hamulce tarczowe tył

Piotr Sielicki

Mercedes Vito | Bardziej użytkowa Klasa V

Mercedes Vito | Bardziej użytkowa Klasa V

Nowe wcielenie Mercedesa Klasy V poznaliśmy na początku roku. Teraz przyszedł czas na bliźniacze Vito

Chevrolet Aveo RS - próba sił

Chevrolet bije z miesiąca na miesiąc rekordy sprzedaży. Nic więc dziwnego, że Koreańczycy myślą nad nowymi modelami

Salon Genewa 2014 | Jaguar XFR-S Sportbrake

Rodzinne kombi Jaguara? Jak najbardziej, ale z supermocnym silnikiem pod maską. Przed nami debiut wersji XFR-S Sportbrake

Seat Toledo 1.4 TSI DSG | Test | Ubogi krewny

Seat Toledo 1.4 TSI DSG | Test | Ubogi krewny

najbogatszej specyfikacji Style klient musi dodatkowo zapłacić za przywilej posiadania wycieraczki tylnej szyby, czy hamulców tarczowych na tylnej osi Na redakcyjnym parkingu przywitała mnie lśniąca czerń testowego Toledo 1.4 TSI szczęśliwie, dla wygody podróżowania, wyposażonego w siedmiobiegową

Niesamowity Land Rover Defender z klocków LEGO

Niesamowity Land Rover Defender z klocków LEGO

, niezależne zawieszenie z przodu i z tyłu, napęd na cztery koła (z możliwością wyłączenia napędu przedniej osi), pięciostopniową skrzynię biegów, reduktor, dyferencjał oraz hamulce tarczowe na obu osiach. W swoim projekcie Sheepo użył aż siedem silniczków oraz trzy czujniki podczerwieni. Bo najfajniejsze w

Eleanor z "60 sekund" na sprzedaż

Eleanor z "60 sekund" na sprzedaż

Total Control Products oraz tarczowe hamulce sygnowane przez Willwood.Piotr KozłowskiZOBACZ TAKŻE: Mustang | 1000 KM i napęd na tył Nowy-stary Ford Mustang z filmu "Bullitt" Samochody: ogłoszenia

Renault 8 - to już pół wieku

Renault 8 - to już pół wieku

hamulców tarczowych systemu Lockheed-Bendix przy wszystkich kołach. Na początku lat 60. przy tradycyjnych hamulcach bębnowych trwali jeszcze producenci szybkich i luksusowych samochodów, nie wspominając już o wszystkich konkurentach w klasie do 1300 cm3. Renault Clio - zwinne autko miejskie już od

Mercedes 230 SL | Świątynia sportu i elegancji

Mercedes 230 SL | Świątynia sportu i elegancji

hamulcowy w przednimi hamulcami tarczowymi i tylnymi bębnowymi, oraz silnik. Benzynową, sześciocylindrową, rzędową jednostkę napędową o pojemności 2306 ccm poddano modernizacji. Moc maksymalna sięgnęła 150 KM przy 5500 obr/min a maksymalny moment obrotowy 196 Nm przy 4200 obr/min. Samochód przyśpieszał od 0

Sportowa 125-ka - Yamaha YZF-R125

: aluminiowy wahacz Hamulec przedni: pojedynczy tarczowy 292 mm Hamulec tylni: pojedynczy tarczowy 230 mm Opony przód/tył: 100/80-17 / 130/70

Derbi Boulevard 50 2T | Powolne odkrywanie urody

Derbi Boulevard 50 2T | Powolne odkrywanie urody

jadącego przed wiatrem lub deszczem.Boulevard, jak większość miejskich skuterów, toczy się na kołach o średnicy dwunastu cali. Zastosowane odlewane koła urzekają swą urodą. Do zatrzymania pojazdu mamy do dyspozycji z przodu hydrauliczny hamulec tarczowy, zaś z tyłu mechaniczny bębnowy. Do napędu pojazdu

Dane

/tył - tarczowe went./tarczowe Zawieszenie przód - kolumny McPersona Zawieszenie tył - oś wielowahaczowa Maksymalny ciężar przyczepy

Sportowy bokser ze stajni BMW

Hamulce tylny: pojedynczy tarczowy 265mm Opony przód/tył: 120/ 70 ZR17 190/55 ZR17 Waga: 178 kg Zbiornik paliwa: 16L

Lancer Evolution RS wraca nad Wisłę

Lancer Evolution RS wraca nad Wisłę

biegów.Mitsubishi Lancer Evolution RS dostępny jest w dwóch wariantach wyposażenia: F24 w cenie 175 000 zł oraz F25 (wzbogaconej o 18-calowe aluminiowe obręcze kół ENKEI, 18-calowe, wentylowane hamulce tarczowe i 4-tłoczkowe zaciski Brembo z przodu, 17-calowe hamulce tarczowo-bębnowe i 2-tłoczkowe zaciski Brembo z

DANE TECHNICZNE

hamulce: tarczowe, przednie wentylowane ogumienie: przód - 225/40 ZR 18, tył - 255/35 ZR 19

Ostatnia szansa na Chevroleta Cruze

Ostatnia szansa na Chevroleta Cruze

konkursie.SpecyfikacjaNagroda główna to samochód osobowy Chevrolet Cruze LS w błękitnym kolorze Misty Lake. Na wyposażeniu znajdują się m.in.:Bezpieczeństwo - ABS - hamulce tarczowe przód/tył- Przednie i boczne poduszki powietrzne- ESC - system stabilizacji toru jazdy- Kurtyny powietrzne- Napinacze pasów bezpieczeństwa z

TriRod F3 Adrenaline

Skrzynia biegów: manualna, 6-biegowa JIMS Hamulce przednie: tarczowe 13'', zacisk 4-tłokowy Hamulec tylny: tarczowy 10'', zacisk 2-tłokowy

Skoda Retromantic | Klasyczne spotkanie

Skoda Retromantic | Klasyczne spotkanie

modyfikacji specjalnych (VZM) powstała Skoda MB Rally bazująca na modelu 1000 MB. W zależności od grupy w jakiej auto miało startować moc silnika wynosiła od 64KM do 140KM. Mimo iż ilość modyfikacji nie powalała na kolana  (tarczowe hamulce z przodu, pięciobiegowa skrzynia, klatka bezpieczeństwa i

Dane techniczne

, przód - kolumny MacPhersona, przód - kolumny MacPhersona, - tył - belka skrętna tył - belka skrętna tył - oś sztywna, drążek Panharda hamulce

Dane techniczne

zawieszenie: przód - kolumny MacPhersona, tył - podwójne wahacze poprzeczne hamulce: tarczowe, przód - wentylowane ogumienie: 195x60 R 15

Dane techniczne

zawieszenie: przód - amortyzatory teleskopowe, wahacze poprzeczne; tył - belka skrętna hamulce: przód - tarczowe; tył - bębnowe ogumienie: 195/60 R 15H

Poznań o trzech litrach

Poznań o trzech litrach

-down, 43 mm, skok 120 mm pełna regulacja Zawieszenie tylne:  wahacz aluminiowy, skok 135 mm pełna regulacja Hamulec przedni: podwójny tarczowy, 320 mm Hamulec tylny:  pojedynczy tarczowy, 220 mm Opony przód/ tył: 120/70-17 / 190/50-17 WYMIARY I MASY Wysokość

Dane techniczne

MacPhersona, - tył - belka skrętna tył - belka skrętna hamulce: przód - tarczowe, tył - bębnowe przód - tarczowe, tył - bębnowe

Dane techniczne, wynik

tył - belka skrętna hamulce: przód - tarczowe, wentylowane, przód - tarczowe, wentylowane, - tył - bębnowe tył - bębnowe

Dane techniczne

napęd na koła przednie na koła przednie zawieszenie przód - kolumny MacPhersona, tył - belka skrętna przód - kolumny MacPhersona, tył - belka skrętna hamulce

Dane techniczne

napęd: na koła przednie na koła przednie zawieszenie: przód kolumny MacPhersona, tył drążki skrętne przód kolumny MacPhersona, tył belka skrętna hamulce

Fabryczni tunerzy - Renault RS, Gordini i Alpine

ma 90 KM, napęd na tył, cztery okrągłe reflektory z przodu i własną serię wyścigów. Trzeba wiedzieć, że początkowo dostępny był wyłącznie w błękitnym kolorze France 418 z białymi pasami biegnącymi po nadwoziu. I dlatego właśnie to auto przeszło do legendy. Wszystko przez lakier i naklejki, elementy

Dane technicze, wyniki

moment obrotowy: 620 Nm przy 3500 obr./min Napęd: na koła tylne Skrzynia biegów: 6-stopniowa, ręczna Hamulce: tarczowe, ceramiczne, ABS Ogumienie: przód - 235/40 ZR 18, tył - 315/30 ZR 18 ¦rednica skrętu: 10,6 m Masa własna: 1450 kg Wymiary: 4446 x 1830 x 1275 mm Rozstaw osi: 2355 mm Pojemność

