deska rozdzielcza golf v

Krzysztof Słomski

Nissan Pulsar | Pierwsza jazda | Kompakty wracają do łask

Nissan Pulsar | Pierwsza jazda | Kompakty wracają do łask

Ostatnimi czasy, przynajmniej w Europie, Nissan był skupiony na coraz popularniejszych crossoverach. Klasyczny segment C odstawiono na boczny tor. Wszyscy już niemal zapomnieli o takich modelach jak Almera czy Tiida. Teraz ma to się zmienić

Volkswagen Beetle 2.0 TSI | Test | Retro sportowiec

Volkswagen Garbus - samochód, który za sprawą masowej produkcji zmotoryzował Niemcy i częściowo Europę. Po wielu latach jego miejsce zajął Golf, ale legenda Garbusa jest wiecznie żywa

Peugeot 308 1.6 THP Allure | Test | Czy zasłużył na tytuł?

Peugeot 308 drugiej generacji otrzymał niedawno tytuł Samochodu Roku 2014. To w zasadzie najważniejsza europejska nagroda dla aut osobowych, więc i oczekiwania wobec laureata są wysokie

Skoda Rapid Elegance 1.6 TDI | Test | Do bólu poprawny

Skoda Rapid Elegance 1.6 TDI | Test | Do bólu poprawny

gdzie się tego spodziewacie. Szeroki  zakres regulacji fotela oraz kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach pozwoli każdemu kierowcy znaleźć odpowiednią pozycję. We wnętrzu trochę czuć oszczędności. Deskę rozdzielczą oraz boczki drzwi wykończono twardymi plastikami. Jednak do jakości

Volkswagen Polo FL 1.2 TSI | Test | Jeszcze lepszy

Volkswagen Polo FL 1.2 TSI | Test | Jeszcze lepszy

część deski rozdzielczej wykończona miękkim w dotyku materiałem pozostała bez zmian, ale od kratek nawiewu (nowe pokrętła) w dół zmian jest sporo. Panel radia/nawigacji, czy sterowanie klimatyzacją przypomina te z aktualnych, większych modeli marki. Zmieniono także wygląd zestawu instrumentów

Za co kochamy niemiecką motoryzację, cz. II - Volkswagen

Za co kochamy niemiecką motoryzację, cz. II - Volkswagen

, zmieniony wygląd deski rozdzielczej. W miejsce radia zajęły dodatkowe zegary, natomiast radio powędrowało na przednią część podsufitki. Osiągi najszybszego Beetla były całkiem niezłe - 0-100 km/h w 6,4 sekundy, V-max 225 km/h. Wyprodukowano tylko 250 egzemplarzy. Każdy z nich kosztował 128 00 marek.RSi

Seat Leon ST | Pierwsza jazda | Kombi na sportowo

Seat Leon ST | Pierwsza jazda | Kombi na sportowo

czytelności. Panel klimatyzacji jest z kolei zaczerpnięty z Golfa. Inny jest za to ekran systemu informacyjno-rozrywkowego. Szkoda, bo ten z kompaktu Volkswagena jest większy i obsługuje się go wygodniej. Należy jednak zauważyć, że w Leonie ergonomia też stoi na wysokim poziomie. Deska rozdzielcza jest

Skoda Rapid Spaceback - test | Pierwsza jazda | Sukces (nie)murowany

Skoda Rapid Spaceback - test | Pierwsza jazda | Sukces (nie)murowany

do młodszych klientów, co podkreślone jest kilkoma detalami. Są wśród nich panoramiczny dach, tylna klapa dostępna z większą szybą (widoczność bez zmian), czy wstawki na desce rozdzielczej z lakierowanego plastiku - wyjątkowo efektywnego. Od strony technicznej obie wersje Rapida są niemal identyczne

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

zbudowano na płycie podłogowej Golfa V, ale wyraźnie wydłużono w tylnej części. W stosunku do Octavii I długość wzrosła o 7 cm, a rozstaw osi o ponad 6 cm. Zyskano w ten sposób więcej przestrzeni za przednimi fotelami i wygospodarowano ogromną przestrzeń bagażową (hatchback 560 l, kombi 580 l). Przestronny

Volkswagen Touran (2002 - 2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Touran (2002 - 2010) - opinie Moto.pl

deska rozdzielcza i kierownica, bogatsze wyposażenie), silnik benzynowy 1.4 TSI (170 KM), wersja Cross. 2008 - turbodiesel 1.9 TDI BlueMotion (105 KM). 2009 - silnik 1.4 TSI EcoFuel (150 KM). 2010 - premiera Tourana drugiej generacji.AwaryjnośćPierwsza serwisowa akcja przywoławcza odbyła się wiosną

Seat Toledo 1.4 TSI DSG | Test | Ubogi krewny

Seat Toledo 1.4 TSI DSG | Test | Ubogi krewny

wykonania jest na wysokim poziomie i nie widać, że mamy do czynienia z modelem budżetowym. U konkurencji nie jest tak solidnie. Projekt deski rozdzielczej jest prosty, ale przejrzysty i nie znudzi się nawet po kilku latach. Tak samo tapicerka, materiały z których ją wykonano są przyzwoite i wyglądają na

Bentley Continental GT - test | Za kierownicą

Bentley Continental GT - test | Za kierownicą

swoją formę, zmodyfikowano także przód auta i kształt klapy bagażnika. Na pozór niewiele, dla wprawnego oka zmiany są jednak widoczne od razu. Okrągłe kształty Continentala nabrały nieco charakteru. Do wnętrza również wpadło nieco świeżości. Zachowano ciekawą linię deski rozdzielczej, z szerokim

Toyota Auris | Pierwsza jazda | Prawie od nowa

Toyota Auris | Pierwsza jazda | Prawie od nowa

cm.  Dzięki temu auto ma zdecydowanie lepszą aerodynamikę niż poprzednik. Toyota Prius | Osiemnaste urodziny Przerażać może jedynie deska rozdzielcza. Pamiętacie tę z poprzedniego Jaguara XJ? No właśnie, jest płaska jak fasada centrum Pompidou (bez schodów). Zegary może i są czytelne, ale to

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

prawego kielicha kolumny przedniego zawieszenia, a także na górnej powierzchni deski rozdzielczej po stronie lewej (widoczny w lewym dolnym narożniku przedniej szyby).dubnetworks.net/vw-vin-decoder.htm - dekoder numerów VIN samochodów marki VolkswagenCenyhttp://www.autotrader.pl/ogloszenia/samochody

