golf 2 zbyt wysokie obroty

sprawdź też:

wysokie

Marcin Lewandowski

Subaru BRZ | Test | Nawrócenie

Subaru BRZ | Test | Nawrócenie

Wsiadając po raz pierwszy do Subaru BRZ miałem zupełnie inne nastawienie, niż gdy go oddawałem

Technika | Silnik Wankla | Zakręcony projekt

Feliks Wankel zbudował silnik, w którym elementy robocze wykonują tylko ruch obrotowy. Wydawało się, że jest niemal idealny, a jednak przegrał rynkową batalię

Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI - test | Pierwsza jazda

Wczoraj pisaliśmy o polskich cenach Golfa Varianta, dziś pora na wrażenia z jazdy. Sprawdziliśmy, czy nowe kombi z Wolfsburga jeździ jak "szóstka" czy bardziej jak przypudrowana "piątka"

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

skorzystać z pomocy warsztatu. Mankamentem Bory, tak jak i Golfa IV, są również korodujące styki elektryczne, szczególnie w komorze silnika. Nierzadko dochodzi do samoczynnego rozładowania akumulatora.Jetta 2005-2010Silniki Jednostki napędowe Volkswagena są oceniane bardzo wysoko za dynamikę i oszczędne

Honda Civic 1.6 i-DTEC - test | Pierwsza jazda

Honda Civic 1.6 i-DTEC - test | Pierwsza jazda

zmodyfikowano w taki sposób, by idealnie współgrała z nową jednostką. I trudno jej cokolwiek zarzucić. Biegi wchodzą gładko, a przełożenia są krótkie, co podczas pokonywania slalomu, jaki fundują górskie drogi wzdłuż Lazurowego Wybrzeża, bardzo szybko doceniłem. Silnika nie ma sensu wkręcać na wysokie obroty z

Peugeot 308 SW 1.6 HDI - test | Pierwsza jazda

Peugeot 308 SW 1.6 HDI - test | Pierwsza jazda

będzie.Okiem pasażerówPorzućmy kształty nadwozia i zajrzyjmy pod tylną pokrywę. Miłośnicy wielkich kufrów, których w Polsce nie brakuje, powinni być zachwyceni. Ponad 500 l i to w wersji, która za drugim rzędem foteli ma jeszcze trzeci rząd (2 siedzenia) tyle że złożony w podłogę, to w klasie kompaktów

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

: BMW: Mini Cooper S Citroen: DS3, C4, DS4, DS5 Peugeot: 207, 208, 308, 408, 508, RCZ fot. Peugeot   Valvoline VR1 Racing 10W60 5L Rodzaj: Półsyntetyczny Lepkość: 10W60 Pojemność: 5 L 2 opinie Parametry techniczne Lepkość 10W60

Bezpieczna jazda | Na kursie o tym nie mam mowy

Bezpieczna jazda | Na kursie o tym nie mam mowy

nadjeżdżającego z przeciwka. Zmniejszamy ryzyko, że ktoś kogoś zaskoczy (np. kierowca ciężarówki zdoła swobodnie wyprzedzić rowerzystę, nie spychając nas z jezdni). Tak wyprzedzając, nie nałykamy się ani strachu, ani spalin. A przy okazji oszczędzamy hamulce i paliwo.Lekcja 2: ruszanie szybkie i pewneNiby banalne

Volkswagen Jetta - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Jetta - test | Pierwsza jazda

eksploatacji). W zamian podstawowy wariant S ze 115-konnym benzyniakiem o pojemności 2 litrów kupimy już za niewiele ponad 16 tysięcy dolarów (ponad 1,5 tys. mniej niż najtańsza poprzedniczka), a topowy SEL ze 170-konnym motorem 2.5 (R5) - za niecałe 22 tysiące. Co na to Amerykanie? Pierwsze statystyki są

