ford focus wymiary

Piotr Sielicki

Ford Focus FL | Pierwsza jazda | Pogoń za doskonałością

Ford Focus FL | Pierwsza jazda | Pogoń za doskonałością

Ford Focus, następca słynnego Escorta, Samochód Roku 1999 i legenda rajdowych tras. W 2010 roku światło dzienne ujrzała trzecia generacja tego popularnego kompaktu. Teraz przyszedł czas na poprawki

Focus jakiego nie było | GTC Series

Oto Ford Focus Sedan. Myślicie, że wyposażono go w mały, turbodoładowany silnik z technologią EcoBoost? Nic z tych rzeczy...

Nowy Ford Mondeo | Pierwsza jazda | Nareszcie!

Po prawie dwóch latach od debiutu na rynku amerykańskim pod nazwą Fusion, nowy Ford Mondeo w końcu trafił do sprzedaży w Europie. Czy jednak nie za późno?

Ford Focus 1.6 EcoBoost - test | Za kierownicą

Ford Focus 1.6 EcoBoost - test | Za kierownicą

Ford Focus 2.0 TDCi - test Ford Focus dojrzewa z każdą kolejną generacją. Pierwsza z 1999 roku była niczym nastolatek wchodzący w dorosłość. Nosił się ekstrawagancko, ale był solidny i lubiany. Druga, przywdziała marynarkę i była już nieco stonowana. Trzeci Focus ma nadzieję na sukces globalny, a

Ford Tourneo Courier | Pierwsza jazda | Najmniejszy w rodzinie

Ford Tourneo Courier | Pierwsza jazda | Najmniejszy w rodzinie

raczej nie ma sensu, ponieważ wymaga dużej dopłaty, a jej ekran jest mały i wyświetla obraz niskiej jakości. Ford Focus po liftingu Pora na bagażnik nowego rodzinnego Forda. Przy standardowym ustawieniu wszystkich foteli do dyspozycji otrzymujemy 395 litrów (do wysokości rolety). Mierząc do wysokości

Galeria | Nowy Ford Focus

Galeria | Nowy Ford Focus

Trzecia generacja Focusa to projekt globalny. W niewiele zmienionej formie dostępna będzie wszędzie tam, gdzie sprzedawane są samochody spod znaku błękitnego owalu.Nowy Focus mierzy 436 cm długości (sedan - 453 cm), 182 cm szerokości i 147 cm wysokości. Dla porównania, wymiary obecnej generacji to

Ford Focus ST - test | Pierwsza jazda | Trudno się oprzeć pokusie

Ford Focus ST - test | Pierwsza jazda | Trudno się oprzeć pokusie

pozwolić. Auto musi być komfortowe, funkcjonalne a przy tym dawać sporo frajdy z jazdy. I taki właśnie ma być Focus w przyprawionej odmianie ST. Ford Focus ST w akcjiChoć klasyczny 5-drzwiowy hatchback cieszy się olbrzymi zainteresowaniem, funkcjonalność wzięła górę i Ford zdecydował usportowić także kombi

Wideoradar - postrach kierowców

Wideoradar - postrach kierowców

wynalazku i przewidywane wpływy z mandatów, można się spodziewać, że nie będziemy musieli na nie długo czekać. Jakie są wasze opinie na ten temat?Szczepan MroczekZOBACZ TAKŻE:Nie będzie zabawy w chowanego - ZOBACZ TUTAJSamochody: Ford Focus - ogłoszenia

Continental sponsorem EURO 2012

Continental sponsorem EURO 2012

oraz zapewnić wzrost sprzedaży w dłuższej perspektywie czasowej. - wyjaśnia Nikolai Setzer, Członek Zarządu odpowiedzialny za Dział Opon w koncernie Continental AG. mkm ZOBACZ TAKŻE: Opony zimowe | Azot bieżnik i dobre składowanie Ford Focus - ogłoszenia

Ford Kuga - test | Pierwsza jazda

Ford Kuga - test | Pierwsza jazda

Pierwsza generacja Forda Kuga została przyjęta bardzo dobrze. Mimo kontrastu pomiędzy sporymi rozmiarami zewnętrznymi i umiarkowaną przestrzenią wewnątrz, klienci pokochali SUV-a ze znaczkiem Ford. Od debiutu w 2008 roku w Europie sprzedało się ponad 300 tys. sztuk, co pozwoliło mu wyprzedzić w

Ford Tourneo Connect - Test | Pierwsza jazda | Praktyczny i delikatny

Ford Tourneo Connect - Test | Pierwsza jazda | Praktyczny i delikatny

Connect to kompaktowy dostawczak, którego konkurencję stanowią m.in. Peugeot Partner, Renault Kangoo, Fiat Doblo, czy Volkswagen Caddy. Powstał na płycie podłogowej segmentu C, czyli ma wspólną bazę z Focusem, C-Maxem i Kugą. Podobnie jak C-Max występuje z krótkim i długim (+0,4 m) rozstawem osi

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

VTi. Nie należy zrażać się ceną katalogową, u Citroena zawsze są jakieś promocje. 2011 Citroen C4 2011 Citroen C4 2011 Citroen C4 - wnętrze Ford Focus to najpopularniejszy model Forda. Co roku obserwujemy jego wyścig z Toyotą Corollą i Hyundaiem Elantrą o tytuł bestselleru globu. Obecna, trzecia już

Ford Kuga vs. Toyota Rav4 - test | Konfrontacja

Ford Kuga vs. Toyota Rav4 - test | Konfrontacja

zamontowanych foteli.Nienaganne prowadzenie Najlepiej sprzedające się auto na świecie to Ford Focus. Albo Toyota Corolla...Pierwsze kilometry za kierownicą Toyoty upłynęły mi na poszukiwaniu idealnej pozycji. Ale jak już się udało, Rav4 okazała się wygodna. Sześciobiegowa automatyczna skrzynia (z łopatkami przy