Toyota GT86 vs. Yamaha MT09 | Konfrontacja | Zaszalej na wiosnę

Toyota GT86 vs. Yamaha MT09 | Konfrontacja | Zaszalej na wiosnę

: prosta forma deski rozdzielczej, kilka przełączników i radio/CD, do tego nisko umieszczone kubełkowe fotele, prawdziwa klasyczna dźwignia ręcznego, "twarde" sprzęgło, i nienachalne wspomaganie. Czyli tylko tyle i aż tyle, ile potrzeba w sportowym coupe. Współczesne samochody są tak budowane, że

Toyota Auris Touring Sports | Pierwsza jazda | Udany powrót

Toyota Auris Touring Sports | Pierwsza jazda | Udany powrót

złożeniu oparć tylnej kanapy. Przyczepić można się wyłącznie do drobiazgów, takich chociażby jak brak punktów mocowania w bagażniku. Nie każdemu też spodoba się dosyć siermiężnie zaprojektowana deska rozdzielcza. To jednak kwestia gustu, a jak wiadomo o gustach się nie dyskutuje. Auris kombi to dobre auto

Mazda 3 - test | Pierwsza jazda | Nic na siłę

Mazda 3 - test | Pierwsza jazda | Nic na siłę

powierzchnię - dziś już rzadkość w segmencie C. We wnętrzu Mazda zastosowała ten sam czysty i lekki styl, jaki pokazała w szóstce. "Trójka" wypada nawet lepiej, deska rozdzielcza jest minimalistyczna. Może nawet za bardzo. Odniosłem wrażenie, że brakuje na niej kilku przycisków. Obsługa klimatyzacji

Ford Fiesta R5 | Test | Jak na Monte Carlo

Ford Fiesta R5 | Test | Jak na Monte Carlo

auta. Nie ma w nim jednej zbędnej rzeczy, a jedynym elementem, który przypomina seryjny jest deska rozdzielcza. Poza tym wszędzie całe metry różnej grubości rurek, które tworzą niezmiernie solidną konstrukcję klatki bezpieczeństwa Fiesty R5. To na niej w zasadzie oparte jest całe nadwozie. Dlatego poza

Chevrolet Cruze LT - test | Za kierownicą

Chevrolet Cruze LT - test | Za kierownicą

Obszerne wnętrze, cichy i ekonomiczny silnik, automatyczna skrzynia biegówHamulec Twarde plastiki na desce rozdzielczej, zbyt miękko pracujący układ kierowniczy, wysoka cenaSumma Summarum Chevrolet może z otwartą przyłbicą spojrzeć konkurencji w twarz. Cruze to udany model, technologicznie mocno zbliżony

Za kierownicą: Volkswagen Scirocco 2.0 FSI

mają niskie siedzisko i boki, które trzymają jak imadło. Po wszelkiego rodzaju SUV-ach i autach typu MPV mam wrażenie, że przepraszam za wyrażenie - tyłkiem szoruję po asfalcie.Pozytywne emocje mąci jedynie deska rozdzielcza wzięta wprost z Eosa. Owszem, jest ergonomiczna, a wzbogacona o sportowe

Volkswagen Tiguan 2.0 TSI DSG - test | Za kierownicą

Volkswagen Tiguan 2.0 TSI DSG - test | Za kierownicą

. Przód Tiguana stracił po faceliftingu resztki wyrazistości i może teraz dumnie pozować na rodzinnym zdjęciu z pozostałymi modelami VW, gdzie nikt do końca nie rozpozna, czy to wujek, stryjek czy kuzyn. Reszta nadwozia pozostała nietknięta, podobnie jak intuicyjna deska rozdzielcza. W tunelu środkowym

Audi 80 (1986-1995) - opinie Moto.pl

Audi 80 (1986-1995) - opinie Moto.pl

elektrycznych jest długa. Z mniej groźnych można wymienić kapryśne wskaźniki, zanikające podświetlenie deski rozdzielczej, awarie sterowników szyb w drzwiach, niedomagania pompki spryskiwacza tylnej szyby w wersji kombi. Bardziej dokuczliwe to defekty termicznego włącznika wentylatora chłodnicy, prowadzące do

Volkswagen Jetta - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Jetta - test | Pierwsza jazda

Prosty, wręcz anonimowy kokpit Jetty przypomina ten z Golfa, a co bardziej sentymentalni dopatrzą się w nim nawet śladów deski Vento z charakterystyczną, "zawiniętą" konsolą środkową. I tu natkniemy się na kilka wstydliwych niuansów. W porównaniu do 5-drzwiowego brata, miękkie okładziny

Peugeot 308 SW 1.6 HDI - test | Pierwsza jazda

znakomity wynik. Przy dwuosobowym układzie wnętrza do dyspozycji jest tutaj aż 1736 l. Bagaże podróżują zatem komfortowo. A kierowca i pasażerowie? Nie ma na co narzekać. Nowa 308-ka tylko nieznacznie zmieniła się we wnętrzu. Wciąż cieszy oko ciekawymi kształtami deski rozdzielczej, dobrymi materiałami

Honda Civic - test | Pierwsza Jazda

starą i nową wersję. To wspaniałe, ale i bardzo rzadkie posunięcie. Punkty za odwagę.Konfrontacje zaczynam od nowego Civika. Przesiadam się za kierownicę i ustawiam fotel, przy okazji podziwiając odmienioną deskę rozdzielczą i nowe zegary. Wyświetlacze informacyjne zostały zaprojektowane w oparciu o

Hyundai i30 - test | Pierwsza jazda

. Rozstaw osi (265 cm) pozostał ten sam i nadal jest jednym z największych w segmencie C. W środku zdecydowanie postawiono na jakość wykończeń i ergonomię. Przeprojektowanie deski rozdzielczej, zapewnia kierowcy bardziej intuicyjny kontakt z samochodem. Najważniejsze zmiany to powiększony do 7 cali

Clio, 208, Yaris, Fabia i Polo | Konfrontacja

literki "i". Szkoda tylko, że kolorowa deska rozdzielcza (opcja) odbija się w przedniej szybie. Pół biedy jeśli wybraliśmy czerwoną tapicerką. Wtedy świat wydaje się nieco weselszy.Na tle francuskich elegancików nowy Yaris wygląda dość ascetycznie. Choć nie powala odwagą stylistyczną, to małej

