ford focus 1.6 tdci

mkm

Ford Focus 1.6 TDCi | Już nie na tor

Ford Focus 1.6 TDCi | Już nie na tor

Życie to konieczność wyborów. Ford właśnie dla swojego Focusa wybrał nową ścieżkę. Czy inaczej oznacza gorzej? Test wersji 1.6 TDCi

Ford Focus FL | Pierwsza jazda | Pogoń za doskonałością

Ford Focus, następca słynnego Escorta, Samochód Roku 1999 i legenda rajdowych tras. W 2010 roku światło dzienne ujrzała trzecia generacja tego popularnego kompaktu. Teraz przyszedł czas na poprawki

Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Najnowsze dzieło Forda - jednolitrowy, trzycylindrowy silnik EcoBoost - niedawno trafił do Focusa. Jednostka oferowana jest w dwóch wariantach mocy - 100 i 125 KM. Niebawem do gamy dołączy odmiana 180-konna

Salon Genewa 2014 | Ford Focus po liftingu

Salon Genewa 2014 | Ford Focus po liftingu

Ford Focus 1.6 EcoBoost - Test Focus po modernizacji otrzyma nową "twarz" Forda (znaną już z modelu Fusion, czyli nowego Mondeo dostępnego na rynku amerykańskim), na którą składają się: nowy pas przedni z dużych rozmiarów grillem w kształcie trapezu, przestylizowane reflektory, zderzak i

Nowy Ford Mondeo | Od października w Europie

Nowy Ford Mondeo | Od października w Europie

zbudowany na nowej platformie CD. Auto otrzymało również zmienioną konstrukcję tylnego zawieszenia. Używany Ford Mondeo - ogłoszenia Gama jednostek napędowych będzie składać się z benzynowych silników 1.5 i 2.0 EcoBoost i wysokoprężnymi 1.6 i 2.0 TDCi. Trzycylindrowa jednostka 1.0 EcoBoost dołączy na

Ford Tourneo | Przestronność i praktyczność

Ford Tourneo | Przestronność i praktyczność

wysokoprężne. 1.5-litrowy TDCi ma moc 75 KM i oferuje zużycie paliwa na poziomie 3,9 litra na setkę. Jeszcze lepiej sprawuje się drugi Diesel - 1.6-litrowy silnik spala 3,8 litra i oferuje kierowcy moc 95 KM. Prawdziwie miejskie autko Ford. Okazja! fot. Ford fot. Ford fot. Ford fot. Ford fot. Ford Wersje

Ford Tourneo Connect - Test | Pierwsza jazda | Praktyczny i delikatny

Ford Tourneo Connect - Test | Pierwsza jazda | Praktyczny i delikatny

Connect to dobra propozycja dla wszystkich poszukujących jednego samochodu potrafiącego pogodzić rolę auta rodzinnego i dostawczegoKlienci poszukujący oszczędnego silnika mają szeroki wybór. Co prawda w Tourneo Connect montowany jest jedynie jeden silnik wysokoprężny 1.6 Duatorq TDCi, ale w aż trzech

Ford Kuga od 95 900 zł

Ford Kuga od 95 900 zł

wydać przynajmniej 103 900 zł. Oprócz układu AWD, w cenie otrzymają mocniejszą odmianę benzynowego 1.6, rozwijającego moc 180 koni mechanicznych. Ceny wersji Titanium startują od 121 400 zł.Zwolennicy jednostek wysokoprężnych mają do wyboru dwa warianty 2-litrowego TDCi: 140- oraz 163-konny. Auto ze

Ford Focus C-Max (2003 - 2010) - opinie Moto.pl

Ford Focus C-Max (2003 - 2010) - opinie Moto.pl

2.0 CNG (145 KM, gaz ziemny), turbodiesle 1.6 TDCi (90 KM) i 1.8 TDCi (115 KM) 2006 - silnik 1.8 Flexifuel (125 KM, benzyna i bioetanol) 2007 - niewielka modernizacja (nowy pas przedni, diodowe lampy tylne, modyfikacje wnętrza), zmiana nazwy z Focus C-Max na C-Max 2008 - silnik 2.0 LPG (145 KM

Salon Frankfurt 2011 | Oszczędne Fordy

Salon Frankfurt 2011 | Oszczędne Fordy

europejski Ford otrzyma seryjnie system start-stop. Marcin SobolewskiZOBACZ TAKŻE: Ford Focus ECOnetic - TESTNowy Ford Focus 2.0 TDCi - PIERWSZA JAZDA Ford Focus - ogłoszenia

Ford Tourneo Courier | Pierwsza jazda | Najmniejszy w rodzinie

Ford Tourneo Courier | Pierwsza jazda | Najmniejszy w rodzinie

, funkcjonalna konstrukcja. Naszym zdaniem przydałby się tylko jeden mocniejszy silnik w ofercie. Gaz Przestronne wnętrze; niski próg załadunku; wiele praktycznych schowków; przyjemne prowadzenie Hamulec Słabe jednostki napędowe   Ford Tourneo Courier | Kompendium 1.0 EcoBoost 1.5 TDCI 1.6 TDCI

Ford Focus (1998-2004) - opinie Moto.pl

Ford Focus (1998-2004) - opinie Moto.pl

spośród czterech wersji nadwoziowych: hatchback (3 i 5-drzwiowy), kombi i sedan. Godny polecenia jest zwłaszcza Focus ze wspomnianym dieslem 1.8 TDCi. Ford Focus - Najlepsze auto dekadySILNIKJednostka napędowa jest niezawodna, szwankować może jedynie osprzęt. Zdarzają się awarie pompypaliwa i alternatora