Nowy Focus - pierwsze informacje

Nowy Focus - pierwsze informacje

Astry.Kolejna generacja Forda ma być jeszcze bardziej urozmaicona od obecnej. Obok tradycyjnego hatchbacka, kombi, kabrio oraz sedana pojawi się wersja z napędem na wszystkie koła. Właśnie ta ostatnia spotkała się z dużym zainteresowaniem. Przecież jest Kuga, która swoimi wymiarami jest niewiele większa od

Ford Focus 2.0 TDCi - test | Pierwsza jazda

Ford Focus 2.0 TDCi - test | Pierwsza jazda

. Szefowie Forda postanowili chyba z premedytacją przez kilka kolejnych lat odcinać kupony od uznanej, pierwszej "foki".Nowy Focus otwiera zupełnie osobny rozdział. Auto powstało na nowej platformie, która w ciągu kilku najbliższych lat da podwaliny dziesięciu różnym modelom. Wersja 5-drzwiowa jest

Ford Focus ECOnetic - Pierwsza jazda

Ford Focus ECOnetic - Pierwsza jazda

Wymiary 433x184x150 cm Masa 1260 kg Poj. bagażnika 395/1260 l Poj. zbiornika paliwa 55 l Opony 245/40 R18 Cena 66 300 zł Ford Focus ECOnetic Moc 109 KM z systemem Start-Stop Moment obr. 240 NmPrędkość maksymalna - 191 km/hEmisja CO2  99 g/kmZyżycie paliwamiejskie - 4,5 l/100 km

Renault Fluence | Długi dystans

Renault Fluence | Długi dystans

przesadzaliśmy. Efekty? Spalanie na trasie ponad 11 litrów, w mieście 12. Mamy jednak nadzieję, że po kolejnych kilku tysiącach zużycie paliwa nieco spadnie (tak było w naszym długodystansowym Fordzie Focusie). W końcu do fabrycznych 7,9 l/100 km sporo brakuje. Ale tak to już jest z nowymi samochodami.Czym

Ford Galaxy 2.0T Ecoboost - test | Za kierownicą

Ford Galaxy 2.0T Ecoboost - test | Za kierownicą

odwożenia dziecka do szkoły, bez powodowania zbędnych nudności, i weekendowe szaleństwo na szybkich łukach. Ale nie o Focusie będzie tym razem. Na warsztat wzięliśmy bowiem legendarnego Galaxy.W zeszłym roku przeszedł facelifting. Co widać na pierwszy rzut oka? Zmiany wprowadzone w nadwoziu ograniczają się

Ford Focus po liftingu - Kinetyzacja

1999. Drugiej generacji to się nie udało. Przypuszczam, że to wszystko wina stylistyki.Wygląd Cóż, powiem coś, za co dział PR Forda najprawdopodobniej wpisze mnie na czarną listę a w czasie przerwy na kawę jego pracownicy będą rzucali w tarcze z moim zdjęciem lotkami z trucizną. Otóż Focus numer dwa

Ford Focus - Test długodystansowy

wciśniemy pedał gazu, lepiej spojrzeć na wskazówkę temperatury silnika, czy już dotarła do połowy skali.Niektórych dolegliwości nie da się uniknąć. Ford Focus w naszych rękach przejechał już 30 tys., a do końca testu pozostało mu jeszcze 10 tys. km. Ani razu nie odmówił nam posłuszeństwa - nie trzeba było

Zobacz, jak szybko i skutecznie załatać dziurę w jezdni

Zobacz, jak szybko i skutecznie załatać dziurę w jezdni

wymaganego w specyfikacji sprzętu. Przy tej metodzie nie jest on jednak potrzebny - mówi Pałczyński.Piotr WasiakGazeta ŁódźZOBACZ TAKŻE:Zważą przeładowane TIR-y i wystawią surowe karyDługi remont na A4. Nie trzeba płacić za przejazd?Ford Focus - ogłoszenia

Mazda 3 w Londynie | Prezentacja

Mazda 3 w Londynie | Prezentacja

/model 5d Długość Szerokość Wysokość Rozstaw osi Poj. bagażnika Ford Focus 4358 mm 1823 mm 1484 mm 2648 mm 363/1148 l Honda Civic 4300 mm 1770 mm 1470 mm 2595 mm 477/1378 l Mazda3 4460 mm 1795 mm 1450 mm 2700 mm 350/1250 l Renault Megane 4295 mm 1808 mm 1471 mm 2641 mm 405/1162 l Toyota

Volkswagen Polo R WRC | Test | Być jak Sebastien Ogier

Volkswagen Polo R WRC | Test | Być jak Sebastien Ogier

prosta. Długie i intensywne przygotowania, dobry projekt samochodu i porządny zespół inżynierów oraz zawodników. Efekt można określić jednym zdaniem - "Veni, Vidi, Vici." Ford Fiesta R5 | Test | Jak na Monte Carlo Tę samą metodologię przyjęto w przypadku rajdowego "malucha" na

Ford C-Max - test | Pierwsza jazda

Jest na to spora szansa. Dwie wersje wielkości tego samego modelu z dużym powodzeniem stosują Renault i Citroen. Myśląc o liczącej się pozycji w segmencie, Ford nie miał wyjścia. O ile C-Max ma zbliżone wymiary do poprzednika z 2003 roku (438 cm długości, 183 szerokości i 163 cm wysokości, rozstaw

