ecoboost

Piotr Kozłowski

Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Najnowsze dzieło Forda - jednolitrowy, trzycylindrowy silnik EcoBoost - niedawno trafił do Focusa. Jednostka oferowana jest w dwóch wariantach mocy - 100 i 125 KM. Niebawem do gamy dołączy odmiana 180-konna

Sukces silnika 1.0 EcoBoost Forda

Silnik 1.0 EcoBoost okazał się dla Forda sukcesem. Można powiedzieć, że mały trzycylindrowy motor to hit sprzedaży

1.5 EcoBoost | Nowy silnik Forda

Silnik 1.5 EcoBoost Forda będzie miał cztery cylindry, a nie trzy, jak wcześniej spekulowano. To stawia jego sens pod znakiem zapytania

Ford Hot Wheels Rip Rod EcoBoost

Ford Hot Wheels Rip Rod EcoBoost

Ford Fiesta Black i Red Edition | Mocne kolory

Ford Fiesta Black i Red Edition | Mocne kolory

Ford Fiesta Black i Red Edition Mocne kolory Ford zaprezentował właśnie specjalne edycje Forda Fiesta Black i Red z niesamowicie mocnym silnikiem o małej pojemności - 140-konna wersją 1.0 EcoBoost. Ford zaprezentował właśnie specjalne edycje Forda Fiesta Black i Red z niesamowicie mocnym silnikiem

EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

EcoBoost ma nieparzystą liczbę trzech cylindrów. Łącznia pojemność to 1,0 l.Silnik wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa, układ zmiennych faz rozrządu Ti-VCT (Twin Independent Variable Camshaft Timing) i turbosprężarkę. Na początku dostępne mają być dwie wersje różniące się mocą. Słabsza osiąga 100 KM, a

Ford Focus 1.6 EcoBoost - test | Za kierownicą

Ford Focus 1.6 EcoBoost - test | Za kierownicą

ten wynik o połowę.Używany: Ford Focus II (2004-2010)Ceny Focusa kombi z silnikiem 1.6 EcoBoost (150 KM) zaczynają się od 77 450 zł (Trend). Za kolejne 3 tys. zł. (80 850 zł.) wskakujemy w wersję Trend Sport wyposażoną m.in. w: 6 poduszek powietrznych, ABS, ESP, EBD, EBA, klimatyzację ręczną

Focus 1.0 EcoBoost od 63 050 zł

Focus 1.0 EcoBoost od 63 050 zł

wyżej składniki wyposażenia, do których Ford dorzuca jeszcze m.in.: klimatyzację manualną, kierownicę pokrytą skórą oraz tryb Eco Mode. Za automatyczną klimatyzację dwustrefową trzeba dopłacić 2 500 zł.EcoBoostSilniki z serii EcoBoost są tak małe, że postawione na ziemi zajmują powierzchnię mniejszą niż

1.0 EcoBoost od Forda ogłoszony silnikiem roku 2012

1.0 EcoBoost od Forda ogłoszony silnikiem roku 2012

1.0 EcoBoost Forda silnikiem roku 2012Prestiżowa nagroda kwartalnika "Engine Technology International".Fordowska jednostka 1.0 EcoBoost zdobyła nagrodę International Engine of the Year 2012. Oprócz tego, motor został uznany za najlepszy nowy silnik.Fordowska jednostka 1.0 EcoBoost zdobyła

Mondeo EcoBoost także z "manualem"

Mondeo EcoBoost także z "manualem"

240-konna - 123 500 zł (odmiana Ghia).Mondeo EcoBoost z ręczną skrzynią legitymuje się odrobinę mniejszym apetytem od swojego odpowiednika z przekładnią PowerShift. Średnie zużycie paliwa - bez względu na wersję - wynosi 7,6 l/100 km (PowerShift: 7,7 l/100 km). Słabszy wariant osiąga setkę w 7,6 s

Nowy silnik 1.6 EcoBoost w Mondeo

Nowy silnik 1.6 EcoBoost w Mondeo

Nowy silnik w MondeoFord wprowadził na rynku brytyjskim silnikiem 1.6 EcoBoostFord wprowadził do sprzedaży na rynku brytyjskim Mondeo z benzynowym silnikiem 1.6 EcoBoost. Już niedługo ta niewielka jednostka zawita pod maski Mondeo w EuropieFord wprowadził do sprzedaży na rynku brytyjskim Mondeo z

170-konna Fiesta EcoBoost

170-konna Fiesta EcoBoost

Już niedługo do oferowanego pod maską amerykańskich Fordów silnika V6 EcoBoost o pojemności 3,5 litra dołączą czterocylindrowe jednostki z turbodoładowaniem o pojemności 1,6 i 2 litrów (więcej tutaj). Prawdopodobnie pierwsza z nich trafi między przednie koła małej Fiesty, która stanie w szarnki z

Salon Frankfurt 2011 | Ford Focus 1.0 EcoBoost

Salon Frankfurt 2011 | Ford Focus 1.0 EcoBoost

Mamy już Volkswagena Golfa 1.2 TSI, Fiata Punto 0.9 MultiAir, czas na Forda Focusa 1.0 EcoBoost. Jak takie maleństwo poradzi sobie z napędzaniem nielekkiego przecież kompaktu?3-cylindrowa jednostka z bezpośrednim wtryskiem paliwa, zmiennymi fazami rozrządu (Ti-VCT) i turbodoładowaniem generuje z

Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift - test | Za kierownicą

Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift - test | Za kierownicą

. Po liftingu z połowy 2010 roku Ford zaprezentował jednak nowe silniki EcoBoost, a także nową skrzynię dwusprzęgłową PowerShift. Zamiast silnika 2.5 w ofercie pojawiły się dwie dwulitrówki z doładowaniem o mocach 203 i 240 KM. Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost Już ten słabszy robi dobre wrażenie

Ford Mondeo EcoBoost - test | Za kierownicą

Ford Mondeo EcoBoost - test | Za kierownicą

oferowanym na Starym Kontynencie. Najmocniejsza wersja po face-liftingu otrzyma silnik EcoBoost podkręcony do 240 KM.Dwusprzęgłowa przekładnia od Getraga w klasycznym trybie zmienia biegi z prędkością pocisku, a na kick-down reaguje w tonie podobnym do dobrego, konwencjonalnego automatu. Niestety

Ford Galaxy 2.0T Ecoboost - test | Za kierownicą

Ford Galaxy 2.0T Ecoboost - test | Za kierownicą

Ecoboost spalanie nie jest wcale "Eco". Przynajmniej jak eksloatujemy samochód normalnie, bez zwracania uwagi na jazdę ekologiczną. W mieście Ford spali około 13 litrów, w trasie średnio 10. Komu za dużo, może zdecydować się na wysokoprężna nowość, czyli dwulitrowy silnik TDCi o mocy 163 KM. Przy

Ford Mondeo 2.2 TDCi i 2.0 EcoBoost - test | Pierwsza jazda

Ford Mondeo 2.2 TDCi i 2.0 EcoBoost - test | Pierwsza jazda

dopływem powietrza (seryjne w 2.0 EcoBoost i 2.0 TDCi). Podczas osiągania temperatury eksploatacyjnej pozostają one zamknięte, a w czasie jazdy samoczynnie zajmują jedną z 15 pozycji (co 6 stopni). Cel? Poprawa aerodynamiki i obniżenie zużycia paliwa. Przy pełnym zamknięciu żaluzji współczynnik oporu

Frankfurt 2009 | Grand C-Max i nowe silniki EcoBoost

Frankfurt 2009 | Grand C-Max i nowe silniki EcoBoost

Europie i sprzedawanym bez zmian na rynku amerykańskim, zgodnie z filozofią globalnego produktu. Obydwa warianty rodzinnego Forda trafią do salonów jesienią 2010 roku.Do palety silników benzynowych i diesli, znanych z Focusa i Kugi, dołączy przedstawiciel rodziny EcoBoost o pojemności 1,6 litra i mocy 150

Salon Paryż 2014 | Nowa twarz Forda C-Max

Salon Paryż 2014 | Nowa twarz Forda C-Max

EcoBoost i 1.5 TDCI. Pięciomiejscowy Ford C-Max i siedmiomiejscowy Grand C-Max to minivany zbudowane na platformie Focusa trzeciej generacji. Na rynku są już od ponad czterech lat, najwyższa pora więc na facelifting. Zmiany zewnętrzne nawiązują do zmodernizowanego Focusa. Sporych rozmiarów grill został

Ford Focus - 147 KM z trzech cylindrów

Ford Focus - 147 KM z trzech cylindrów

Ford Focus - 147 KM Specjaliści z Superchips wzięli na warsztat trzycylindrowy silnik EcoBoostSpecjaliści z Superchips wzięli na warsztat trzycylindrowy silnik EcoBoost. Bez większych problemów udało im się wykrzesać z litrowej jednostki 147 KMSilnik 1.0 EcoBoost trafia pod maski wielu nowych