Samochody prawie nieznane Deco Rides

, który wyróżniał się niecodziennymi kształtami, szczególnie swoim krótkim dachem i miękko opadającym tyłem karoserii. Budowa zajęła ponad cztery lata. W 1999 roku Scarpe Zephyr zrobił furorę. Pokazano go na 20 wystawach samochodowych w USA i Kanadzie, firma Hot Wheels zbudowała miniaturkę w skali 1:18, a

Dane techniczne

MacPhersona, tył - belka skrętna hamulce: tarczowe, przód - wentylowane tarczowe, przód - wentylowane tarczowe, przód - wentylowane ogumienie: 175/65 R 14

Moto Guzzi V7 Café Classic - Bajerant

-tłumiące, regulacja napięcia wstępnego, skok 118 mmHamulec przedni: tarczowy, 320 mm, zacisk czterotłoczkowyHamulec tylny: tarczowy, 260 mm, zacisk jednotłoczkowyOpony przód/ tył: 100/90-18 / 130/80-17WYMIARY I MASYWysokość siedzenia: 805 mmRozstaw osi: 1449 mmMinimalny prześwit: 182 mmMasa pojazdu w

Dane techniczne

napęd: na koła tylne, dołączany na przednie na cztery koła zawieszenie: przód wahacze poprzeczne, tył sprężyny śrubowe i oś sztywna przód wahacze poprzeczne, tył sprężyny śrubowe i oś sztywna

Dane techniczne

- wahacze wleczone, belka skrętna i stabilizator hamulce przód - tarczowe wentylowane, tył - bębnowe przód - tarczowe wentylowane, tył - bębnowe ogumienie 195/50 R 15

Dane technicze

McPhersona, przód - kolumny McPhersona, przód - podwójne wahacze trójkątne, - tył - wielodrążkowe tył - wielodrążkowe tył - wahacz wzdłużny, podwójne wahacze poprzeczne, kolumny McPhersona

Na wysokich obrotach: KTM 990 Super Duke R

, amortyzator White Power Monoshock, pełna regulacja Hamulec przedni: podwójny tarczowy, zaciski czterotłoczkowe Brembo, średnica tarczy 320 mm Hamulec tylny: pojedynczy tarczowy

Volkswagen Crafter

Hamulce tył tarczowe * dostępne również 89 KM, 109 KM, 136 KMGazPierwsze auto w klasie, którego długie drzwi boczne umożliwiają załadunek europalety dłuższym bokiemHamulecW aucie użytkowym spodziewałem się standardowej klimatyzacji. Niestety, trzeba dopłacić i

Opel Antara 2.0 CDTi - test | Za kierownicą

Napęd na cztery koła (sprzęgło lepkościowe) Zawieszenie przednie niezależne, McPherson, stabilizator Zawieszenie tylne niezależne, wielowahaczowe, stabilizator Hamulce przód/tył tarczowe wentylowane/tarczowe Długość 4 575 mm Szerokość 1 850 mm Wysokość 1 704 mm Rozstaw osi

Suzuki Swift 1.5 GS/Nissan Micra 160 SR. Kieszonkowe giganty. Dane techniczne

przód - kolumny MacPhersona, tył - belka skrętna przód - kolumny MacPhersona, tył - belka skrętna hamulce przód - tarczowe, tył - bębnowe przód - tarczowe wentylowane, tył - bębnowe

Chrysler Crossfire Roadster V6 3.2 18V

-stopniowym automatem z funkcją ręcznej zmiany biegów (AutoStick) - obie wersje kosztują tyle samo!Seryjnie zakłada się niskoprofilowe opony Continental Sport Contact 2 - przód 225/40 ZR 18, tył 255/35 ZR 19 - high-performance z indeksem prędkości W (do 240 km/h). Spojler wysuwa się automatycznie z pokrywy

Ducati Streetfighter - Książę ciemności

Zawieszenie tylne: monowahacz aluminiowy, amortyzator Showa, skok 120 mm pełna regulacja Hamulec przedni: podwójny tarczowy, 330 mm Hamulec tylny: pojedynczy tarczowy, 245 mm Opony przód/ tył:        

Dane techniczne: Škoda Octavia Combi 1.9 TDI Adventure 4x4/Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4 1.9 JTD Progression

przód - kolumny MacPhersona, tył - wielowahaczowe hamulce tarczowe, przód - wentylowane tarczowe, przód - wentylowane ogumienie 225/55 R 17 205/60 R15

Debiut Supersportowego Nissana GT-R

20/9,5" / 20/10,5" Opony przód / tył 255/40R20 / 285/35R20 Hamulce przód / tył Tarczowe, 6-tłoczkowe / 4-tłoczkowe Zawieszenie przednie

Vignale | Co mu zawdzięczamy?

czterech osób. Wyposażone było w automatyczną skrzynię, klimatyzację, skórzane obicia i drewniane wykończenie, a poza tym jako pierwsze Maserati miało cztery wentylowane hamulce tarczowe. Co ciekawe, Mexico miało być tylko prototypem, ale tak się spodobał, że wjechał do produkcji. Ale Meksyk!ZOBACZ

Dane techniczne

- wielowahaczowe przód - podwójne wahacze poprzeczne, tył - belka skrętna, sprężyny śrubowe hamulce: tarczowe, przód - wentylowane tarczowe, przód - wentylowane tarczowe, przód

Kawasaki Z 750R. W drodze do perfekcji | Za kierownicą

tylne: dwuramienny wahacz aluminiowy, centralny amortyzator z układem dźwigni, skok 134 mm, pełna regulacjaHamulec przedni: podwójny tarczowy, zacisk czteroczłoczkowy, radialny, tarcza: 300 mmHamulec tylny: pojedynczy tarczowy, zacisk jednotłoczkowy, tarcza: 250 mmOpony przód/ tył: 120/70-ZR17 M/C (58W

Dane techniczne

kW) przy 6600 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 500 Nm przy 3800 obr./min Napęd: na tylne koła, DSC Skrzynia biegów: 6-stopniowa, ręczna Hamulce: tarczowe, wentylowane, ABS Rozstaw osi: 2505 mm Wymiary: 4440x1830x1317 mm Masa własna: 1585 kg Ogumienie: przód - 245/45 R 18, tył - 275/40 R 18

Volkswagen w Rajdzie Dakar 2011

regulaminemUkład kierowniczy     przekładnia zębatkowa ze wspomaganiemUkład hamulcowy     na wszystkich kołach wentylowane hamulce tarczowe (? 320 mm), aluminiowe zaciski (sześć tłoków przy każdym     kole)Obręcze kół     wielkość 7 x 16 caliOpony  

Dane techniczne

wzdłużne, belka skrętna, sprężyny śrubowe hamulce: przód - tarczowe wentylowane, tył - bębnowe przód - tarczowe wentylowane tył - bębnowe ogumienie: 165/70 R

Honda SW-T400 ABS - test

Zawieszenie przednie: teleskopowe Zawieszenie tylne: wahacz wleczony, dwa elementy resorujaco-tłumiące Hamulec przedni: tarczowy śr. traczy 276 mm CBS, C-ABS Hamulec tylny: tarczowy śr. tarczy 240 mm CBS, C-ABS Opony przód/ tył: 120/80-14 / 150/70-13 WYMIARY I MASY Wysokość

Dane techniczne

zawieszenie: przód - kolumny MacPhersona, - tył - wielowahaczowe hamulce: tarczowe, przednie wentylowane ogumienie: 205/55 R 16 wymiary (dł

Dane techniczne

zawieszenie: przód - kolumny McPhersona, tył - wielodrążkowe hamulce: tarczowe, przód - wentylowane ogumienie: 215/55 R 16 nadwozie (dł

Dane techniczne

zawieszenie przód: kolumny McPhersona, tył: belka skrętna hamulce: tarczowe ogumienie: 205/50 R 17 nadwozie (dł./szer./wys

Dane techniczne: Ford Mondeo 2.2 DuraTorq CI Trend X/Toyota Avensis 2.2 D-4D 180 Sol Plus

zawieszenie przód - kolumny MacPhersona, tył - układ wielowahaczowy przód - kolumny MacPhersona, tył - układ wielowahaczowy hamulce tarczowe, przód - wentylowane tarczowe, przód - wentylowane

Seat Ibiza - test | Pierwsza jazda

obr/min Zasilanie Benzyna bezołowiowa, wtrysk wielopunktowy Spełniane normy Euro 4 Skrzynia biegów Ręczna, 5-biegowa Napęd Na koła przednie Zawieszenie przednie Kolumny McPherson, stabilizator Zawieszenie tylne Belka skrętna, wahacze wzdłużne Hamulce przód/tył

Renault Megane CC Floride

rynkach Europy zaprezentowano Renault Caravelle. Wprowadzono silnik o mocy 48 KM i pojemności 956 cm3. Jednostkę o nazwie Sierra z modelu 8 Major montowano także we Floride S. W następnych latach moc wzrastała do 51 i 55 KM. Po raz pierwszy w tej klasie pojazdów z przodu i z tyłu montowano wydajne hamulce

