czujnik kontroli trakcji golf gdzie

mjl

Nauka jazdy | Czego uczą a nie powinni Część II

Nauka jazdy | Czego uczą a nie powinni Część II

Lekcja druga. Kandydaci na prawo jazdy do znudzenia ćwiczą parkowanie, tak jakby od tego zależała liczba wypadków. Tymczasem nie potrafią wielu podstawowych rzeczy mających faktyczny wpływ na bezpieczeństwo

Hyundai i30 - test | Pierwsza jazda

Z Berlina do Kijowa na jednym baku? Tak zaangażowany w Euro 2012 Hyundai reklamuje swój nowy model. Sprawdziliśmy jak wygląda i jak jeździ "bogatszy" bliźniak Kii Ceed

Seat Ibiza - Pocztówka z Ibizy

Czasami auto nie musi wyróżniać się niczym specjalnym, by zyskało uznanie klientów. Wystarczy, że jest wyraziste i nie ma istotnych wad. Oto przykład

BMW serii 1

najmocniejszego motoru benzynowego i diesla można wybrać sześciobiegowy automat.Naszpikowany elektronikąStandard wyposażenia pozostaje na razie niewiadomą. Z pewnością seryjnie będą montowane elektroniczne systemy kontroli hamowania i trakcji oraz zestaw czołowych, bocznych i nadokiennych poduszek powietrznych. W

Chevrolet Corvette C6

, dodajesz gazu i czujesz, jak sunie bokiem. Równiutko, jakby wiedzione cyrklem. Nie walczy, nie rzuca, nie szarpie. Następne rondo - to samo. Jest słonecznie, sucho i ciepło. Maksymalna przyczepność, a jakże łatwo pokonać ją minimalnym ruchem stopy! Nawet z włączoną kontrolą trakcji Corvette potrafi

Konfrontacje: BMW 120i, 120d/Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed Distinctive/Audi A3 2.0 FSI, 2.0 TDI Ambiente

), DSC (Dynamic Stability Control) i ASC+T, czyli systemy dynamicznej kontroli stabilności i trakcji. Oczywiście komplet poduszek powietrznych i kurtyn. Auto ma hamulce tarczowe - z przodu wentylowane (w wersji 120d także z tyłu). Tam gdzie Porsche już dawno katapultowałoby cię w pejzaż, "jedynka

Hyundai Elantra - test | Za kierownicą

Hyundai Elantra - test | Za kierownicą

kierowniczy.Może być trudnoCzy w osiągnięciu sukcesu na polskim rynku pomoże cena? Być może. Za 59 900 zł można kupić auto w wersji Classic Plus (6 poduszek powietrznych, ABS, ESC/VSM - systemy kontroli trakcji i stabilizacji pojazdu, klimatyzacja ręczna, el. szyby z przodu, światła przeciwmgielne, komputer

Hyundai Elantra | Test | Nowoczesny... stylistycznie

Hyundai Elantra | Test | Nowoczesny... stylistycznie

dopełnia wystarczająco precyzyjny układ kierowniczy.Może być trudnoCzy w osiągnięciu sukcesu na polskim rynku pomoże cena? Być może. Za 59 900 zł można kupić auto w wersji Classic Plus (6 poduszek powietrznych, ABS, ESC/VSM - systemy kontroli trakcji i stabilizacji pojazdu, klimatyzacja ręczna, el

Konfrontacje: Audi A3 Sportback/BMW 120d

, że moc przerosła przyczepność. System kontroli trakcji wkracza do akcji. Delikatnie, ale stanowczo. Nic nowego na zlanej wodą i przeoranej koleinami "siódemce". Wyprzedzamy? Redukcja, gaz i po kilku sekundach wielka ciężarówka majaczy w lusterku jak robaczek świętojański. Następna? Trudno