Więcej EcoBoostów od Forda

Więcej EcoBoostów od Forda

2616 kilometrów na jednym baku!W Europie Ford stawia na silniki benzynowe wpisujące się w ideę dowsizingu. W 2015 roku chce produkować aż 480 tys. egzemplarzy silników z rodziny EcoBoost, podczas gdy w ostatnim roku powstało ich 141 tys. Marka ogłosiła swoje plany w momencie otwarcia swojej nowej

Focus jakiego nie było | GTC Series

Focus jakiego nie było | GTC Series

Focus jakiego nie byłoOto Ford Focus SedanFord zaprezentował Focusa GTC. Wyścigowa wersja auta posiada silnik wolnossący V8 o mocy 500 KM. Jest też wyraźnie szerszy od seryjnego modeluAuto, na które patrzycie to pierwszy samochód zbudowany według specyfikacji pozwalającej uczestniczyć w nowo utworzo

Mondeo z nowym sercem

Mondeo z nowym sercem

Mondeo z nowym sercemWcześniej nowe silniki trafiły pod maski odświeżonych modeli S-Max i Galaxy.Pod maskę Forda Mondeo trafia benzynowy motor EcoBoost o mocy 203 koni i trzy odświeżone turbodiesle.I to nie jednym. Pod maskę Forda trafia benzynowy motor EcoBoost o mocy 203 koni i trzy odświeżone

Engine of the Year 2013 | And The Winner is... Ford!

Engine of the Year 2013 | And The Winner is... Ford!

Nagrody w konkursie "Engine of the Year 2013" zostały rozdane. jury składające się z 87 osób wybrało ponownie trzycylindrowy silnik EcoBoost Forda najlepszą jednostką napędową rokuW wyborze udział bierze 87 dziennikarzy z 35 krajów. Wygrał, podobnie jak w 2012 roku jednolitrowy silnik

F-150 i inne Fordy z silnikami turbo

Silnik EcoBoost V6 3.5 l jest już stosowany w modelach Taurus i Flex. Został skonstruowany w układzie V o rozchyleniu cylindrów wynoszącym 60?. Pojemność skokowa to 3496 cm3. Zastosowano bezpośredni wtrysk paliwa, dwie turbosprężarki i intercooler, co w rezultacie pozwoliło osiągnąć wysoką moc i

Najwięcej koni z litra

Seat Leon Cupra: 1.984 ccm, 280 KM, 350 Nm, 141 KM/L Porsche Panamera V6 4S: 2.997 ccm, 420 KM, 520 Nm, 140 KM/L Opel Astra 2.0 Turbo: 1.998 ccm, 280 KM, 400 Nm, 140 KM/L Maserati Quattroporte GTS: 3.799 ccm, 530 KM, 650 Nm, 140 KM/L Audi RS6/RS7: 3.993 ccm, 560 KM, 700 Nm,140 KM/L Zacznijmy od samo

Paryż 2010 | Focus ST bez tajemnic

Focus ST bez tajemnicSalon Paryż 2010Paryskie stoisko Forda zelektryzuje pomarańczowy Focus ST. Za jego wielkim, pozbawionym zbędnych dekoracji grillem kryje się 247-konny motor EcoBoostPrzyprawiony na ostro Focus przyciąga wzrok nie tylko wyjątkową barwą nadwozia. Dodatkowe wloty powietrza, 19-calo

Wideo | Nie uwierzysz jaki silnik napędza Rip Roda

Chodzi mianowicie o silnik 1.0 EcoBoost, ale w wersji podkręconej do 205 KM. Ta jednostka stosowana jest w Formule Forda. Jest szansa, że auto będzie można zobaczyć na targach SEMA, jednak w akcji można go podziwiać już dziś.   ZOBACZ TAKŻE: Ford Mustang | Europejska specyfikacja

Ford Explorer FL | Klasycznie i nowocześnie

automatycznego parkowania. Dwa litry pojemności w tak dużym aucie to jednak za mało? Jednostka 2.0 EcoBoost (240 KM) zostanie zastąpiona znanym z Mustanga silnikiem 2.3 EcoBoost, także o czterech cylindrach. Jej moc w Explorerze wyniesie 270 KM. W ofercie pozostaną jednostki V6 3.5 Ti-VCT (290 KM) oraz V6 3.5

Ford C-Max po liftingu | Ceny w Polsce | Szeroki wachlarz możliwości

tuż pod maską. Tylne lampy zyskały nowy kształt i wygląd, ale tylko w C-Maxie, Grand C-Max w tylnej części pozostanie identyczny, jak dotąd. Od strony mechanicznej dzieje się o wiele więcej. Nowością jest silnik benzynowy 1.5 EcoBoost. Będzie oferowany w dwóch wariantach mocy: 150KM i 180 KM. W

Nowy Ford Mondeo | Ceny w Polsce

podstawową, pięciodrzwiową wersję modelu Ambiente. Plus z benzynowym silnikiem 1.5 EcoBoost o mocy 160 KM w parze z ręczną skrzynią biegów. Większa, 203-konna jednostka 2.0 EcoBoost to już wydatek przynajmniej 120 600 zł (oferowana od wersji Titanium). Odmiana kombi wymaga dopłaty 4 000 zł. Trzycylindrowa

Wideo | Nadjeżdża nowy Focus RS

czterocylindrowy 2.3 EcoBoost o szacunkowej mocy 325-350 KM łączony z sześciobiegową skrzynią ręczną i przekazujący moc na obie osie. Ford Focus - Ogłoszenia Ford twierdzi, że nowy Focus będzie bezkompromisowym autem sportowym przygotowanym do ostrej jazdy torowej, ale też zapewniający doskonałe prowadzenie na co

Ford C-MAX FL | Pierwsza jazda | W stylu Focusa

samochodzie, ale ja odniosłem wrażenie, że nastawy są trochę zbyt miękkie (Ford twierdzi, że auto jest sztywniejsze niż do tej pory), co powoduje uczucie "pływania" w szybciej pokonywanych zakrętach. Pod maską mojego C-MAX-a pracował nowy, 1,5-litrowy silnik EcoBoost o mocy 150 KM (dostępny jest

Salon Szanghaj 2015 | Ford Taurus | Najpierw Chiny

zostanie nowy silnik 2.7 V6 EcoBoost o nieznanej jeszcze specyfikacji. ZOBACZ TAKŻE: 30 lat Forda Scorpio

Salon Genewa 2014 | Ford Focus po liftingu

Ford Focus 1.6 EcoBoost - Test Focus po modernizacji otrzyma nową "twarz" Forda (znaną już z modelu Fusion, czyli nowego Mondeo dostępnego na rynku amerykańskim), na którą składają się: nowy pas przedni z dużych rozmiarów grillem w kształcie trapezu, przestylizowane reflektory, zderzak i

Salon Nowy Jork 2015 | Lincoln Continental Concept | Nowy rozdział

przez markę fotele z rozbudowanym systemem regulacji. Pod maską zamontowano trzylitrowy silnik EcoBoost V6 (Lincoln należy do koncernu Forda), który naturalnie napędza koła tylne. Lincoln używał nazwy Continental od 1939 roku. Początkowo były to samochodu typu coupe i kabriolety, później również duże

Ford Mustang | Znamy osiągi i techniczne detale

bardziej oszczędnym silnikiem EcoBoost o pojemności 2,3 litra, oferującym 317 KM oraz 434 Nm momentu obrotowego. Model Fastback z silnikiem 5,0 litra V8 z sześciobiegową przekładnią manualną osiąga 100 km/h ze startu zatrzymanego po 4,8 sekundy - szybciej, niż jakikolwiek Ford oferowany w Europie

Ford Fiesta R2 | Silnik 1.0, ale aż 170 KM

z Fiesty silnik 1.0 Ecoboost, który w drogowych modelach osiąga maksymalnie 140 KM. W przypadku rajdowego odpowiednika moc wynosi aż 170 KM. Oczywiście jednostka została połączona z sekwencyjną skrzynią biegów, a nadwozie Fiesty otrzymało klatkę bezpieczeństwa i wiele innych elementów rajdowego

Nowy Ford Mondeo | Pierwsza jazda | Nareszcie!

równe 500 litrów (z dojazdowym kołem zapasowym). Gama jednostek napędowych będzie bardziej zróżnicowana niż dotychczas. Początkowo dostępne są po dwa silniki benzynowe (nowy 1.5 EcoBoost 160 KM oraz 2.0 EcoBoost o mocy 203 lub 240 KM) oraz wysokoprężne (1.6 TDCI 115 KM i 2.0 TDCI o mocy 150 lub 180 KM