Dane techniczne

napęd: na koła przednie na koła przednie zawieszenie przód - kolumny MacPhersona tył - belka skrętna przód - kolumny MacPhersona tył - belka skrętna hamulce

Samochody z zapomnianej bajki | NSU

Samochody z zapomnianej bajki | Saturn Samochody z zapomnianej bajki | SterlingNajbardziej znanym modelem z Wanklem był NSU Ro 80. Produkowano go od 1967 do 1977 roku i nagrodzono tytułem Samochodu Roku 1968. Ro miał mocne strony (aerodynamiczne, atrakcyjne nadwozie, tarczowe hamulce na wszystkich kołach

Dane techniczne

przód - kolumny MacPhersona, tył - belka skrętna przód - kolumny MacPhersona, tył - belka skrętna hamulce: tarczowe, tył - wentylowane tarczowe, tył - wentylowane tarczowe

50 lat Lamborghini - kompletna historia firmy

się w 5,9 sekundy. Islero odznaczał się również niezależnym zawieszeniem i tarczowymi hamulcami tak z przodu, jak i z tyłu. Lamborghini Islero Lamborghini Islero Lamborghini Islero Futurystyczny Marzal powstał, ponieważ Ferrucio Lamborghini zapragnął sportowego auta, którym mogłyby podróżować

Ford Mondeo 2.2 TDCI GhiaX kombi - test | Za kierownicą

, sześciobiegowa Napędprzedni Zawieszenie przednie wahacz poprzeczny, kolumna resorująca Zawieszenie tylne oś wielowahaczowa Hamulce przód/tył tarczowe wentylowane/tarczowe Długość 4830 mm Szerokość (z lusterkami) 1886 (2078) mm Wysokość (z relingami) 1512 (1548) mm Rozstaw osi

Dane techniczne

] Pojemność zbiornika paliwa: 60 l Hamulce: przód: tarcze wentylowane, tył: tarczowe, ABS Ogumienie: 205/55 R 16 Testowe zużycie paliwa

Yamaha TDM 900 na każdą okazję

, skok 133 mm Hamulec przedni: tarczowy, podwójny, 298 mm, zaciski stałe czterotłoczkowe Hamulec tylny: tarczowy, 245 mm, zacisk pływający jednotłoczkowy

Dane techniczne

-biegowanapęd: na koła przedniezawieszenie: przód kolumny MacPhersona, tył wahacze wzdłużne, podwójne wahacze poprzeczne, kolumny prowadzące hamulce: tarczowe, przód wentylowane ogumienie: 195/55 R 15wymiary (dł./szer./wys.): 4500/1725/1445 mmrozstaw osi: 2600 mmmasa własna: 1180 kgładowność: 485 kgpojemność

Samochody z zapomnianej bajki | Tucker

, było najlepsze. Twórcy planowali, że będzie miało napęd na tylne koła i o około 800 części mniej niż zwykły samochód, że wyposażone będzie w hamulce tarczowe (o 63% skuteczniejsze niż bębnowe, jak się chwalili) oraz we wtrysk paliwa, a także w system hydrauliczny zastępujący sprzęgło i skrzynię biegów

Saab 9-3 Cabrio Aero - test | Za kierownicą

wspomagany hydraulicznie Średnica zawracania 10,8 m Zawieszenie przednie kolumna McPherson, stabilizator Zawieszenie tylne wielowahaczowe z systemem zmiennej geometrii ReAxs Hamulce przód/tył tarczowe wentylowane Opony235/45 ZR 17 Długość4 647 mm Szerokość (z lusterkami) 1 780 mm

Muzeum motocykli pod Częstochową ?

. Byłem jednym z pierwszych Polaków, którzy obejrzeli te eksponaty. Zobaczyłem m.in. prototypy - nigdy niewdrożone do produkcji.Po likwidacji WSK w 1985 roku Włosi kupili prototyp sokoła 175: koła bezszprychowe, hamulce tarczowe przód i tył - ewenement. A legendę polskiej motoryzacji - junaka - kupili

Yamaha YZF-R1 - motocykl używany

/ tył: 120/70 ZR17 / 190/50 ZR17Wymiary i masy Długość: 2095 mmSzerokość: 695 mmWysokość: 1095 mmWysokość siedzenia: 820 mmRozstaw osi: 1395 mmMinimalny prześwit: 140 mmKąt pochylenia główki ramy: 66°Masa bez płynów: 177 kgMasa pojazdu gotowego do jazdy: 205 kgDopuszczalna masa całkowita: 395

Yamaha FJR - EUROEXPRESS

Hamulec przedni: tarczowy, podwójny, 298 mm (od 2003 r. 320 mm), zaciski stałe czterotłoczkowe Hamulec tylny: tarczowy, 282 mm, zacisk dwutłoczkowy, pływający Opony przód/ tył

Peugeot Speedfight 2, Motowell Magnet Sport i CPI Aragon GP - co by tu wybrać?

zatrzymania francuskiego sportowca służą hamulce tarczowe wyposażone w zaciski dwutłoczkowe. Wszystkie elementy nadwozia zadziwiają starannością wykonania, doboru materiałów i piękną kolorystyką, aż szkoda wyjechać, aby go nie zabrudzić, o zarysowaniu nie wspominając.Podchodzę do tajwańskiego konkurenta

Dane techniczne

zawieszenie: przód - kolumny McPherson, tył - belka skrętna hamulce: przód - tarczowe, tył - bębnowe ogumienie: 185/55 R 15 wymiary (dł./szer./wys.): 3640x1660x1485 mm

Dane techniczne

zawieszenie: przód - kolumny McPhersona, tył belka skrętna hamulce: przód - tarczowe wentylowane, tył - bębnowe ogumienie

Kymco XCiting 500 - XXL za rozsądną cenę

wzorcowo. Zamontowane przełączniki są standardowe, żadnych wodotrysków, dodatkowo mamy przycisk świateł awaryjnych. Dźwignie hamulców mają regulację odległości od kierownicy. To rzadkość w skuterach. Kierując się ku tyłowi, napotykamy na mały schowek w części początkowej kanapy. Kanapa ma w dużym zakresie

Dane techniczne, oceny, wynik testu

zawieszenie przód: kolumny McPhersona, wahacze trójkątne; tył: drążki skrętne, wahacze wleczone hamulce: przód - tarczowe, tył - bębnowe

BMW S 1000RR - Wunderwaffe RR

130 mm pełna regulacja Hamulec przedni: podwójny tarczowy, 320 mm Hamulec tylny: pojedynczy tarczowy, 220 mm Opony przód/ tył: 120/70-17 / 190/55-17 Wysokość siedzenia: 820 mm Rozstaw osi: 1432 mm Kąt pochylenia główki ramy: 66 Masa pojazdu 204 kg (206,5 kg

Suzuki Ignis 1.3i VVT 4x4 Snow White

: 160 km/h skrzynia biegów: ręczna, 5-biegowa napęd: na cztery koła hamulce: przód - tarczowe wentylowane, tył - bębnowe

Triumph Rocket III Roadster - Potwory i spółka | Za kierownicą

wstępnego sprężynHamulec przedni: podwójny tarczowy, 320 mm, tarcze pływające, czterotłoczkowe zaciski Nissin, układ Nissin ABSHamulec tylny: pojedynczy tarczowy, 316 mm, tarcza pływająca, zacisk Brembo 2 tłoczkowy, układ Nissin ABSOpony przód/ tył: 150/80R17 / 240/50R16WYMIARY I MASYWysokość siedzenia: 750

Seat Leon Cupra R

zawieszenie: przód - kolumny MacPhersona, tył - belka skrętna, sprężyny śrubowe hamulce: tarczowe wentylowane ogumienie: 225/40 R18

Abarth 500 - Ukąszenie skorpiona

silnik (160 KM, 230 Nm). Auto z limitowanej serii rozpędza się do 211 km/h i osiąga setkę już po 7,3 s. Ponadto Pięćsetka Abarth Opening Edition ma perforowane hamulce tarczowe, bardziej wytrzymałe klocki hamulcowe, luźniejszy filtr powietrza BMC, twardsze i krótsze sprężyny, 17-calowe obręcze ze stopu

Kawasaki Ninja ZX-10R - W pogoni za cieniem | Za kierownicą

zakręt. Kilka chwil spędzonych z PSP w ręku daje rezultaty, choć nie udało mi się przełamać na tyle, aby zahamować prawdziwym motocyklem tak późno, jak tym wirtualnym z gry SBK. Do przedniego układu hamulcowego nie mam żadnych zastrzeżeń. O tylnym mogę powiedzieć jedynie tyle, że dźwignia hamulca jest

Suzuki Grand Vitara 1.9 DDIS - test | Im gorzej, tym lepiej

Hamulce przód tarczowe wentylowane Hamulce tył bębnowe Kąt natarcia/rampowy/zejścia 29/20/27 stopni Poj. bagażnika 398/758

Alfa Romeo 159 2.2 JTS

zawieszenie: przód - podwójne wahacze poprzeczne, tył - oś wielowahaczowa hamulce: przód - tarczowe wentylowane, tył - tarczowe ogumienie: 215/55 R 16