Toyota Auris | Pierwsza jazda | Prawie od nowa

rozwiązanie. No może z małymi wyjątkami, do których należy m.in. Ford Focus, VW Golf i Set Leon (z wyjątkami). Nowa czy używana? Sprawdź tysiące ogłoszeń Skoro Auris ma konkurować z niemal trzydziestoma innymi hatchbackami, to takie zawieszenie jest z pewności jego mocną stroną. Nie za twarde, komfortowe i

Ford Focus - Pół roku bez awarii

Ford Focus to nasze czwarte długodystansowe auto. Być może to zbieg okoliczności, a być może przypadek, w każdym razie w żadnym aucie nic poważnego się nie popsuło. A wystarczy zajrzeć na nasze forum internetowe, by stwierdzić, że porównywalny dystans dla niektórych współczesnych i - co ciekawe

Kompakt kompaktowi nierówny

. w zakresie bezpieczeństwa, tym lepiej.Do zestawienie wybraliśmy trzy auta: Forda Focusa, Renault Megane i Kię cee'd. Focus to jak się wydaje niemiecki samochód za rozsądne pieniądze, Megane przy pierwszym kontakcie sprawia bardzo dobre wrażenie i jest dobrze wykończony, a cee'd to produkowany w

Ford Focus CC 2.0 TDCi

skromniejsze. Ford jeszcze nie podał ceny nowego modelu, ale liczy, że jakakolwiek ona będzie, CC znajdzie u nas chociaż 50 nabywców.Ford Focus CC 2.0 TDCi - kompendium Nadwozie kabriolet/coupé, 2+2 Wymiary (dł

Ford S-Max i Galaxy - test porównawczy | Pierwsza jazda

podzespoły. Najnowsza Fiesta będzie wyglądać tak samo w Europie i USA. Podobnie nowy Focus. Poza tym samochody Forda mają atrakcyjne ceny i nieźle wypadają na tle konkurencji. Ale wróćmy do możliwości nowego silnika.    Wciskam gaz i sporej wielkości S-Max rozpędza się bez najmniejszych problemów

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

osi- Chevrolet Cruze 450 l 268,5 cm Ford Focus 475 l 264,8 cm Honda Civic 375 l 270 cm Mazda 3 430 l 264 cm Mitsubishi Lancer-- 400 l 263,5 cm Renault Fluence 530 l 270,2 cm Toyota Corolla 450 l 260 cm VW Jetta 510 l 265,1 cm Takich wpadek Fluence nie zalicza jednak zbyt wiele

Ford Focus 1.6 TI-VCT nie daje się polskim drogom

litra na 100 km. Samochód jest wystarczająco sprawny, pod warunkiem że korzystamy z wysokich obrotów. Bo choć pod maską pracuje mocniejsza wersja silnika 1.6 (115 KM) wyposażona w system zmiennych faz rozrządu, nasz Ford do demonów prędkości nie należy. Nowy Focus mocno utył, jest o 100 kg cięższy od

Tour de Pologne - Ford Focus pod lupą

wyższą moc. Naszym Focusem przejechaliśmy już 10 tys. km. Na razie nie zauważyliśmy żadnych usterek. W planach mamy dłuższe wyjazdy, a na te Ford nadaje się znakomicie. Fotele są wygodne, pozycja za kierownicą bardzo dobra. I nie ma znaczenia, czy za kółkiem siada najmniejszy z testerów o lekkiej nóżce

Lancia Ypsilon 1.3 MultiJet Platinum - test | Za kierownicą

. Sporo, prawda?Dla porównania, za około 4 tys. złotych mniej można mieć podobnie wyposażonego, 5-drzwiowego Forda Focusa w wersji Titanium z 95-konnym dieslem o pojemności 1,6 l. No tak, ale to przecież "tylko" Focus? Co powiecie zatem na Citroena DS3? Z wysokoprężnym 1.6 (92 KM), klimatyzacją

Toyota Auris Touring Sports | Pierwsza jazda | Udany powrót

centymetrów więcej niż hatchback. Dodatkowe połacie blachy pozwoliły wygospodarować całkiem przestronny bagażnik. Standardowo oferuje on pojemność 530 litrów (Ford Focus - 490 l, Chevrolet Cruze - 500 l, Opel Astra - 500 l, Hyundai i30 - 528 l, Volkswagen Golf - 610 l). Po złożeniu oparć tylnej kanapy

Ford Kuga - test | Za kierownicą

gratis? Jakość prowadzenia, bo to Ford daje do wszystkich swoich modeli (gratis), także do Kugi. Teoretycznie, podwyższone zawieszenie powinno negatywnie wpływać na zachowanie się samochodu na drodze, ale w tym przypadku prawie się tego nie odczuwa. Nie jest co prawda tak idealnie, jak w Focusie, ale

Hyundai i30 - test | Pierwsza jazda

klientów m.in. z Volkswagenem Golfem i Fordem Focusem. Czy to się uda? Od debiutu pierwszej "i-trzydziestki" w 2007 roku, auto wybrało ponad 400 tysięcy Europejczyków. W 2010 roku i30 uzyskał rekordową w historii marki Hyundai sprzedaż  - 115 tys. egzemplarzy. Teraz szefowie planują sprzedaż

Chevrolet Cruze - test | Pierwsza jazda

wyprofilowanych przednich foteli pozwala zająć wygodną pozycję niezależnie od wzrostu. Gorzej jest na tylnej kanapie. Jak na auto o długości 4,6 m i rozstaw osi 2,7 m miejsca na nogi zostaje niewiele. Zdecydowanie wygodniej jest we Fiacie Bravo, Fordzie Focusie czy VW Golfie. Na dodatek wyżsi pasażerowie będą