Najpopularniejsze samochody w Europie

Najpopularniejsze samochody w Europie

;  Opel Corsa, 23 900, +2,2%, Opel Corsa 1.3 CDTi | Za kierownicą4)   Ford Fiesta, 23 700, -15,9% Ford Fiesta 1.6 TDCi | Za kierownicą5)   Renault Clio, 22 400, -13,4% Renault Clio Grandtour | Za kierownicą6)   Opel Astra, 22 000, +3,1% Opel Astra 1.6 Turbo | Za

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

: 5 gwiazdek (92%, 82%, 72%, 71%) Ceny: 58 600 zł - 129 150 zł (w promocji od 48 900 zł) Nasze testy: Ford Focus 2.0 TDCi (163 KM) - test | Pierwsza jazda Ford Focus ST (250 KM) - test | Trudno się oprzeć pokusie Ford Focus 1.6 EcoBoost (150 KM) - test | Za kierownicą Naszym zdaniem: Pierwsza

Nowy Ford Focus od 60 700 zł

Nowy Ford Focus od 60 700 zł

litra (150 lub 182 KM). Najtańszy model z tym motorem (150 KM, 6-biegowa, ręczna skrzynia) w wersji wyposażeniowej Trend kosztuje 71 950 zł. Najtańsza wersja nowego Forda Focusa z silnikiem wysokoprężnym (1.6 TDCi 95 KM) to z kolei wydatek 68 200 zł.Ford Focus trafi na polski rynek w czterech wersjach

TOP 10 | Najczęściej kupowane w Europie

TOP 10 | Najczęściej kupowane w Europie

(+ 18,6%) Ford Focus 2.0 TDCi | Pierwsza jazdaFord Focus ST na drodze - WIDEO Ford Focus - ogłoszenia28 000 sztuk (+ 9,9%) 1,5 mln Astry z GliwicOpel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą Opel Astra - ogłoszenia29 300 sztuk (+ 9%) Opel Corsa po faceliftingu - PREZENTACJA Opel Astra 1.6 Turbo

Ford Focus II (2004-2010) - opinie Moto.pl

Ford Focus II (2004-2010) - opinie Moto.pl

CenyFord Focus - ogłoszenia motoryzacyjneLinkiStrona Focus Klub Polska Strona Ford Club PolskaFord Focus Kombi 1.6 EcoBoost | Test   zbudowali

Salon Frankfurt 2011 | Ostra Fiesta ST

Salon Frankfurt 2011 | Ostra Fiesta ST

porównania go z Corsą OPC, Polo GTI czy Fabią RS.Marcin SobolewskiZOBACZ TAKŻE: Fiesta popularniejsza od Golfa Ford Fiesta ECOnetic 1.6 TDCi - TEST Ford Fiesta - ogłoszenia

Ford Focus 1.6 EcoBoost - test | Za kierownicą

Ford Focus 1.6 EcoBoost - test | Za kierownicą

Ford Focus 2.0 TDCi - test Ford Focus dojrzewa z każdą kolejną generacją. Pierwsza z 1999 roku była niczym nastolatek wchodzący w dorosłość. Nosił się ekstrawagancko, ale był solidny i lubiany. Druga, przywdziała marynarkę i była już nieco stonowana. Trzeci Focus ma nadzieję na sukces globalny, a

Ford Fusion (2002 - 2011)

Ford Fusion (2002 - 2011)

elementów z Fiesty piątej generacji.Historia modelu2002 - premiera modelu, nadwozie hatchback 5d, silniki benzynowe 1.4 (80 KM) i 1.6 (100 KM), turbodiesel 1.4 TDCi (68 KM) 2004 - turbodiesel 1.6 TDCi (90 KM) 2005 - niewielka modernizacja (kosmetyczne zmiany zderzaków i tylnych lamp, zmiany w desce

Wybieramy najlepszy używany kompakt (2006)

Wybieramy najlepszy używany kompakt (2006)

1910 100 12,0 181 5,4 425 335/1035 Ford Focus II 1.6 TDCi 110 1560 109 10,9 188 4,8 434 385/1247 Honda Civic VIII 2.2i-CTDi** 2204 140 8,6 205 5,1 425 485/1326 Hyundai Elantra III 2.0 CRDi 1991 113 11,7 190 6,1 452 415/1222 Kia Cerato I 2.0 CRDi 1991 113 11,5 190 5,9 434 228/1046 Mazda 3 I

Ford Kuga - test | Pierwsza jazda

Ford Kuga - test | Pierwsza jazda

tańsza od konkurencji z Wolfsburga. Jak to wygląda w Polsce? Ceny zaczynają się od 95 900 zł za 1.6 EcoBoost 4x2 Trend (150 KM). Honda CR-V 2.0 S (4x2) kosztuje 96 200 zł, a VW Tiguan 1.4 TSI (4x4 4x2) 92 290 zł (122 KM), lub 97 590 zł (4x2, 160 KM). Zaletą Forda są dwa poziomy wyposażenia (całkiem

Ford Fiesta (2001-2008) - opinie Moto.pl

Ford Fiesta (2001-2008) - opinie Moto.pl

obciążeniu trzeba sięgnąć po 1.6 16V. Problem w tym, że stukonne wersje benzynowe oferowane są rzadko. Podobnie wygląda sprawa z dynamicznymi turbodieslami 1.6 TDCi. Ponieważ niełatwo je kupić, trzeba nieraz poprzestać na trochę ospałym, ale za to łatwo dostępnym 1.4 TDCi.SilnikPod maskę Fiesty piątej

Oto nowy Focus!

wysokoprężnych przewidziano diesla 1.6 TDCi o mocy 128 KM oraz silnik 2.0 w dwóch wariantach - 168 i 197 KM.Wszystkie jednostki będą standardowo współpracowały z manualnymi skrzyniami biegów, a w opcji dostępna będzie dwusprzęgłowa przekładnia Powershift. Niektóre modele wyposażone będą także w technologię start