Alfa Romeo 8C Competizione - klasyka gatunku

poprzeczne oraz wentylowane hamulce tarczowe z aluminiowymi zaciskami.8C Competizione kosztuje ponad 160 tys. euro. Co więcej, powstanie tylko 500 sztuk namiętnej Alfy z czego do Polski powędruje 7 egzemplarzy. Tyle zamówień wpłynęło do naszych dealerów Alfy.Piękno otwarteObcięcie dachu 8C Competizione

Romet Z 125 - polski klon Chińczyka

Hamulec przedni: tarczowy, zacisk jednotłoczkowe Hamulec tylny: bębnowy Opony przód / tył: 2,75-18 / 110/80-15 WYMIARY I

Audi A4 2.0 multitronic

: bezstopniowa CVT napęd: na koła przednie zawieszenie: przód - wahacze poprzeczne, tył - oś wielowahaczowa hamulce: tarczowe, przód

Bentley Continental GT

, pneumatyczne, amortyzatory z 4-stopniową regulacją, zmienna wysokość prześwitu Hamulce: Tarczowe, przód o średnicy 40,5 cm, tył - 33,5 cm, wentylowane; ESP moc maksymalna: 560 KM przy 6100 obr./min

Volvo S60/XC90

89,89* Moment (Nm przy obr./min) 400/2000-2750 400/2000-2750 Skrzynia biegów 6/ręczna** 6/ręczna** Hamulce (przód/tył

Volkswagen Jetta

obrotomierza z czerwonym polem już od 4,5 tys. obr.Wielowahaczowe zawieszenie, elektrycznie wspomagany układ kierowniczy i hamulce tarczowe przy wszystkich kołach znane są już z Golfa V. Wszystkie te elementy działają bez zarzutu, tworząc zgraną całość. Jedynie w krytycznych sytuacjach nieobciążony tył ze

Lexus RX 400h

) Zawieszenie przednie kolumny McPhersona Zawieszenie tylne kolumny McPhersona Hamulce przód tarczowe/wentylowane Hamulce tył

JAGUAR X-TYPE

kierownicą Jaguara. Jednak specjaliści od marketingu liczą, że najmniejszy Jaguar stanie się znacznie popularniejszy również wśród kobiet, które do tej pory preferowały raczej inne marki.W samochodzie zastosowano wentylowane hamulce tarczowe z przodu i tyłu oraz najnowsze systemy bezpieczeństwa, począwszy od

Niedźwiedź o gołębim sercu - Moto Guzzi Griso 1100

sytuacji wcale nie poprawia niezwykle gustowna, akcesoryjna szyba. Po objuczeniu Griso sakwami i torbą na zbiornik przeistacza się z bulwarowego zawadiaki w bardzo sprawny motocykl turystyczny.Musimy tylko uważać na przeładowanie i zawczasu utwardzić tylną sprężynę, aby tył motocykla nie dobijał nam na

Honda CB 600F Hornet vs. Suzuki GSR 600 - wściekłe bliźniaki

Hamulec przedni: podwójny tarczowy 296 mm, zaciski dwutłoczkowe pływające podwójny tarczowy 310 mm, zaciski czterotłoczkowe Hamulec tylny: tarcza 240 mm, zacisk jednotłoczkowy pływający tarcza 240 mm

Król golasów: Suzuki B-King

Hamulec tylny: pojedynczy tarczowy 260 mm, zacisk jednotłoczkowy Opony przód/ tył: 120/70 ZR17 / 200/50 ZR17 WYMIARY I MASY . Długość

Wyniki, oceny, dane techniczne

McPhersona, tył - belka skrętna hamulce: przód - tarczowe wentylowane, tył - bębnowe ogumienie: 195/50 R 15 nadwozie (dł./szer./wys

Kroki milowe Fiata

, wytrzymalsze sprzęgło i hamulce, piąty bieg, fotele z zagłówkami, nowe klamki).Używane Fiaty - dla każdego coś miłegoModel 130, dostępny w wersji sedan lub coupé i produkowany od 1969 do 1977 roku, to ważny model włoskiej firmy. Dlaczego? Jako pierwszy Fiat miał hamulce tarczowe na wszystkich kołach, w

Zapek, czyli Kozak, który chciał do Ameryki

tarczowy 300 mm, zaciski czterotłoczkowe Hamulec tylny: tarczowy 300 mm, zacisk dwutłoczkowy Opony przód/ tył: MT90R16 WYMIARY I MASY

Sushi Spaghetti - Cagiva Raptor 650

Hamulec przedni: podwójny tarczowy, 298 mm Hamulec tylny: pojedynczy tarczowy, 220 mm Opony przód/ tył: 120/70-17 / 160/60-17 WYMIARY I

Pagani Zonda

Napęd: koła tylne Skrzynia biegów: ręczna, sześciostopniowa Hamulce: tarczowe, wentylowane, karbonowo-ceramiczne (Brembo). Z przodu sześciotłoczkowe, z tyłu czterotłoczkowe. ABS

Ford Mustang GT - swobodny jeździec

drążkiem Panharda z tyłu trzyma Mustanga w cuglach. Pomocą służą hamulce tarczowe, które w modelu GT mają ABS i system kontroli trakcji. Na szczęście, gdy przyjdzie ochota ruszyć z kopyta, elektronikę można uciszyć wyłącznikiem. Z cylindrów wyrywa się do biegu cały tabun koni. Kulturalna widlasta "

Suzuki Bandit 1250S - Bandit? To widać, słychać i czuć

Zawieszenie tylne: wahacz aluminiowy, skok 136 mm Hamulec przedni: podwójny tarczowy 310 mm, zaciski czterotłoczkowe Hamulec tylny: pojedynczy tarczowy 240 mm, zacisk jednotłoczkowy

Kia Picanto

chwali się, że tarczowe hamulce, przednie wentylowane, zapewniają 41-metrową drogę hamowania 100-0 km/h.Picanto może być wielozadaniowym autem miejskim pomocnym także w prowadzeniu małego biznesu: 18 różnych schowków, kanapa składana 60:40, w sumie siedem konfiguracji foteli. Skromny bagażnik 157 l po

Rozdwojenie jaźni: Yamaha FZ6 Fazer S2

: podwójny tarczowy 298 mm, zacisk czterotłoczkowy Hamulec tylny: pojedynczy tarczowy 245 mm, zacisk jednotłoczkowy Opony przód/ tył: 120/70 ZR17/ 180/55 ZR17

Re: hamulec tarczowy-tył

nie ma takiej mozliwosci... ;( nigdy sie z czyms takim nie spotkalem wiec raczej musisz kupic nowa rame...

Re: hamulec tarczowy-tył

Gość portalu: jua napisał(a): > troche tepy jestes... Udowodniłeś, że twoim protoplastą był Cham:D

hamulec tarczowy-tył

witam wszystkich, mam takie pytanie: planuje zalozyc hamulce tarczowe ale rama nie ma mocowania pod owy hamulec, czy istnieja jakies adaptery do zalozenia na rame w celu zamontowania hamulca czy zostaje tylko zmiana ramy? dzieki wszystkim za podpowiedzi

Re: hamulec tarczowy-tył

Nie ma żadnych adapterów. Jedyne co można zrobić to dospawać, ale to oszpeci, osłabi ramę - ogólnie kiepski pomysł. Jak koniecznie chcesz coś zmienić to możesz zamontować coś takiego: www.bikepl.com/new/artykul.php3?num=41

Ukradziono rower - dam nagrodę

Właśnie ukradziono rower biało-niebieski, niemiecki McKenzie, amortyzowany przód-tył, z hamulcami tarczowymi przód-tył, błotniki plastikowe czarne, na kierownicy rogi. Kto wie gdzie jest - dam nagrodę landoca@poczta.onet.pl

Re:

Taki styl hamowania jak proponujesz jest domeną niedoświadczonych, rekreacyjnych, weekendowych, wręcz niedzielnych rowerzystów, którzy - z braku doświadczenia - boją się hamować przodem. Zauważ że wielu rowerach montuje się tarczowe hamulce z przodu i v-ki z tyłu, albo przy dwóch tarczach często

uszkodzone kolo w MB Terrain

Wrozilam ze spaceru i wyglada na to, ze wozek, ktory mial ze mna jechac jutrio na urlop ma walniete kolo. Chopdzi o to ogromne tyle kolo Ulamal sie plastikowy trzpien ktory jest pomiedzy zewnatrzna wajcha pomagajaca wyciagac kolo na czas transpoiru a calym mechanizmem trzymajacym kolo, z hamulcem

hamulce tarczowe z tyłu?

