golf 5 czy ma dpf

mkm

Nowy Golf kombi już w salonach

Nowy Golf kombi już w salonach

Cennik Golfa Variant rozpoczyna się od kwoty 63 440 zł za wersję z silnikiem 1.4 o mocy 80 KM

Golf VI - znamy ceny

Szósta generacja najsłynniejszego kompaktu świata jest już niedługo trafi do salonów. Auta można już zamawiać - od dziś znane są ceny Golfa VI. Prezentujemy je poniżej, za to już jutro nasz test najnowszego Golfa i relacja wideo.

Samochody Amber Gold. Lista aut na licytację

27 Renault Clio, 21 Megane 20 Volkswagenów Jetta, 15 Passatów, 12 Mini, kilkanaście Kangoo i Traffic, a także dwa BMW. Jeśli chcesz kupić auto po Amber Gold, już dzisiaj prezentujemy pełną listę samochodów przygotowanych do licytacji. W sumie 136 aut za łączną kwotę 7 136 400 zł.

Tanio, czyli drogo - współczesne diesle

Tanio, czyli drogo - współczesne diesle

. Kupując samochód nie ulegajmy presji rynku, zastanówmy się, czy diesel na pewno będzie nam potrzebny i czy jego zakup jest na pewno uzasadniony ekonomicznie. Dariusz Dobosz Filtr DPF - kosztowna ekologiaUżywany Volkswagen Golf V (2003-2008) - solidny, ale uwaga na 2.0 TDIAutotrader.pl - bezpłatne

Seat Ibiza - Pocztówka z Ibizy

Jest 7.30. Poranne wizyty Schmitta w zakładach Martorell to już rytuał. Ziewający inżynierowie sadowią się przy stole. Co tym razem wymyśli szef? Po latach dowodzenia Audi Schmitt od dwóch lat zarządzający Seatem ma obsesję na punkcie jakości. Tym razem omawiany jest reflektor. Czy da się go zrobić

Re: Nowy polonez plus za 25tyś zł dla każdego

-draiver . To już loyezoo pisał - proporcja stechiometryczna jest tylko jedna. O jakości Poloneza najlepiej świadczy to, że one praktycznie zniknęły z dróg. Na Otomoto jest tyle samo ogłoszeń o sprzedaży Polonezów, co Golfów II, chociaż Polonez był produkowany 2.5 raza dłużej, a jego produkcja zakończyła się

Re: Wasze minimum, optimum i maksimum motoryzacyj

to.niemozliwe napisał: > Min. to 100KM, 4m długości, szerokie z małym bagażnikiem. > Opt. 200KM, benzyna, automat , 5,5m długości full wypas. > Max. Suv 6 metrów, 350KM, wszystkomający, tylko benzyna i doskonałe audio. Minimum i optimum to Polo 75 KM:) bez turbo,dwumasy,dpf i innych

nowego nie kupuj...

kup 4-5 letnie zadbane....oszczedzisz 50-60% ceny nowego i nie bedziesz miał DPF-a którego wymiana kosztuje 8-10 tys.zł...polecam Astre II lub Golfa V...mają twarde zawieszenie i dobrze trzymaja sie drogi

nowego nie kupuj...

kup 4-5 letnie zadbane....oszczedzisz 50-60% ceny nowego i nie bedziesz miał DPF-a którego wymiana kosztuje 8-10 tys.zł...polecam Astre II lub Golfa V...mają twarde zawieszenie i dobrze trzymaja sie drogi

Re: Dlaczego beznynka jest lepsza? ;-)

(5. tys.zł), Turbina (5 tys.zł)...a w moim benzynowym Polo tego nie ma ! Jestem do przodu przy zakupie o 30 tys.zł + 10 tys.zł wymiana DPF, Turbo , dwumasy itd = 40 tys.zł do przodu :) Za tego Twojego Golfa miałbym 3 Polówki więc argument o oszczędnym Dieslu brzmi jak bajka dla dzieci :) Hehe

Re: MegaDiesel BMW coraz bliżej

benzyniaka też się nie katuje. Dpf przy normalnej jeździe to żaden kłopot. Ale rzeczywiście, po przesiadce z 15 letniego golfa może Cie to lekkk przerosnąć. A i niechęć do klekota z tamtych czasów uzasadniona. Bmw 5 to auto luksusowe. Klasa średnia wyższa jest tak często określana. Popularni producenci nie

Re: KLE KLE...

że ktoś wydał majątek (ok. 80 tys.zł) to jeszcze jakiś DPF albo turbinę za 5-8 tys.zł musi wymienić :) Lepiej wychodzi 6-8 letnią Polówkę albo Golfa kupić benzynowca niż nowego Diesla:) -- Tak. To prawda że moje poglądy są oryginalne...ludzie mi tego zazdroszczą bo też by tak chcieli, ale nie

Re: Mazda Takeri | Tokio 2011

nie slabsze niz inne. Byla wtopa z DPF-ami w latach 2005-2008, pozniej go ulepszyli i... popatrzcie, po ile nastukane maja egzemplarze na mobile.de. A pozniej wsiadzcie sobie w M6 2.2 180 KM i przejedzcie trase, na ktorej to auto pali 5 l/100 km. Mazda ma swojego diesla 2.0/2.2, natomiast od