Mazda 3 MPS - test | Pierwsza jazda

Mazda 3 MPS - test | Pierwsza jazda

korzeni. W 2003 r. powstała Mazdaspeed Protege, czyli sportowa wersja 323 ze 170-konnym, 2-litrowym silnikiem turbo, przeznaczona na rynek amerykański.Pierwsza generacja trójki MPS wykręciła na Nurburgringu godny czas 8,39 min., pokonując Audi S3, Golfa GTI i R32 i Focusa ST. W tyle pozostawiły ją

Mazda 3 2.0 i-stop - test | Za kierownicą

Mazda 3 2.0 i-stop - test | Za kierownicą

litrów chętnie wkręca się na wyższe obroty, swą radość oznajmiając przyjemnym warkotem. Moc rozwija bardziej równomiernie niż japońskie 16-stki z lat 90. i nie wymaga zbyt częstego sięgania do dźwigni zmiany biegów. Właściwie nie byłoby czego żałować, bo ręczna przekładnia pracuje z piekielną precyzją

Mitsubishi Lancer 1.8 Sportback - test | Za kierownicą

Mitsubishi Lancer 1.8 Sportback - test | Za kierownicą

polubi go każdy, kto chce czasami poczuć zew wysokich obrotów. Motor przyjemnie mruczy, a im bliżej czerwonego pola, tym więcej ikry. Lancer nie obrazi się, jeśli podczas wyprzedzania kierowca sięgnie do zgrabnej dźwigni biegów i wrzuci "trójkę". Sięgać będzie chętnie, bo skrzynia pracuje

Konfrontacje: Audi A3 Sportback 3.2/Volkswagen Golf R32

dodatkowymi 30 kilogramami, a nasze konto kwotą 10 tysięcy złotych. Nie sądzę, by ta skrzynia warta była tak dużych pieniędzy, choć w Niemczech różnica jest mniejsza i sięga niespełna 2 tys. euro. Co ciekawe, pięciodrzwiowe A3 3.2 i trzydrzwiowy (ale hojniej wyposażony) Golf R32 kosztują niemal tyle samo

Ford Mondeo EcoBoost - test | Za kierownicą

Ford Mondeo EcoBoost - test | Za kierownicą

przyzwyczajeni do wysokich obrotów będą potrzebowali chwili oswojenia, by docenić zalety turbobenzyny.Dlaczego "średniak"? Mondeo konkuruje w klasie m.in. z Volkswagenem Passatem, Toyotą Avensis i Citroenem C5. Po zaprzestaniu produkcji tylnonapędowego Scorpio jest jednocześnie największym Fordem

Volkswagen Tiguan - Czas osła

dla naszego "osła" będzie to jeden z trudniejszych dni - najpierw ostre kamienie, później piasek. Auto ustawione na platformie Golfa V ma nieznacznie tylko (o 2 cm) zwiększony rozstaw osi (do 260 cm), nieco też podniesione (prześwit 20 cm), utwardzone i wzmocnione zawieszenie. Czy to

Fiat Grande Punto 1.6 - test | Za kierownicą

Fiat Grande Punto 1.6 - test | Za kierownicą

pozycji za kierownicą. Jak dla mnie zbyt wysokiej. Fotele w pierwszej chwili mogą wydać się zbyt twarde, ale docenimy to po długiej trasie. Przestronność wnętrza w pełni usprawiedliwia wyrośnięte nadwozie. Z przodu miejsca jest pod dostatkiem nawet dla osób o wzroście 190 cm, tylna kanapa pomieści

TOYOTA COROLLA/HONDA CIVIC/VW GOLF

porównywanych aut jednostkę o pojemności 1,4 l i mocy 90 KM. Od marca br. w ofercie jest także 110-konna, o pojemności 1,6 l. Tylko silnik zachował sportowy charakter marki. Bez protestu znosi wysokie obroty, a wręcz wymaga ich, jeżeli samochód ma być prowadzony szybko. Nawet "kręcenie" do 6000 obr

Pojedynek gniewnych maluchów: VW Polo GTI vs. Peugeot 207 GT vs. Suzuki Swift Sport