-- własnie czy hamulce tarczowe z tylu zdaja egzamin, chcialem sobie zamontowac ale nie wiem czy tarczowy mechaniczy na tylne kolo sprawdzi sie w praktyce... Jakie sa wady i zalety tarczowych ? Czy juz lepiej pozostac przy V-breakach- ale wkurza mnie ze trzeba czesto wymieniac klocki i ciagle

Re: rower dla 180 cm faceta

Z tych trzech najciekawszy jest ostatni. Pierwszy sobie odpuść, pełna amortyzacja i tarczowe hamulce za 1199 PLN - to nie ma prawa działać. Drugi z rowerów to podstawowy model, najsensowniej wyposażony jest trzeci. Tyle że rama będzie ciut za mała - jeśli planujesz jeździć w większości po twardym

Re: Nieuznana reklamacja roweru - mają prawo?

kosztuje chińszczyzna w Makro, ze stalową ramą, tyle że z w miarę przyzwoitym osprzętem i hamulcami tarczowymi -- "Komunizm chciał zniszczyć indywidualizm i wolność człowieka, ale uwalniając go od gonienia za pieniądzem, jak żaden system przyczynił się do jego rozwoju duchowego. Stąd taki rozkwit

Jaki adapter na tył do TREK 3700

Witam, proszę o pomoc w znalezieniu adaptera do hamulca tarczowego na tył do ramy TREK 3700. Z góry dziękuję.

sprzedam Tanio-Honda CBR 600F C-ABS -2012r

:1 - Moc: 102 KM przy 12000 obr./min. - Moment: 64 Nm przy 10500 obr./min. - Zasilanie: elektroniczny wtrysk paliwa PGM-DSFI - Skrzynia biegów: 6-biegowa - Rama aluminiowa, centralna belka grzbietowa - Hamulec przód 296 x 4,5 mm, podwójne tarczowe,3-tłoczkowy C-ABS - Hamulec tył 240 x 5 mm, pojedynczy

Re: no to masz adi A6 w podstawowej kompletacji

Tempomat Elektroniczna blokada prędkości maksymalnej Hamulce tarczowe z przodu Hamulce tarczowe z tyłu Elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESC) Zbiornik paliwa Poduszki powietrzne z dezaktywacją poduszki powietrznej pasażera System kurtyn

Re: Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą

Porównywałem miejsce nad głową w Fabii i i20 i więcej miejsca jest w i20. Może miałeś podniesiony fotel ? Za wersję Comfort z ESP, 6 poduszek i hamulcami tarczowymi tył i przód, lakierem metalik trzeba zapłacić 41 tys. Ponadto Fabia i Clio mają o rok krótszą gwarancję

Re: estetyka rowerowa

;bajeranckich" rozwiązań typu amortyzowany tył czy tarczowe hamulce. Przykładowo najtańszy tylny amortyzator w Cykloturze (www.cyklotur.com ) znalazłem za 349 PLN - więcej niż połowa ceny Olprana! Dodaj do tego koszt przedniego amortyzatora, hamulców tarczowych. I już wiadomo na czym oszczędzono. Na jakości i solidności

Re: Pojedynek używanych | Kia Ceed vs Chevrolet L

Kupiłem w salonie Lacetti w 2009r., 1.4 HB z manualną klimatyzacją + lakier metalik za 37000 zł. Eleganckie wnętrze, wykończenie welurowe, wielowahaczowe zawieszenie z tyłu, wszystkie hamulce tarczowe. Mały jest tylko bagażnik, ale wnętrze obszerne. Jest niezwodny - bardzo go sobie chwalę. Ładny

Re: Czechy 1943 r itd

> Napęd posówisto-zwrotny łańcuchem (wydawałoby się , że wynalazek ostatnich lat) Generalnie w rowerze od 100 lat nic się nie zmieniło. Wszystkie nowinki marketingowe to odgrzebane stare patenty, dostosowane do tańszej produkcji. Czyli hamulce tarczowe, były w 19wieku. Ale były kiepskie, bo

Re: Decathlon Rockrider 5.2: czy warto??

.2. Więc mimo dobrej ceny Meridy nie kupiłem. Przyglądam się wyższym modelom. Z Meridy podoba mi się bardzo model 300 D z hydraulicznymi hamulcami tarczowymi. Tu już widać różnicę, ale pieniążki coraz wyższe. Jak ktoś szuka taniego górala - RR 5.2 całkiem niezły. A za 1600 zł mamy już RR 5.3 z lepszymi

Re: hamulec ręczny a mróz

Ta zasada jeśli ma jakikolwiek sens to tlko w przypadku tych nielicznych samochodów które mają z tyłu hamulce tarczowe a hmulec ręczny jest szczękowy (np:Nubira) W przypadku wszystkich pozostałuch każde hamowanie przesusza hamulec ręczny bo to ten sam hamulec co nożny tylko inaczej napędzany.

rower

mam do sprzedania fajny mało używany rower górski dla dziecka 7-12 letniego czerwono czarny odjazdowy,tarczowe hamulce(przód i tył),amortyzatory,cena do uzgodnienia.Warto zobaczyć!!!!! 697559535

Re: Kupiłem Forda, cd.

zmieścić sensowne tarczowe hamulce na wszystkich 4 kołach (aktualnie 4 bębny). Po wizycie na myjce chromy nabrały trochę blasku i w ogóle jakoś tak jeszcze przyjemniej na niego patrzeć :) Zaliczyłem już spotkanie z policją. Sympatyczna pani funkcjonariusz pogroziła palcem za jeżdżenie bez tablic i

Re: nie ma mocy

ale tak może być - dźwignia ręcznego normalnie opadnie, ale hamulec przy kole może nie odbić. Masz tarczowe czy bębnowe z tyłu? Rozumiem, że nic innego jak wymiana aku nie robili? W sensie tak byś wiedziała (pomijam na chwilę obecną ingerencję bez wiedzy)

Re: przede wszystkim problemem masa nieresorowan

. Zastanawiam się, czy układ chłodzenia jest na tyle wydajny, że odprowadzi całe ciepło z ostrego hamowania zanim zagotuje się elektronika. I czy ten hamulec ma skuteczność porównywalna z normalnym hamulcem tarczowym bo miejsca na porządną tarcze i zacisk to tam za wiele nie ma, a i z chłodzeniem tarczy może

hamulce tarczowe piszcza

witam piszcza mi hamulce tarczowe podczas hamowania,tyle ze nie podczas samego hamowania ale juz w koncowej fazie jak trzymam dluzej i rower sie juz zatrzymuje a ja hamulec trzymam i wtedy piszczy,zarowno przedni jak i tylny,nie wiecie co z tym zrobic?

Hamulec tarczowy- help

zastanawiam się nad dokupieniem hamulca tarczowego ( oczywsicie po wymianie starych klockowych) Mozecie mi cos o nim powiedziec tzn. czy on się jakoś marnuje ( tam sa jakies gumy czy co? ) , czy jest jakas roznica miedzy hamulcem tarczowym na przod lub na tył roweru? Czy są bardziej skuteczne

Koleżanka ma pytanie :)

Zauroczył mnie ten rower: Rama: 54cm Aluminiowa Kola: 28" Przerzutka tył: Shimano DEORE XT Przerzutka przód: Shimano DEORE LX Klamki: Shimano Manetki: Shimano DEORE LX Mechanizm korbowy: Shimano DEORE Hamulce: Hydrauliczne tarczowe Shimano Tylna piasta: Shimano DEORE LX

konkrety proszę

(śniedziejące), częste blokowanie hamulców, praktyczny brak ręcznego w tylnych tarczowych mechanizmach. Generalnie rozpacz. W favoritce hamulce praktycznie bezobsługowe

Re: Wykonał manewr za 29 punktów karnych

Mercedes Vito, jest samochodem dostawczym. W dodatku ma wysoki promień skrętu, prawie 12m, a o drodze hamowania nie wspomnę. Jego droga hamowania jest wydłużona, na co ma wpływ także zawieszenie (z tyłu na resorach). Alfa Romeo, jest samochodem sportowym. Ma hamulce tarczowe wentylowane z przodu i

Re: Czy wszystkie 145 mają z tyłu tarcze chamulco

145 146 - to wszystko jedno jeśli chodzi o temat hamulców. Ja mam 146 z 2000r. kupioną w polskim salonie z najmniejszym silnikiem: 1.4 T.S. i z tyłu mam hamulce tarczowe, a z przodu tarczowe wentylowane. Pozdrawiam!