Ford Focus 2.0 TDCi - test | Pierwsza jazda

. Szefowie Forda postanowili chyba z premedytacją przez kilka kolejnych lat odcinać kupony od uznanej, pierwszej "foki".Nowy Focus otwiera zupełnie osobny rozdział. Auto powstało na nowej platformie, która w ciągu kilku najbliższych lat da podwaliny dziesięciu różnym modelom. Wersja 5-drzwiowa jest

Kompakt kompaktowi nierówny

. Zainteresowani tematem zapewne zauważyli, że w ofercie znajduje się słabszy silnik za większe pieniądze. Jest to nowsza konstrukcja koncernu PSA, używana w samochodach marki Peugeot, Citroen, Mini, Suzuki, Mazda i Volvo. Natomiast 1.8 TDCI to starsza konstrukcja Forda używana w autach tylko tej marki. Focus 1.6

Ford Focus ECOnetic - Pierwsza jazda

oszczędność ok. 1 litra paliwa na setkę, w zależności od tego jak dużo kilometrów będzie pokonywał w mieście. A co traci? Pieniądze przy zakupie i nieco dynamiki (długie biegi pogarszają elastyczność). Ford Focus ECOnetic (1.6 TDCi 90 KM, 66.300 zł) oparty jest na Fordzie Focusie TREND (1.6 TDCi 90 KM, 64.600

Ford Focus II 1.6 16V Ti-VCT

W następnym, Ford Focus był już najchętniej kupowanym samochodem osobowym na świecie, a wkrótce także ulubionym pojazdem firmowym. Nie oznacza to, że Focus II od początku jest skazany na odegranie roli epigona zamiast pioniera. Chodziło o to, by stworzyć auto, które wjedzie w 

Ford C-Max - test | Pierwsza jazda

| Kompendium Grand 1.6 EcoBoost 1.6 Duratorq TDCi Nadwozie 5-drz, 7-os. 5-drz, 5-os. Silnik benzynowy, turbo, 1596 ccm Diesel, turbo, 1596 ccm Moc 150 KM przy 5700 obr./min 95 KM przy 3600 obr./min Moment 240 Nm przy 1600-4000 obr./minn   230 Nm przy 1500-2000 obr./min  

Ford Focus I (1998-2004) - opinie Moto.pl

Kierunek stylizacyjny zwany New Edge pojawił się w Fordach wcześniej, jest widoczny w nadwoziach modeli Ka i Puma. Ale dopiero Focus wywołał prawdziwą burzę. I co? Mimo awangardowych kształtów kompakt Forda sprzedawał się świetnie. Nie tylko dzięki wyglądowi, ale i bezkompromisowemu podejściu do

Renault Fluence 1.5 dCi - test | Za kierownicą

wyprzedaże. Laguna 1.5 dCi (110 KM) Expression z dodatkowym pakietem Expression (m.in. dwustrefowa klimatyzacja) po rabacie kosztuje 71 731 zł.Chevrolet Cruze 2.0 VCDi (125 KM) LS - 66 900 złFord Focus 1.6 TDCi (109 KM) Trend - 73 300 złOpel Astra III 1.7 CDTi (110 KM) Enjoy - 71 940 złMazda3 1.6 MZ-CD

Ford Focus CC 2.0 TDCi

ostatniego, choć też ma 320 Nm, pozwala osiągnąć setkę nie w 10,3, lecz w 6,8 s.Choć bardzo by się tu przydała, Focus CC nie dostanie wspomnianej benzynowej pięciocylindrówki. Oprócz diesla w ofercie znajdą się dwa benzynowe Durateki - dwulitrowy HE (145 KM) i najpopularniejszy silnik Forda, 100-konny 1.6

Ecobrandy - moda czy biznes?

,- ekran termiczny do osłony alternatora (Mondeo),- olej przekładniowy o niskiej lepkości (Mondeo). W wersji ECOnetic dostępne są modele: Fiesta, Focus i Mondeo, wszystkie z silnikiem 1.6 TDCi. Cena: Przykładowo Fiesta ECOnetic 1.6 TDCi 95 KM (3-dr.: 56 650 zł) ma niemal identyczne wyposażenie, co wersja

Numer 5/2005

Marzenie Ford Mustang - ten wóz nigdy cię nie zawiedzieTwoje autoRaport specjalny Tuning elektroniczny turbodiesliNowości27 nowości technicznych po Genewie 2005Nowe produkty Bagażnik na rowery, opona Proxes TIR i oleje silnikowe Notatki z testu długodystansowego Ford Focus C-Max 2.0

Chevrolet Cruze - test | Pierwsza jazda

jednak wydatek 81 500 zł. To zbliżona cena do uznanej konkurencji spod znaku VW, Forda czy Skody. Golf Highline 2.0 TDI kosztuje 81 000 zł, Focus Ghia 2.0 TDCi 80 700 zł, Octavia Elegance 2.0 TDI 91 700 zł. Może więc znajda się chętni na wersję podstawową? Wersja z silnikiem 1.6 l kosztuje 49 900 zł

Ford Focus II

mocy maksymalnej z dotychczasowych 130 do 145 KM. Wysokoprężną jednostkę 1.6 TDCi 109 KM opracowano przy współpracy z koncernem PSA (Citroën-Peugeot) - jest już stosowana w takich autach jak Peugeot 206, 307, Ford Focus C-Max czy Mazda 3. Układ wtryskowy common rail najnowszej

Ford Mondeo - nowy lider?

prezentacji. Ale w naszej redakcji jeździ już Ford Focus w teście długodystansowym. A to doświadczenie daje nam podstawę, by wypowiadać się na temat aktualnej trwałości produktów Forda. Więcej za to wiemy o prestiżu, nad którym marketingowcy pracują już dość długo. Najpierw pokazali bardzo dynamicznie