Salon Paryż 2014 | Ford Mustang | Europejska specyfikacja

będzie mógł znaleźć się jednen z dwóch silników - 2,3 litrowy turbodoładowany EcoBoost o mocy 309 KM i 406 Nm momentu obrotowego lub pięciolitrowe V8 o mocy 426 KM i 529 Nm. Europejskie Mustangi otrzymają także nieco przeprojektowane tylne i przednie zawieszenie, wydajniejsze hamulce oraz w standardzie

Ford Fiesta | Nowości w ofercie

;Fiesta Red and Black Edition, które do tej pory były dostępne tylko z benzynowym silnikiem 1.0 EcoBoost w najmocniejszej, 140-konnej wersji. Teraz ten motor będzie oferowany także w wersjach wyposażenia Titanium i Sport, a warianty Red i Black zostaną wzbogacone o jednostkę 1.5 TDCi o mocy 95 KM. Ford

Ford Mustang | Europa zamawia

. Pierwsze samochody powinny trafić do klientów już na początku czerwca. Ceny używanych Mustangów Przypomnijmy, że na naszym rynku podstawowa wersja kultowego Forda z silnikiem 2.3 EcoBoost o mocy 314 KM i 434 Nm momentu obr. w nadwoziu Fastback będzie kosztować 148 400 zł . Za kabriolet z tym samym

Nowy Ford Mondeo | Od października w Europie

zbudowany na nowej platformie CD. Auto otrzymało również zmienioną konstrukcję tylnego zawieszenia. Gama jednostek napędowych będzie składać się z benzynowych silników 1.5 i 2.0 EcoBoost i wysokoprężnymi 1.6 i 2.0 TDCi. Trzycylindrowa jednostka 1.0 EcoBoost dołączy na początku 2015 roku. W nowym Mondeo

Ford S-MAX | Ceny w Polsce | Promocja na początek

). Używany Ford S-MAX - ogłoszenia Do wyboru są dwa silniki benzynowe EcoBoost (1.5/160 KM i 2.0/240 KM) oraz cztery silniki Diesla 2.0 TDCi o mocy: 120, 150, 180 lub 210 KM (ostatni Bi-Turbo). W modelu debiutuje napęd na 4 koła, dostępny w przypadku 150- lub 180-konnej jednostki wysokoprężnej. Dla wybranych

Nowy Mustang będzie bardziej europejski

pozostawić w ofercie duże i mocne silniki.Podstawowym silnikiem będzie jednak czterocylindrowa jednostka EcoBoost o pojemności 2,5 litra - a nie 2,3 l, jak dotąd sądzono. Dzięki doładowaniu ma generować moc 300 KM. Będzie ona oferowana także w USA, ale tam ważniejsze mogą się okazać większe silniki. Pierwszy

Salon Detroit 2014 | Ford F-150

wyświetlacz centralny, czy inteligentny system wspomagający holowanie.Wraz z nowym pickupem debiutuje zupełnie nowy silnik serii V6 EcoBoost o pojemności 2,7 litra. W ofercie będzie jeszcze V6 EcoBoost 3.5 oraz dwie jednostki wolnossące: 3.5 V6 i 5.0 V8.Zobacz także konkurentów Forda serii F: 2014 Chevrolet

Shelby Baja 700 | Ekstremalny F-150 Raptor

Ford F-150 Raptor SVT | Pickup z emocjami Ford F-150 Raptor SVT pojawił się w styczniu tego roku przy okazji salonu samochodowego w Detroit. Najbardziej terenowa odmiana F150-ki korzysta z silnika V6 3.5 EcoBoost o mocy 411 KM. Komu to nie wystarczy, może udać się do Shelby American, w

Ford Mustang | Ceny w Polsce | Kultowe auto w atrakcyjnej cenie

Saleen S302 Black Label | 740 KM w Mustangu Podstawowa wersja kultowego Forda z silnikiem 2.3 EcoBoost o mocy 314 KM i 434 Nm momentu obr. w nadwoziu Fastback będzie kosztować nad Wisłą 148 400 zł. Za kabriolet z tym samym silnikiem zapłacimy 165 400 zł. Czterocylindrowa jednostka standardowo

Salon Paryż 2014 | Nowy Ford S-MAX już oficjalnie

dynamicznego stylu, którym na tle konkurencji wyróżniał się poprzednik. Ford S-MAX - ogłoszenia używanych Gama jednostek napędowych będzie składać się z dwóch benzynowych silników EcoBoost, nowego 1.5 o mocy 158 KM i dwulitrowego o mocy 237 KM, a także jednostki wysokoprężnej 2.0 TDCI, oferowanej w trzech

Ford Performance | Powstanie Fiesta RS?

. Otrzyma czterocylindrowy silnik 2.3 EcoBoost o mocy szacowanej na 325-350 KM łączony z sześciobiegową skrzynią ręczną i przekazujący moc na obie osie. Tuż po nim, jeszcze w tym roku Focus ST z silnikiem wysokoprężnym otrzyma w opcji dwusprzęgłową skrzynię Powershift. Przypomnijmy, że pod maską Focusa

Ford S-MAX II | Pierwsza jazda | Niczego nie popsuć

Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift | Test Pierwsza odsłona modelu zadebiutowała na rynku w 2006 roku. Samochód szybko został doceniony przez klientów, a także dziennikarzy i ekspertów, czego wynikiem był tytuł "Samochodu Roku 2007". W sumie przez 9 lat produkcji (w 2010 roku

Wideo | Ford Mustang | Koniec oczekiwania

niemieckim rynku zapowiadają się bardzo ciekawie. Dostępne będą dwie wersje. Podstawowy model wyposażony będzie w czterocylindrowy, turbodoładowany silnik EcoBoost o mocy 314 KM (434 Nm). Porządne V8 też jest w ofercie. Jednostka napędowa ma pojemność pięć litrów, moc 426 KM (524 Nm), a na dokładkę

Nowy Ford Mondeo z jednolitrowym trzycylindrowcem

Więcej o nowym Fordzie Mondeo przeczytasz tutaj Prawie pięciometrowy samochód (4,87 m) z 1-litrowym silnikiem EcoBoost - jakkolwiek by to nie brzmiało, Ford będzie montował tę jednostkę w najnowszym Mondeo. Zastąpi ona 1.6-litrowy, wolnossący motor z poprzedniej generacji modelu. Wszystko w imię

Kobiece Samochody Roku 2013 wybrane

nowe samochody w Polsce? Oto ceny dosłownie wszystkich modeliMiejsce pierwsze: Ford Fiesta (1.0 EcoBoost)Miejsce drugie: Kia Cerato (niedostępna w Polsce)Miejsce trzecie: Toyota PriusIle kosztują nowe samochody w Polsce? Oto ceny dosłownie wszystkich modeli

Ford EcoSport | Straci koło i trafi do Polski

1,69 metra wysokości, a rozstaw osi to 2,52 m. Za tylną kanapą znajduje się bagażnik o pojemności 322 l, który po złożeniu oparć można powiększyć do 705 l. Pod maską znajdziemy jeden z trzech silników: 1.0 EcoBoost (125 KM), 1.5 Ti-VCT (112 KM) i turbodiesla 1.5 TDCi o mocy 90 KM. ZOBACZ TAKŻE

Galeria tygodnia | Ford Mustang

. To co najważniejsze to oczywiście silnik. Obok uznanego V8 5.0 rozwijającego ponad 426 KM i 529 Nm momentu obrotowego, Ford oferuje w modelu dwie mniejsze jednostki. Pierwsza to turbodoładowany R4 2.3 EcoBoost o mocy 309 KM mocy i 407 Nm momentu obrotowego. Druga to 3.7 V6. Ford nie podał jeszcze

Ford Focus FL | Pierwsza jazda | Pogoń za doskonałością

tyle. Przy poprawianiu Focusa III, do pracy ostro zabrali się także inżynierowie Forda. Focus debiutuje z paletą aż 12 wersji silnikowych, a kolejne są już w przygotowaniu. Teraz pod maską będą mogły znaleźć się benzynowe silniki o pojemności 1.0, 1.5 EcoBoost i 1,6 litra o mocach od 85 do 182 KM oraz

Ford Tourneo Connect 1.6 TDCi Titanium | Test długodystansowy cz. I | Dzień dobry

pięciobiegową. W ofercie są również silniki benzynowe Ecoboost o mocy 100 KM i 150 KM. Mocniejsza benzyna występuje z sześciostopniowym automatem. Na polskim rynku Tourneo Connect dostępny jest w trzech wersjach wyposażenia: Ambiente, Trend i Titanium. Za najtańszego Connecta (Ambiente, 1.0 Ecoboost 100 KM