Re: lekka spacerowka z pompowanymi lub gumowymi k

Witam!! Mam do sprzedania 2 NOWE wózki, które odpowiadały by Twoim wymaganiom. Są to wózki firmy TEUTONIA. Duże wózki spacerowe rozkładane na płasko, posiadają wyjmowaną gondolę, pompowane koła, waga ok. 15 kg., siedzisko ustawiane tyłem lub przodem do kierunku jazdy, regulowaną rączkę, przedni

Re: Czy wszystkie 145 mają z tyłu tarcze chamulco

Ja mam 146 1,6 bx z klimatyzacją kupiony w Polszy a z tyłu hamulce nietarczowe. ;-) Pozdra Sław

Re: V-breaki na tył/przód - jaka różnica?

dłuższa śruba ma być wytrzymalsza, może to nie o to chodzi??? no ale skoro taka firma jak Shimano w katalogu podaje że hamulec (v-break nie tarczowy) jest na przód/tył to coś się za tym kryć musi:)

Fajny, zgrabny - kup go!

z hamulcami tarczowymi - nie do zdarcia, siodełko też dobrze wyprofilowane. Nic tylko kupić i jeździć. Viel spass! -- "...I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot Niech się durnie trują jadem oszczędź sobie złego!..." ---------------------------------------------

czemu trąbi przy hamowaniu?

katana1978: > No nic trzeba będzie kupić nowy łańcuch i tyle :) > tylko może teraz ze spinką sobie kupić hm ? łatwiej będzie mi go konserwować bo > ostatnio jakimś cudem chyba do tarczy mi się troszkę dostało bo przy hamowaniu > trąbi jak jakaś trąbka ... Jeśli masz zwykłe hamulce

Re: kross czy giant?

ja mam GT AVALANCHE 3.0 GTW i ciekawe jak długo pojeżdżę ??? :) tyle że ja lubię zmiany, mam ten rower od ok.miesiąca, jechałam może 5 razy i już mnie kusi żeby hamulce na tarczowe wymienić ;) alejahandlowa.pl/tr/produkt/gt-avalanche-3-0-gtw-nowa-sol_3238551.html

Re: Ufff... przebrnąłem przez cały wątek... :)

gruha89 napisał: > chdziło mi o "bok" ze sztycą podsiodłową patrząc od boku... Czyli tył? bo nadal nie kumam :-) > hamulec i tak chyba będzie musiał być tarczowy Nie wiem czy warto. Tanie sa do niczego, a drogie są... drogie :-) -- Pozdrawiam rowerowo - Rafał 'Raffi

Re: Ufff... przebrnąłem przez cały wątek... :)

roweroraffi napisał: > Nie do końca rozumiem... planujesz tył na "widelcu" jednostronnym? A co z hamul > cami? chdziło mi o "bok" ze sztycą podsiodłową patrząc od boku... hamulec i tak chyba będzie musiał być tarczowy -- Pzdr! gRuHa

Re: UWAGA!!! Piszę w czym Logan jest lepszy od Fa

Hamulce tarczowe z tyłu? Nic innego nie przychodzi mi do głowy! -- pf125p.w.interia.pl

Re: Koleżanka ma pytanie :)

;wskoczyć" na chodnik. Wtedy czasami mam uczucie jakby jego kant uderzał w obręcz. Nie wszystkie chodniki mają łagodny podjazd. Zastawiam się też nad kupnem o takiej specyfikacji: Rama: 54cm Aluminiowa Kola: 28" Przerzutka tył: Shimano DEORE XT Przerzutka przód: Shimano DEORE LX Klamki

Re: do duszy te moje wielosezonowki

nie nowy, kiedyś jak F125 pojawił sie na naszych ulicach miał nalepke "Uwaga hamulce tarczowe" co by uswiadomić posiadaczom "Syrenek" i "warszaw", że hamuje lepiej od nich.

Re: "superszybkość" według GóWna

- Lublin). A wagony typu "Y" produkowane przez HCP miały dopuszczenie "na krzywy ryj" do 160, bo przy hamulcach klockowych (nie miały tarczowych) to tylko 140 w normalnych warunkach - wyjątkiem była CMK ze zwiększonymi odstępami. Te wagony zresztą są podstawą w ruchu pośpiesznym do dziś

Re: GIANT w rowerach to takie BMW w autach?

no dzięki za wszystkie odpowiedzi-nie spodziewałem się większego odzewu mam okazje kupić Gianta model Yukon z 2004 rama aluminiowa,widelec suntour,przód alivio,tył deore ,hamulce tarczowe mechaniczne.Kumpel dał za niego w 2004 2000zł ma rachunek i te wszystkie książki,teraz chce 1000zł.Warto?

Re: Hamulec torpedo + przerzutka-da radę?

Nie da się z zewnętrzną przerzutką i kropka. Pokręć do tyłu korbą przytrzymując tylną zębatkę to zrozumiesz dlaczego się nie da (podpowiedź dla leniwych: podwinie się wózek). Jak pół roku jeździsz na hamulcu to nie masz powodu do narzekania - co mają powiedzieć ci którym zdarza się zajechać

Re: Honda NSR 125

dane techniczne Silnik: 2-suwowy,1 cylindrowy, chłodzony cieczą Pojemność skokowa: 124,8ccm Moc: 28,5 KM przy 10 000 obr./min Przeniesienie napędu: 6-biegowa skrzynia biegów Hamulce: przód- tarczowy 318 mm, tył- tarczowy 220mm Masa bez płynów: 132 kg Zbiornik paliwa: 13 litrów Prędkość max: 140 km

Re: Niedrogi rower-warto?

:) ). Lista usterek (które pamiętam): 1.słabe lub nie działające hamulce; 2.pokrzywione siodełko; 3.połamane pedały (plastikowe); 4.połamane klamki hamulców (plastikowe); 5.złamany przedni widelec (bez amortyzatora); 6.skrzypiące przednie korby, potem kompletnie się rozlatywały, co chwilę trzeba było dokręcać

Re: 30 lat Poloneza na zdjęciach

@Fan samochodów - bredzisz. Pold pali 7-8 litrów benzyny/100 i również ma tarczowe hamulce, jak Fiat125p, podobnie jak CAŁA RESZTA podwozia, dyletancie. Bębny na tyle pojawiły się późno, w okolicy ery Caro/Caro+. Śmieć to TY!!! A FSO istnieje do dziś. Produkuje FSO Matiz i FSO Lanos. Jest taka

Re: Rower z biedronki?

;amortyzatory" są tak samo sztywne jak stalowy widelec w jego rowerze, a ważą 2-3 razy tyle; że sprężyna z tyłu bez tłumika tylko waży i przeszkadza, a ich hamulce tarczowe to tylko atrapy, bo prawdziwe (hydrauliczne) hamulce tarczowe kosztują więcej niż całe ich rowery. Najlepiej niech to wyjaśni ojciec przy

Re: Jane Slalom Reverse - przekładane siedzisko

waga wózka (niestety, ale stelaż jest nieporównywalny) całkowicie nowy stelaż, z tyłu nie będzie w co się kopnąć podczas pchania wózka. inny hamulec postojowy i tarczowy (ulepszony) to takie podstawowe różnice :) O ile mi dobrze wiadomo do slaloma R pasują tylko foteliki Jane z systemem profix

Re: Rower z biedronki?

Nie wiem jak wygląda makrokesz sprzed 15 lat, wiem jak wyglądał makrokesz sprzed 10 czy 12 lat. Cieżka stalowa rama i sztywny stalowy widelec. Klamkomanetki (6 biegów z tyłu), Shimano 18 speed, to był magnes ściągający klientów do tego modelu. Hamulce canti. Nie wiem jak wyglądały oryginalne koła

Re: hamulce tarczowe adapter

Sorki, że pytam ale ciekawi mnie po co z tyłu hamulce tarczowe? Nie wystarczą po prostu V-brake-i? Po co tyle zachodu? Pozdrófka

Re: Koledzy...

Dzisiaj w Tesco widziałem IBK przecenionego za 900 zł, ale co zwróciło moją uwagę: przód - acera tył - deore XT korby - acera manetki - alivio poza tym hamulce tarczowe przód/tył i amortyzatory, obręcze stożkowe I tak myślałem, że to nie byłby zły zestaw dla początkujących do zrobienia czegoś

Re: POMOC - rower trekingowy do 2000 zł

sklep.rower.com/view.php?idp=1177 ja mam ten rower, osprzet troche biedny, ale na wyprawy sprawdza sie znakomicie (a jest na tyle tani ze mozna wymienic przede wszystkim przednia przerzutke bo rozregulowuje sie co 50 km)no i ramy treka nie trzeba reklamowac. hamulce tarczowe sa swietne, ale musisz

Jakie koła + piasty wybrać?

Witam serdecznie! Mam mały problem. Ku mojemu i serwisowemu zdziwieniu, po 3 latach (i około 3000km) zepsuł mi się bębenek z tyłu (shimano acera FH RM30). Gdy minął mój szok (:P), stwierdziłem, że kupie całe kółka z fajnymi piastami, może nawet gotowymi pod tarczowe hamulce, które kiedyś tam kupię

Re: A w czym problem??

typson napisał: > pewnie w tym, ze to jedyny hamulec, który hamuje pojazd zamiast > blokować koła. Dzialaniu przedniego tarczowego recznego w BXie nie mozna niczego zarzucic. Jak sadze, w C5 nie bedzie gorzej. > W audi mam reczny na tył ale na tarczach. A nie sa to aby tarcze z

sam sobie odpowiedz czy warto...

rama aluminiowa widelec aluminiowy, amortyzowany z regulacją SR SUNTOUR XC60 przerzutka przód SHIMANO C050 przerzutka tył SHIMANO ACERA M340 wolnobieg SHIMANO CSHG-30I7, 7-rzędowy ilość biegów 21 manetki SHIMANO ST EF 35-7 hamulce przód: tarczowy tył: V-brake, aluminiowe

a strony producenta nie widział?