Czy warto czekać

interesująca rodzina kompaktów - Ford Focus II i związana z nim płytą podłogową, technologią i kapitałem Mazda 3.Zgodnie z modą Mazda 3 łączy cechy typowego auta kompaktowego i minivana. Japońska marka korzysta ze związków z Fordem i Volvo - "trójka" bazuje na płycie podłogowej wykorzystywanej przy

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

): 5,4 l/100 km 7,2 l/100 km Ford Focus C-Max 2.0 TDCi/1.8 16VFocus C-Max pokonuje konkurentów nie tylko własnościami jezdnymi. On ich po prostu zabija ceną.Kompaktowy minivan na płycie nowego Focusa, mający duży rozstaw osi i kół oraz znaczną wysokość

Skoda Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - test | Za kierownicą

000 zł), Nissan Primera Wagon 1.9 dCi (od 92 400 zł), Opel Vectra kombi 1.9 CDTI (od 96 550 zł), Peugeot 407 SW 1.6 HDi (od 96 800 zł), VW Passat 1.9 TDI (97 000 zł), a z drugiej strony obszerniejszy, bardziej komfortowy i często lepiej wyposażony niż tańsze kompakty, takie jak Ford Focus II kombi 1.6

Rynek motoryzacyjny po wejściu do Unii Europejskiej

Ford Focus 1.6 EFI Trend 55 300 78 200 Honda Civic 1.6i ES 63 000 94 000 Hyundai Getz 1.3 Style 37 800 55 100

Ford C-MAX - byle nie na etanolu

Ford zaczyna się rozkręcać. Na ulicach pojawia się Mondeo, czekamy na Fiestę, a w międzyczasie jeździmy drugą generacją C-Maksa. Jeśli wszystkie modele zostaną tak dobrze przyjęte jak S-Max, Ford ma szansę na jeszcze lepsze wynikiPonury początekMonachium wita mnie ulewą. Woda strumieniami spływa do

Re: Co sądzicie o Fordzie Focusie 1,6 Tdci?

W misiaczkowym polo fotele służą do wcierania w nie glutów z nosa i wchłaniania poniemieckich piardów

Re: Co sądzicie o Fordzie Focusie 1,6 Tdci?

Co to znaczy uderzony z tylu i full opcja? Oba okreslenia wymagaja doprecyzowania. -- Mow do ludzi tak, aby twoje slowa ich wzbogacaly, sluchaj tak, by odnalezli w tobie zrozumienie.

Co sądzicie o Fordzie Focusie 1,6 Tdci?

Moja Octavia ma już 230000 km przebiegu i powolutku trzeba się oglądać za innym. Kuzyn mi naraił Focusa 1,6 Tdci rocznego z przebiegiem 50 000, uderzony z tyłu. Ma filtr DPF z jakimś dolewanym płynem a nie na wypalanie. Po remoncie i z opłatami ( auto z Niemiec ) wyjdzie ok. 45 000 zł

Re: Co sądzicie o Fordzie Focusie 1,6 Tdci?

to.niemozliwe napisał: > Co to znaczy uderzony z tylu i full opcja? Oba okreslenia wymagaja doprecyzowan > ia. powypadkowy:) full opcja to dziś puste słowa bo 90% aut ma dziś klime,poduszki...golasy

Re: Co sądzicie o Fordzie Focusie 1,6 Tdci?

roczny, 50kkm. czyli w rodzinie nie jezdzil. przez rok pracowal, a w takim ukladzie calkiem mozliwe, ze byl pilowany na zimnym silniku, o chlodzeniu turbiny po trasie tez nie bylo mowy. mialem to jako sluzbowe auto, prowadzi sie pieknie, ale jest glosny w srodku, deska nawet z konsola sony wyglada

Re: Co sądzicie o Fordzie Focusie 1,6 Tdci?

to.niemozliwe napisał: > Co to znaczy uderzony z tylu i full opcja? Oba okreslenia wymagaja doprecyzowan > ia. 1. powypadkowy:) - takiego bym nie chciał...jeszcze gdyby był uderzony w drzwi lub zderzak to jest element wymienny ...wstawiasz nowy i masz jak nówkę:) a jak z tyłu słupki ruszon

Re: Co sądzicie o Fordzie Focusie 1,6 Tdci?

octavian-33 napisał: > Moja Octavia ma już 230000 km przebiegu i powolutku trzeba się oglądać za innym > . Kuzyn mi naraił Focusa 1,6 Tdci rocznego z przebiegiem 50 000, uderzony z ty > łu. Ma filtr DPF z jakimś dolewanym płynem a nie na wypalanie. Po remoncie i z > opłatami

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

? Astra, Golf, czyli te niemieckie ? Ja ja, ale o aktualnym rodowodzie forda niewiele osób wie. Skoda Octavia ma więcej miejsca dla pasażerów z tyłu ? Jak ona to zrobiła, jest dłuższa ? Szersza ? Wyższa ? Czy po prostu to Skoda i jest lepsza bo jest, a może to auto dla jeżdżących z tyłu ? Krytyka musi

Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

nie wiem na co autor artykulu narzeka. Auto prowadzi sie idealnie. Hamulce sa super, a jakosc wykonczenia w srodku wyznacza nowe standardy.

Ford Focus 1,6 tdci kontrolka silnika

Już chyba przeszukałem wszystkie fora dostępne w sieci i nie znalazlem odpowiedzi. Kupiłem 5letniego Focusa 1,6 tdci, przejechałem 250 km gładko, bez żadnych problemów. Dojechałem na miejsce zjadłem po czym po 15 min, gdy odpaliłem silnik świeci kontrolka ostrzegawcza silnika (pomaranczowa)i druga

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

Ford Focus droższy niż Golf VI ... już widzę te kolejki w salonach Forda ...