Salon Chicago 2015 | Ford Police Interceptor Utility | Sam wykryje intruza

nowej wersji radiowozu debiutuje także samoczyszcząca się kamera cofania.   Samochód może być napędzany 304-konnym silnikiem V6 o pojemności 3,7 litra lub 3,5-litrowym EcoBoost V6, generujący 365 KM. W obu wersjach standardem jest napęd na cztery koła oraz automatyczna skrzynia biegów z trybem

Ford F-150 Tremor

Ford F-150 TremorFord ma dwie informacje dotyczące bestsellerowego F-150, jedną dobrą i jedną złąFord zaprezentował pickupa Tremor. Tremor napędzany jest nowoczesnym silnikiem 3.5 V6 EcoBoost o mocy 365 KM, co czyni z niego usportowioną wersję F-150Najpierw wiadomość dla miłośników wszystkiego, co

Hyundai i40 FL | Ceny w Polsce | Dobrze wyceniony

m.in. komfortowy dostęp, światła biksenonowe, światła adaptacyjne, skórzaną tapicerkę, czy system wspomagania parkowania. Konkurencja - ceny podstawowych modeli Citroen C5 1.6 THP (155 KM): od 91 600 zł Ford Mondeo 1.0 EcoBoost (125 KM): od 90 000 zł Mazda 6 2.0 Skyactiv-G (145 KM): od 89 700 zł

Ford Kuga | Nowe silniki i wyposażenie

z napędem na przednie koła, a najsłabsza (120 KM) tylko w odmianie FWD i ręczną skrzynią biegów. Wybór rodzaju napędu będzie możliwy także w przypadku nowego benzynowego silnika 1.5 EcoBoost, który zastąpi konstrukcję o pojemności 1,6 litra. 150-konny wariant z manualną skrzynią będzie dostępny z

Zamów nowego Mustanga podczas finału Ligi Mistrzów

oferowane w nadwoziach fastback oraz kabriolet, pierwsza odmiana w kolorze Race Red, a druga Magnetic Silver. Do wyboru będą dwa silniki benzynowe: nowa jednostka 2.3 EcoBoost o mocy 309 KM lub potężny pięciolitrowy motor V8 generujący 426 KM. Mustang po raz pierwszy będzie dostępny w oficjalnej sieci

Zrywali znaczki z samochodów. Tworzyli kolekcję?

. Dwóch z zatrzymanych było pijanych. Wszystkim trzem grozi za kradzież grzywna do pięciu tysięcy złotych. Marcin Bielesz ZOBACZ TAKŻE: Volkswagen Passat Alltrack | Galeria Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost Volkswagen Golf TDI - ogłoszenia

Salon Nowy Jork 2014 | Ford Focus sedan po liftingu

. Kabina została lepiej wyciszona, zamontowano nową kierownicę, a na desce rozdzielczej umieszczono mniej przycisków. Auto można wyposażyć w system SYNC 2 z 8-calowym ekranem dotykowym i zaawansowanym system kontroli głosowej. W amerykańskiej ofercie będzie już też dostępna benzynowa jednostka 1.0 EcoBoost

Nowy Focus RS powstanie w Ford Performance

Fiesta ST czy Ford Focus ST to zasługa wielokrotnie nagradzanej jednostki z rodziny EcoBoost. Od czasu jej wprowadzenia na rynek w 2009 roku, Ford wyprodukował na całym świecie ponad 2 miliony silników EcoBoost. Nowy globalny zespół Team o nazwie Ford Performance, stworzony z połączenia światowych

Ranger wybrany pickupem roku 2013

Ford Ranger - test Chuck Norris approvedW tym roku firma Ford odebrała już nagrodę "Międzynarodowego Vana Roku 2013" przyznaną nowemu Fordowi Transit Custom oraz nagrodę "Międzynarodowego Silnika Roku", którą wyróżniono benzynowy silnik EcoBoost o pojemności 1 litra.Nowy Ford

Salon Detroit 2014 | Lincoln MKC

francuskimi szwami, szklanego dachu Vista Roof, 14-głośnikowego systemy audio czy systemu MyLincoln Touch bazującego na MyFord Touch.Pod maską będzie pracował jeden z dwóch turbodoładowanych silników benzynowych serii EcoBoost. Pierwszy ma pojemność 2.0 i osiąga 240 KM mocy i 366 Nm momentu, drugi 2.3 i

Ford Tourneo Courier 1.6 TDCi Titanium | Test długodystansowy cz. I | Wielozadaniowiec

./min, a maksymalny moment obrotowy 215 Nm i osiągany jest w przedziale 1 750-2 500 obr./min. Bez względu na wersję silnikową (1.0 EcoBoost/100KM 1,5l TDCi/75KM czy 1,6 TDCi/95 KM) samochód dostępny jest wyłącznie z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach. Sprawdzimy jak ekonomiczny jest ten

Ford Tourneo Connect - Test | Pierwsza jazda | Praktyczny i delikatny

foteli w siedmioosobowym Grandzie po złożeniu tworzą płaską podłogę.Napęd może być realizowany przez jeden z trzech silników oferowanych w pięciu wariantach mocy. Podstawowa jednostka Tourneo Connect (nieoferowany w Grand Tourneo Connect) to 100-konny trzycylindrowy silnik 1.0 EcoBoost. Dysponuje on

Salon Genewa 2015 | Ford Focus RS | Znów na cztery

jest silnik z technologią EcoBoost. Rozwijający znacznie więcej, niż 320 KM dzieli podstawową strukturę z aluminiową, czterocylindrową jednostką 2,3 litra montowaną w nowym Fordzie Mustangu. Konstrukcja zastosowana w Fordzie Focusie RS została jednak poddana zakrojonym na szeroką skalę modyfikacjom. Za

Salon Frankfurt 2013 | Nowy Ford S-MAX

znajdzie się benzynowa jednostka 1.5 EcoBoost z turbodoładowaniem.Druga generacja vana ma pojawić się na rynku w 2014 roku. Nowe dostawcze FordyTo jeszcze faza koncepcyjna, ale jak to u Forda, można spodziewać się, że wersja seryjna będzie bardzo zbliżona. Nowy S-MAX został zaprojektowany zgodzie z

Oto nowy Ford Mustang | Prezentacja w Barcelonie

modelu nową jednostkę 2,3 l. EcoBoost. Ten turbodoładowany silnik zapewnia doskonałe osiągi i wysoką wydajność paliwowo-ekologiczną, której oczekują klienci z Europy. Silnik EcoBoost zapewnia dobre osiągi, wykorzystując w tym celu bezpośredni wtrysk paliwa, układ zmiennych faz rozrządu oraz

Salon Detroit 2015 | Ford F-150 Raptor SVT | Pickup z emocjami

, ale emocje w przypadku Forda SVT Raptor nie maleją, gdy zajrzymy pod maskę. Tam miejsce znalazł 3,5-litrowy, benzynowy silnik V6 EcoBoost o mocy, jak obiecuje Ford, większej niż wcześniej montowane V8, legitymujące się 411 KM i 588 Nm momentu obrotowego. Silnik będzie współpracował z 10-biegowym

Ford Mustang GT | Po raz pierwszy w Europie. Pytanie za ile?

Znamy ceny nowego Forda Focusa Szósta generacja Mustanga trafi do europejskich salonów latem 2015 roku. Zapowiedziane ceny na niemieckim rynku zapowiadają się bardzo ciekawie. Dostępne będą dwie wersje. Podstawowy model wyposażony będzie w czterocylindrowy, turbodoładowany silnik EcoBoost o mocy

Amerykanie wybierają | Najlepsze silniki 2015

aucie znajdziemy? Niejeden nowy Ford Litrowy EcoBoost zgarnia nagrodę za nagrodą. Nie inaczej jest w tym roku, ponieważ Ward's Auto raz jeszcze doceniło mały trzycylindrowy silnik. 1.0 EcoBoost to także hit na Starym Kontynencie, Ford chwali się, że w co piątym sprzedanym aucie montowany jest właśnie

Castrol i Ford | Razem od 100 lat

Castrol, a w autoryzowanych stacjach obsługi tej marki używane są wyłącznie oleje Castrol Magnatec Professional w kilku lepkościach, dostosowanych do poszczególnych modeli i silników. Gama składa się z czterech produktów, o lepkości E 5W-20 (dedykowany do jednostek rodziny EcoBoost), A5 5W-30 (do

Ford Expedition FL | Amerykański downsizing

zadebiutował podczas DFW Auto Show w Dallas. Nowa jednostka napędowa 3.5 EcoBoost sukcesywnie trafia pod maski kolejnych modeli z koncernu Forda. Jest już dostępna w modelu F-Series, niedługo trafi do odświeżonego Lincolna Navigatora, a teraz została ogłoszona jako nowe źródło napędu kolejnego dużego SUV-a