Rozstaw osi (mm) 2600 Rozstaw kół - przód (mm) 1538 Rozstaw kół - tył (mm) 1532 Układ kierowniczy Układ kierowniczy Wspomaganie elektro-hydrauliczne Średnica zawracania (m) 10.4 Hamulce Hamulce - przód Tarczowe Hamulce - tył Bębnowe Zawieszenie Zawieszenie - przód Zawieszenie

Re: Ambulanse dla olsztyńskiego pogotowia od woje

) - Wspomaganie układu kierowniczego - Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach - Przygotowanie do montażu radia z głośnikami z przodu i anteną - Hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu - Gniazdo 12 V w kabinie kierowcy - Koło zapasowe w koszu wraz z zestawem narzędzi z podnośnikiem - Drzwi

hamulce tarczowe

czy opłaca się dopłacać 400 zł za hamulce tarczowe do scotta voltage YZ1? ja się nie znam za bardzo, ale chyba hamulce tarczowe to tylko zbędne obciążenie roweru, zwykłe też mogą dobrze hamować, tzn. na tyle żeby zablokować koła i wylecieć przez kierownice. z góry dzięki za rady, adam. www

Re: Zacisk chamulcowy, ile kosztuje do 145

Jesteś pewien , że ma hamulec tarczowy z tyłu ???? - Użyłeś słowa "zacisk" , co sugeruje tarcze... Bx zazwyczaj miały bębny - cylinderek kosztuje max. 80 zł -- rafal.gtv Alfa Romeo Forum

Re: Nowy sport w Rzeszowie: bujanie na trikke

miejsce od zarania dziejów, jaka liczba ludzi powożących konie spadła ze swojego pudła gdy konie przestraszyły się widząc automobil - bo to był ich pierwszy raz? Takie opowieści można mnożyć, a świat jednak idzie dalej. Przykre jest to, że Waszych obaw jest aż tyle- ale to w końcu ja zacząłem jeździć na

SPRZEAM SKUTER TANIO!! 2800zł OKAZJA!!!

SPRZEDAM SKUTER CPI Popcorn z 2003roku!! Silnik: Minarelli (taki jak w Yamaha) Marka: CPI Model: Popcorn Pojemność silnika : 50 ccm Rok Produkcji: 2003 Przebieg: 6200 Moc Silnika: 4KM Stan ogółny: BDB Kolor: Niebieski Hamulce Przód: Tarczowy Hamulce Tył: Bęben

Re: Author Dexter

XTR w takim rowerze będzie równie uroczo wyglądał co stringi na 150kg panience reklamującej playa - niby da sie założyć ale po co ;) Za hamulce tarczowe XTR zapłacisz tyle samo co za cały ten rower... 10% to nie żadna promocja - już po sezonie na nowe rowery, pomału pora na wyprzedaż magazynów

SPRZEDAM SKUTER CPI Popcorn z 2003roku!!

SPRZEDAM SKUTER CPI Popcorn z 2003roku!! Silnik: Minarelli (taki jak w Yamaha) Marka: CPI Model: Popcorn Pojemność silnika : 50 ccm Rok Produkcji: 2003 Przebieg: 6200 Moc Silnika: 4KM Stan ogółny: BDB Kolor: Niebieski Hamulce Przód: Tarczowy Hamulce Tył: Bęben Spalanie: Ok 3l

Pismaki chyba zaczynają sezon

; Smart Drive - górski rower Full ATB , rama typu Y, amortyzowany przód i tył, 18 biegów, hamulce: tył V- Brake, przód hamulce tarczowe Teraz Real Rower Crosswind - rozmiar 26" ; rama stalowa podwójnie amortyzowana; hamulec przód - V-Brake, tył - V-Brake; przerzutka Shimano 18 przełożeń

Re: Kupujemy rower - informator "Gazety"

roznicy przynajmniej w wygladzie... troche sie zagubilem w tym wszystkim, ale moze ktos moze powiedziec o roznicach miedzy tymi modelami? oba kosztuja 167 Euro , tyle ze 700 sprzedawany bedzie dopiero od 31 pazdziernika. Tarczowy hamulec jest rzeczywiscie lepszy??? od V ? pozdrawiam

Re: jakie hamulce

Rower z hamulcem tarczowym jest co prawda z marketu, ale kosztuje ponad 700 zł, ma aluminiową ramę w związku z czym jest naprawde lekki. Młodemu imponuje wyglądem, a ja nie sądzę, żeby dał radę go zajeździć, urośnie i za dwa - trzy lata znowu trzeba bęzie kupic nowy sprzęt. Natomiast rower z

Re: Kupno roweru

pokręcanie uchwytu ale jakoś to mi się nie podoba. Hamulce, zwłaszcza gdy jedzie się z dzieckiem są bardzo istotne. Najskuteczniejsze są tarczowe, chociaż na tylne koło ale nie znam cen. Mocno podnosi cenę zawieszenie. Większość rowerów jest sztywna ale jeśli budżet ci pozwoli- spróbuj znaleźć rowery

Re: Pilna Sprawa Proszę o poradę1

Zdecydowanie brałbym drugi. W zamian za trochę gorszą przerzutkę z tyłu i piasty dostajesz hydrauliczne hamulce tarczowe zamiast v-braków. Myślę, że te zmianę bardzo odczujesz, natomiast te na gorsze wcale, albo w znikomym stopniu. W pierwszym zastosowany jest amortyzator powietrzny uważenej za

Re: Rower z biedronki?

zielonym rodzicom to podstawowe takie jak zbędność amortyzatorów, konieczność wybierania lekkiego roweru czyli bez zbędnego osprzętu . Rezygnacja z hamulców tarczowych, być może błotników itd.

Re: Micra Nissan

> okolo 5l/100km.Nasz model to wersja rajdowa z 95KM silnikiem ktora posiada > rowniez hamulce tarczowe z tylu. Ech... nie było seryjnej micry z 95 konikami... Nawet K11 SuperS (był to model na podstawie którego homologowano rajdową wersję) miał 75 koni... I tarcze z tyłu.

Re: Luzowanie hamulcow tarczowych

układzie hamulców tarczowych ma małą srednice tłoka w porównaniu do śrdnicy tłoka zacisku - w odróznieniu od hamulców bebnowym. Cofnięcie tłoczka powoduje powstanie luzu w układzie czoło tłoczka zacisku - klocki - tarcza, który oczywiście może rozłozyc sie róznie, w tym jeden czy oba klocki mogą dosunąc

Re: Wybor roweru. Bardzo prosze o pomoc

Ze swojej strony dodam jeszcze, że rower z amortyzatorem i hamulcem tarczowym w tej cenie to nieporozumienie. Za amortyzator który robi coś więcej niż tylko wygląda zapłacisz tyle co za ten rower. Dobre hamulce tarczowe będą kosztować podobnie. W tej półce cenowej lepiej zrobisz szukajc sztywnego

Sprzedam rower górski MTB

Witam. Sprzedam rower górski MTB marki TIGER. Rower został kupiony w maju 2006 roku. Jeździłam na nim kilka razy. Ma przejechane najwyżej 30 km. Rower posiada przedni hamulec tarczowy natomiast z tyłu hamulec jest standardowy zaciskający felgę. Są też dwa amortyzatory przedni i tylni. Rower ma

Re: o hamulcach

dobrym. > Dawało radę nawet w deszczu. > Ale jak podpiąłem ciężką przyczepkę z dzieciakiem to się okazało że nawet wyreg > ulowany hamulec Cantilever kompletnie nie daje radu jak jest mokry i masa pcha > z tyłu. > Mimo że pamiętałem i się nie rozpędzałem to droga hamowania wzrastała

Re: Czy wszystkie 145 mają z tyłu tarcze chamulco

uboższych krewnych Alfy - czyli w Fiatach) ------------------------ AR 145 1.6 bx ('94) ------oczywiscie hamulce tarczowe z tyłu!!-----------

Re: o hamulcach

. Dawało radę nawet w deszczu. Ale jak podpiąłem ciężką przyczepkę z dzieciakiem to się okazało że nawet wyregulowany hamulec Cantilever kompletnie nie daje radu jak jest mokry i masa pcha z tyłu. Mimo że pamiętałem i się nie rozpędzałem to droga hamowania wzrastała dwukrotnie. Dziwne bo przyrost masy

Re: Kymco New Dink 50

jest duży ma masę miejsca na kanapie, pojemny bagażnik pod kanapą, nowoczesną deskę rozdzielczą i kilka innych cennych dodatków ,hamulec tarczowy bardzo dobry ,bęben z tyłu trochę słaby,poprzednio miałem aprilię sr 50 była szybka jak błyskawica 95 km na h, ale KYMCO TO INNA BAJKA czujesz że coś

Straszny ten narod :(

Prosze, napisalem blednie ze podciagnieto mi w serwisie linke od hamulca, ktoej nie ma. Efekt? Polaczkowaty, zawistny narodek kaze mi sie obudzic ze snu na lawce w Walbrzychu, obrzuca kalumniami, odsadza od czci i wiary.... Tak wiec: Nie ma linki od hamulca tarczowego, jest przewod z plynem