Ford Fiesta - śmiałe miejskie auto

rozdzielcza przypominała klawiaturę mojej komórki, a wielkie koła i centralnie umieszczony wydech obiecywały niezłe osiągi. Gdyby prototyp miał silnik, zaraz wskoczyłbym za kierownicę i pognał w siną dal. Tym bardziej, że to Ford, więc można było oczekiwać dobrych właściwości jezdnych. Naprawdę przypadł mi do

Renault Fluence 1.5 dCi - test | Za kierownicą

, konkurencja ma niewiele do powiedzenia. Porównywalne diesle też wymagają większej gotówki. Na dodatek Ford Focus Trend nie ma w standardzie klimatyzacji, a Opel Astra Enjoy i Chevrolet Cruze LS - tylko manualną. Jedynie Toyota Corolla, VW Jetta i Mazda 3 kuszą przyzwoitym wyposażeniem.U Renault nieustające

FORD FOCUS/HONDA CIVIC/PEUGEOT 307

do minivanów. To nic odkrywczego. Są szersze, wyższe i przestronniejsze niż dawniej. Jednym z samochodów, które zapoczątkowały taki trend, jest właśnie Focus, wystarczy spojrzeć na jego wymiary. Ale najnowsi konkurenci wyraźnie go przerośli. Zwłaszcza Honda Civic. Jej rozstaw osi i długość są

Wynik, Dane techniczne

Wynik, Dane techniczne WYNIKI, DANE TECHNICZNE - FORD FOCUS - 1,8 TDCi 4dplusy+ znakomity silnik+ fantastyczne zawieszenie+ idealna praca układu kierowniczego i hamulcowegominusy- zbyt głośno pracująca klimatyzacja- nieprzyjemne szarpanie przy bardzo niskich obrotach Dane techniczneSilnik: rzędowy

Chevrolet Cruze Kombi - test | Pierwsza jazda

kryje się bagażnik o pojemności 500 litrów. Dużo to czy mało? Można powiedzieć, że to taka "dobra średnia". Dla porównania, Ford Focus oferuje o 10 litrów mniej, ale Renault Megane i Kia cee'd odpowiednio o 24 i 24 litry więcej. Cruze świetnie wypadnie za to przy najnowszej generacji Opla

Ford Focus sedan i kombi

hatchbacka i kombi aż do ostatniego słupka. Tył natomiast doczekał się ciekawszej stylistyki niż u poprzednika. Przypomina teraz krzyżówkę większego Mondeo z Volvo S40, z którym dzieli platformę C1. A skoro nie widać różnicy to po co przepłacać? Ford liczy, że czterodrzwiowy Focus przywróci na naszym rynku

Skoda Octavia 1.2 TSI DSG - test | Za kierownicą

.-------------- -Rozstaw osi    -Poj. bagażnika- Skoda Octavia 457/177/146,2 cm 257,8 cm 585 l Volkswagen Golf 420/178/148 cm 257,8 cm 350 l Toyota Auris 422/176/151,5 cm 260 cm 350 l Peugeot 308 427,6/181,5/152 cm 260,8 cm 348 l Ford Focus 436/182,3/148,4 cm 264,8 cm 363 l

Citroen C4 1.6 HDi - test | Za kierownicą

. 4 tysiące można zaoszczędzić, kupując 90-konną tego samego turbodiesla, ale poza gorszą dynamiką brak jej 6. biegu. Konkurencyjne, nieco lepiej wyposażone Renault Megane 1.5 dCi (110 KM) Dynamique to wydatek 74 450 zł, podobnie uzbrojony Ford Focus 1.6 TDCi (115 KM) - 75 500 zł, a Opel Astra 1.7

Dane techniczne

km/h]Przyspieszenie 0-100 km/h: 10,2 s [9,9 s]Średnie zużycie paliwa: 7,2 l/100 km [7,7 l/100 km]Cena: 57 750 zł [72 100 zł] (z 17.12.2001 r.)Konkurencja: Ford Focus, Honda Civic, Peugeot 307MOIM ZDANIEMMimo premierowych niedoskonałości (brak dwuzakresowej regulacji położenia kierownicy i

Mazda 3 (2003-2009) - opinie Moto.pl

znalazła się u progu lat 90. "Trójka" otarła się nawet o zwycięstwo w europejskim plebiscycie COTY 2004.Mazda 3 powstała na Fordowskiej platformie C1, zastosowanej także w Fordzie Focusie i Volvo S40. Na rynek trafiła w dwóch wersjach nadwoziowych - jako 5-drzwiowy hatchback i 4-drzwiowy sedan

Renault Megane Grandtour 1.9 dCi - test | Za kierownicą

Ładowność Ford Focus 503 l 546 kg Kia cee'd 534 l 568 kg Peugeot 308 SW 520 l 585 kg Renault Megane Grandtour 524 l 505 kg Skoda Octavia 580 l 660 kg Volkswagen Golf Variant 560 l 621 kg Kolejne wyzwanie podczas przygotowania ciasta listkowego to krojenie

Peugeot 308 CC - test | Za kierownicą

takim powodzeniem. A konkurencja jest spora. Przede wszystkim Renault Megane CC, VW Eos, Astra Twin Top i Ford Focus CC. Ale żaden nie jest tak uniwersalny. Zwykły Peugeot 308 jest autem całkiem zgrabnym, ale westchnień i zachwytów nie wzbudza. Ot, niezłe auto służbowe. We Francji postanowili nad tym