Opel Astra 1.6 Turbo - test | Za kierownicą

psuje tylko pragnienie Astry, sięgające w mieście 13 litrów na setkę. Pozamiejskie wyprawy i przepisowa jazda na (długim) 6. biegu pozwalają obniżyć ten wynik do 7 litrów.W gąszczu przycisków na desce rozdzielczej jest jeden, który budzi w Oplu wojownika. Za naciśnięciem klawisza Sport, Astra wyostrza

Skoda Octavia 1.2 TSI DSG - test | Za kierownicą

droga Skody do sukcesu. Octavia ma porządne światła i duże lusterka, a jej sztampowa deska rozdzielcza to uosobienie wszelkich cnót wyważenia... i nudy. Tam, gdzie trzeba, pokrywają ją miękkie tworzywa, w zamykanych kieszonkach zagościły filcowe wkładki i tylko pseudoaluminiowe wykończenie konsoli

Ford Focus 2.0 TDCi - test | Pierwsza jazda

wnętrzu nowego Focusa w ogóle nie czuć. W przedniej części kabiny przeważają materiały bardzo dobrej jakości. Przyjemnie miękka jest cała deska rozdzielcza oraz plastiki na boczkach przednich drzwi. Twardsze tworzywa czekają za to na pasażerów tylnej kanapy.W desce rozdzielczej wykorzystano elementy

Volkswagen Golf Plus

się typowego dla Golfa i Tourana wyglądu wnętrza. A tu zaskoczenie. Specjalnie dla Plusa opracowano nową masywną deskę rozdzielczą. Największym zaskoczeniem są materiały i jakość wykończenia kabiny - bliźniaczy Seat Altea wypada przy Plusie szaro, nawet bardzo szaro. Plus sprawia wrażenie

Mitsubishi Lancer 1.8 Sportback - test | Za kierownicą

wnętrza reprezentuje poziom niższy od niejednego europejskiego auta klasy B. Morze czarnego, twardego plastiku pokrywa bezpłciową deskę rozdzielczą i boczki drzwi. Niczym ubogi krewny, Mitsubishi nie może poszczycić się dwupłaszczyznową regulacją kolumny kierownicy, zbyt obszernymi fotelami czy

Fiat Grande Punto 1.6 - test | Za kierownicą

zmusza do brudzenia dłoni. Na szczęście są też plusy i to ich jest w Grande Punto znacznie więcej.Do wnętrza Grande Punto przemycono tyle włoskiego stylu, na ile pozwolili księgowi. Jasne wstawki na desce rozdzielczej ożywiają wszechobecną czerń, a deseń welurowych foteli nawiązuje do sportowej Alfy

Ford Mondeo EcoBoost - test | Za kierownicą

W przededniu face-liftingu pod maską topowego Mondeo zagościła turbobenzyna o pojemności 2 litrów i mocy 203 koni. Oto i w Fordzie nadeszła nieubłagana era downsizingu. Nie ma już rzędowej "piątki" z Volvo, nie ma ognistej V-szóstki znanej z poprzedniej generacji. I choć na policzkach

Lancia Delta 1.8 Di Turbo - test | Za kierownicą

czernią, a nocą przyciski zdobi błękitna poświata. Kontrast jasnej i czarnej skóry, która zagościła na desce rozdzielczej, każe przymknąć oko na sporą ilość twardych tworzyw na drzwiach i w niższych partiach kokpitu. Delta to segment premium, ale nadal tylko kompakt. Atmosferę romantycznej kolacji psują

Czy warto czekać

samochodami klasy Golfa. Czekający na Golfa zastanawiali się, czy zachowa on tradycyjny, łatwo rozpoznawalny styl tego modelu, czy też projektanci pójdą szlakiem wytyczonym przez Hondę Civic, Peugeota 307 czy Fiata Stilo, łącząc zalety samochodu kompaktowego i wielkopojemnego. My już wiemy - Golf V to

Seat Leon/Altea - test | Za kierownicą

nowym modelu jest nadal twarda jak skała górna część deski rozdzielczej. Dziś w autach o klasę niższych plastiki bywają o wiele lepsze. Ulepszona technika Ważniejsze zmiany w Leonie i Altei pozostają ukryte. Zwolennikom bardzo dynamicznych Diesli oferuje się teraz cichszy motor TDI z piezoelektrycznym

Volkswagen Touran 2.0 TDI - test | Pierwsza jazda

Scenika okaże się niczym podróż w czasie.Golfowa natura deski rozdzielczej ma swoje zalety. Za kierownicą Volkswagena nie poczujemy się, jakbyśmy prowadzili małego dostawczaka. Przednie fotele mają długie siedziska i zakres regulacji na tyle szeroki, by nikt nie czuł się pokrzywdzony. Problem może

Renault Fluence 1.5 dCi - test | Za kierownicą

plasuje się o ton niżej. Gorzej wypadają również fotele, pozbawione niezbędnego wyprofilowania siedzisk i oparć. Na otarcie łez pozostawiono miękkie tworzywa w górnej części deski rozdzielczej oraz szczodry kawałek tapicerki na drzwiach. Czy podobne zgrzyty Fluence funduje podczas jazdy? I tak, i nie

Opel Astra OPC - królowa GTI

, by nie uderzyć głową w mocno pochylony przedni słupek, co zdarzyło mi się kilkakroć.Wygodny fotel trzyma ze wszystkich stron, czuję się pewnie i bezpiecznie. Szybki rzut oka na deskę rozdzielczą i przyrządy. Metalowe pedały i czarna podsufitka to żadna nowość, jednak wszystko wygląda na wyjątkowo

TOP 10 | Auto dla studenta

bagażnik można powiększyć przez złożenie tylnej kanapy. Opływowa linia swego czasu zapierała dech w piersiach (rekordowo niski współczynnik oporu powietrza Cx=0,26), a pod nią kryje się sprawdzona technika z Vectry. Niestety, z Vectry pochodzi również toporna deska rozdzielcza. Pocieszają kubełkowe fotele

Mazda 3 2.0 i-stop - test | Za kierownicą

pasażerom mogą doskwierać zbyt krótkie siedziska przednich foteli, a kierowcy - nadmiar przycisków na kierownicy. Nie każdemu przypadnie do gustu także fantazyjne podświetlenie deski rozdzielczej i ekran komputera pokładowego wielkości karty kredytowej, umieszczony w oddali.Na tym właściwie kończy się lista