Nowy Ford Focus ST | Pierwsza jazda | Dwa światy

i sportowemu układowi wydechowemu, turbodiesel generuje o 25 KM więcej niż w standardowym Focusie. 185 koni to jednak aż o 65 mniej niż w przypadku benzynowego 2.0 EcoBoost. Naturalnie jednostka wysokoprężna nadrabia elastycznością (400 Nm momentu obrotowego jest dostępnych w zakresie 2000-2750 obr

Peugeot 308 GT | Ceny w Polsce | Tylko benzyniak

bezpośrednich konkurentów. Dla porównania Volkswagen Golf GTI (2.0 TSI/220 KM) kosztuje od 108 690 zł, a benzynowy Ford Focus ST po liftingu (2.0 EcoBoost/250 KM) to wydatek przynajmniej 116 000 zł. ZOBACZ TAKŻE: Peugeot 308 GT | Pierwsza jazda | Lwi pazur(ek)

Ford Focus ST po liftingu z silnikiem Diesla

silnikami do wyboru. Do benzynowej, 250-konnej jednostki 2.0 EcoBoost dołączy wysokoprężna 2.0 TDCi o mocy 185 KM. Auto z Dieslem pod maską przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8,1 sekundy i może rozpędzić się do 217 km/h. Wyniki benzyniaka to 6,8 sekundy do "setki" i 248 km/h prędkości maksymalnej

Ford Kuga od 95 900 zł

przygotować co najmniej 95 900 zł. Wówczas będą mogli wyjechać z salonu Kugą w podstawowej wersji wyposażenia Trend i z benzynowym, turbodoładowanym silnikiem EcoBoost o pojemności 1,6 litra pod maską. Jednostka rozwija moc 150 koni mechanicznych, a cały potencjał przekazywany jest na koła osi przedniej

Zastrzyk mocy dla gorących Fordów

Zastrzyk mocy dla gorących FordówFirma Mountune przygotowała pakiety wzmacniające dla Focusa i Fiesty z dopiskiem STFirma Mountune przygotowała pakiety wzmacniające dla Focusa i Fiesty z dopiskiem ST. Zestaw wzmacnia moc silnika 1.6 EcoBoost do 215 koni mechanicznychNa czym polegają modyfikacje

Salon Detroit 2015 | Ford GT Concept | Wraca prawdziwa legenda

. Nie jest to jednak klasyczne amerykańskie V8, a nowoczesna jednostka V6 EcoBoost z podwójnym doładowaniem o pojemności 3,5 litra. Jej moc może w produkcyjnej wersji ma sięgać aż 600 KM. Silnik będzie współpracował z 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynią położoną na tylnej osi. fot. Ford We wnętrzu panuje

Ford Mondeo | Pierwsze zdjęcia

oferowana w Ameryce Północnej jako Ford Contour i Mercury Mystique w latach 1995 - 2000. Wtedy jednak różnice pomiędzy autami były o wiele większe i obejmowały lampy, panele nadwozia a nawet wnętrze.Podobnie jak Fusion, nowe Mondeo będzie napędzany serią doładowanych silników EcoBoost. Mniejszy ma pojemność

Nowy Ford Explorer | Galeria

Explorer przez lata dzierżył tytuł najlepiej sprzedającego się SUV'a w USA. W ostatnich latach sprzedaż modelu spadła, ale nowa odsłona ma to zmienić. Bronią w walce o klienta będą przede wszystkim oszczędniejsze silniki, w tym turbodoładowane EcoBoost o pojemności 2 i 3,5 litra. Wszystkie będą

Ford Mustang | 500 sztuk kupionych w ciemno

pierwszych Mustangów znalazły się fastbacki w kolorze Race Red oraz kabriolety w odcieniu Magnetic Silver. Do wyboru był też silnik, czterocylindrowa jednostka EcoBoost 2.3 o mocy 309 KM i momencie 407 Nm lub klasyczny 5.0 V8 osiągający 426 KM mocy i 529 Nm momentu. W wyposażeniu znalazły się takie elementy

Crossoverovy zawrót głowy Forda

maskę trafi m.in. silnik 1.0 EcoBoost znany z Focusa. Na premierę EcoSporta trzeba będzie jeszcze trochę poczekać, ale Ford twierdzi, że nie więcej niż 18 miesięcy.Kuga to model który najszybciej trafi do salonów sprzedaży. Jest on już produkowany i sprzedawany w USA. Nosi tam nazwę Escape i trafi do

Nowy Ford Mondeo już w Paryżu

. Ford Focus 1.6 EcoBoost | TestFord postawił na dynamiczną stylizację. Szczególnej zmianie ulegnie przednia część auta. Nowe Mondeo ma w 80% bazować na amerykańskiej wersji, która nosi nazwę Fusion. W tylnej partii nadwozia jak i linii bocznej zmieniło się już nie tak wiele. Mimo to na szpiegowskich

Ford Focus ST-R - zabawka na tor

Ford Focus ST-R - zabawka na torNowa "foka" to sportowiec z krwi i kościFord Focus ST-R to sportowiec z krwi i kości. Auto posiada turbodoładowany silnik EcoBoost, wzmocnione hamulce i zawieszenie przeznaczone do jazdy po torzeFord przywiózł do Frankfurtu dwie nowe odmiany Focusa

7-miejscowy SUV Volkswagena trafi do produkcji

się w USA od 43 945 dolarów. To sporo. Ford oferuje Explorera już za 29 100, a najdroższa wersja Sport z 3.5-litrowym silnikiem EcoBoost (365 KM) kosztuje 40 780 dolarów. Niemiecki koncern potrzebuje dużego SUV-a, ale zdecydowanie tańszego. Rozwiązaniem ma być auto bazujące na koncepcie CrossBlue.Auto

Ford Transit Courier

2,59 m.Pod maską znajdziemy jeden z trzech silników. Jedynym benzyniakiem jest 1.0 EcoBoost o mocy 100 KM. Pozostałe dwa to silniki wysokoprężne o mocach 75 i 95 KM. W standardzie znajdzie się układ ESC.Ford Transit Courier, podobnie jak jego osobowa odmiana Tourneo Courier, pojawią się w salonach

Focus RS i inne plany Forda

się teraz wokół wprowadzenia na rynek kolejnej generacji Mustanga.Aby sprostać naszym gustom i potrzebom, podstawowa jednostka w Mustangu ma mieć cztery cylindry. Będzie to 2.3 EcoBoost, ale najpewniej w innej specyfikacji niż silnik przygotowany dla RS-a. Ford Focus ST - test | Pierwsza

Nowy Ford Galaxy | Ewolucja

tradycyjnie otwieranych tylnych drzwi więcej miejsca udało się również wygospodarować na wysokości ramion i łokci. Gama jednostek napędowych będzie składać się z dwóch benzynowych silników EcoBoost - 1.5/160 KM i 2.0/240 KM. Nie zabraknie oczywiście turbodiesli. Zmodernizowany silnik wysokoprężny 2.0

Ford F150 | Rocznik 2015 rusza na podbój

. Najmniejszy silnik ma tylko 2,7 litra pojemności. To nowy, turbodoładowany V6 z rodziny EcoBoost. Jest wyposażony w wtrysk bezpośredni i system Start-Stop. To wcale nie oznacza, że Ford zrezygnował z tradycyjnych silników V8. Nadal w sprzedaży będzie 5 litrowa jednostka napędowa. 6,2 litrowy silnik zostaje

Debiut nowego Forda Mondeo

się po raz pierwszy dynamiczna 240-konna wersja 2,0-litrowego silnika benzynowego Ford EcoBoost z turbodoładowaniem. Obok niego, nabywca będzie miał do wyboru nieco słabszą, znaną już jednostkę EcoBoost o mocy 203 KM, która została wprowadzona na początku tego roku do oferty silników dla Forda Mondeo

Ford Mondeo skończył 20 lat

EasyFuel, który zapobiega przypadkowemu nalaniu niewłaściwego paliwa. W testach zderzeniowych Euro NCAP auto trzymało ocenę pięciu gwiazdek.W 2010 roku Mondeo zmodernizowano. W ofercie znalazły się nowe benzynowe silniki EcoBoost, system kontroli pasa ruchu, funkcja monitorowania koncentracji kierowcy

Salon Los Angeles | Ford Fiesta ST 5d

, niezależnie po której stronie Atlantyku oferowane, będzie napędzał ten sam silnik benzynowy 1.6 EcoBoost Ti-VCT (Twin independent Variable Camshaft Timing) osiągający dzięki doładowaniu całkiem imponujące 180 KM mocy i 240 Nm momentu w zakresie 1900-4000 obr/min. Całe to dobrodziejstwo inwentarza przekazywane

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Polecam Fieste ecoboost, da sie zejsc z rabatem dosc sporo, wszystko dziala jak nalezy. Chyba ze Clio ma mocniejsze hamulce ale watpie. Fieste prowadzi sie bardzo pewnie i nawet 100 hp ecoboost daje rade. Pali w rzeczywistosci 5-8 litrow Pb95.