Volkswagen Jetta - test | Pierwsza jazda

kg Ford Focus 448 cm 264 cm 537 l 546 kg Mazda3 458 cm 264 cm 430 l 575 kg Renault Fluence 462 cm 270 cm 530 l 500 kg Toyota Corolla 454 cm 260 cm 450 l 505 kg VW Jetta 464 cm 265 cm 510 l 573 kg VW Jetta (poprzednia gen.) 455 cm 258 cm 527 l 602 kg VW Passat 477 cm 272 cm 565 l 624 kg

Hyundai i10 1.1 CRDi - test | Za kierownicą

tył, duże światła - wszystko jest praktyczne, i nawet zgrabne. Zaskoczeniem jest wysokość: Hyundai mierzy 155 cm, czyli o 12 cm więcej niż np. Ford Focus. Dzięki temu łatwo znaleźć go na parkingu - wystarczy iść w kierunku tego auta, które najbardziej wystaje. Spora wysokość wpływa też na jakość

Dane techniczne

km [7,4 l/100 km]pozamiejskie - 7,6 l/100 km [4,3 l/100 km]połączone - 9,7 l/100 km [5,4 l/100 km]Konkurencja: Ford Focus, Honda Civic, Peugeot 307, VW Golf

Seat Leon 1.6 MPI

Altea i nowe Toledo ma w stosunku do modelu z 1999 roku wyraźnie więcej miejsca wewnątrz. Jednak nawet te kilkucentymetrowe różnice nie są w stanie dać mu pierwszeństwa pod względem przestrzeni w klasie aut kompaktowych. Auto ma mniejszy rozstaw osi niż Ford Focus II czy Renault Megane - czuje się to

Hyundai i30 1.6 CRDi - bliźniaki atakują

900 Albo Hyundai, albo... Kia Cee'd Ford Focus Citroën C4 Toyota Auris Silnik 1.4 1.4

Ford Mondeo 1.8 SCi Trend X100

Jeszcze dziesięć lat temu uważałem, że Fordy to auta zaledwie średnie. Moją opinię potwierdzały swoiste rozwiązania techniczne stosowane w pojazdach tej marki - równie osobliwe można było spotkać już tylko w konstrukcjach francuskich. Opinię zweryfikowałem, gdy na rynku pojawił się Focus - auto

Opel Astra - test | Pierwsza jazda

w klasie (1,814 m). Lepiej wypada w tej kategorii Ford Focus, ale król okazuje się jednak nagi. Golf jest węższy o całe 3 cm. Fotele są dobrze dopasowane nawet w podstawowych specyfikacjach, te z droższej wersji (Ergonomic Sport Seats) mają większy zakres regulacji i możliwość przedłużenia

Mazda 3 - test | Za kierownicą

ruszyć z miejsca, by przekonać się, że w stosunku do poprzedniczki zmieniło się niewiele. Może to i dobrze.Auto powstało na usztywnionej płycie podłogowej C1 (współdzielonej z Fordem Focusem) stosowanej u poprzedniczki. Spore jak na kompakt nadwozie nieznacznie urosło (dłuższe o 9 cm i wyższe o 0,5 cm) i

VW Golf GTI - test | Za kierownicą

zastąpi R32. Samochód ma mieć turbodoładowany 2-litrowy silnik o mocy 270 KM i bardziej agresywny charakter. Będzie starał się konkurować z mocniejszym (305 KM) Fordem Focusem RS. Już nie możemy doczekać się konfrontacji.GazWysoki komfort jazdy, znakomite wykończenie, rasowy dźwięk silnika, wszechstronny

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

): 5,4 l/100 km 7,2 l/100 km Ford Focus C-Max 2.0 TDCi/1.8 16VFocus C-Max pokonuje konkurentów nie tylko własnościami jezdnymi. On ich po prostu zabija ceną.Kompaktowy minivan na płycie nowego Focusa, mający duży rozstaw osi i kół oraz znaczną wysokość

FORD MONDEO/RENAULT LAGUNA

Porównaliśmy Forda Mondeo V6 Ghia i Renault Lagunę V6 Privilege w wersjach hatchback, żeby sprawdzić, która z tych dwóch najnowszych konstrukcji lepiej łączy te funkcje.WYGLĄDRenault Laguny nie produkuje się w wersji sedan, najczęściej kojarzonej z klasą średnią. Dlatego do porównania musieliśmy

Konfrontacje: Chevrolet Lacetti 1.8 16V CDX/Kia Cerato 2.0 CRDI EX

wprowadził modele Aveo, Evanda i Rezzo, natomiast Kia wśród nowości obok Cerato ma w ofercie małe Picanto. Lacetti i Cerato należą do segmentu C (klasa niższa średnia), gdzie nie jest łatwo się przebić. Oba samochody muszą się zmierzyć z Toyotą Corollą, Fordem Focusem, Oplem Astrą II i III

Mazda 3 1.6 DI Turbo

wyścigów z Mazdą 3 mogą stanąć jedynie Ford Focus i Peugeot 307, reszta przegra w przedbiegach. Dzięki doskonale dopracowanemu silnikowi samochód należy pochwalić za małe zużycie paliwa - średnio 4,5 l/100 km. To na dłuższych trasach. W mieście trudno spalić więcej niż 7 l/100 km. Te wartości zasługują na

Hyundai i30 - zamiast Accenta

negatywie). Tylne lampy mocno zachodzą na słupek, w który wkomponowano małą szybę. Całość wygląda zgrabnie i proporcjonalnie. Auto ustawione w jednym rzędzie z największymi konkurentami Toyotą Auris, Fordem Focusem, VW Golfem czy Seatem Leonem nie musi niczego się wstydzić. Tak samo jest we wnętrzu. Jest

Volvo V50 2.0 D Momentum

Nowe modele szwedzkiej marki mają niektóre elementy wspólne z pojazdami koncernu Forda. I tak, do konstrukcji V50 wykorzystano płytę podłogową opracowaną do Forda Focusa drugiej generacji. Taka sama znajduje się już w Focusie C-Max i Maździe 3. Czy rozwiązania zaprojektowane do kompaktów nie