Toyota Prius - test | Za kierownicą

, zdradza stylizacja deski rozdzielczej. Szeroka konsola pozwala sterować wentylacją czy multimediami niemal bez odrywania ręki od podłokietnika. Nić przyjaźni z kierowcą szarpie nieco nadmiar podobnych do siebie przycisków. Na szczęście te na kierownicy podpowiadają swoją funkcję na głównym wyświetlaczu

Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo | Test długodystansowy cz. V | Cabrio dla czworga

lub pasażer z przodu nie mają dwóch metrów wzrostu). Przydatne okazują się schowki. W kieszeniach w drzwiach można zmieścić 1,5-litrowe butelki. Ponadto, poza standardowymi schowkami, głównym pod deską rozdzielczą i w podłokietniku, dwa napoje i drobiazgi możemy przechowywać w konsoli centralnej

Seat Altea Freetrack - GTI na każdą okazję

na drugie auto sportowe jeszcze nie odłożyli. Freetrack 2.0 TFSI to coś w sam raz dla nich. Silnik z Golfa GTI plus dołączany napęd tylnej osi (zmodernizowany Haldex) zapowiadają ciekawe doznania.Wsiadam i od razu czuję się swojsko. Deska rozdzielcza ta sama, co w zwykłych Alteach, zaś fotele niemal

Samochody płci pięknej

znacznie bardziej niż bliźniaczy Ford Focus czy Mazda 3. Swojej właścicielce zapewnia jednak coś więcej niż atrakcyjne opakowanie - poczucie bezpieczeństwa, kojarzone ze szwedzką marką. Chłodny design deski rozdzielczej przywodzi na myśl meble IKEA i z dodatkowym schowkiem za konsolą środkową jest

Volkswagen Tiguan - Czas osła

wygląda na zbyt nowoczesny.Robimy przerwę, w chwili spokoju przyglądam się wnętrzu Tiguana. Nie widać, że auto to mniejszy brat Touarega. Oba auta dzieli zbyt wiele. Deska rozdzielcza typowa dla osobówek Volkswagena - prosta i funkcjonalna. Nowość to okrągłe wyloty nawiewu, podobne jak w Golfie Cross

Volkswagen Touareg V8 - test | Za kierownicą

wskaźników. Pięknie! Ale tym, co robi wrażenie jest nawet nie wybujała forma, ale dopracowanie detali. Czerwone wskazówki i cyferblaty w kolorze kości słoniowej są proste, eleganckie i bardzo czytelne. Trudno więc nie zauważyć cyfry 320 na szybkościomierzu.Przyciski na desce rozdzielczej i kierownicy

Skoda Octavia (1996-2010) - opinie Moto.pl

, które uprzykrzają dłuższe podróże. W pierwszych egzemplarzach może dokuczliwie stukać zamek tylnych drzwi. Mechanizm zmieniono pod koniec 1999 r.Instalacja elektrycznaWielu użytkowników ma kłopoty z podświetleniem deski rozdzielczej oraz centralnym zamkiem. Lubią zacierać się mechanizmy napędu

VW Passat

Golfa odsądzono od czci i wiary za wsteczną wręcz stylistykę (tymczasem Golf V sprzedaje się jak ciepłe bułeczki i zostawia w pobitym polu Citroëna C4, Peugeota 307, Opla Astrę III i inne rzekomo ciekawsze kompakty). A tu taki samochód - koń pociągowy koncernu, limuzyna klasy średniej - i takie

VW Touran 1.4 TSI - Pogromca ścigantów

pojawiły się nowe materiały obiciowe. Nie zmieniła się natomiast ilość miejsca za kierownicą i przestrzeń dla pasażerów. Samochód jest przestronny, a deska rozdzielcza jak w poprzednim modelu - czytelna i ergonomiczna. Podobnie jak w Oplu Zafirze trudno przyczepić się do jej funkcjonalności. Czy to jednak

Tour de Pologne - Ford Focus pod lupą

: na początku testu trochę przeszkadzało nam nieco staromodne zielone podświetlenie deski rozdzielczej. Ale przecież zieleń uspokaja i nam też się to wrażenie udzieliło. Z drugiej strony, jak zwykle u Forda, materiały wykończeniowe są dobrej jakości, a spasowanie elementów nie budzi zastrzeżeń.Efekt

Ford Focus II

jak w wypadku Mondeo,Fiesty czy Fusion, projektując stonowane stylistycznie auto, którego atuty mają się ujawniać dopiero w codziennym użytkowaniu. Czy nowy Focus ma szansę zagrozić sprzedaży Astry III lub Golfa V? Sadząc po tym, co jest schowane pod jego karoserią, wydaje się, że tak.Najlepsze

Pojedynek gniewnych maluchów: VW Polo GTI vs. Peugeot 207 GT vs. Suzuki Swift Sport

. Gdzie już to widziałem? Vitara! Tam deska rozdzielcza i plastiki są podobnej jakości. O ile jednak w aucie terenowym to nie przeszkadza, a zdaniem niektórych nawet potęguje wrażenie mocy i wytrzymałości, w sportowym Swifcie nieco razi. Zatem punkt dla wytwornego Peugeota.Silnik z niespodziankąNo, ale

Kia Cerato 1.5 CRDI Optimum

. Nieoryginalny dywanik podwijał się, zahaczając o pedał sprzęgła; do tego nie działała regulacja podświetlenia deski rozdzielczej. Pierwsze niedomaganie z czasem ustąpiło - dywanik dopasował się do kształtu podłogi, drugim zajął się serwis. To niby duperele, jednak osoba kupująca nowy samochód (licznik

Skoda Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - test | Za kierownicą

Golfa V bardzo poprawiła zachowanie samochodu w szybko pokonywanych zakrętach. Auto prowadzi się pewnie, choć według mnie musi ono uznać nieznaczną przewagę mistrzów w tej dziedzinie, czyli Fordów. Zarówno Focus, jaki Mondeo wykazują bowiem nieco mniejszą tendencję do podsterowności. Silnik TDI jest

Ford Focus II

, Oplu Astrze III i Peugeocie 307, choć każdy z nich ma krótszy rozstaw osi.Przerzucam wzrok na deskę rozdzielczą. Tylko charakterystyczne owalne wloty powietrza wskazują, że może to być rzeczywiście Focus. Reszta bliższa jest Mondeo. Bez szaleństw i asymetrii znanych z "jedynki". Rzeczowa