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

wte czy wewte? Przy Twoim przebiegu to mniej niż 1000zł rocznie. Generalnie namawiałbym na samochód większy, przede wszystkim - z większym bagażnikiem. Dzieci szybko rosną, wozi się ze sobą nie tylko wózek, ale całą masę rzeczy. Nie napisałeś, jaki masz budżet, ale Focus 1.0 Ecoboost to przynajmniej

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Wybierz co chcesz - jakościowo ten sam poziom. Statystyki sprzedazy w Europie podobne. Ani ecoboost, ani tce się nie rozlecą, a dają radę. Subiektywnie - wybrałbym Clio, za - moim zdaniem - świetny design. To auto rzuca sie w oczy.

Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś inneg

jeżeli będzie się do tego nadawać pozostawić je w rodzinie jako drugie auto (kiedyś). Pod względem ilości miejsca (można schować cały wózek) zawiesiłem oko na Skodzie Rapid 1.2 TSI Liftback (105 km, 6M0 oraz na Ford Focus 1.0 EcoBoost (125 km, 6M) tylko nie mam pojęcia jak wygląda trwałość tych

3 cylindrowy 1.0 ecoboost w nowym mondeo

Coraz ciekawiej: www.auto-swiat.pl/wiadomosci/targi/nowe-mondeo-z-silnikiem-1-0-l/8n1ct W sieci można znaleźć pierwszy polski test. Ze względu na jeszcze większe "pokrewieństwo"

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Mam Focusa 1.6 ecoboost combi. Zakupiłem wersję 150km. W kreatorze mocy powstało z niego 205km i 307 nM (osiąganego przy 4500rpm!!!!)Maszyna jest paliwożerna, ale w typie pseudosportowej jazdy sprawuje się rewelacyjnie i najwięcej zanotowałem ok 13/100. Prędkość max. ogranicza tylko zegar

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

> - Seat Toledo - jeśli już musi być skoda rapid to chociaż w tym opakowaniu Gdzieś na sieci natknąłem się na porównanie tych bliźniaków i nieco na odwrót była ta przewaga w detalach wykończenia, wyposażenia i ceny.

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Ale niestety padlo to w silniczkach ktore byly male i doladowane... i stad smrodzik i obawy... Jak juz wspomnialem nie strach przed jakimkolwiek doladowaniem, ale obawa przez wady konkretnej linii silnikow...

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Ale wiesz, ze wysilenie a obroty to dwie rozne sprawy... ? A co do wyczytania w internecie... Czyli to co sam VW przyznal wprowadzajac poprawki do silnikow TSI to jednak klamstwo i wroga propaganda... tym silnikom nic nigdy nie dolegalo?

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Nie ma to jak kogos, kto ma inne zapatrywanie na trwalosc wysilonych mikrosilnikow niz Ty, nazywac glupkami... Zwlaszcza, ze nikt nigdzie nie nazywa tak fanow doladowanych silnikow... No, ale dyskusja na poziomie i bez fanboystwa byc musi... ;) Pozdrowienia od fana silnikow wolnossacych :P

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

miszasty napisał: > Chcesz trwały benzyniak - to kupuj benzynę bez turbo .... napisał fachowiec, co już z 5 turbobenzyn zajeździł przy przebiegu 100 tys. km, a wolnossak ma 500 tys. i jeździ na nówka.

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Jeździłem 1.2 TSI 105KM. Zapomnij o małym spalaniu w mieście. Auto mało pali - jak jedziesz sam, 90/h po autostradzie na płaskim terenie. :) Co do Forda się nie wypowiadam bo nie jeździłem.

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

gzesiolek napisał: > Aha, czyli nie ma co ewentualny wlasciciel narzekac na wysilony silniczek dolad > owany, bo przeciez turbosprezarka wytrzymala, jedynie lancuch rozrzadu lub glow > ica padla, a to przeciez nie wina silnika... To nie wina turbiny. Ani turbina nie padła, ani nie po

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

klemens1 napisał: > miszasty napisał: > > > Chcesz trwały benzyniak - to kupuj benzynę bez turbo > > .... napisał fachowiec, co już z 5 turbobenzyn zajeździł przy przebiegu 100 tys > . km, a wolnossak ma 500 tys. i jeździ na nówka. ...no i ? :))) Coś w tym dzi

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

W S-Crossie przy emeryckiej jeździe da się zejść nawet do 5 litrów, normalna jazda w trasie 6-6,5l, trasa plus miasto lub autostrada 7-7,5l, samo miasto 8l, miasto bardzo duże korki 9l. Nie uważam, by było to dużo jak na silnik 1,6.

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

gzesiolek napisał: > Ale niestety padlo to w silniczkach ktore byly male i doladowane... i stad smro > dzik i obawy... Dlatego ktoś, kto podejmuje decyzję typu "kupno auta" powinien być na tyle ogranięty, żeby znać prawdziwe przyczyny tych problemów. A nie pierniczyć "turbo to zło i będz

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

gzesiolek napisał: > Nie ma to jak kogos, kto ma inne zapatrywanie na trwalosc wysilonych mikrosilni > kow niz Ty, nazywac glupkami... Ja nie nazywam głupkami tych, co mają inne zapatrywania, tylko tych, co twierdzą że taka a nie inna jest rzeczywistość, mimo że nie mają na to absolutnie

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

miszasty napisał: > > .... napisał fachowiec, co już z 5 turbobenzyn zajeździł przy przebiegu 100 tys > > . km, a wolnossak ma 500 tys. i jeździ na nówka. > > ...no i ? :))) Coś w tym dziwnego? Nieczęsto spotyka się ludzi, którzy z własnego doświadczenia wiedzą, jak nietr

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

> Gabaryty gabarytami, ale co do silników to ALBO kupisz nowoczesny i przyjemnie > jeżdżący turbobenzyniak (bierze od dołu) albo kupisz... trwały silnik bez turbo > , który może i na papierze spali dużo więcej, za to w praktyce szczególnie w mi > eście może nie tylko palić podobnie,

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Jak juz 1.2 TSI to wolalbym dolozyc do Octavii Kombi nawet w najtanszej wersji... Auto juz wieksze i rodzinne... Jesli chodzi o stosunek uzytecznosc do ceny to polecam wspomnianego juz Lancera... swietna cena, wyposazenie w tej cenie i niezawodnosc... kiepskie wyciszenie, lakier i plastikowe wnetrz

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

> A co myślicie o zakupie w takim razie np. 5 letniego mondeo/octavii/laguny czy > tego typu auta? Moim zdaniem bez sensu. W budżecie który masz, spokojnie kupisz nowy samochód, który da radę spełnić oczekiwania i będzie bez problemu służył długie lata. Używany da ci niewiele więcej, a będ

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Na japonczyki nie patrzyłem do tej pory. Z tego co czytam z Waszych opinii, to silnik z turbo moze w moim przypadku nie nyc trafionym wyborem. Co do budżetu - idealnie to ok.55-56 tys, z dużym bólem i wyrzeczeniami powyżej 60tysiecy nie więcej niz 65tys. Civica zobaczę. A co myślicie o zakupie w

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Gabaryty gabarytami, ale co do silników to ALBO kupisz nowoczesny i przyjemnie jeżdżący turbobenzyniak (bierze od dołu) albo kupisz... trwały silnik bez turbo, który może i na papierze spali dużo więcej, za to w praktyce szczególnie w mieście może nie tylko palić podobnie, ale nawet... więcej! Jak t

Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Witam, przymierzam się do zakupu małego nowego autka za ok. 50.000 zł. Po obejrzeniu różnych opcji, waham się pomiędzy clio a fiestą. Clio ma zdecydowanie lepszy design, w tej cenie również lepsze wyposażenie (pakiet look, navi itp.), fiestę trochę lepiej się prowadzi. Poza tym fiesta jest po refres

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Nowy problem a dotyczy auta 1,8 z 2009 roku. takie artykuły znajdziesz na wszystkie marki. Zawsze znajdzie się problem i niezadowolony klient. W wielu przypadkach wystarczyła zmiana lepkości oleju. O opinii o turbo przyczyniły się pierwsze Outlandery 2,0 T i Nissan stosujący nieudane silniki doładow