Chevrolet HHR - retrowóz

najgroźniejszego konkurenta Chryslera PT Cruisera, od którego jest prawie o 20 cm dłuższy i 5 cm szerszy. Choć wygląda na dużo większego, HHR ma w istocie podobne wymiary jak Ford Focus kombi. Zaskakujące? W pierwszej chwili sam w to nie wierzyłem. Tak samo jak w to, że Chevrolet Nubira station wagon, czyli kombi

Skoda Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - test | Za kierownicą

000 zł), Nissan Primera Wagon 1.9 dCi (od 92 400 zł), Opel Vectra kombi 1.9 CDTI (od 96 550 zł), Peugeot 407 SW 1.6 HDi (od 96 800 zł), VW Passat 1.9 TDI (97 000 zł), a z drugiej strony obszerniejszy, bardziej komfortowy i często lepiej wyposażony niż tańsze kompakty, takie jak Ford Focus II kombi 1.6

Nissan Qashqai 2,0 - Gra pozorów

zastanawiam się, czy nie kupić...".Choć Qashqai jest tylko o 11 cm wyższy niż Focus, wydaje się od Forda sporo większy. W korku góruję o całą głowę nad kierowcami w zwykłych sedanach i hatchbackach. Niektórym to odpowiada, mnie - niekoniecznie. Nie mam za to żadnych "ale" do jakości materiałów

Mitsubishi Lancer inaczej

wysokości nadwozie (ponad 1,51 m) auto z profilu wydaje się smukłe. To z kolei zasługa długiej i silnie pochylonej tylnej klapie - bardziej nawet niż w Fordzie Focusie. Z przodu uwagę zwraca trapezowaty grill podobny do tego z Evolution. Jego kształt projektanci zaczerpnęli ponoć z myśliwców produkcji

Seat Altea XL 2,0 TDI - Minivan powiększony

Każdy liczący się producent samochodów osobowych nie może się dziś obejść bez auta klasy MPV (multi-purpose vehicle), czyli potocznie mówiąc, minivana. Citroën ma nowe Picasso C4, Ford - C-Maksa, S-Maksa iGalaxy, Renault -dwa modele Scenica, Volkswagen -Tourana itd. Seat do tej pory miał Alteę

Volvo S40 T5

samym podwoziu jeżdżą już Focus C-max i Mazda 3. Oczywiście, każdy z tych samochodów ma inaczej zestrojone zawieszenie, ale wymiary podwozia pozostają te same. Na szczęście dalsze pokrewieństwo z Fordem również ogranicza się do elementów, które pozostają głęboko ukryte przed wybrednym okiem klienta. To

Auto Mobil International 2008 - relacja z Lipska

rozdzielcza studzi nieco emocje). Światową premierę na AMI miał Focus LPG. Ford pokazał tym samym, że ekologia to nie tylko napęd hybrydowy, czy bio-etanol, ale także doskonale u nas znane LPG. Kierowcy samochodów przerobionych na gaz mogą być dumni, że oprócz oszczędzania pieniędzy, mają także na uwadze

Samochody z innej bajki | Ford w USA

Ford od niedawna sprzedaje w swojej ojczyźnie tę samą Fiestę, którą oferuje nam (choć ma ona nieco inny przód i dostępna jest również jako sedan) oraz Focusa identycznego z naszym (jest hatchback i sedan, nie ma kombi). Jeszcze w tym roku na amerykańskie drogi wyjedzie nowy Fusion, który na

Hyundai Elantra - test | Za kierownicą

poprawia wygląd, ale zabiera nieco miejsca nad głowami pasażerów tylnej kanapy. Odbiera też widocznośc kierowcy. Bagażnik za to wydaje się całkiem spory. Ma 485 l, czyli 10 więcej niż w Focusie i 35 więcej niż w Corolli, ale 45 mniej niż Renault Fluence. Na domiar złego przestrzeń zabierają też zawiasy

Konfrontacje: Subaru Impreza/Volvo V50

poślizgami, z czego słynie Impreza. Zdrowym kompromisem byłby całkowicie dezaktywowany układ ESP, czyli rozwiązanie, na które zdecydowało się już Subaru w Legacy.Na rozgrzewkęObydwa auta mają ok. 4,5 m długości, czyli mniej więcej tyle co Ford Focus kombi, ale są sporo droższe. Impreza to wydatek 136 tys. zł

Hyundai Elantra | Test | Nowoczesny... stylistycznie

. Nisko opadająca linia dachu poprawia wygląd, ale zabiera nieco miejsca nad głowami pasażerów tylnej kanapy. Odbiera też widocznośc kierowcy. Bagażnik za to wydaje się całkiem spory. Ma 485 l, czyli 10 więcej niż w Focusie i 35 więcej niż w Corolli, ale 45 mniej niż Renault Fluence. Na domiar złego

Ford C-MAX - byle nie na etanolu

Ford zaczyna się rozkręcać. Na ulicach pojawia się Mondeo, czekamy na Fiestę, a w międzyczasie jeździmy drugą generacją C-Maksa. Jeśli wszystkie modele zostaną tak dobrze przyjęte jak S-Max, Ford ma szansę na jeszcze lepsze wynikiPonury początekMonachium wita mnie ulewą. Woda strumieniami spływa do

Britax First Class+ czy Bebe Confort Iseos Neo+

Witam, szukam fotelika w kategorii 0-18, do zamontowania w Fordzie Focusie Kombi rok '99, także bez ISOFIX'a. Córka ma 5 m-cy, waży troszkę ponad 8 kg i mierzy 70cm. Zastanawiam się nad dwoma: * Britax First Class Plus * Bebe Confort Iseos Neo Plus Który lepszy? O obu czytałam i słyszałam dobre

Re: trójka dzieci w samochodzie- jak wozicie?

