnej 0,5. jak pisałem ,moim zdaniem jest to po prostu wynik

Re: Pytanie...........!!!!!

problemów > Syn moj od czterech lat jezdzi 206 1,6lt. Griffe - i w tym przypadku zadnych > problemów. > Kupijac diesla kupujesz te sama karoserie i wyposazenie co benzyniaki - taniej > jezdzisz na oleju -i to cala roznica .

Re: Citroen Xsara picasso jakie opinie?

. Większość aut ma w miarę dobre wyposażenie. Diesle są naprawdę ok, fajne osiągi, małe zużycie paliwa - standardowo 2.0hdi ma 90 km, można łatwo podkręcić do 110 km. Benzynowe: 1.6i - mułowaty, a spalanie wcale nie małe. 1.8i 16v - 115 km, osiągi w miarę ok,. sporo pali, lubi brać olej. 2.0 benzyna - w

HDI -tomi278

W jakim aucie masz to 1,6 hdi? Ja mam taki silnik w Partnerze.8-mio zaworowy z intercoolerem.Fajnie chodzi ten 16V (110 KM)ale ma apetyt!(Zresztą mój też nie jest ascetą) Mnie w Partnerze ciągnie zadowalająco.Pali więcej niż obiecuje producent , ale akceptowalnie (5-7 l).Faktycznie wrażliwy na

Re: Peugeot 307

-częste wizyty w serwisie. Co do zużycia oleju to nie spotkałem auta a zwłaszcza z silnikiem benzynowym o pojemności 1,6 litra które zużywa ok 0.5 lit/1000km.Zużycie na poziomie ok 1.5 litra na 30000km(okres miedzyprzeglądowy) jest chyba do przyjęcia a i takich silników jest mało.Jeżeli chodzi o diesla to przez

Re: Samochody najmniej zanieczyszczajace srodowis

A tu niespodzianka: "Skomplikowana i bardzo droga technologia hybrydowa ma już godnego konkurenta w postaci czystego silnika wysokoprężnego Clean diesel. Dowodem potwierdzającym wyższość technologii czystych diesli jest wygrana nowego Hyundaia i30 1.6 CRDi w wyścigu Panasonic World Solar

Re: Leon II 1,9 TDI

(nowa klima , wskazniki elementy deski) poprawiono wiekszosc niedociagniec przejawiajacych sie uiazliwymi wadami elektroniki w modelu przed liftingiem . 1.6 HDI (110 KM) jest wyraznie szybszy od TDI vw ,nie zuzyw aprzy tym ani grama oleju , jest o wiele cichszy ,ma szerszy zakres uzytecznych obrotów i co

Re: Nowe auto z salonu - czy faktycznie bez probl

przeglad nowoczesnego auta po 20 tys km!!!!!!!poza ASO w dobrym warsztacie. .w ASO ,np peugeota ,za ta czynnosc zapłacimy ryczałtem 459 zł (np peugeot 307 1.6 HDI) . o wymianie filtra powietrza ,czy filtra paliwa nie pisze ,bo to dodatkowe czynnosci nie wchodzace w zakres pierwszego przegladu. tak

Re: paliwo chrzczone na stacji pol-oil w Burakowi

No własnie. Czyli 700-900km a nie 1000km. Przy 180km/h nie masz szans zmieścić się w 1000km na jednym baku. Moje autko robi na 45l baku nawet do 800km na autostradach przy prędkości ~130km/h. 900km też przejedzie, ale wolniej a nie szybciej... Albo taki HDI FAP 1.6 110KM. Piekna maszyna! Jadąc

Re: Gas czy diesel - porownanie

Taniej wg mnie wychodzi LPG. Kupiłem niedawno nowy samochód (Peugeor Partner 1.6 16V 110KM) od początku zainstalowałem instalkę w raczej renomowanej firmie montującej instalacje firmy BRC (taką zaleca peugeot). Instalka IV generacji tzw SGI (sekwancyjny wtrysk gazu)- koszt 4500 zł. Za diesla HDI

Re: Volvo V60 Hybrid na olej napędowy

wielkie halo. xsara picasso 1.6hdi 1080km na baku, dwoje dorosłych, trójka dzieci 2,4,8 lat i trzy rowery na klapie bagażnika. aj waj

Re: Octavia? sensowna, czy nie?

skrętna z tyłu uchodzi dziś za rozwiązanie lekko przestarzałe, ale za to naprawia się ją za grosze. Podstawowa wersja 1,6 litra (102 KM) w naszych warunkach spisuje się lepiej niż 1.6 FSi w Octavii II, bo jest w stanie przełknąć przeciętnej jakości Pb95. Żaden z niej "pistolet", acz

Re: Peugeot 308 SW 1.6 HDI | Pierwsza jazda

Citroen Xsara z koncernu PSA, rok prod. 2000, silnik benzyna 1,6 l 340 000 km przebiegu, nie bierze oleju i jeździ super. Komfort, niezawodność itd. Prośba... nie kupujcie francuskich padak bo zdrożeją... a są niedrogie, niedocenione i...opluwane przez znawców jeżdżących niemieckimi autami, które

Re: Co dla 2 plus 3?