110 KM, co przy wadze 780 kg pozwalało rozpędzać Golfa do setki w dziewięć sekund, a maksymalnie do 182 km/godz. Nie przejmując się podziałem na klasy, odpowiedzią Peugeota był model 205 GTI (1984 rok). Aby sięgnąć wysoko ustawionej przez Volkswagena poprzeczki, mniejsze auto, które pojawiło się

Automatyczna skrzynia biegów | jak jeździć automatem

Automatyczna skrzynia biegów | jak jeździć automatem

pierwszego biegu. Wielu z nich zaleca uruchamianie tej pozycji "1" tylko na postoju.2 - w tym położeniu skrzynia używa tylko pierwszego i drugiego lub tylko drugiego przełożeniaS (sport) - w niektórych modelach tryb sportowy - skrzynia zmienia biegi na wyższych obrotach, utrzymuje niższe

Volkswagen Golf GTI

obowiązuje etykieta. Również silnik nauczono jeść nożem i widelcem. Nie ma już dzikości Golfa G60. Rasowy dźwięk czterocylindrowca nie jest zbyt nachalny. Bardziej od niego zachwyca praca turbosprężarki. Wszystkie dobrze ułożone motoryzacyjne rodziny trzymały się od niej z daleka. A Volkswagen przyjął ją pod

Škoda Fabia II

;Wysokie Obroty" będą pierwszą w Polsce redakcją, która wkrótce będzie miała okazję sprawdzić nową Fabię w teście długodystansowym. Zapraszamy na nasze strony!Kontakt przez siedzenieKonfrontację z nową Fabią ma już za sobą znany kierowca rajdowy Tomasz Czopik. Ta nierówna z pozoru walka wypadła dla

Krótki kurs bezpiecznej jazdy

Krótki kurs bezpiecznej jazdy

nadjeżdżającego z przeciwka. Zmniejszamy ryzyko, że ktoś kogoś zaskoczy (np. kierowca ciężarówki zdoła swobodnie wyprzedzić rowerzystę, nie spychając nas z jezdni). Tak wyprzedzając, nie nałykamy się ani strachu, ani spalin. A przy okazji oszczędzamy hamulce i paliwo. Lekcja 2: ruszanie szybkie i pewne Niby

Kupujemy używane auto z automatem

Kupujemy używane auto z automatem

wykonywany jest na życzenie.Bez względu na to, czy wymieniamy olej, czy też nie, należy okresowo kontrolować jego poziom, o ile producent uwzględnił taką możliwość. Automatyczne skrzynie biegów nie lubią zbyt niskiego i zbyt wysokiego poziomu oleju. Pod maską powinniśmy szukać dodatkowego bagnetu. Olej

Konfrontacje: Opel Astra 2.2 DTi/Toyota Corolla 2.0 D-4D/VW Golf 1.9 TDI/Fiat Stilo 1.9 JTD/Renault Megane 1.9 dCi

wygodniejsza. Siedzi się zdecydowanie za wysoko, a oparcia przednich foteli są źle wyprofilowane. Golfem i Megane jeździ się bardzo przyjemnie, a ich silniki są dynamiczne. Dostają po 4,5 punktu. Megane ma tylko jedną wadę - przenoszenie drgań kół na kierownicę - ale nie przeszkadza to w codziennej

Konfrontacje: Clio Sport/Ibiza FR 1,8 T

konie przy 6500 obrotach roztaczają wizję ekscytujących wycieczek na kraniec skali obrotomierza. Potwierdza to wysoki moment obrotowy - 200 Nm przy 5250 obrotach. Zestawiając te liczby, można dojść do wniosku, że zakres największej efektywności 16-zaworówki ogranicza się do wąskich 1250 obrotów. Na

Swojskie auto z dziwną nazwą - Kia Cee'd w pojedynku z Fordem Focusem

zobaczyć, jak się robi porządne auto? - ironizują. Nikt nie przypuszcza, że to początek zamachu na baronów motoryzacyjnego świata - Golfa, Focusa i Megane'a.2 grudnia 2006 r., Rzym. Kia prezentuje swoje najnowsze dziecko - kompaktowy model Cee'd. I od razu rzuca rękawicę europejskim konkurentom. Siedem lat