Škoda Octavia 2.0 TDI

koncernu Volkswagena (Audi A3, Seat Altea, VW Touran i Golf V). W starym modelu podróżujący na tylnej kanapie narzekali na niewygodę - mało miejsca nad głowami i na nogi. Teraz to się zmieniło. Dzięki wydłużonemu rozstawowi osi (z 2510 do 2578 mm) z tyłu wygodnie zmieści się trójka rosłych pasażerów. Do

Muflon obłaskawiony: Dodge Avenger

którego wykonano górną cześć kokpitu twardością i fakturą przypomina te, które znamy z aut miejskich. Golf IV ma lepiej wykonaną deskę rozdzielczą, a to przecież i klasa niżej, i lata wcześniej. Niedomagania te styliści dość skutecznie zatuszowali kolorystyką wnętrza. Dwa odcienie szarości plus srebrny w

Dodge Caliber

, którego nie sposób pomylić z czymkolwiek innym. Daj Boże, by kiedykolwiek Corolla, Focus czy Golf miały tyle wyrazu i charakteru.Gorzej z wnętrzem - nie spełnia obietnic składanych przez nadwozie. Niemal wszystkie części deski rozdzielczej i poszycia drzwi to wytłoczki pachnące wtryskarką. Minimalizm

Cena perfekcji - Jaguar XF SV8 vs. Lexus GS 460

rozłożone na całej desce rozdzielczej. Zastanawiam się tylko, po co w dobie MP3 i twardych dysków kaseciak? Może po to, bym wygrzebał swoje stare nagrania?O ile odtwarzacz kasetowy jestem wstanie zrozumieć, podejścia Lexusa do nawigacji chyba nigdy nie pojmę. No, bo po co komu nawigacja, której podczas

Renault Clio Sport 2.0 16V - test | Za kierownicą

bardziej niż w poprzednim Clio. Zadbali. Kierownica przybrała bardziej pionową pozycję (poprzednio wystawała z deski rozdzielczej pod kątem 45 stopni), fotele mają wreszcie dłuższe siedziska i oparcia dające odchylić się do pionu. Czy to było aż takie trudne? Sportowe akcenty dość skromne: kierownica o

Seat Toledo

resztę wskaźników. Na środkowej konsoli dominuje ekran radioodtwarzacza (za dopłatą - nawigacji). Powyżej umieszczono sterowniki klimatyzacji. Mimo ciemnych kolorów i twardych tworzyw wnętrze Toledo/Altei podoba mi się bardziej, niż jakiekolwiek inne powstałe na podwoziu Golfa V. I jeszcze te fenomenalne

Seat Toledo 2.0 TDI DSG Stylance

5-drzwiową Alteę (na płycie podłogowej Golfa V), a później Toledo, "doklejając" do Altei bagażnik o pojemności 500 l. Styl. Budzi emocjeStylizacja Toledo nadaje mu sportowy wizerunek. Konkurenci, aby osiągnąć podobny efekt, muszą sięgnąć po nakładki na zderzaki i progi oraz spojlery

Konfrontacja: Audi A6 3.0 TDI, BMW 530d, Mercedes E320 CDI

. Tworzywa niektórych elementów są kiepskie jak forma naszej kadry w meczu z Kolumbią - uchwyty na napoje wysuwane z deski rozdzielczej po stronie pasażera są zrobione z taniego plastiku i się chyboczą. Deska rozdzielcza nie urzeka funkcjonalnością, brakuje schowków i półek - w ogromnym środkowym

Seat Ibiza (1993-2002) - opinie Moto.pl

wersjach z silnikami Diesla.Znaki identyfikacyjneTabliczka znamionowa i numer VIN umieszczone są w komorze silnika na przegrodzie czołowej. Od jesieni 2002 r. numer VIN wybity na desce rozdzielczej widoczny jest w lewym, dolnym rogu szyby czołowej.VIN Znaki 1-3

Volkswagen Touran 1.9 TDI 100 KM Trendline

charakterystyczne nadwozia. Niemieccy inżynierowie uznali bowiem, że Touran powinien być przede wszystkim praktyczny, również we wnętrzu. Funkcjonalność to rzeczywiście najważniejsza cecha tego auta.Prosta w formie deska rozdzielcza (taka sama jak w Golfie V) jest wprawdzie starannie wykonana i bardzo przejrzysta

BMW M3 vs. Lexus IS-F. Banzai!

100 tys. kmHAMULECAscetyczna deska rozdzielcza, wysoko zamocowany fotel kierowcy, mały bak, ubogie wyposażenie standartoweLEXUS IS-FGAZNiesamowity dźwięk mocarnego silnika, agresywny wygląd, wydajne hamulce, konkurencyjna cenaHAMULECPozostawiająca nieco do życzenia pozycja za kierownicą, ciasne

Skoda Octavia RS Combi - test | Za kierownicą

chwili nie ma to znaczenia. Kluczyki w dłoń i pakuję się do środka.Auto prawie nowe, przebieg raptem 5 tys. km. Przyjemnie pachnie nowością. Ciemna deska rozdzielcza jest wykończona zachodzącymi na drzwi listwami z imitacji aluminium, które pasują do sportowego ducha samochodu. Podobnie jak czarno

Nissan 350Z - test | Za kierownicą

go Wielki Mur Chiński (szkoda, że nie mur berliński), gdyby udało się utrzymać chociaż poziom Hondy S2000.Wielki obrotomierz, centralnie umieszczony. Na środku deski rozdzielczej dwa dodatkowe małe wskaźniki i wyświetlacz komputera pokładowego. We wnętrzu czuję się bezpiecznie niczym w wozie

Honda Civic VIII - test | Pierwsza jazda

kierownicę i czuję się jak w myśliwcu. Trochę przytłoczony i onieśmielony. Otulony deską rozdzielczą przyciągam do siebie ciekawie ukształtowaną, regulowaną w dwóch płaszczyznach i - jak przystało na wóz o sportowych pretensjach - pionowo ustawioną kierownicę. Wsuwam kluczyk, przekręcam i nic. Aż dziw, że

Ford Focus ST

szczycie deski rozdzielczej. To właśnie tam umieszczono kluczowe wskaźniki: ciśnienia doładowania turbosprężarki, temperatury i ciśnienia oleju. Reszta po staremu z niewielkimi dodatkami w formie aluminiowych pierścieni w odcieniu opalu. No może z jeszcze jedną różnicą. Dobrze w tego typu aucie wygląda