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Jak taki budżet i ma być - faktycznie a nie w teorii - bezawaryjnie, to choćby... Auris 1.6 :) Kopyto to już ma 132 KM, bezawaryjny, bez turbo. Posłuży dłuuuuugo. Ale na Twoim miejscu rozważyłbym również auto typu pudełkowatego typu jakiś Nissan Note (choć te nowe to już są inne niż poprzednia gener

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Wymienione dwa auta są w moim odczuciu zupełnie nieporównywalne - pod każdym niemal względem lepszy/ciekawszy wydaje się Focus. Co do trwałości jednostek, zarówno w jednym jak i w drugim przypadku jest to niewiadoma, aczkolwiek trudno sobie wyobrazić aby tych dwóch bądź co bądź gigantów w branży wyp

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Złą opinię o turbobenzynach wyrobiły produkty grupy VAG. Najpierw słynne rozciągające się łańcuchy rozrządu. Poprawiono, wszystko niby ma być ok. I niedawno pojawił się nowy, jeszcze większy problem:

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Aha, czyli nie ma co ewentualny wlasciciel narzekac na wysilony silniczek doladowany, bo przeciez turbosprezarka wytrzymala, jedynie lancuch rozrzadu lub glowica padla, a to przeciez nie wina silnika... no i zapomnialem dodac... to nie wina VW byla, a jedynie dostawca lancucha zawalil... Zrozum, ma

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Przejedź się w wybierz co ci pasuje. W tej cenie kupisz i wolnossący i turbo. Zastanów się czy wolisz świeże auto np. Focus 2015 (1,6 lub 1,0) czy schodzące np. Astra (1,4 1,6 lub 1,4 T) lub Lancer 1,6. Każde nowe auto bez względu na to czy turbo czy nie przejedzie w trasach min 500 k km wokół komin

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Zastanowiłbym się nad: 1) Lancerem - ma obecnie świetne ceny za tę jakość, zmieścisz się w 60 tysiącach, ale wózek to trzeba by przymierzyć i do sedana i do liftbacka. 2) Roomsterem - rabaty rzędu 10 tysięcy, więc możesz naprawdę mocno poszaleć przy konfiguracji i się zmieścisz nawet w 50 tysiącach

ecoboost po amerykańsku

Witam wszystkich. Downsizing po amerykańsku. moto.pl/MotoPL/1,88389,15323163,Lincoln_Navigator_po_liftingu.html#BoxMotoTxt Pozdrawiam

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Witam, jako laik wybrałbym Clio - świetny design, który może skutkować łatwiejszą sprzedażą w przyszłości.

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Ee tam, widziałem to w dniu publikacji. A materiał przecież przedstawia auto w bardzo pozytywnym świetle.

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Kupić Lancię zamiast Forda Ka na tej samej płycie podłogowej i zbliżonych wymiarach płacąc 20 kPLN więcej ..... i jeszcze wybrać padlinowate TwinAir .... bezcenne .....

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Po dosyć długich poszukiwaniach kupiłem... Lancie Ypsilon 0,9. Twoje typy też brałem pod uwagę, ale włoszka jest (dla mnie) wygodniejsza, ładniejsza i lepiej wyposażona :-)

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Ja dwa miesiące temu stojąc przed wyborem nowego małego miejskiego auta ( brałem pod uwagę fiestę i clio) zdecydowałem się na kia rio z wolnosącym 1.2. Pozdrawiam

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

No właśnie linia i wyposażenie CLio podoba mi się, chociaż po jeździe próbnej mam lepsze zaufanie do Fiesty. Dziękuję za porady. Kdyby ktoś, coś jeszcze chciał dodać, to chętnie przeczytam :-)

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

No widzisz czlowiek cale zycie sie uczy... bylem przekonany, ze od Fiata 500/Forda Ka powstala nowa platforma uniwersalna... a tu wynika, ze jest prawie ta sama od kilkunastu lat... Dzieki za info. Pozdrawiam.

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

gzesiolek napisał: > To Panda II jest na tej samej plycie co Fiat 500? To nie wiedziałeś? Fiat Mini Platform Nie tylko Panda II, ale i Panda III -- Sygnaturka w trakcie opracowywania, prosimy zajrzeć później.

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

peeska napisała: > civic to już inny budżet :-) Fakt, ale... 1.4 100KM w wersji Comfort szlo kupic ponizej 6 dych na wyprzedazy rocznika, zatem jest to jaka opcja, chyba, ze budzet nie podlega zmianom:)

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Ja bym poczekał z rok z tym Mitsubishi. Poziom jakości zbliżony raczej do Tata Indica Vista niż starego Galanta ..... www.youtube.com/watch?v=q7Rp1H_iVWo

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Ja bym się nie pchał w te małe turboładowane silniczki. Wziąłbym Mitsubishi Space Star. W takim budżecie masz wersję z pełnym wyposażeniem i skrzynią CVT. Auto jest zrobione wg starej szkoły, można je naprawiać na kowadle.

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Dacia Sandero 0,9 w wersji Blackline - za ok 44 tys. masz większy w środku i lepiej wyposażony niż Clio samochód (tempomat , Navi , za 1500 można dokupić pakiet skórzany ) który w zasadzie ma te same bebechy co Renault.

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

peeska napisała: > Witam, > przymierzam się do zakupu małego nowego autka za ok. 50.000 zł. Po obejrzeniu r > óżnych opcji, waham się pomiędzy clio a fiestą. Clio ma zdecydowanie lepszy des > ign, w tej cenie również lepsze wyposażenie (pakiet look, navi itp.), fiestę tr > ochę lep

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

samochód z homologacją drogową z tym silnikiem 1.0 ecoboost o mocy zwiększonej do 205KM był testowany na torze nurburgring i osiągnął 11 czas w historii toru, pobijając ponad 600 konne maszyny, a przy spalaniu 5,4/100km przy prędkości 120km/h

Re: EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

Trochę trzeba poczekać z oceną trwałości. Turbiny w silnikach EcoBoost mają ulepszone smarowanie i chłodzenie. Czy nam się podoba czy nie, downsizing to przyszłość. Te silniki mają bardzo wysoki momęt obrotowy z płaską krzywą przebiegu. Spalanie przy spokojnej jeżdzie pokrywa się z danymi

Re: Ford Mondeo EcoBoost | Za kierownicą

to nie jest prawdziwy ecoboost... to jest EcoBoost: 6versus8.com ..

Re: Focus 1.0 EcoBoost od 63 050 zł

silniki ecoboost 1-szej generacji ludzie sobie bardzo chwalą, np. 1.6 ecoboost 150KM pali około 7l, więc tyle ile 1.4tfsi które jest sporo słabsze,

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

średnie spalanie w teście nissan micra 4,8l focus 1.0 ecoboost 5,6l, biorąc pod uwagę masę i osiągi to ford wypada lepiej, zaczekaj jak włożą ten silnik do fiesty i ka to spalanie będzie podobne ale osiągi lepsze, nissan 1.2 98KM, ford 1.0 125KM i najbardziej zaawansowany technologicznie silnik

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Niby piszą, że włożą turbo od 1.6L, nie piszą jednak, że to nie 1.6L ecoBoost w obecnej generacji,ale jego następca, który ma najprowdopodobniej być produkowany w Conti.

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

W poprzednim artykuliku stało: "Silniki z serii EcoBoost są tak małe, że postawione na ziemi zajmują powierzchnię mniejszą niż kartka A4". Dzisiaj jest zdjęcie tego silnika. Reszta picu jest tyle samo warta, co te mikroskopijne rozmiary.

Re: Mondeo EcoBoost także z "manualem"

uturbiony zetec, a ecoboost wyróżna chociażby zmienne fazy rozrządu-nic takiego nie było w silnikach zetec i duratec

Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Bardzo lubię Forda, ale nie jestem pewien czy te nowe jednostki idą w dobrą stronę... 1.6 EcoBoost są bardzo przyjemne (miałem okazję jeździć wersją 150KM), elastyczne, nie dużo palą i jak na razie (sprzedawane są od około 2uch lat) nie ma z nimi większych problemów...

Re: Wywazanie czterosuwow

A nie wydaje się Wam, że drgania dotyczą bardziej wersji aut z 3 cylindrówkami bez "wspomagaczy" typu TSI, Ecoboost itp?

Re: Focus 1.0 EcoBoost od 63 050 zł

Świetnie, tylko 63 tysiące za to, by mieć bajery i technologię EcoBoost. Sorry, ale jak na razie nie stać mnie na to cacko, wolę przyziemne rozwiązania - oszczędzam m.in. na benzynie, zabierając w trasę współpasażerów. Znalazłem portal www.carpooling.pl, zarejestrowałem się i wychodzi mnie taniej

Re: Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

@S-MAX Mam S-MAXa EcoBoost 203KM, nie jeżdżę jak wariat, a pali mi ~13l w mieście i ~11l w trasie (przy stałej prędkości autostradowej 150km/h komputer pokazuje spalanie chwilowe 12-12,5l). Ciekawi mnie jak osiągasz niższe spalanie niż to, o którym piszą testujący.

Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

Gdyby jeszcze były w nim silniki przewidziane dla tego podwozia ( 3.5Ecoboost albo 3.7), a nie rachityczny motorek, można było by mówić o samochodzie. Tak mamy pojazd, który wygląda... a nie jest. Można w nim posiedzieć, a nie pojeździć. Za drogo i bez przyjemności. Żałosny produkt dla głupich

Re: Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift | Za kiero

Chwileczkę - mamy samochód z silnikiem EcoBoost, który ma mało palić, ale tego nie robi i z przekładnią PowerShift, która powinna zmieniać biegi błyskawicznie, ale w trybie ręcznym zmienia powoli, czyli generalnie do zmiany musi się długo przygotowywać. W sumie - nawet jeśli sama zmiana jest szybka

Re: Nowej generacji Accorda zabraknie w Europie

Na dniach zadebiutował inny flotowiec, Ford Mondeo. Waga 1.5 tony, w ofercie 1.2 EcoBoost, a wkrótce 1.0 EcoBoost. Na miejscu użytkowników flotowych próbowałbym wszelkimi siłami odciąć swoje działy finansowe od tej części informacji.

Re: Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift | Za kiero

@ Pan Tadeusz: myślę, że nie tylko można, ale trzeba czepiać się takich ekobajek, jak w tym przypadku. EcoBoost to nie jest przypadkowa zbitka liter, czy pojęć, tylko dobrze (???) przemyślana strategia marketingowa: dajemy ci zielony samochód o świetnych osiągach, za który warto trochę więcej

Re: Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

@S-MAX. Jeżdżę Mondeo 1.6 Ecoboost i od początku sprawdzam spalanie tankując za każdym razem do pełna (taka moja mania). Średnia z 10 tankowań to 8,8. Różnice pomiędzy tym co wyliczam, a tym co pokazuje komputer to od 0,5 do ok 1 l/100km. Najczęściej niestety komputer zaniża. Totalnym

Re: Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift | Za kiero

@jacek "Chwileczkę - mamy samochód z silnikiem EcoBoost, który ma mało palić, ale tego nie robi..." To porównaj sobie go do jakiegoś innego samochodu z silnikiem benzynowym 200KM podobnej masie i podobnych gabarytach oraz podobnych osiągach i wypowiedz się raz jeszcze. ".... i z

Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z zjazd

Może się komuś przydadzą moje wrażnia z jazd najnowszym focusem. Od 2 tygodni mam do dyspozycji ten samochód - jeżdzę na francuskich blachach. Kombi, system start stop, automatyczna klimatyzacja... Rocznik 2013 - przebieg 45 tys. Zrobiłem ok 5 tys km - głównie we Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu i

Re: Mondeo EcoBoost także z "manualem"

@gasoline To, że w tym Mondeo nie pracuje sześciocylindrowiec nie jest aż takie złe. Mniejszy silnik mniej waży i nie obciąża tak przedniej osi. Duże silniki szczególnie V8 zostawmy dla tylnonapędowego Mustanga. Ford w swoich materiałach chwali się, że EcoBoost jest jakieś 20kg lżejszy od

Re: Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

, że Mondeo i tak jest lżejsze, słabsze i bez turbiny w stosunku do S-Max ecoboost. Co do komputerków zapewniam cię, że się mylisz. U mnie w rodzinie jest c-max 2.0 tdci i zaniża o 1,5 litra w stosunku do rzeczywsitego zużycia, wiem to na 150%. Po wtóre to nie żadne programy obliczają zużycie tylko

Re: Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

@BarT Co do spalania EcoBoost i jak to robię, że pali mniej? Nie wiem, ale chyba jeżdżę spkojojniej od Ciebie, ot co :-). Ale do rzeczy, S-MAX z tym silnikiem pali mi mniej, niż MONDEO z 2.0 145KM i o 1,2l więcej, niż FOCUS 1.6. Mówię tu o średniej z komputera. Podaję te modele, bo akurat tymi

Re: Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

+3 też będzie komfortowe, bo z tyłu nadwozie jest szerokie i są 3 oddzielne, reulowane fotele. Te 2 z tyłu to, jak w artykule, "zapasówki", jak przyjedzie babcia, albo w przypadku "dyżuru szkolnego", są ok. Co do silnika, 2.0 EcoBoost to pali trochę mniej, niż podano w artykule i w

Re: Nowy silnik 1.6 EcoBoost w Mondeo

Silnik 1.6 EcoBoost to Fordowski silnik, nie PSA. Jest to rozwinięcie silnika 1.6 Ti-VCT w Mondeo do tej pory miał moc 100 i 125KM, a po liftingu ma 120KM. Dodano mu turbine i wtryski z Mazdy, oraz zwiększono kąt faz rozrzadu z 15 do ok 50 stopni.

Turbodiesle oszukujo kierowcuf!

Dziś odbyłem jazdy próbne następującymi samochodami: Ford Mondeo 2.0 EcoBoost 203 KM AT bez power-shifta VW Passat 2.0 TDI 150 KM DSG Rozbawiło mnie wręcz, że to Mondeo powyżej 100 km/h praktycznie nie jedzie i zbierało się odczuwalnie wolniej niż Passat... Ja rozumiem, że klasyczny automat

Re: Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

gdyby mi na tym zależało, to kupiłbym Skodę Fabię 1.4 TDI i bił kolejne rekordy. Ale reasumując uważam, że EcoBoost z PowerShiftem jest oszczędniejszy, niż 2.0 145KM i niewiele gorszy od 1.6 100KM w Focusie, co mnie pozytywnie zaskoczyło, bo spodziewałem się zużycia właśnie na poziomie 13l, a tu proszę

Re: Czy diesel nadal "lubi" niskie obroty

Ford na 2,0 ecoboost. I nie wiem co jest zlego w 1,6 150 konnym. A dieslem tez jezdzisz starym wolnossacym czy moze downsizingowym common railem?

Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

A przede wszystkim...Te silniki zanim wejda do masowej produkcji przechodzą dłuuuuugie testy...Pozdrawiam wszystkich rozdrabniajacych się w temacie...

Re: Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift | Za kiero

wnioski." Czepianie się na siłę oznaczenia EcoBoost, nie ma dużego sensu, bo to nazwa całej linii silników od 1.0 poprzez 1.6 do 2.0 (przynajmniej w europie). Miałem okazję jeździć 1.6 EcoBoostem w nowej budzie Focusa, i tam ten silniczek daje zarówno dużo frajdy jak i spalanie na poziomie 7coś w

Re: Ford Mondeo EcoBoost | Za kierownicą

produkt globalny) oraz rodzina 4-cylindrowych silników EcoBoost zostały zaprojektowane w Europie, stąd moje stwierdzenie o "Niemcach". @lolo Dziękuję za wytłumaczenie :-) @Obelix Rabaty obowiązują na większość spośród przywołanych modeli, a (moim zdaniem) kryptoreklama na forach internetowych

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

A mnie wygląd silnika po 200000 km wcale nie interesuje. Przejade 100000 km i opchnę jakiemuś misiaczkowi, niech się cieszy. -- Proletariusze wszystkich krajów, walcie się.

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

zarzucasz innym brak odniesienia się do meritum przeczytaj swoje posty ZERO o fordzie, same twoje pomyłki piszesz żeby pisać jeep -- YCDSOYA

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

jasne jestem durna ci... ale jak jak inni to zauważają, to jeszcze durniejsi ode mnie są... kompromitujesz sie jeep -- YCDSOYA

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

Zrobiłem ok 5 tys km - głównie we Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu i drogach między tymi miastami... --- kłopoty z czytaniem? j. -- YCDSOYA

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

Walnąłem się o jedno zero. W sumie nie powinienem był. Ale warto było dla takich reakcji forum. :) Jak zwykle wszyscy niezawodnie na posterunku. :)

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

A co dziś mamy 19-tego stycznia? Znowu piles piwo i jadles chipsy? -- Zanim rzucisz butelke dobrze sie zastanow .... czy dopiles ja do konca

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

Z góry można założyć, że auto z taką pierdziawką to raczej sprawdzi się w mieście i miasteczku, a nie na drogach szybkiego ruchu.

Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Czytam Wasze rozważania i...Wielkie G z tego wszystkiego wynika , tak jak mówia ,że Ford G. wort...Dla mnie jednak to wszystko to mistrzostwo świata!I co do przebiegu to te 200tkm minimalnie zrobi każdy z tych silników.Ale wnikajac w temat 200km z 1.0 bez agro tuningu , w seryjnym wydaniu to mimo ws