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

Musze niestety rozczarowac wsyzsktich krytukujacych, bo ten samochod dobrze rokuje jesli choidz o sprzedaz. Pracuje obok salonu forda w Warszawie i focusy wyjezdzaja stamtąd doslownie masowo.

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

Macie spaczone gusta. Ten focus jest nieporwnywalnie ladniejszy od generacji II oczywiscie. I na swoje czasy byla najlepsza i nawet dzis jest calkiem swieza.

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

Brzydki.... No i ma maleńki bagażnik. Jak miałbym wybierać między Golfem a Focusem to wybrałbym... Giuliettę. Acha: Co ma liczba biegów do "elastyczności"? :D

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

13s do setki!! co z tego ze 115KM jak osiagi niczym Astra 4? wersja 95km to juz musi byc skandal totalny

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

Z tą pojemnościa bagażnika to chyba jakis mały błąd? 277l to pojemność dla samochodów segmentu B (Fiesta)

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

plastykowa kupa na kolach a profil boczny to porazka na calej linii, typowe auto dla polskiego akwizytora garnkow lub armatury lazienkowej,

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

Dla przedstawicieli handlowych super auto do pracy i na grilla. Wózek dziecinny lub skrzynki browarów -mieszczą się spoko.

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

fjukas jak fjukas - srednio mile, popularne auto kompaktowe. Jesli spaprali zawias i rozpedza sie 13 sek to robi sie kiszka i juz przestaje je lubic

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

Uwaga: wezcie poprawke na to ze, artykul pochodzi z miesiecznika CARS, a to jest topligowy szmatlawiec. Dziennikaerz po humanistycznych.

Re: nie pisz bzdur

Ale się zapędziłeś.... Po co to wszystko? Im bardziej komplikujesz tym bardziej się plączesz. Nie lepiej popraktykować? Przejazd tej samej trasy Fordem Focusem 1,6 100KM a następnie dla porównania takim samym ale TDCi o zbliżonej wyjaśni Ci te wszystkie niuanse. Z moich wrażeń wynika jedno- ten

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

Fordowi należy się brawo. Focus to pierwszy kompakt z tak rozbudowaną elektroniką. - Detekcja linii. - Adaptatywny tempomat. - Automatyczne parkowanie. - Sygnalizacja wibracjami w kierownicy. Te dodatki są bardziej przełomowe niż silnik z pralki w hybrydach. Szeroka dupa czyli design na topie

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

Mi się podoba - z zewnątrz ok, a w środku pierwszy raz Focus nie jest obrzydliwy. Siedziałem w nim i uważam, że jest bardzo komfortowo. Ale ceny - żart...

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

Tylko powiedzmy sobie szczerze - czy nowy Focus z takim wyglądem i chorymi cenami ma jakiekolwiek szanse z VW Golfem VI czy Oplem Astrą? Co najdziwniejsze najtańszy w tej trójce jest Golf ...

Re: Czyli chciałaś od początku zaspamować?

> Wszyscy piszą, żeby TDCI omijać szerokim łukiem Abstrahując od wysokiego prawdopodobieństwa spamu, to jest Focus dwójka i akurat ten TDCI to jest dobry silnik. Omijać należy pierwsze TDCI konstrukcji Forda w Focusach I, a 1.6TDCI to jest francuska konstrukcja Peugeota/Citroena, jeden z

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

Golf i Focus i Megane to pewno najtrwalsze i najlepiej prowadzace sie auta w sredniakach. Ciekawe ze Bravo nikt nie wspomina. Mysle ze to niedocenione auto.

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

swojej Astrze IV bije tu Forda na głowę - wstyd!!!, - nie wiem jak to możliwe ale mnie, przy normalnie (gość około 180cm wzrostu) ustawionym fotelu kierowcy, siedząc na tylnej kanapie nie udaje się swobodnie wsunąć nóg pod fotel kierowcy - trzeba go nieco unieść, - ilość miejsca z tyłu - poniżej Golfa

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

Nie wiem co z tym Focusem... Po nudnej jak flaki "dwójce" pojawia się nowy, który wygląda jakby projektant cierpiał na ADHD: tu linia, tam krzywizna, łuczek, przetłoczka, bajerek i jeszcze frytki do tego... Efekt przegadany jak nowy Megane, a szkoda. -- parada karzełków

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

Mniejsza o cenę czy kontrowersyjną stylistykę. Ja nowych Focusów naliczyłem już 8 na drodze, a np. Megane III hachbacka może widziałem ze dwa razy w życiu. I co? Wygląda na to, że auto się bardzo przyjmie

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

To ciekawe co Cars pisze, bo ja akurat jezdzilem tym samym Focusem i mam zupełnie inne odczucia - naprawdę udany samochód, zdecydowanie lider klasy. ------------- Wszystko o DiRT 3 www.facebook.com/DiRT3Gra

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

@ThM - jestem w trakcie zakupu: kompakt z mocną benzyną, bogatym wyposażeniem (m.in. bluetooth, ksenony, tempomat, podgrzewane fotele itp.). skonfiguruj sobie i idź z tym do dealera. wróć i spróbuj jeszcze napisać, że ford jest tańszy:) powodzenia.

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

niższej średniej. Co do silników, to wsadzanie 1.6 105 KM do tego samochodu do rozwiązań przełomowych też nie należy.