Konfrontacje: Fiat Multipla 1.9 JTD Active/Opel Zafira 2.0 DTi Club/VW Touran1.9 TDI Basis

chromowaniem wlotu powietrza. Jaki będzie designerski związek volkswagenowskiego minivana z Golfem V, na bazie którego przecież został skonstruowany, jeszcze nie wiadomo. Stonowana stylizacja Opla Zafiry sprawdziła się - auto odniosło sukces na rynku. Zupełnie inaczej stało się z nowatorskim Fiatem Multiplą

Opel Speedster Turbo

poznać, nie wystarczy jedna randka. Kiedy już dostaniesz się do środka i myślisz, że najgorsze za tobą - grubo się mylisz. Przekręcasz kluczyk, zapalają się kontrolki i... nic. Kluczem do sukcesu okazuje się aluminiowy nieoznaczony przycisk na środku deski rozdzielczej. To on budzi silnik do

Mini Cooper S

drażnił umieszczony na środku deski rozdzielczej prędkościomierz. Wiem, wiem, tradycja - w starym też tak było. Tu jednak tradycja powinna ustąpić funkcjonalności. Tym bardziej, że nowemu wcieleniu nie brakuje nawiązań do przeszłości. Marką Mini zajmują się chyba całkiem inni ludzie od tych z BMW

Konfrontacje: BMW 120i, 120d/Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed Distinctive/Audi A3 2.0 FSI, 2.0 TDI Ambiente

funkcji kontrolnych na desce rozdzielczej. Niestety, za wszystko pozostałe słono płacisz: czujniki parkowania - w sumie 5426 zł, światła ksenonowe - 2615 zł, automatyczna skrzynia biegów dostępna tylko z silnikami 2-litrowymi - 9867 zł, zawieszenie sportowe - 1381 zł, siedzenia sportowe - 2960 zł

Konfrontacje: Audi A3 Sportback/BMW 120d

, lepiej mieć go po swojej stronie w krytycznej sytuacji, a zawsze można wyłączyć - 2784 zł Reflektory ksenonowe - świecą mocniej od tradycyjnych i mają układ zmywania - 3928 złUnikać: Granatowej deski rozdzielczej - wygląda, jakby ktoś położył na niej... burą szmatę Drewnianych wstawek we wnętrzu - nie

Fiat Stilo (2001-2008) - opinie Moto.pl

jest naprawdę sporo. Problem stanowią też złącza elektryczne, które potrafią nie przewodzić prądu elektrycznego. Czasami mamy więc do czynienia z bezsensownym zapalaniem się kontrolek na desce rozdzielczej, innym razem z przerwami w pracy klimatyzacji czy elektrycznie sterowanych szyb w drzwiach. Rada

Re: hallo 4slash

cenowa (to bym przełknął) super dynamiczny silnik wszysko na + - Toyota Corolla 1,6 132 KM - od 3000 obr/min ten silnik nie jedzie, wrażenia dużo gorsze niż 1,2 TSI, trzeba kręcić do czerwonego, żeby pokazała pazur, brzydka deska rozdzielcza - Toyota Auris Combi 1,6 132 KM, ciasna (mam 190 cm), brzydka

Re: Dziki Civic na pożegnanie

interesuje?". Tyle w temacie. Żaden z nas nie liże deski rozdzielczej (choć VW fanów pewien nie jestem), podobnie żaden nie wsadza sobie drążka zmiany biegów w d..e (choć fanów Audi nie jestem pewien), więc po co ta gadka o materiałach. Jeżdżę golfem V - samochód nudny i szary. Nic nie trzeszczy, nic

Re: Fiat Freemont zamiast Journeya

ich ofercie czyli to na rynku US odpowiednik takiej naszej Pandy (czytaj: prosty tani samochód dla mas). Osobiście wolałbym miec takie ceny jak w US i zamiast np Golfa w podstawowej wersji z silniczkiem 1.4 możliwość kupenia w podobnej cenie Mustanga V6 nawet kosztem tych "

Re: Prędkość zabija, włącz myślenie, crashtest 80

samochodzie. Nawet gdyby "manekin" nigdzie nie przywalił. Szkoda, że nie zdecydowali się zrobić takiego testu Golfa V z 2008 roku. Uderzenie z V=100 km/h w odkształcalną przeszkodę symulującą inny samochód. Silnik w miejscu deski rozdzielczej... www.youtube.com/watch?v=1TNFDeK6GLE

Nowa Astra wyprzedzila Golfa V

W ostatnio przeprowadzonych testach zderzeniowych Euro-NCAP nowy Opel Astra wyprzedzil o jeden punkt Golfa V. W Golfach w przeciwienstwie do Opla dolna czesc deski rozdzielczej jest zbyt twarda co przy odksztalceniach powypadkowych moze doprowadzic do uszkodzen bioder i ud kierowcy. Czyzby wyniki

Re: Golf II - najbardziej siarzaste auto na rynku

edek40 napisał: > Calkiem nie lubie vw, ale golf II podoba mi sie duzo bardziej niz golf III-V. A > ze wypierdziany. To w polonezy z tamtych lat, ktorych pelno na naszych drogach > , nikt nie popuszcza? I do tego sa zadbane? A maluchy? To dopiero szczyt estety > ki i zadbania. No

Re: Zmienne fazy rozrządu - w zmienności siła

. Nie zaswieci mi sie choinka na desce rozdzielczej, nie walnie mi turbina po drodze, czy wtrysk. Moze Honda juz nie jest tak niezawodna jak kiedys, ale Fiat i tak nigdy nie bedzie na równi. Co dla Hondy jest podłogą, dla Fiata jest sufitem. Po tych wszystkich postach, mam nadzieje ze teraz inaczej

Re: Scenic I vs. Citroen Xara Picasso?

odległość od szyby szerokie przednie słupki, cyfrowy prędkościomierz z deczka mi nie podchodziły. W Scenicu deska rozdzielcza bardzo przyjazna ładne analogowe białe tarcze obrotomierza i prędkościomierza a kwestia widoczności w każda stronę jest rozwiązania idealnie jedyne co widzę złego to w przypadku

Re: Obawiam się...