Re: Toyota Prius | Za kierownicą

Tak, tak... Jeśli porównujesz średnie spalanie fabryczne, Prius wciąga 3,9 l/100 km i to całkiem realnie przy emeryckiej jeździe. Golf w wersji bieda kosztuje 76,5 tys., a z DSG - 84,7... I nie zapomnij dokupić kilku opcji "w atrakcyjnych pakietach". Później ciesz się tym 4,2 l/100 km

Re: Auta specjalnie postarzane? - artykul 2

cztero-pięciolatków to: Toyota Prius, Ford Kuga, Porsche Cayenne, VW Golf Plus, VW Passat CC, Audi A4, VW Tiguan, Toyota Auris, Porsche 911 i Ford Fusion. Podczas gdy brytyjski Top Ten tworzą: Ford Fiesta, Mitsubishi Lancer, Opel Agila, Suzuki Alto, Toyota Aygo i Yaris, Volvo S40, Honda HR-V i Mazda MX

Re: VW Caddy made in Poland

@luk Ciśnienie ci rośnie bo prawda w oczka koli? Nie wiem czy Kia będzie miała większą wartość niż Golf....zależy jaka Kia i jaki Golf...liczy sie stan techniczny,wyposażenie, bezwypadkowość... ...ale generalna zasada jest niezmienna....nowe traci na wartości po 3 latach około 50%...czyli

Re: Cały czas czytam w komentarzach

> dla mnie o głodzie nie chodzącemu Golf w dieslu to fajne autko miejskie którego w życiu bym > się nie powstydził Problem z ludzmi takimi jak ty jest taki ze postrzegacie samochod wylacznie w kategoriach kosztow paliwa i macie klapki na oczach bo "diesel malo pali" - koszty paliwa

Oto, jak mijasz się z prawdą. O ponad 200%

> Bo sobie porównałem spalanie wszystkich diesli i > benzyn w obrębie danego modelu, na podanym prze Ciebie, > www.spritmonitor.de. Np dla golfa to 5,84 l/100km do 8,20 > l/100km . Coś słabo porównywałeś. Rozmawiamy o jednostkach 2.0 TDI 140 koni i 1.4 TSI 120 koni, które są

Re: Gaz w dieslu? Czemu nie!

. Ja jeżdżę 30-40 tys rocznie ale głównie po mieście (Katowice więc nienajgorzej, korki to nie plaga jak w Wawie czy Wrocławiu) i moje 1,5 dCi ZAWSZE zużywa ok 6 litrów na 100 km (silnik 82KM) a nogę mam ciężką. (przy delikatnej jeżdzie w trasie i tak nie schodzi poniżej tych 5l) W porównaniu z

Re: Jaka skrzynia porównywalna do DSG?

auto) 5,8 sek (5,9 sek) 10,5 l/100km (10,4 l/100km) I dwa przykłady skrzyń dwusprzęgłowych: Golf VI 1.4 TSI 122: 6b (DSG-7): 9,5 sek (9,5 sek), 6,2 l/100km (6,0 l/100km) Ford Focus 2.0 TDCi DPF (dane z katalogu Forda) 6b (PowerShift): 9,3 sek (9,6 sek), 5,5 l/100km (5,8 l/100km) > Plus

Re: Bardzo proszę o sprawdzenie loga

Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E- 00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe O16 - DPF: {15AD6789-CDB4-47E1-A9DA-992EE8E6BAD6} - static.windupdates.com/cab/180solutions/ie/bridge-c18.cab O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - v5.windowsupdate

Re: Żywe zdjęcia Citroena DS5

@marrcel Bo widzisz kolego...ja nie mam żadnego nowego Passata ani Golfa z DPF i silnikiem 2,0 w których coś podobno się psuje ani z wysilonym silnikiem 1,4 160 KM...ja mam 12 letnie zadbane Polo z silnikiem 1,4 60KM benzyna z prawdziwym przebiegiem 160 tys.km bo jeżdżę mało czyli około 10 tys

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

poczekajmy z 5 lat. Ludzi pojeżdzą zobacza ile kosztuje eksploatacja i dynamika sprzedazy nowych diesli może spaść z czasem. Ostatnio rozwalił mnie post na forum mazdy jak koleś dzwonil do ASO zapytać sie ile kosztuje w ASO wymiana filtra DPF. Usłyszał kwoę 4500pln.... Oczywiście będzie kombinował

Filtr DPF - kosztowna ekologia

> lub lekko różniącą się ze względu na większą zapewne masę i30 I ta "lekka różnica" może spowodować, że z 95km/h na dwójce zrobi się na przykład 105km/h. > hyundai na 2 da radę wykręcić od 60-100km/h w czasie 5,6s zamiast 7,0s na trójce? Znając wiele benzyniaków z czterema zaworami na

Re: Octavia TDI 1,6 CR DPF - jeździł ktoś

Mialem auto na niecale 2 dni, na codzien jezdze passatem 1,9 115km. Wiec tak cichszy jest ze 2 razy, naprawde duzy postep. Co do samych wrazen z jazdy jestem sceptyczny, do 2tys jest wyczuwalna dziura a to niby nowa konstrukcja. Na 4 i 5 biegu ciezej sie zbiera niz 1,9 ale moze to wina skrzyni