filtr cząstek stałych renault clio

Dariusz Dobosz

Renault Megane III (2008 - 2012) - opinie Moto.pl

Renault Megane III (2008 - 2012) - opinie Moto.pl

Model Megane to jeden z europejskich liderów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest już licznie reprezentowana na rynku wtórnym

Ecobrandy - moda czy biznes?

A może moda na biznes? Sprawdziliśmy co tak naprawdę oznaczają zielone metki wystające spod masek zwyczajnych samochodów. No i ile to wszystko kosztuje

Raport specjalny: Superdiesle

Czy możliwe jest przejechanie autem 10 km za tylko 1 zł? Tak, pod warunkiem że pod jego maską pracuje mały diesel. Nowoczesne silniki na ropę mają szansę wyprzeć paliwożerne benzyniaki.

Powrót bezołowiówki

Powrót bezołowiówki

wysokoprężnymi, które potrafiły przejechać bez remontu nawet milion kilometrów, to już przeszłość. Dzisiaj praktycznie wszystkie nowoczesne diesle są doładowane, mają paliwo wtryskiwane pod bardzo dużym ciśnieniem, wyposażone są w filtry cząstek stałych i sterowane zaawansowanymi komputerami. Wszystko to

Czysto i biało - "Wysokie Obroty" na salonie we Frankfurcie 2007

przyszłych Seatów. Cztery kubełkowe fotele i olbrzymia tylna szyba to jego cechy charakterystyczne. Hiszpanie pokazali także 80-konną Ibizę Ecomotive. Auto wyposażono w trzycylindrowego, 80-konnego turbodiesla. Poprawiono aerodynamikę, zainstalowano filtr cząstek stałych, dorzucono opony o niskich oporach

Re: Nissan Altima | Galeria

jednosttkami wysokopreżnymi o dużej trwałości, niezawodności dobrej współpracy z filtrem cząstek stałych, cechuje je niskie zuzycie paliwa i b.dobre osiagi.W 1,6 dci mozna spokojnie zejśc na 4,5 - 5,5 przy mieszanym ale nawet dynamicznym trybie jazdy miasto trasa wiem bo jeżdziłem. 3/Nissan ma wszystkie

Re: Citroen DS3 vs. Peugeot RCZ vs. Renault Clio

wpychany bezpośredni wtrysk benzyny oraz turbiny, czasami tez nawet i kompresory, - czyli jedna wielka awaria i trudności w założeniu gazu, -diesle się stały jednorazówkami na 100 tys. kilometrów - padające turbiny, wtryski, koła dwumasowe, nieszczęsne filtry cząstek stałych,pękające głowice itd. Ludzie

Filtr cząstek stałych

Filtr cząstek stałych (skrót DPF od ang. diesel particulate filter lub FAP od fr. filtre ? particules) - filtr montowany w układach wydechowych silników wysokoprężnych, oczyszczający gazy spalinowe z cząstek sadzy i popiołu. Stosowane od 1980 roku, a w silnikach samochodowych od 1996

Filtr

przegrodowy Filtr szczelinowy Filtr cząstek stałych Wodociągi Filtr powolny Filtr membranowy Filtr pośpieszny Filtr grawitacyjny Filtr ciśnieniowy Filtr wielowarstwowy Filtr otwarty Filtr zamknięty Filtr kontaktowy Filtr suchy Filtr Haberera Filtr DynaSand Filtr bezzaworowy Filtr Dwustrumieniowy

Renault Trafic

do 7 m?. Dłuższe odmiany mieszczą 5,9 lub 8,3 m?. W 2006 roku przeprowadzono facelifting, który wynikał, podobnie jak w przypadku Renault Master z wprowadzenia silników spełniających normę emisji spalin Euro 4. Obecnie sprzedawane modele mają, ze względu na wymagania cieplne filtra cząstek stałych

Catalysed Soot Filter

Catalysed Soot Filter - najnowszy technologicznie filtr cząstek stałych stosowany w samochodach marki Volkswagen .

Catalysed Soot Filter

Catalysed Soot Filter ? najnowszy technologicznie filtr cząstek stałych stosowany obecnie w samochodach marki Volkswagen i Audi.Rysunek: [1] Źródła [2] [3]

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.