hamulec ręczny mercedesa e 220

Dariusz Dobosz

Mercedes i GOPR - bezpieczny duet

Mercedes i GOPR - bezpieczny duet

Przedstawiciele firmy Mercedes-Benz stwierdzili, że nic nie kojarzy się lepiej z bezpieczeństwem niż GOPR. I podjęli współpracę z górskimi ratownikami

TOP 10 | Coupé za 20 tysięcy złotych

Oto 10 propozycji, które łączą elegancję wieczorowej kreacji ze zwinnością godną stroju sportowego. Tylko czy zakup używanego coupé z mocnym silnikiem nie jest obarczony zbyt wysokim ryzykiem?

BMW 320d kontra Mercedes C220 CDI - test porównawczy

Czy BMW pokona Mercedesa? W przypadku usportowionych wersji M3 okazało się minimalnie lepsze od C63 AMG. A co z cywilnymi wersjami obu aut? Czy w tej klasie również panuje dominacja speców z Monachium?

Mercedes C-klasa - test | Pierwsza jazda

hamulca. Kilkanaście kilometrów pokonałem bowiem w świecie wirtualnym. Niestety. W symulatorze wykorzystanym po raz pierwszy w historii Mercedesa do stworzenia możliwie najlepszego zawieszenia właśnie nowej C klasy. Po co to wszystko? Do tej pory inżynierowie najpierw opracowywali układ zawieszenia

Ford Mondeo EcoBoost - test | Za kierownicą

Ford Mondeo EcoBoost - test | Za kierownicą

samą dla siebie, dorównując limuzynom pokroju Mercedesa klasy E. Stylizacja kinetic design z trapezoidalnym wlotem i podkręconym spojrzeniem dodaje mu dynamiki, ale proporcje trudno oszukać - bez wielkich felg nadwozie wygląda jak przerośnięty bochenek chleba. Mondeo nigdy nie kandydowało jednak do

Konkurenci i ocena końcowa

AUDI A6 3.0 (208 000 zł, 220 KM)Jego największą wadą jest metryczka. Lata lecą i już niebawem będzie miał następcę. Napęd na przednie koła i typowa V szóstka pod maską - całość solidna i dobrze wykonana, ale już wygasły argumenty, dzięki którym Audi A6 wygrywało z konkurentami. No, to ostatnie nie

Auto za 10 tys. zł

Auto za 10 tys. zł

kategorii zużycia paliwa.Audi 80 - ogłoszenia sprzedaży Konkurencja: Mercedes klasy C (W202), BMW serii 3 (E36)Toyota Corolla E11Choć po premierze E-jedenastki właściciele poprzednich generacji Corolli zarzekali się, że to już nie to samo, to nadal mamy do czynienia z długowiecznym "japończykiem"

Subaru Legacy 3.OR spec. B

argument za tym, by wybrać bardziej tolerancyjne 17-calowe felgi. Mikołaj przypomniał sobie podróż Mercedesem z napędem na cztery koła, któremu obce były takie przejawy buntu. Klasa E mu się jednak nie spodobała, była zbyt niemrawa. Nie ma co, Subaru potrafi dostarczyć adrenaliny!Na szczęście najgorszy