golf v wtryskiwacze paliwa

Dariusz Dobosz

Gaz wciąż najtańszy?

Gaz wciąż najtańszy?

Polacy masowo montują instalacje LPG, bo od lat powszechnie mówi się o opłacalności takiego rozwiązania. Czy autogaz wciąż jest tak korzystny pod względem kosztów?

Gaz wciąż najtańszy?

Polacy masowo montują instalacje LPG, bo od lat powszechnie mówi się o opłacalności takiego rozwiązania. Czy autogaz wciąż jest tak korzystny pod względem kosztów?

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

Octavia drugiej generacji, hit nie tylko polskich ale i europejskich salonów, jest teraz autem bardzo poszukiwanym na rynku wtórnym

Małe (i oszczędne) jest piękne

Małe (i oszczędne) jest piękne

mocną kartą przetargową.Wybrane modele aut z małymi silnikami _Model Pojemność skokowa (cm3) Moc maks (KM) 0-100 km/h V max Średnie zużycie paliwa (l/100 km) Cena  (zł) Abarth Grande Punto 1.4 T-Jet 1368 155 8,2 208 6,9 64 990 Alfa Romeo Mito 1.4 TB 1368 155 8,1 215 6,5 73 900

Mini Cooper S Works

, by rozprostować kości - jest okazja, bo musimy zatankować nasze Mini. Właśnie, nie tylko do foteli można się przyczepić, do zużycia paliwa też. Ponad 10 l/100 km przy spokojnej jeździe na trasie to trochę dużo. Jeszcze kilka lat temu taki wynik byłby do przyjęcia, ale od czasu wprowadzenia Golfa V

Volkswagen Caddy Kombi

to za samochód i jak się spisuje.Osobowy i dostawczyCaddy powstał na tej samej płycie podłogowej co Golf V i Touran, z którymi dzieli ponad połowę części. Również kształt nadwozia ma podobny do volkswagenowskiego minivana. W rezultacie - zupełnie odmiennie niż w poprzedniej generacji - przedział

BMW M3 vs. Lexus IS-F. Banzai!

dostatecznie obniżyć. Daje się też zauważyć wzmożone pragnienie czterolitrowej, widlastej ósemki. Większa o 100 koni moc niż w poprzedniku i dwa dodatkowe cylindry oznaczają, że zamiast 11 silnik połyka na trasie średnio 14 litrów na setkę. Lexus zużywa tyle samo paliwa, choć ma pod maską pięciolitrowy silnik

Old vs New - kolejna runda 2

Aż do gry wkroczył Volkswagen. W 2005 r. zaskoczył wszystkich silnikiem 1,4-litrowym wzmocnionym turbosprężarką i kompresorem do 170 KM. Ten debiutujący w Golfie V silnik 1.4 TSI, który z powodzeniem zastąpił większy, bo aż 2,3-litrowy, zyskał tytuł Silnika Roku i mnóstwo naśladowców: od

Re: Tu-154 nad Jelczem

skomplikowanej konstrukcji, te silniki są także bardzo trwałe. Wbrew temu, że nowoczesne diesle są bardzo wrażliwe na jakość paliwa, raz podczas jednego z długodystansowych testów, dziennikarze zalali do baku benzynę, auto jechało na mieszance benzyna-ON, a mimo to wtryskiwacze nie zastrajkowały! Tak wysoką

Nieco za niski jak na polskie drogi

Z napraw po 12 latach i 130'000 km to głównie uszkodzenia mechaniczne: -urwane lusterko przy wjeździe do garażu -zatkany złym paliwem wtryskiwacz -urwany tłumik 2 szt -zerwany przewód hamulcowy tył 2szt Z "wadliwych" rzeczy: -uszkodzony schowek w kształcie puszki -chorda żarówek i

Lexus IS220d traktor vs 10x cichsza konkurencja

większe niż w porównaniu do wysokich obrotów ciepłego silnika opóźnienie pomiędzy momentem wtryśnięcia paliwa do cylindra a jego zapłonem na skutek wysokiego ciśnienia w tymże. Tym samym paliwo spala się bardziej całą objętością, zamiast płomieniem z dyszy wtryskiwacza, co jest słyszalne jako małe

Re: VW Golf V GTI Concept

;a=6965325 Z resztą o rotorach było kilka innych w miarę ciekawych dyskusji...np. polecam: http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html? f=20&w=531632&a=531632&v=2&strona=0 ) ) ) Silnik francuski, koncept japoński, kierowca senegalski - i co - przecież ) ) tygiel kulturowy może być tylko