Opel Astra III

nasza (czarna, na 16, prawie bez chromu) wyglądała jak zakonnica przy Violetcie Villas. Powiecie: nic w tym dziwnego, samochód popularny, to i pytających sporo. Tak? To dlaczego Golf V, którym jeździliśmy zimą wzbudzał dziesięć razy mniejsze zaciekawienie? Zresztą nowa Astra nie tylko u nas zbiera

Volkswagen Caddy Kombi

to za samochód i jak się spisuje.Osobowy i dostawczyCaddy powstał na tej samej płycie podłogowej co Golf V i Touran, z którymi dzieli ponad połowę części. Również kształt nadwozia ma podobny do volkswagenowskiego minivana. W rezultacie - zupełnie odmiennie niż w poprzedniej generacji - przedział

Skoda Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - test | Za kierownicą

spalania w jeździe miejskiej. Tu uzyskaliśmy wynik zbliżony do danych katalogowych: zaledwie 6,8 l/100 km. Choć nie jest ich wiele, to jednak Octavia ma także pewne wady. Nieco nazbyt natarczywa wydaje się praca jednostki napędowej przy wysokich obrotach. Drugą wadą testowanego auta okazała się długa droga

BMW X5 4,4i

maszyny!HAMULEC:Nieprecyzyjny "gumowy" układ kierowniczy, zbyt gruby wieniec kierownicy, duża masa wpływa na zachowanie w zakrętach, skórzane siedzenia o niedostatecznym trzymaniu bocznym, wysoka cenaZdaniem mistrzaZmieniona w czasie liftingu kierownica ma zbyt grube koło! Trzeba mieć dłonie jak

Audi A5/S5 - najpiękniejsze dziecko de'Silvy

Audi rozwija skrzydła. Nie wiem, czy to za sprawą słynnego balkonu i posągu Julii z odsłoniętą piersią, czy może domu Romea, na którego fasadzie widnieje cytat z tragedii Szekspira.Zapędy do jazdy na wysokich obrotach temperuje komputer. Na szczęście nie ingeruje w styl jazdy, jedynie podpowiada, jaki

Lexus LS 460 - kraina łagodności

podróżowania, bogate wyposażenie, rozbudowane systemy poprawiające komfort jazdy i bezpieczeństwo, znakomity sprzęt audio-video, przyjazna obsługa urządzeń pokładowych (ekran dotykowy)HamulecTylko jeden silnik w ofercie, brak diesla, brak funkcji masażu w fotelach (nawet w opcji), zbyt wysoko umieszczony

Skoda Octavia RS Combi - test | Za kierownicą

- jedyny na świecie seryjny silnik turbo z bezpośrednim wtryskiem - wystarczy, aby pogonić kota konkurentom? Nie czepiajmy się wyglądu, to rzecz gustu. Jednak cena Skody wydaje się zbyt wysoka. Sądząc po liczbie sprzedanych w Polsce Octavii RS poprzedniej generacji (kilkanaście sztuk), nowa wzbudzi podobne

Konfrontacje: Audi A3 Sportback/BMW 120d

samopoczucia. Dwulitrowy turbodiesel Sportbacka pomrukuje cichutko. Setka i tylko 1800 obrotów. Turbina ledwie się kręci. Nigdzie się nie spieszę. Komputer pokładowy potwierdza: 5 litrów ropy na sto. To jeszcze bardziej poprawia mi humor. Ponad 1000 kilometrów na baku? Witajcie w świecie nowoczesnych diesli

Chevrolet Corvette C6

Niektóre auta są jak wzorzec metra. Golf, Mercedes, no i Porsche to wciąż najczęstsze obiekty odniesień, czy to się komu podoba, czy nie. O ile jednak dwa pierwsze nie zdołały obronić swej pozycji, o tyle Porsche jest klasą dla siebie. Czy wyobrażacie sobie świat bez 911? No way! Unmöglich! To

a teraz o skodzie

rzekomo mają świadczyć, że skoda jest najlepsiejsza. Silnik downsizingowy - na całym świecie ludzie raczej preferują silniki V6. Kto chwali się, że silniczek 1,4 TSI charakteryzuje się wysoką kulturą pracy, oznacza, że nigdy nie jeździł autem z silnikiem V6. Ludzie jednak ze względów finansowych i