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

Ten Focus jest brzydki i nie wiadomo czy nie będzie rdzewiał na drzwiach jak poprzednik. Zaczynam mieć dość wydziwionych i brzydkich samochodów, jak Civic, i30, Auris, teraz Focus. Tandeta na kołach. Coraz bardziej podobają mi się klasyczne, ładne linie, np. nowego Bravo, Golfa, Giulietty albo

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

"Nowy Focus to inny Focus. Wyrok w postaci przydomka ?auto światowe? okazał się dla niego na szczęście łaskawy. To nadal świetne auto, choć o odmiennym, bardziej rodzinnym, charakterze!" - tu leży właśnie cały problem, ludzie kupowali Focusa bo był awangardowy, był jedyną konkurencją dla

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

Typowe. Jak kogos nie stac na nowy samochod, to szuka sobie wytlumaczenia dlaczego go nie moze (nie chce) kupic - no bo przeciez nie dlatego, ze sie nie ma kasy, co? A bo przod nie taki, a bo silnik nie taki, a bo nudny, a bo VW sa lepsze, itp, itd...

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

tył nie pasuje do przodu, ale może to lepiej, bo taki front już dawno nawet koreańczycy wstydziliby się wypuścić. zgadzam się z remo29 - strasznie tandetny design.

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

A ja chciałem spytać, czy udało się znaleźć fundusze na wszycie chociaż kawałeczka materiału w boczki drzwi? Albo na zamontowanie więcej niż jednego punktu świetlnego w kabinie, żeby można było coś wyjąć z tyłu bez macanki na ślepo?

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

focus z 2002r po lifcie, 1.8tdci 115 KM, super fura w zasadzie pod każdym wzgl, nawet nie rdzewiał tam gdzie teoretycznie powinien, tylko coroczne serwisowanie bez żadnych niemiłych niespodzianek. Po tych prawie 10 latach nic się nie zestarzał i nadal wygląda super, super jeździ i jest git. a każdy

Re: Ford Focus 1,6 tdci kontrolka silnika

Pojechałem do serwisu Forda, wzięli go pod lupę i okazało się, że trzeba uzupełnić płyn w filtrze cząstek stałych (uffff myślałem, że coś poważniejszego ;) ). Ale i tak dzięki za odpowiedź ;).

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

hehe znowu oddzywaja sie znawcy, ze przód nie pasuje do tyłu, ze dziwnie krzywizny w lini nadwozia itp. a ciekawe czym jerzdza ci co najbardziej krytykuja, lanosami?? matizami i innymi tego typu autami pewnie. znam paru takich co wszystkie auta tylko potrafia krytykwac aj jeden z nich do tej pory po

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

Dajcie spokoj z tym VW... Gdziesty wyczytal, ze Golf jest sporo tanszy od Forda??? Bajki jakies ostatnio ogladales? Wejdz sobie na strone VW i Forda, wlacz sobie kofigurator i skonfiguruj dwa podobnie wyposazone samochody... Mi wyszlo prawie 5 tysiecy euro roznicy na korzysc Forda... Ja wiem

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

i co z tego, ze jest piekny, pieknie pali i pieknie sie prowadzi ? roznica miedzy fordem a golfem jest zasadnicza - w fordzie po 50 tys trzeba wymienic zawieszenie, bo albo na polskie drogi sie kompletnie nie nadaje, albo to totalna padaka... w golfie taki sam zabieg trzeba przeprowadzic po 150

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

Mnie tam z zewnątrz całkiem odpowiada. Za to w środku... nie wiem co za nawiedzony gość to wymyślił ale wnętrze samochodu w różnych odcieniach szarości to jednak nie to co misie najbardziej podoba. Chyba poczekam aż za kilka lat zrobią lifting to może się doczekam jakiegoś weselszego środka samochod

Re: Ford Focus 1.6 TDCi I Już nie na tor

dajcie spokój z tym focusem, tydzień temu zrobiłem jazdę próbną u dealera - nic specjalnego. wg mnie jeździ dokładnie jak nowy golf, a skoro jest brzydszy, gorzej wykończony i droższy (z porządnym wyposażeniem nawet sporo droższy) to nie widzę sensu tego auta. dwa poprzednie miały zawsze jakieś

Re: Ford Focus 1,6 tdci kontrolka silnika

ze dwa razy miałem podobny przypadek, za każdym razem w trasie...nagle w czasie jazdy zapalała się czerwona kontrolka silnika, po wyłączeniu silnika i ponownym jego uruchomieniu wszystko wracało do normy, silnik chodził cały czas jak żyleta.... po tym drugim razie pojechalem profilaktycznie do a

Re: Jaki nowy samochód do 70 tys.?

Może Focus? otomoto.pl/ford-focus-1-6-tdci-95km-trend-kombi-C25645752.html

Re: jaki chcesz przebieg? dopasujemy cenę

kolejne ogłoszenie... znajdź różnicę... allegro.pl/ford-focus-1-6tdci-krajowy-serwisowany-bezwypadk-i3195376615.html allegro.pl/ford-focus-1-6tdci-krajowy-serwisowany-bezwypadk-i3195365152.html tego pawełka to trzeba by było porządnie kopnąć w dupę

Re: Jaki jest wasz rekord spalania?

3,3l/100km, trasa Tarnowskie Góry-Opole, to jest ok. 80 km. Tyle pokazał komputer. Ford Focus mk2 kombi 1.6tdci 90KM, średnia prędkość z całej trasy 70km/h. I wcale nie byłem zawalidrogą. Podobny wynik ( 3,5; 3,4) uzyskałem na tej trasie klika razy.