> lepsze. Kiedys silniki mialy zeliwny blok. Teraz robi sie je glownie > z aluminium. Zmienily sie wymagania w tej dziedzinie. Kiedys nikt > nie narzekal na trzeszczenie deski rozdzielczej, bo wyciszenie bylo > tak fatalne, ze tego nie bylo slychac, a poza tym dojechanie do celu >

golfik

oj, a Twoje subiektywne poszukiwania nie dotarły do opinii o Golfie z tej samej strony? Wcale nie trzeba dużo szukać. oto kilka kwiatków z samej góry z pierwszej strony ocen golfa: www.autocentrum.pl/oceny/volkswagen/golf/golf_v_hatchback.html dla przykładu 1 opinia. Całokształt: Kiepska jakosc

Re: Nowa Astra wyprzedzila Golfa V

01boryna napisał: > W ostatnio przeprowadzonych testach zderzeniowych Euro-NCAP nowy Opel Astra > wyprzedzil o jeden punkt Golfa V. W Golfach w przeciwienstwie do Opla dolna > czesc deski rozdzielczej jest zbyt twarda co przy odksztalceniach > powypadkowych moze doprowadzic do

Re: Golf nie jest drogi

Planuje kupno Golfa V gdy pojawi sie w USA.Ma to nastapic dopiero w 2006 czyli nieco panad rok czasu.Akurat przyjdzie czas na wymiane mojej Bory na cos nowszego. Autem nie jezdzilem ale w nim siedzialem i mialem okazje dokladnie poogladac.Bardzo mi sie podoba kabina i deska rozdzielcza.Poza tym

SKODA to dobry samochod za rozsadna cene

corsy. nowa octavia np to nic innego jak golf V (te same silniki ,deska rozdzielcza, i mnostwo innych detali) ma za to o wiele wiekszy bagaznik od golfa a porownujac te samochody w podobnych wersjach silnikowych duzo tansza. najwiekszym hitem jest skoda superb ktora w klasie wyzszej nie ma

Re: GOLF II - NAJGORSZE AUTO NA RYNKU

Gość portalu: Ubersztumperumper napisał(a): > nie dość że szpetny(deska rozdzielcza przyprawia o mdłości!) Ty na nią patrzysz? >,niebezpieczny > (widzieliście co zostaje z tego auta po crash-teście? zgroza :/// ) Ty nim jeździsz? Jak uderzysz w niego swym pięknym wozem to ty masz przez to

Re: Olewam!

8-biegową dmuchawą nawiewu. Jak będę chciał pobawić > się guzikami i poryrać pokrętłami w te i we wte, to se kupie wypasioną > wieżę stereo. ;)))) V > Olewam samochody ze srebrzysto-kolorowistymi szlaczkami na deskach > rozdzielczych. Nie robią nic. Poza ślicznym odbijaniem się w

Re: Renailt-użytkownicy forumowi wpiszcie się na

Heh,ja zobaczyłem "moją" w jakimś nadmorskim kurorcie kilka tygodni po prezentacji i zapragnąłem mieć identyczną. I mam,co do joty,tyle że z lepszym silnikiem (tamta była 1.6). Poza tym nie potrafiłem sie oprzeć świetnym materiałom we wnętrzu (mięciutkie plastiki na desce rozdzielczej

Re: Czy TOYOTA COROLLA z 1993 to dobry wybór?

przypadku to sie potwierdzilo. Wymienilem gume przy stabiliztorze z tylu, bo stukalo. Koszt bym minimalny. Poza tym pasek nierzadu ;) i opony, klocki, plyny, filtry. A, benzyne tez trzeba bylo lac... :) Przeszkadzala mi trzeszczaca deska rozdzielcza, w zimne dni na dziurach byla glosna. Nigdy mnie to

Re: Co wybrac: VW Jetta, A3 czy BMW 120d ?

simon_r napisał: > wykończenia i materiałów jak na samochód kosztujący 69kpln > jest dziadowski... nie wiem co masz na mysli dziadowski ale teraz vw i audi tak robi.zmienili plastiki i fakture plastiku.zobacz jaka jest deska rozdzielcza w A3.twarty plastik i gruba faktura.po prostu tak

Re: Golf nie jest drogi

devote napisał: > Planuje kupno Golfa V gdy pojawi sie w USA.Ma to nastapic dopiero w 2006 czyli > nieco panad rok czasu.Akurat przyjdzie czas na wymiane mojej Bory na cos > nowszego. > > Autem nie jezdzilem ale w nim siedzialem i mialem okazje dokladnie > poogladac

C4: tanie bajery i mydlenie oczu

odpowiedź: NIE (!). Następne sprawa, "genialny" główny wyświetlacz : rozrzucony w trzech częściach deski rozdzielczej, a zamiast tradycyjnych zegarów jest wyświetlacz podobny do zegarka elektronicznego z czasów komuny. Oczywiście główna część umieszczona jest, nie wiedzieć czemu, na środku

Re: Nowe: 320d czy A4 TDI?

i powiedzialo designerom ze tak ma > wygladac i byc wykonana deska rozdzielcza) jednak GM to nie bmw i mercedes... > a co masz do benzynowcow z audi? silnik 4.2 v8 zostal okreslony w topgear > jako "masterpiece", to samo 2.4 v6 nie wiedzialem ze na potege do a4 montuje sie

Humor koszarowy,NIC o samochodach

:) Znalezione przez kogoś tam: www.youtube.com/watch?v=vON7VF_Od3k Bedom siem zmieniać hehehehe:):):) To tak zapodaję,coby się nie skarżyliście,że durne linki zamieszczam. Głupi kawał: Po kilku nocach panna młoda skarży się matce: - Wiesz mamo już kilka nocy śpimy razem i nic, jeszcze sie nie

Re: EuroNCAP nie kłamie - sprostowanie

działa mimo różnicy mas i podobnej technologii > przeciwnika! W zasadzie, w tym zderzeniu Golfowi została już TYLKO klatka bezpieczeństwa. Cała strefa zgniotu została zużyta. Ponadto, ADAC odnotował cofnięcie się deski rozdzielczej Golfa o całe 23 cm (nic nie wspomniano o cofnięciu się strefy

Re: Volkswagen Golf V (2003-2008)

Ford w 1998 roku wstawił wielowahaczowe zawieszenie do focusa, wieśwagen wpadł na to 5 lat później. W dodatku gdziekolwiek się nie wsiądzie czy to do passata, golfa, polo i całej reszty wszędzie te same elementy- deska rozdzielcza, zegary, kierownica itd. Jedyne co się zmienia to cena. Więc gdzie

