ford c-max czy rdzewieje

bs

Rdza wciąż groźna

Rdza wciąż groźna

Rozwój nowoczesnych technologii nie jest w stanie zatrzymać procesów korozyjnych w samochodach. Są mniej dokuczliwe niż kiedyś, ale wciąż obecne

Ford Focus II (2004-2010) - opinie Moto.pl

Focus drugiej generacji, chociaż mniej interesujący z wyglądu od poprzednika, to absolutna czołówka klasy kompakt

Re: Mercedes, mazda ford najszybciej rdzewiejące

ogniska korozji w wiadomych dla tego modelu miejscach. Ale to było 10letnie auto i poważniej zaczęło chrupać tylne nadkola dwa lata później. Opinia o "skorupie" była taka, że mocno rdzewieje a tu proszę następne modele Forda są jeszcze "lepsze". Chociaż mój C-max o dziwo rdzy jeszcze

Re: Rdza wciąż groźna

następstwem naprawy lakierniczej. C-max nigdy nie miał problemów z korozją. Z mondeo jest podobnie. Model MK3 ( od 2000 roku ) miał problemy podobne jak Focus ale systematycznie były one usuwane wraz z liftingami. Pod koniec produkcji ( 2006/07 ) auta praktycznie nie rdzewiały. Model Mondeo Mk4 ( w sprzedaży

Old vs New - kolejna runda 1

czterokrotnie częstsze wymiany oleju, odpadu uznanego za niebezpieczny). Z forum Moto.pl: "Mam pięcioletniego Forda C-Max 1.6 TDCI. Masakra. Przebieg 140 tys. km, a sypie się wszystko. W ciągu ostatnich dwóch lat robiłem filtr DPF, turbinę, intercooler, maglownicę, koło pasowe i inne. Straciłem tysiące

Re: C-MAX vs Corolla VERSO

Z tego co czytalem, to raczej sobie ludzie chwala ten silnik, ale spalanie jest spore. Wiecej znajdziesz na www.autocentrum.pl/oceny_aut/Ford_Focus_C-Max.html A co do rdzewienia spodow drzwi, to jest to charakterystyczna przypadlosc Mondeo, ale nie c-maxa. U mnie z rdza nie ma zadnych klopotow.

Re: focus

.8 125KM i nie powiem złego słowa, mimo że c-max trochę cięższy i stawia większe opory, to spokojnie wystarcza i to w całym zakresie obrotów. O rdzewieniu po 1,5 roku nic nie mam do powiedzenia ale całą rodziną jeździmy fordami i nam nie rdzewieją, no poza starym escortem co miał dziwny wlew paliwa

Re: C-Max vs Focus Kombi vs Megane Grandtour

focus rdzewieje, nie wiem jak C-max, pewnie podobnie. Jest to problem forda, o ile masz książkę gwarancyjną z podbitymi rocznymi przeglądami nadwozia (to nie to samo co przeglądy po każdych 20tyś km). Mimo tego zdecydowałem się na ten samochód i nie żałuję. prowadzi się świetnie, przy tym nie jest

Re: verso? c-max?

Nie miałem C-maxa, nie pytałem czy one dalej rdzewieją. Z tym że fakt faktem, jak Focus wychodził, to w necie były IDENTYCZNE opinie, że: "fordy nie rdzewieją - rdzewiały Escorty i Ka, a teraz z Focusami nie ma problemów". Kłamstwa. Z tym że czy też o Cmaxie, to na 100% do tego modelu nie

Re: verso? c-max?

Ale ja wiem bo mam C-Maxa. Miałem Scorpio i Pumę, a szwagier Mondeo z 2000r. I one rdzewiały w pewnych, zawsze tych samych miejscach (tylne nadkola). I mimo tych przygód znowu kupiłem Forda i całkiem możliwe, że następny również będzie Ford. Tylko, że z V6.

Re: Ford Scorpio - proszę o wpisy

odradzam zakup tego Forda,nowe Fordy tez nie sa duzo lepsze jezeli chodzi > > o odpornosc na rdze; > na tej samej platformie, z punktu odpornosci na koroze -najlepsze sa : > a)Mazda 3 > > b)VOLVO S40 / V50 > > c)Focus i C-Max > > przemysl to ,zanim kupisz. Pzdr. facet

Re: verso? c-max?

"podobno"? Przecież ja piszę o Fordzie nie Toyocie. > Za to konkretem jest, że 8 na 10 fordów rdzewieje, niestety. Można widzieć w ty > m zalety, bo co roku odmalowane auto na koszt producenta, to - jakaś, choć może > i dziwna - zaleta (być może). Bzdura. Właśnie C-Maxy nie

Re: verso? c-max?

, że 8 na 10 fordów rdzewieje, niestety. Można widzieć w tym zalety, bo co roku odmalowane auto na koszt producenta, to - jakaś, choć może i dziwna - zaleta (być może). Co do zasady działania CVT to jest 1 bieg do przodu lub jak kto woli nieskończona ilość, a zasada działania (choć wykonanie inne

Ford C-MAX

Ford C-MAX (zwany wcześniej Ford Focus C-MAX) – samochód osobowy typu minivan produkowany przez koncern Ford Motor Company od 2003 roku. Ford Focus C-MAX/C-MAX IFord Focus C-MAX został zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 2003 roku. Auto jest pierwszym kompaktowym

Ford Cougar

oraz układ paliwowy.Wersja poliftingowa nazywana jest często, zwłaszcza w Europie, Cougarem MKII bądź C2, co może być błędnie mylone z amerykańską edycją limitowaną C2.Wraz z liftingiem próbując podnieść zainteresowanie modelem Ford przygotował kilka edycji specjalnych modelu, które różniły się głównie

Ford Zetec

–2004 Ford Focus 1,6 l: 100KM (73 kW) i 145 Nm: 1998–2004 Ford Focus 1999–2002 Ford Fiesta Mk5 2000–2002 Ford Puma 2002–dzisiaj Ford Fiesta Mk6 2002–dzisiaj Ford Fusion 2003–dzisiaj Ford Focus C-MAX 100KM (73 kW) i 150 Nm: 2004–dzisiaj Ford Focus 115KM Ti-VCT

Ford Focus

Focus II Ford Focus II - auto zadebiutowało podczas Międzynarodowej Wystawy Samochodowej w Paryżu w 2004 roku o nazwie kodowej C307. Rok po premierze do salonów wjechały wersje sedan i usportowiona odmiana ST. W 2006 roku zaprezentowano wersję Coupe Cabrio z hardtopem. W 2007 roku auto przeszło

Ford Sierra

Ford Sierra – model samochodu osobowego produkowanego przez koncern Ford Motor Company w latach 1982-1992. Jest następcą modelu Ford Taunus. W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1983 model zajął 2. pozycję (za Audi 100 C3). HistoriaProdukcja samochodu rozpoczęła się w czerwcu 1982

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.