Re: ford focus 1,6 tdci 109 km przebieg 180000

Kupno focusa z takim przebiegiem to, moim zdaniem, pakowanie się w spore koszty. Firmy często eksploatują samochody osobowe do ok. 200 tyś. km., bo później jest to nieopłacalne i lepiej je sprzedać. Prawdopodobnie w focusie z takim przebiegiem będzie do remontu zawieszenie, w tym modelu

Re: ford focus 1,6 tdci 109 km przebieg 180000

też mi sie tak wydaje jak twierdzi przedmowca ,za duzy przebieg w tak krótkim czasie, przez dwa lata 200 tys.? to sie nie może dobrze konczyc dla silnika nawet jak to jest długowieczny i długodystansowy diesel a przecież to tylko samochód osobowy a nie tir czy ciezarówka ,ja bym nie ryzykował

Re: Ford Focus 1,6 TDCI -opinie

daria.1 napisała: > dużo po miescie chyba lubisz deptac ? - tym sie niestety nie da deptać. Ta konfiguracja 1.6 90 KM to oszczędność.

Re: Ford Focus 1,6 TDCI -opinie

1.9 czy 2.0 TDCI wbrew pozorom spali tyle samo albo minimalnie więcej. A róznica w jeździe to jak dzień i noc.

Re: Ford Focus 1,6 TDCI -opinie

Mam 1,6 TDCi 90 KM w szwabskiej wersji Trend (2005). Spalanie: miasto 7, trasa 5,6. Rdzy jeszcze nie ma, awarii też jeszcze nie było. Jest drobiazg ; tylna szyna ogrzewana ma 3 nieczynne paski. Powiedzieli, że wymienią na gwarancji bez problemu.

Re: Ford Focus 1,6 TDCI -opinie

forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=20&w=52461870&a=52484118 tyl ebyło o tym silniku.Pozdrawiam

Re: Ford Focus 1,6 TDCI -opinie

rdzy nie ma awari nie ma nie pali ------------- kup tdci 2,0 136 KM bedzie palił tyle samo, ale jezdzi przyjemniej.. Moje wrazeniqa co prawda z volvo v50 - ale to przecież dokłądnie to samo co focus II Pozdr al

Re: Ford Focus 1,6 TDCI -opinie

7martius napisał: > 1.9 czy 2.0 TDCI wbrew pozorom spali tyle samo albo minimalnie więcej. > A róznica w jeździe to jak dzień i noc. to zupełnie tak jak różnica w cenie

Re: Ford Focus 1,6 TDCI -opinie

nie. prywatnie jezdze civiciem 1,8 przedtem passatem tdi teraz mamy firmowe volva v50 z silnikiem 2.0 tdci 136 KM Palą 6 czasem 7 na trasie 7 czasem 8 w miescie Dobre auto :-) ale civic fajniejszy.. (i nie pali dużo więcej) Pozdr al

Re: Ford Focus 1,6 TDCI -opinie

Wszystkie odpowiedzi znajdziesz na forum miłośników tego modelu forda na: forum.focusklubpolska.pl/index.php A pozatym super ludzie :D -- www.youtube.com/watch?v=T8oRFcA0mFM

Re: Ford Focus 1,6 TDCI -opinie

forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=20&w=52461870&a=52484118. troce szczegółow przy okazji opisu 307. osobiscie ujezdzam 307 z tym islnikiem i na prawde same plusy (w tej chwili przebieg prawie 30 000 km) .Pozdrawiam

Re: Ford Focus 1,6 TDCI -opinie

Nie wiem czy tyle co 1.9 bo po pierwsze c-max jest wyzszy od zwyklego focusa i ciezszy wiec i spalanie bedzie odpoweidnio wieksze. Nie jezdzilem dieslami 1.9 wiec nie wiem jakie spalanie mialbym przy moim stylu jazdy.

Re: Ford Focus 1,6 TDCI -opinie

Co do silnika sie nie wypowiadam, bo mam banzyne. Co do rdzy i awaryjnosci, to w moim przypadku w marcu minie rok od zakupu i w jak narazie odpukac, zadnej rdzy i zadnych awarii.

Re: Ford Focus 1,6 TDCI -opinie

Mam c-maxa z tym silnikiem w wersji 109KM. Po miescie pali srednio 7.6l (ale zdarza sie i ponad 8). W trasie do 5.5l (przy ostrej jezdzie 6.1). Silnik bardzo przyjmeny, choc nie sprawi ze samochod (w Twoim przypadku focus) stanie sie demonem szybkosci i przyspieszen. Ale do bezkompleksowej jazdy

Re: ford focus 1,6 tdci 109 km przebieg 180000 za

To dużo kasy i za nią można kupić nowe auto po testach albo poczekaj do stycznia i będą super ceny na 2008 r.

Sprzedam Forda Focusa Combi 2006 r

Mam do zaoferowania samochód - Ford Focus 1,6 TDCI Diesel Kombi kolor jasno niebieski metalik, przebieg 189 tys. Więcej informacji pod nr 509732816

Re: ford focus 1,6 tdci 109 km przebieg 180000 za

ja nie ryzykowałbym i nie kupiłbym takiego padła, bo zwykle po 200 tys sypie sie praktycznie wszystko a do tego przebiegu pozostalo niewiele........inna rzecz ze auto zapewne jest bezwypadkowe ale niestety wyjezdzone

ford focus 1,6 tdci 109 km przebieg 180000 za 29ty

forda i dają na nie 3 miesięczną gwarancję mobilności...nie wiem co z tym fantem zrobić....czekam na opinie i z góry wielkie dzięki....