Re: Nowe: 320d czy A4 TDI?

swego czasu szefostwo gm przynioslo na zebranie u siebie deske z a6 i powiedzialo designerom ze tak ma wygladac i byc wykonana deska rozdzielcza) > Nie takie minimalne, jednak tdi jest technologia stosowana jedynie przez vw, > jedyny plus to wyzsze cisnienie wtrysku ale duuuzo nizsza kultura

Re: Renault Scenic - bardzo awaryjny czy nie?

udać po pomoc a przecież oprócz awarii możesz mieć np stłuczkę itp. Generalnie samochód jak każdy inny z plusami i minusami a jeśli chodzi model 2 to ma większe koła skuteczniejsze hamulce bezpieczniejsze nadwozie i cięższe zarazem niestety - coś za coś. Wyświetlacz na desce rozdzielczej mnie też nie

Re: golf VI kombi kiedy?

VI kombi to tylko facelift modelu V zmienil sie tylko przod i deska rozdzielcza.boczki wewnetrze drzwi sa nadal z modelu V

Re: Silnik 2.0 w Lagunie II

niemilosierny zgrzyt. Cos sie powalilo z plastikami w drzwiach i zawadzaja, ale nie mam czasu sie za to wziac. Za to u mnie na BARDZO duzych dolach czasem cos stuka w desce rozdzielczej. > - co do jakosći tworzyw sztucznych , to szczerze mówiąc zupełnie nie rozumiem > tych wszystkich zachwytów

Re: Silnik 2.0 w Lagunie II

(np. auto - swiat) bo np. drzwi i dolna część deski rozdzielczej, a także tunel środkowy są wykonane z twardego jak kamień plastiku - w okolicach lewarka dźwigni zmiany biegów tworzywo też wykazuje tendencje do skrzypienia i jeszcze ten przygnębiający czarny kolor... nie ma nic lepszego na letnie

Re: Mam zamiar zwiększyc moc w lanosie ...1.6 16v

Jak Ty Lanosem przegonisz golfa vr6 to ja chyba zacznę biegać nago wokól palacu kultury! Lanos po 2 latach użytkowania zaczyna rdzewieć, żeby bylo śmiesznie -w środku za tylnymi fotelami i pod deską rozdzielczą:) Kup sobie lepiej jakiś samochód a nie inwestuj w Lanosa!

Re: VW GOLF I regulator napięcia ?? Gdzie ??

Nigdy nie slyszalem o elementach dodatkowych w instalacji. Ten cienki przewod zasila kontrolke na desce rozdzielczej. Jezeli podejrzewasz inne uszkodzenie to najprosciej po przewodzie dojdz do konca jednego z tych grubych. Tam zmierz napiecie. Przy uruchomionym silniku powinno przekraczac

Re: Golf V 1.4 80 KM za 100 000 zl

silnik: 1.4 80 KM (59 kW) 65 590,00 kolor nadwozia: czarny "Magic" perłowy 1 320,00 kolory wnętrza: Tapicerka "Opera" Pokrycia siedzeń: antracytowe deska rozdzielcza: czarna dywaniki: czarne 0,00 Obręcze aluminiowe "Hockenheim" 1 820,00 Pakiet

VW Golf V.

Myślę, że żaden człowiek mający jako-takie wyczucie smaku i stylu nie uzna wnętrz VW - czy to Passata czy Golfa czy Seata Toledo(może poza nanowszym Polo) za atrakcyjne i wysmakowane a co najwyżej za uporządkowane i poprawne. Proponuję zasiąść za deską rozdzielczą Alfy Romeo 147, Lancii Lybry

Re: Golf V i przekładanie biegów.

tak robia te deski rozdzielcze z gorszych materialow niz kiedys.Ale pomeczyc ich nic nie kosztuje a moze cos naprawia. Po gwarancji to jak pojedziesz do co lepszych firm montujacych naglosnienie to szybko usuna trzaski wiec aso tez sie moze postarac. -- -------------------------------------------------------

Re: VW Golf V.

zasiąść za deską rozdzielczą Alfy Romeo 147, Lancii Lybry czy Rovera > 75 i wtedy wypowiadać się o walorach estetycznych wnętrza "made by VW". A co "człowiek mający jako-takie wyczucie smaku i stylu" powie o "zewnetrzu"? Przyznanie passatowi glownej nagrody w "

Deska rozdzielcza

Mercedes 170 DS]] Deska rozdzielcza – jest to w samochodzie element wyposażenia przedziału pasażerskiego (potocznie: kabiny). Deska rozdzielcza jest umieszczona w przedniej części kabiny, poniżej przedniej szyby. Jest konsolą zawierającą tablicę rozdzielczą (potocznie: zegary lub wskaźniki

Volkswagen Golf V

Volkswagen Golf V ? piąta generacja niemieckiego samochodu kompaktowego Volkswagen Golf produkowana przez koncern Volkswagen AG od października 2003 do 2009 roku. W latach 2003 - 2008 produkowano piątą generacja Volkswagena Golfa. Dla miłośników sportowej jazdy przewidziano wersję GTi

Sieć elektroenergetyczna rozdzielcza

Sieć elektroenergetyczna rozdzielcza – zbiór urządzeń takich jak linie napowietrzne, kablowe, stacje transformatorowo–rozdzielcze, łaczniki, dławiki, kondensatory oraz urządzenia pomocnicze, które współpracują ze sobą w celu realizacji zadania, jakim jest rozdział energii elektrycznej

Volkswagen Golf

IV Volkswagen Golf V Volkswagen Golf VI Volkswagen Golf VII Volkswagen Golf GTI W12-650 Volkswagen Golf Plus Volkswagen Golf Sportsvan Modele planowane do produkcjiVolkswagen zamierza w najbliższych latach wprowadzić do produkcji przełomową, całkowicie elektryczną wersję Golfa o zasięgu

Volkswagen Golf II

(za Fiatem Uno i Peugeotem 205). Pojazd w odróżnieniu od pierwszej generacji modelu różnił się m.in. tym, iż miał większy rozstaw osi i obszerniejszy bagażnik, zmodernizowano także sylwetkę. W tej wersji Golf był produkowany do 1992 roku. W 1985 roku wchodzi Golf II GTI 16V o mocy 139 KM (pierwszy silnik

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.