Re: VW Golf 1.4

mocniejszą benzyną a zwłaszcza Diesli. Są też pozytywne opinie, że to bardzo ekonomiczne auto świetnie nadające się do miasta i na niezbyt długie trasy. No i trzeba sobie uświadomić, że nie jest to auto do sportowej jazdy bo chcąc szybko i dynamicznie jeździć będziesz musiał wykorzystywać wysokie obroty a to

Gigantyczne straty Toyoty

Toyota ufna w wysoką jakość swoich produktów zbyt bardzo oderwała się od ziemi i zapomniała że jej siłą było produkowanie aut dla zwykłych ludzi.Zastąpienie Corolli będącej "koniem pociągowym"w Europie koszmarnym i bezpłciowym Aurisem jest tego przykładem.Pozostawienie Corolli tylko jako

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

Porównanie Fiata Grande Punto do ?malucha? to niedorzeczność, moim zdaniem powinno się go porównać (ale pod każdym względem także cenowym) do Golfa, Fabi czy Focusa. Stosunkowo wysoka cena? Nie zgodzę się z tym. Kupiłem dwu-letniego Grande Punto z silnikiem 1,2 l przebiegiem 18 tys. km, roczną

Re: w nieco innej sprawie

dynamicznie. Ale to nie dziwi skoro jego moment obrotowy przypada w okolicy 3,2 tys. obrotów. A hondy - 4,5 tys. Niemiłe wrażenie powstaje przy ruszaniu. Jeśli nie wciśnie się mocno gazu - silnik szarpie. To ma być kultura pracy? A na wspomnianych wysokich obrotach dźwięk jest niezbyt miły. Zachrypnięty

Re: Silnik wszechczasow - wasze typy...HONDA

GTA) to już nieco inny zakres kasy w porównaniu do CTRa (25% wyższa cena lub więcej). Nowy Golf GTi ma zbliżoną cenę, ale silnik ten nie zapewnia z kolei takich osiągów jak w/w modele. > CTR silnikowo dystansują megany 2T czy seaty cupry 1.8T. tak nawet stało w > teście auto-vw-szmata, a oni

Re: Siekierka, czy toporek? Co lepsze?

moment na silniku powyżej 3500-4000 obr/min w turbodieslu jest już mały (zbyt wysokie obroty jak na diesla). I to, ze masz krótsze (niższy bieg) przełożenie, nie zrekompensuje Ci na kołach różnicy w momencie obrotowym na silniku. Tymczasem benzynowiec przy rzeczonych 3700obr/min ma na silniku moment

Re: w nieco innej sprawie

pracy? A na wspomnianych wysokich obrotach dźwięk jest niezbyt > miły. Zachrypnięty jakby kto piasku nasypał. Słowem, jak za 90.000 - zawiodłem > się. Dużo plusów za wygląd, wygodny gaz i sprzęgło. Skrzynia... duże opory ale > pewnie się z czasem wyrabia. A najlepsze, że samochód za taką

Re: Benzyna vs. diesel

wysokich dla silnika obrotów i silnik już "nie ciągnie", i "mocniejsze" przełożenie biegu III niewiele daje). Powyższe powoduje, że w poszczególnych kategoriach pojemności skokowej silnika (np. do 2L) najbardziej dynamiczne samochody są benzyniakami, a większości wypadków benzyniaki

Re: Rety...