My jeździmy fordem focusem i mieszczą się z tyłu trzy foteliki, pojechaliśmy do sklepu i kupowaliśmy pod wymiar. Teraz mamy recaro yong 9-36, maxi cosi do 13 i ramatti do 18. Wcześniej mielismy peugota 206 i tam zamiast recaro mieścił się gracco i to są najwęższe foteliki, jakie znaleźliśmy.

Re: Salon Frankfurt 2011 | Odmłodzony Seat Exeo

"Dziwna dyskusja toczy się na forum. Audi A4, BMW serii 3, Mercedes klasy C czy Alfa Romeo 159 to są samochody klasy średniej, a nie klasy kompaktowej. Dokładnie są to przedstawiciele klasy średniej w odmianie premium, co ozn. mniejsze wymiary i ciaśniejsze wnętrza niż masowa konkurencja taka

Re: x-lander xa a toyota yaris

nie odpowiem Ci tak lub nie, bo nie przymierzałam, ale na pewno musisz sie liczyc ze zdejmowaniem tylnich kół. Wózek jest szeroki z tyłu i z kołami wchodzi do niewielu aut. Mój brat wozi w Fordzie Focusie i musi zdejmowac jedno koło, a bagażnik Focusa jest raczej duży. Może jakiś sklep

Re: Comfort to fotelik porzodem i tylko przodem

Combi się przewrócił pewnie dlatego, że jak przełożyli pasy to już zapomnieli je naciągnąć. Jak się korbą pomacha to Combi przodem siedzi jeszcze sztywniej niż King Plus tym bardziej w Fordzie Focusie, w którym da się stabilnie zamontować prawie wszystko ;) ktm my nie piszemy, że BS jest najlepszy

Re: Ford Focus Concept

Na zdjęciach widzę Forda Mondeo po tuningu (drobne zmiany w wyglądzie), więc dlaczego jest napisane, że to nowy Focus ? Chyba projektanci wyciągnęli z szuflady projeckt mondeo i pozmniejszali wymiary. Nic nowego w tym samochodzie nie widać.

Re: proszę o radę Focus 2002 czy 535iA 1997?

prostu koszty. po zalożeniu instalacji bmw będzie tylko trochę droższe niż focus. niestety czeka nas jeszcze jeden wydatek. okazało się że w bmw należy wymienić opony. nie jest to taka prosta sprawa gdyż są to koła o wymiarze 18 i do tego z tyłu szersze niż z przodu. ostateczna decyzja we wtorek.

Re: Czy kradna firmowe radia VW i Audi?

Duzy blad. Kazdy sprzet uniwersalny Ci wyjma, a panel dokupia na Wolumenie. Przerabialem to trzy razy. Dwa lata temu kupilem oryginalne Ford'owskie radio o nietypowych wymiarach (prawie kwadratowe) i mam swiety spokoj... i satysfakcje. Nawet jak je ukradna, i tak w innym Focus'ie nie bedzie

Re: w nieco innej sprawie

, jakieś... że > g... wort itd. A o co pytam? O wiarygodną opinię. Jeśli niknejm takową > posiada z góry dziękuję. Rozumiem, że chodzi o Focusa Cmaxa. Focus to w ogóle najlepsze auto Forda, jeśli o niezawodność chodzi. Kiedyś był na czele klasyfikacji TUV, ostatnio spadł jednak o 30 pozycji

Dom Development nie jest lepszy....

nie zauwazyl (moze nie chcial ;-)))) pytanie za ile?). No to sa miejsca tak waskie, ze jak stoja obok siebie dwa wieksze auta, np. ford focus to pasazer nie moze wyjsc z samochodu. Pytanie- kto wzial lapowke za "niezauwazenie" miejsc parkingowych o wymiarach absolutnie niezgodnych z

Re: Ford focus dachował na torach. Wypadek na Het

jest znacznie tansze rozwaizanie - monitoring i SKUTECZNE egzekwowanie kar w najwyzszych dopuszczalnych wymiarach. zabranie prawka, najwyzsze kary pieniezne itd. naucza sie. w koncu sie naucza.

Re: nowy samochód: focus czy corolla

Niestety jeżeli założysz ostre kryteria i dobrze przeanalizujesz rynek, to dużego wyboru nie masz. Japońskie kompakty (corrola, almera) są o wymiar mniejsze od europejskich. Np. siedzenia w corolli pasują rozmiarem do pleców przeciętnego Japończyka, a bagażnik w wersji hatchback (289 l.) mieści

Re: Elektryczny Ford Focus

@jacek praktycznie wymaga standaryzacji akumulatorów, zatrzymania ich rozwoju Standaryzacja nie jest trudna - to kwestia tylko ustalenia wymiarów, mocowań i złączy elektrycznych. Wcale nie ma konieczności standaryzowania pojemności czy nawet napięcia. Zatrzymanie rozwoju? Wręcz przeciwnie, byłaby

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

? Astra, Golf, czyli te niemieckie ? Ja ja, ale o aktualnym rodowodzie forda niewiele osób wie. Skoda Octavia ma więcej miejsca dla pasażerów z tyłu ? Jak ona to zrobiła, jest dłuższa ? Szersza ? Wyższa ? Czy po prostu to Skoda i jest lepsza bo jest, a może to auto dla jeżdżących z tyłu ? Krytyka musi

Re: Mikado model Ox-ford- prosze o opinie

Wg mnie ma normalne wymiary. Szukałam wozka w ktorym spacerowka bedzie wlasnie dość szeroka i Mikado taka ma. NP Deltim Focus ma dużo węższą. -- Szymek Ma już...