Re: moment obrotowy i moc maksymalna

UKŁAD KIEROWNICZY Typ: zębatkowy ze wspomaganiem hydraulicznym Minimalny promień skrętu: 5,50 m UKŁAD HAMULCOWY Typ: hydrauliczny ze wspomaganiem, dwuobwodowy Przód: tarczowe o średnicy 295 mm Tył: tarczowe o średnicy 280 mm ZAWIESZENIE Przód: kolumny McPherson Tył: belka skrętna NADWOZIE - WYMIARY

Re: Kupno roweru

tyłu - bez > sensu, bo siedzenie "pływa". Zalezy jak sie ustawi... > Hamulce tarczowe - rewelacja. Skuteczność 100%, a przy tym długowiecznosć w > porównaniu z ciągle nadajacymi się do wymiany gumowymi "klockami" w przypadku > hamulców tradycyjnych. Nie mam tarczowek

Re: Czy wszystkie 145 mają z tyłu tarcze chamulco

terrorysta26 napisał: > Z tego co czytalem to 145 mają z tyłu bębny. ja mam 145 boxer z 1995r i mam > tarcze. Wersje produkowane np. na rynek polski były bardzo ubogie i miały m.in. seryjnie montowane z tyłu hamulce bębnowe. Wszystkie auta sprowadzane z europy zachodniej (o oglądałem

Re: hamulec tarczowy tylko z przódu???

Jest dokładnie tak jak piszesz - po prostu się nie znasz ;) Jeśli 1 tarcza to tylko z przodu - hamulec przedni ma radykalnie większą moc od tylnego, a jej dozowanie za pomoca hydraulicznego hamulca tarczowego jest dużo lepsze. Tarcza z tyłu to bardziej kwestia wygody, z przodu downhilowcy często

Mogę dać V-breake?

Więc tak, mam rower MTB z tyłu hamulce v-breake,a z produ tarczowe. I pytanie brzmi czy mogę dać z przodu V-breaki? na widelcu mam miejcsce na v-breaki lecz ranty felgi przodniej mam pomalowane na czarno(www.allegro.pl/item115482892_ace_18_czarna_32_lub_36_otworow.html niejest to moja felga ale

Re: Moja Łada 2107 jest lepsza od Waszych plastyk

Opowiem Ci historię Twojej Łady, żeby Ci zbrzydła. W 1966 roku włosi zaprezentowali Fiata 124 - nieduży, dynamiczny jak na tamte lata sedan - bardzo udana konstrukcja lat 60', m. in. tarczowe hamulce na wszystkie koła. 4 lata później, w 1970 roku ruskie ścierwo kupiło projekty tego samochodu i

Re: giant cypress dx

trochę więcej za markę. W podobnej cenie można mieć rower innej marki na trochę lepszym osprzęcie, zerknij np na tego krossa - www.kross.pl/rower/102-EVADO_1.2.html - ma hamulce tarczowe, które są lepsze od V-brake a kosztuje podobnie. Wszystko w tych rowerach jest takie same od tych samych producentów

Re: Alfa 145 1,4 Boxer 8V - kilka pytań

produkcji MOMO, dodatkowo fotele podgrzewane, klomatyzacja automatyczna, abs, hamulce tarczowe przód tył, poprostu wszystko poza otwieranym dachem... ale nigdzie nie mam śladu napisuj "Ti"... pozdrawiam!!

Jaka może być realna cena sprzedaży?

podgrzewane lusterka zewnętrzne Klimatyzacja (Climasystem) Tylnia kanapa dzielona Centralny zamek Radio CD Alufelgi z oponami letnimi Felgi stalowa z oponami zimowymi Reflektory przeciwmgielne Hamulce tarczowe na tylnej osi Wnętrze zadbane W ciągu ostatnich 10 tyś wymieniono Wariator Olej Rozrząd Świece 8

Honda CB 500. Cebulka

różnica między modelem PC26(1993 - 1996/97) a PC32 (1996/97 - ...). Jedyna różnica jaka jest widoczna to tarczowy hamulec z tyłu w PC32. Czy może mi ktoś podać jakieś inne różnice między tymi modelami?

Re: Wózek trójkołowy

Ja mam do sprzedania wózek niemieckiej firmy Herlag. Spełnia wszystkie twoje wymagania, rozkłada się zupełnie na płasko, siedzisko da się zamontować przodem i tyłem do kierunkuk jazdy, regulowany podnóżek, duża buda, na przednim kole ma tarczowy hamulec co dodaje mu rasowego wyglądu :) Jeśli

Re: Pytanie odnośnie hamulców w P10?

Tyle hamulce tarczowe maja z reguly wkrecany tloczek. Z reguly nie znaczy ze zawsze. To ze ciezko go cofnac wcale nie znaczy ze zle chodzi (moze masz za malo pary w rece albo nieodpowiednie narzedzie) - to czy sie zapieka stwierdzisz po postawieniu auta na linii diagnostycznej.

Re: Ile ?

Devotee, spoko! W polandzie sa Focusy montowane w Rajchu a nie w Mexico, to po pierwsze. Po drugie sa lepiej wyposazone, a silniki sa przystosowane do lepszej benzyny w Europie i nawet maja hamulce tarczowe na tyle! Uwierzyl bys?

Re: Opony całoroczne są do bani :-((

wielkich i szerokich felg tak, aby dalo rade zalozyc nowe, wielkie hamulce tarczowe znanej firmy. Koniecznie czerwone. Tyle rad dla sportowcow naszych drog. Tzw. amatorzy moga skoncentrowac sie na przyzwoitym stanie fabrycznym swojego bolida, odpowiednim cisnieniu, zachowaniu zdrowego rozsadku i

Re: rower dla ....słonia

tylko o to by kazda nierównośc i krawężnik nie kończył się wizytą w serwsie lub zmianą dętki, dobrze by było tak na wszelki wypadek wożić zapasową dętkę a i ew. hamulec tarczowy na tył będzie dziłal przy rozcentrowanym kole, a v nie. Pozdrawiam KA

Re: Ruskie gadanie

., trudno > to w 1967 r. nazwać zabytkiem. I tak, i nie. Tak, bo w tym czasie silniki OHV czy piórowe resory nie były niczym niezwykłym. Nawet droższe, większe auta czasie miały w standardzie trzybiegowe skrzynie (taki np. Opel Rekord C), a cztery hamulce tarczowe to było coś niezwykłego. Sęk w tym, że

Re: Ogólnie ta strona "cienka" jest.

, kolor ma znaczenie estetyczne, ważniejsza jest długość. Wszystko ładnie i cacy, tylko nie wspomniałeś, że w tylnym kole używa się szprych o 2 długościach. To samo jest w przednim kole, jeśli jest tam piasta pod hamulec tarczowy. Koło możemy wycentrować samemu ale to potrwa na początku kilka godzin

Re: ER5, XJ600 Diversion, GS500..... co wybrać

, że tarczowe z tyłu działąją na 10 to na ile ( o ile gorzej ) bębnowe? Przejawia się to tylko w drodze hamowania cy może też w efekcie cieplnym i zużywalności?? -- Sławek

Rowerowe hamulce tarczowe

Hamulec tarczowy na przednim kole roweru Hamulce tarczowe to najnowsze rozwiązanie stosowane do wyhamowywania roweru.Istnieją zasadniczo dwa rodzaje hamulców tarczowych: linkowe (zazwyczaj o lepszej wydajności od zwykłych V-brake) hydrauliczne - obecnie najskuteczniejsze rozwiązanie rowerowego

Avid (hamulce)

BleedingInnowacyjny system umożliwiający odpowietrzanie hamulca bez wycieków płynu hamulcowego, tzw. suche odpowietrzanie. Produkty Hamulce tarczowe hydrauliczne Juicy 3 Juicy 3.5 Juicy 5 Juicy 7 Juicy Carbon Juicy Ultimate Elixir 5 Elixir R Elixir CR Elixir CR MAG Elixir Carbon Code Code 5 Code R Hamulce

Hamulec tarczowy

najczęściej za pomocą siłownika hydraulicznego lub pneumatycznego. Hamulce tarczowe stosowane są coraz powszechniej jako hamulce zasadnicze w pojazdach samochodowych, szynowych, w motocyklach, motorowerach i skuterach wypierając stosowane dawniej hamulce bębnowe, a także w rowerach, zastępując stosowane

Hamulec cierny

, ISBN 83-204-1705-8Można wyróżnić następujący podział hamulców ciernych; Hamulce segmentowe Hamulce klockowe Hamulce szczękowe Hamulce taśmowe Hamulce tarczowe Hamulce pierścieniowe

System hamulcowy roweru

się. Po ich zabrudzeniu lub nawet zamoczeniu warunki hamowania zmieniają się drastycznie. W skrajnych warunkach (błoto, śnieg) hamulce te mogą nawet całkowicie przestać działać. Ich sprawność spada także w wypadku skrzywienia (rozcentrowania) obręczy koła.Hamulce tarczowe nie mają tych wad i dodatkowo zapewniają większą

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.