(zbyt wysokie obroty) wypadało tuż powyżej prędkości górnego zakresu testowego. Znowu - jest to pewien kompromis na rzecz przyspieszenia, prędkości maksymalnej i innych wartości (np. test 0-130km/h robiony przez niektóre czasopisma motoryzacyjne, czy test czasu pokonania dystansu 1km ze startu

Re: Czy ktos wie jakie sa koszta transportu z USA

niespełna 60 tys. zł. W Polsce za takie pieniądze można kupić coś w rodzaju Golfa, ale z bardzo słabym wyposażeniem. Tymczasem nowy Dodge Caravan, z silnikiem 2,4 i klimatyzacją, po wprowadzeniu opłaty rejestracyjnej będzie nas kosztował około 78 tys. zł plus koszty transportu do Europy. Porównywalny

Re: dwa cytaty

czemu nie chcą (nie mówie że wcale). Przecież byłoby taniej. Powód prosty. Wbrew pozorom wiedza i kultura pracy niezbyt wysoka. JAsne łatwo o człowieczka z znajomością powierzchowną SQL, linuxów (żadna wiedza) ale naprzykład programistę z znajomością DOGŁĘBNĄ DOT.NETA i do tego jeszcze systemów

Corolla/ 307/ Stilo - porownanie

pozbawiony wad. Mamy nadzieję, że zapalająca się co jakiś czas, w trakcie jazdy, kontrolka poduszki powietrznej, była niegroźną wadą wyłącznie auta testowego. Podobnie niezbyt przyjemną przypadłością Toyoty, było zbyt wolne schodzenie z obrotów w trakcie szybszej zmiany biegów. Po p

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

wiadomo. W tym 1.2 TSI jest głowica 8-mio zaworowa, to tak jako ciekawostkę podaję (1.4 ma 16V). Co do lubienia wysokich obrotów przez TSI- faktycznie, MAX moc jest osiągana bodajże przy 5000rpm, więc niezbyt wysoko. Zauważyłem, że podczas przyspieszania raczej nie ma sensu żyłować powyżej 5500rpm.

Re: Golf IV, 1.4-ile ma palic?

Wg mnie to stanowczo za duże zużycie. Mam silnik 2 litrowy 140 KM a nie 75 i mieszczę się w 11 l/100 nawet jak jeżdżę dynamicznie. Do tego moje auto jest wyższe i cięższe. Trzeba pojechać na regulację. Może obroty biegu jałowego są zbyt wysokie? Mój silnik pracuje równo przy 600 obr./min. Co do

Golf

, gdzie golf nie jest zbyt popularny, jest on zwykle rzeczywiście bardzo kosztowny, przy czym główną barierą finansową jest nie koszt nabycia sprzętu, ale koszt użytkowania pola lub koszt składek członkowskich w klubie. W Polsce wysoki koszt pola wynika z przepisów, które traktują pole jako obiekt sportowy

Minigolf

Minigolf (lub Mini Golf) – sport uprawiany na specjalnych torach do gry, zwanych inaczej stanowiskami. Polega na umieszczeniu piłki w dołkach na końcu każdego toru, przy pomocy specjalnego kija, który jest niemal identyczny jak kij nazywany putterem, stosowany w golfie klasycznym. Celem

Wysokie loty

Wysokie loty – wspólny album polskiego duetu hip-hopowego Juras & Wigor. Singlem promującym album był utwór "To zbyt piękne...". Nagrania dotarły do 26. miejsca listy OLiS.Na albumie znajduje się 14 utworów, w tym po dwa solowe każdego z raperów. Od strony muzycznej największy udział

Driver 2

są bardzo wysokie. Stwierdził także, że kolizje są zbyt skoczne, a w misjach jest za mało czasu; do pozytywnych stron gry zaliczył przerywniki filmowe, model jazdy oraz muzykę w przerywnikach filmowych. Ben Silverman z Game Revolution pozytywnie odniósł się do wielkości miast oraz możliwości zmienienia pojazdu

Ił-2

sowieckie silniki były zbyt słabe dla ciężkich, opancerzonych samolotów.Ił-2 został zaprojektowany przez zespół pod kierownictwem Siergieja Iljuszyna w Centralnym Biurze Projektowym w 1938 roku. Samolot został zaprojektowany jako maszyna dwumiejscowa i na osobisty rozkaz Stalina został przeprojektowany

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.