Ford fusion - co to za samochód??

Jaki to samochód wymiary zewnetrzne i bagażnik prawie jak focus I, rozstaw osi jak fiesta. Jak to to jeździ czy to auto miejskie czy prawie rodzinne. Proszę o opinie.

Re: Elektryczny Ford Focus

od wymiarów geometrycznych, po parametry elektryczne. Gwint Edisona powstał ponad 100 lat temu, gdy o LED-ach czy elektrowniach jądrowych nikomu się nawet nie śniło, a mimo to LED-owe lampki świetnie działają na prądzie z elektrowni jądrowych. Moduły akumulatorów i samochody mogą mieć wbudowane

Re: FORD FOCUS 1.8 TDCi

Gość portalu: Arex napisał(a): > Nie! > To 2.2 od PSA z nowa elektryką Bzdura. Porównaj np wymiary tłoków.

Re: FORD FOCUS 1.8 TDCi

A może inny argument: porównajcie wymiary cylindrów 2.0 TDCi Mondeo: 86mm/86mm 2.0 TDCi M-Max: 85mm/88mm - identycznie jak u PSA

Re: Ford czy Honda?

zeby w miare wysrodkowac opinie, dodam, ze z drugiej strony za poltora roku obecny civic bedzie juz modelem nieprodukowanym (a focus II dopiero zaczyna kariere), ma mniejszy bagaznik od focusa (ale skoro kupujesz wersje 3d to pewnie wymiary nie sa dla Ciebie najwazniejsze) no i jednak - moim

Re: Seledynkowy Ford Focus

Nie widziałem jej jeszcze w Płocku ale z opisu wynika że to niezła panienka. Czy ktoś może podać mi jej wymiary może to nie samochód a uroda doprowadza inne samiczki do agresji ;)

Re: Ford Focus c-max czy Renault Scenic

Jeżeli chodzi o wymiary to wykopałem aż folder o Sceniku i podaję: długość całkowita: Scenic: 4,263m Grand Scenic: 4,496m rozstaw osi: Scenic: 2,685m Grand Scenic: 2,736m. Zwis tylny (liczony od osi do końca samochodu): Scenic: 0,723m Grand Scenic: 0,851m. Reszta wymiarów praktycznie bez

Re: FORD FOCUS 1.8 TDCi

Gość portalu: Max napisał(a): > A może inny argument: > > porównajcie wymiary cylindrów > 2.0 TDCi Mondeo: 86mm/86mm > 2.0 TDCi M-Max: 85mm/88mm - identycznie jak u PSA ??? Ale o co Ci chodzi, bo nie łapię? Albo raczej Ty nie łapiesz o co chodziło mi...

Re: Pierwsza jazda: Ford Focus II

Co to "klasy" redaktorów z Wysokich Obrotów masz całkowitą rację. Ale juz co do Megane II mylisz się w 100 %!!!!! Nie ma 2go tak ciasnego samochodu w tej klasie, zwłaszcza gdy weźmie sie pod uwagę jego wymiary zewnętrzne. Mikroskopijny bagażnik!!! Najgorszy miom zdaniem jesy układ

Re: Focus czy Corolla ?

w rodzinie miałem ten dylemat trzy miesiące temu. Po skreśleniu z listy innych wozów, na placu boju pozostały własnie te dwa (1.6, sedany). Kiedy poproszono mnie o opinie nie miałem zdania. Podobne ceny, podobne wymiary, podobne wyposażenie, podobne silniki. Kiedy usiadłem w obu wozach za

Ford Focus WRC

Ford Focus RS WRC – oficjalny samochód rajdowy teamu BP-Ford Abu Dhabi World Rally Team. Produkowany na bazie seryjnego Forda Focusa. W Rajdowych Mistrzostwach Świata zadebiutował z początkiem sezonu 1999, w Rajdzie Monte Carlo. Do roku 2008, Ford wyprodukował 8 wersji tego samochodu

Ford Focus RS

Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,90 s Prędkość maksymalna: 264 km/h Spalanie Cykl miejski: 13,4 l/100 km Cykl pozamiejski: 7,0 l/ 100 km Cykl mieszany: 9,4 l /100 km Źródła http://motoryzacyjnie24.pl/wymiary_ford_focus_rs_mk2.html http://www.autocentrum.pl/prezentacje/ford-focus-rs-2009/ http

Ford Focus

Ford Focus – samochód osobowy produkowany przez koncern Ford Motor Company i sprzedawany na większości rynków motoryzacyjnych świata. Auto produkowane jest od 1998 roku jako następca Escorta. W 1999 roku uzyskało tytuł Car of the Year, a w 2000 roku North American Car of the Year. Nazwa Focus

Ford Focus ST

Ford Focus ST – samochód osobowy firmy Ford. Jest wersją Forda Focusa z mocniejszym silnikiem podkręconym do 225 KM. OpisPowstał na bazie Forda Focusa. Właściwie to cały czas ten sam samochód. Różni się od niego silnikiem, felgami i wydechem. Źródłem mocy jest 2,5-litrowy silnik Duratec

Ford Focus RS500

Ford Focus RS500 - samochód osobowy o nadwoziu hatchback. Produkowany jest przez firmę Ford. Ma najmocniejszy silnik spośród wszystkich modeli Forda Focusa. Generuje on 345 KM. Powstanie tylko 500 egzemplarzy. Nazwa wywodzi się od liczby wyprodukowanych egzemplarzy. Dane Dane techniczne Silnik;R5

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.