- ale 2,0 16V czyli roczniki 2000-2003. To chyba wciąż najdynamiczniejszy minivan na rynku a przy tym stosunkowo oszczędny. Ma lepsze zawieszenie i hamulce (tył-tarcze) od wersji z silnikami 1,6 czy z dieslami. Takim jeżdżę i jestem zadowolony do tego bardziej podoba mi się ten niż nowy model a

Peugeot 308 SW 1.6 HDI | Pierwsza jazda

zal bylo a jedak wytrzymal wszystko-do tego ma piekny metlik blue kolor i rzadnyh ognisk rdzy wiec mysle iz to kwestia egzemplarza i wersji a nie ogolnie peugeotow-owszem-trza lac dobry olej itd.dbac zdziebko ale bez przesady-mi nawet turbo nie padlo mysle tez iz te dzisiejsze hdi po prostu sa

Re: Nowe diesle

nawet mowy nie ma. ) ) Zgadzam sie w zupelnoci. Kiedys pojezdzilem sobie ALfa 147 1.6 120KM - ) tragedia, tam trzeba krecic ponad 4000obr/min,zeby samochod mial w miare ) przyzwoita dynamike. jak juz zaznaczalem, orownujemy diesla do benzyny z lekkim ) ) turbo, gdzie charakterystyka pracy silnika

Re: Peugeot 307 1,6HDI Bardzo proszę o opinie, uw

Łukasz, skąd bierzesz takie dane że TDI sa bardziej żarłoczne na olej ? Pomiędzy wymianami biorą nie więcej niż wspomniane 0,5 litra, no chyba że mamy do czynienia z olejami typu longlife, gdzie okresy serwisowe są dłuższe,a sam olej jak woda. Przy syntetyku spełniającym norme VAG dla

Re: Gaz, benzyna czy olej napędowy

pojemnosci. Najgorsze, że małe diesle zastępują większe: 1.5 dCi zamiast 1.9, 1.6 HDI zamiast 2.0. Pozdrawiam

Re: Peugeot 307 1,6HDI Bardzo proszę o opinie, uw

uzytecznych obrotów jest dosyc szeroki (spokojnie do około 4000- 4200) niesamowitym atutem jest spalanie :srednio ,bez specjalnych oszczednosci i oprzy właczonej klimie auto pali 5-5,2 l oleju napedowego na 100 km!!!!!przy aucie wazacym 1300 Kg to bardzo dobry wynik . warto takze napisac ,ze silnik jezdzi

Peugeot 2008

Peugeot 2008 – osobowy crossover produkowany przez francuską markę Peugeot od 2013 roku. Auto zadebiutowało podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 2013 roku jako następca wersji kombi popularnie zwane SW Peugeota 207. Silniki Benzynowe: 1.2 VTi 82 KM 1.6 VTi 120 KM Diesla: 1.4 HDi 68

Citroën DS3

7,3 s 214 km/h 6,7 l 1.6 THP 16VDS3 Racing 207/6000 275/2000 6,5 s 235 km/h 6,4 l 1.4 HDi FAP 70/4000 160/2000 13,5 s 163 km/h 4,0 l 1.6 HDi 90 FAP 92/4000 230/1750 12,5 s 180 km/h 4,0 l 1.6 HDi 110 FAP 112/3600 270/1750 10,9 s 190 km/h 4,5 l Dane techniczne wersji na 2013 rok: Silnik (modele

Citroën DS4

deska rozdzielcza może być pokryta skórą. Silniki Silnik Rodzaj silnika Poj. skokowa (cm?) Moc (KM/kW) Max. prędkość (km/h) Przysp. 0-100 km/h (s.) 1.6 VTi benzynowy 1598 120/88 193 10,8 1.6 THP benzynowy 1598 156/115 214 9,0 1.6 THP benzynowy 1598 200/147 235 7,9 1.6 HDi

Citroën Berlingo

Orion M. Silniki 1.1 8v 60 KM 1.4 8v 75 KM 1.6 16v 110 KM 1.8 8v 90 KM 1.9D 71 KM 1.6 HDI 75 KM 1.6 HDI 90 KM 2.0 HDI 90 KM (1999-2004) WyposażenieLista wyposażenia dodatkowego obejmuje około 20 pozycji, wynika to z klasy auta, ale można na niej znaleźć m.in.: klimatyzację elektrycznie sterowane

Peugeot 208

to turbodoładowana jednostka 1.6 THP rozwijająca moc 156 KM, a w wersji GTi 200 KM. W palecie silników wysokoprężnych znajduje się wersja 1.4 HDi o mocy 82 KM, która w specyfikacji e-HDI, w połączeniu ze zautomatyzowaną skrzynią biegów spala 3,4 l paliwa na 100 km. Dostępna jest także jednostka 1.6 HDi w dwóch

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.