Re: Ford Focus II 1.6 TDCI

Focus byl , kilka lat temu , najmniej awaryjnym kompaktem w kategorii aut 1- rocznych.W 3- latkach spadl az na 16 miejsce.Pzdr

Re: ford focus 1,6 tdci 109 km przebieg 180000 za

cóż, dzisiaj widziałem najnowsze rankingi dekry. w kategorii kompaktów z przebiegiem 100-150kkm focus był na 2 miejscu. jeśli ma 180kkm po 2 latach to raczej nikt go nie sprzedaje dlatego że miał jakieś ukryte wady i często był w serwisie, tylko dlatego że sie zamortyzował. możesz przewidzieć

Re: ford focus 1,6 tdci 109 km przebieg 180000 za

Przebieg to nie najważniejsza sprawa, ale wiekszosć na to patrzy. Jeżdziłem Golfrm IV i miałem na liczniku jak sprzedawałem 380 tyś i smigał aż miło. a kupiłem 3 latka z 140 tyś przebiegu pamietam ze kolega wtedy mówł ze sporo i kupił cztearolatka z 80 tyś przebiegu i już nie był taki zadowolony

Re: Ford Focus II 1.6 TDCI

Nie no, co jak co, ale zawieszenie to w Focusie jest naprawde dobre...cos tu musialo byc innego przyczyna..albo pech. Poza tym smieszne sa te "prawdy" odkrywane przez zwolennikow innych marek np. odpadajace kolo w Focusie - wiec np. raport TUV sprzed paru lat o tym ze Focus jest

Ford Focus II 1.6 TDCI

wlasnie czytalem w Rzepie, ze wymieniaja przewody paliwowe w silnikach 1.6 TDCI w C-Max'ach i Focusach, bo jest jakis przeciek ale na szczescie nie duzo takich samochodow sprzedano w Polsce kluczem do tajemnicy moze byc to ze to sa silniki koncernu PSA?

Re: Ford Focus II 1.6 TDCI

Nim mi go dostarczą za 2 tygodnie będzie po wymianie, czy nie? Wiem też że to silniki PSA. Kuzynek ma ten silniczek we francuzie i jest ok.

Re: Ford Focus II 1.6 TDCI

focus kombi '99 300tys. po polskich drogach i jeździ bez pyty, focus kombi '02 150tys. po polskich drogach i jeździ bez pyty, następny też będzie nowy focus koła trzeba dokręcać! chyba, że czychasz na życie dobrze ubezpieczonej żony...

Re: Ford Focus II 1.6 TDCI

to rzeczywiscie przerazajace co stalo sie Twojej zonie, ale odkrecenie sie kola raczej chyba nie swiadczy o marce samochodu a raczej o tym jak kolo bylo przykrecone wsrod moich przyjaciol wiele osob ma fordy i np focus 5-d 1.6 z 2001 sprawuje sie super, tak samo 1.4 z 2000, a mondeo 2.0 tdi 130

Re: Ford Focus II 1.6 TDCI

to ze jest tam silnik koncernu PSA to jedyna zaleta tego pojazdu. ford zapisze mi sie w pamieci jako jedyny pojazd w ktorym widzialem jak odpada kolo. moja zona ktora nim jechala z dzieckiem przezyla chwile grozy. na szczescie nic sie nie stalo. a calej masie zepsutych innych rzeczy nie bede

Re: renault scenic - wady

A no i zapomniałem dodać ze również ciekawą alternatywą jest Ford C-Max. Zawieszenie i silniczki pracują bardzo kulturalnie. Trochę czasem pomykam Focusem 1,6 TDCi jest cichuteńki jak szum wiatru. Tylko czasem się pie..i skrzyni abegów no ale to nie moje auto nie znam przyczyny.

Ford Focus C-MAX GHIA sprzedam

Sprzedam Forda Focusa C-Max 1.6 TDCi z przebiegiem 188 000 km. Autko w bardzo bogatej opcji wyposażenia. Silnik pracuje cicho i równo, nie kopci. Bardzo ładnie się prezentuje. Samochód serwisowany do samego końca. Przebieg potwierdzony przeglądami, wpisami do książki serwisowej potwierdzającymy

Re: Nowy Ford Focus 1.6 TDCi 109 KM

przecież to ten sam silnik co w Peugeocie, silnik nie jest konstrukcją forda tylko zupełnie innej trzeciej zewnętrznej firmy. Nie ma co wątpić, sam się dziwę tym silnikiem.

Ford Focus

) 1,8 l Endura-D diesel: 75 KM (56 kW) i 90 KM (67 kW) nie Common-Rail (Europa, TD/TDDi) 1,8 l Duratorq diesel: 100 KM (75 kW) i 115 KM (86 kW) Common-Rail (Europa, TDCi) Wersje wyposażeniowe Ambiente Comfort Trend Comfort X Ghia Interno CL LX Zetec ST170 RS GL GLX XR Amerykański Ford Focus IFord

TDCi

TDCi ? zastrzeżony znak towarowy koncernu Ford Motor Company; dieslowska wysokoprężna turbodoładowana jednostka silnikowa, zasilana bezpośrednim wtryskiem do komory spalania (common rail), stosowana w samochodach należących do Koncernu Forda.

Ford Focus ST

Ford Focus ST – samochód osobowy firmy Ford. Jest wersją Forda Focusa z mocniejszym silnikiem podkręconym do 225 KM. OpisPowstał na bazie Forda Focusa. Właściwie to cały czas ten sam samochód. Różni się od niego silnikiem, felgami i wydechem. Źródłem mocy jest 2,5-litrowy silnik Duratec

Ford Kuga

Kuga II został zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Detroit w styczniu 2013 roku. Samochód powstał w oparciu o nową strategię marki Ford zwaną One Ford – w której chodzi o to, aby z każdego modelu Forda stworzyć samochód światowyNowy Ford Kuga. SilnikiBenzynowe 1.6 EcoBoost 150 KM 1.6

Ford Mondeo

 się jest Citrine Geel. Jest to akrylowy lakier o jaskrawej barwie między żółtą a zieloną. Opcją były również lusterka lakierowane na kolor nadwozia. Silniki SilnikH. R. Etzold. Ford Mondeo. Sam naprawiam samochód, Warszawa, Wydawnictwo Komunikacji i Łączności, 2003, ISBN 83-206-1468-6 1.6 Zetec 1.6 Zetec-E 1

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.