dopuszczalna opona ile ma bieznika

Re: Dla ciezarowek tez sa "zimowki".

krawężników. Pytam bo kiedys mi sie obilo o uszy, ze wysokosc dopuszczalnego bieznika musi byc (bodajze?) wyzsza niz w przypadku opon letnich a z racji mieszanki, ktora musi dobrze funkcjonowac tez zima sa zapewne(?) tez mieksze. Ale nie mam zupelnie co do tego pewnosci. -- "Nie krytykuję ich, tylko

Nie kombinuj.

Na wszystkie 4 kola zaloz opony o tym samym rozmiarze. W ksiazce samochodu lub w swiadectwie homologacyjnym wpisane sa rozmiary dopuszczone do eksploatacji w konkretnym modelu samochodu. Dopuszczalne jest zalozenie pary opon o takim samym rozmiarze i biezniku na kola przednie, a innej pary o tym

Re: 3 opony z bieznikiem okolo 6mm-dokupić jedna

kup jedna--jak masz samochod zarejestrowany w PL to musisz kupic o takim samym WZORZE bieznika--głebokość obojetna--byle nie mniejsza niż dopuszczalna...Może byc to 3,5,10mm-to niema znaczenia...a i "lepsze"opony dajesz na oś napedową....Ja mialem pare miesiecy samochod co mial każdą

Bolo737, wez na uspokojenie.

Rzucasz sie jak oszalaly, zupelnie bez powodu. ADAC jest jaki jest, ze sie tak wyraze. Stan prawny jest taki jak podal crannmer. Nie ma zadnego przymusu kolpakowego ani latem ani zima. Jest za to przymus posiadania opon o rozmiarach wpisanych w dowod rej. i wlasciwej dopuszczalnej glebokosci

Wysokosc bieznika w oponach zimowych

Jaka jest minimalna dopuszczalna wysokosc bieznika w oponach zimowych. Jest ponoc wieksza niz w letnich. Rob

zimny - weż na ochłodzenie

. ADAC jest - patrz wyżej > Jest za to przymus posiadania opon o rozmiarach wpisanych w dowod >rej. i wlasciwej dopuszczalnej glebokosci bieznika. cóś temat zmieniasz... była mowa o nakazie opon zimowych (też trochę off-topic palnąłeś), a nie zgodności z dowodem itd... czym nas jeszcze uraczysz

Re: POROZMAWIAJMY: opony

yacey napisał: > jezdze na oponach do granic > bezpieczenstwa, czyli aby bylo tyle bieznika ile jest zalecane. czyli powinien zostac około milimetr do markera (na oponach drogowych) - trzeba przy tym sprawdzic zarowno markery w srodku jak i na krawedziach > Uzywek i lezakowanych

Re: po jakim przebiegu zmianiacie opony?

Tak glownym powodem sie jest zmniejszanie bieznika,jak jest w okolicy 3mm to juz zakupuje i montuje nowe.Nigdy nie czekam do tych dopuszczalnych 1.6 w letnich oponach.Zimowki trzeba wymieniac juz przy trzech milimetrach glebokosci.Tutaj trzymam sie tych trzech.Pzdr.Michal. P.S No jezelui

Re: Czy mam już wymienić ?

, przy tym zimy w kacie garazu, to jak na te opony nie jest szczytem mozliwosci, jesli chodzi o starzenie sie gumy. Glebokosc bieznika dopuszczalna do jazdy normalnej mozna sprawdzic patrzac na tzw. paski kontrolne, biegnace w poprzek bieznika. Jesli sa one "rowne" z guma na reszcie

Re: Jakie ciśnienie w oponach?

sherlock_holmes napisał: > Zasadniczo fabryka ma racje, W zasadzie tak ;-) Jednakze cisnienie w oponach jest parametrem o dosc szerokim zakresie dopuszczalnych wartosci, kompromisem miedzy komfortem z jednej, a przyczepnoscia na zakrecie i trwaloscia z drugiej strony. Dane w instrukcjach

Re: Odpowiadam ci Kodem_pl

oszczędności - poszukiwaczu "złotego > > środka" Nie, jak pisalem wyzej. Niemniej nie mam nic do osob, ktore takowe kupuja, jesli tylko te spelniaja normy bezpieczenstwa (w tym wypadku mowa o dopuszczalnej glebokosci bieznika). Ciuchy, jak juz Ci mowilem tez kupuje nowe, ale znowu nie mam nic

Honda Deauville

(P: 113 kg; T: 144 kg) Dopuszczalna masa całkowita: 454 kg Opona przednia: 120/70-ZR17 (58W) Opona tylna: 150/70-ZR17 (69W) Zawieszenie przednie: 41 mm widelec teleskopowy, skok 115 mm Zawieszenie tylne: Wahacz wleczony, pojedynczy amortyzator z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, skok 122.5

Honda Pan European

(z płynami i paliwem): 330 kg (P: 153 kg; T: 177 kg) Dopuszczalna masa całkowita: 522 kg Opona przednia: 110/80/ZR18 ; 120/70-ZR18M/C (59W) Opona tylna: 170/60-ZR17M/C (72W) Zawieszenie przednie: 45 mm widelec teleskopowy, skok 120 mm Zawieszenie tylne: Aluminiowy wahacz wleczony, pojedynczy amortyzator

Honda Transalp

Pojemność zbiornika paliwa: 17 litrów Masa pojazdu w stanie suchym: 200 kg (CBS/ABS: +5kg) Dopuszczalna masa całkowita: 419 kg Koło przednie: 19 cali Koło tylne: 17 cali Opona przednia: 100/90-19M/C (57H) Opona tylna: 130/80-17M/C (65H) Zawieszenie przednie: 41 mm widelec teleskopowy, skok 177 mm

Peugeot JetForce

CPR8E Tarcza hamulcowa przód - 226 mm Tarcza hamulcowa tył - 190 mm Długość - 1914 mm Szerokość - 740 mm Wysokość - 1172 mm Rozstaw kół - 1314 mm Masa bez płynów - 115 kg Dopuszczalna masa całkowita 300 kg Zbiornik oleju - 0,2 l oleju półsyntetycznego klasy API TC Zbiornik paliwa - 8 l benzyny

Yamaha DT 80

ogniw Łańcuch 126 ogniw Przełożenie wyprowadzenia napędu 15/41 15/48 (D)12/50 (F) 15/51 (D)12/50 (F) Przednia opona 2.50 – 21 4 PR 2.75 – 21 4 PR Tylna opona 3.00 – 18 4 PR 3.25 – 18 6 PR 4.10 – 18 4 PR Ciśnienie w oponach przód: 1,5 bartył: 1,8 bar przód: solo 1,25 bar

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.