corolla auris wymiary

Piotr Kozłowski

Toyota Corolla 1.4 D-4D - test | Pierwsza jazda

Toyota Corolla 1.4 D-4D - test | Pierwsza jazda

W czym nowa Corolla jest lepsza od swojej poprzedniczki? We wszystkim. Jazda nią nie podnosi jednak poziomu adrenaliny. Wręcz przeciwnie - rozleniwia

Toyota Corolla 1.6 Premium | Test | Komfort przede wszystkim

Sedany średniej wielkości nigdy nie były na szczytach rankingów sprzedaży, przynajmniej w Polsce, ale mają swoich stałych odbiorców. Dla tych osób Toyota przygotowała zupełnie nową propozycję - 11. generację Corolli. Czy to auto może czymś zaskoczyć?

Toyota Corolla po raz jedenasty

Po sześciu latach Toyota pokazała nową, jedenastą już generację Corolli. Na razie jest dostępna jedynie w rodzimej Japonii

Toyota Auris Touring Sports | Pierwsza jazda | Udany powrót

Toyota Auris Touring Sports | Pierwsza jazda | Udany powrót

tak długo zwlekała z przedstawieniem następcy praktycznej Corolli. Nie chcę się rozpisywać o wyglądzie nowego kombi. Po części dlatego, że tak naprawdę jest to dobrze znany Auris, tyle że z bardziej przysadzistym zadkiem. Z charakterystycznym pasem przednim, nieco napompowanymi nadkolami i dużymi

Toyota Auris | Pierwsza jazda | Prawie od nowa

Toyota Auris | Pierwsza jazda | Prawie od nowa

To ma być rok japońskiej marki. Do salonów wjechał właśnie Auris. Niebawem pojawi się Verso, w kwietniu hybrydowa wersja Aurisa, a w czerwcu kombi. W międzyczasie przyjedzie Rav4, a we wrześniu Toyota pokaże nową Corollę. Z takimi modelami, marzenia o numerze "1" w segmencie C i

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

decydować się na Priusa. Auris także oferowany jest z napędem kombinowanym (wersja HSD - Hybrid Synergy Drive) i bez wpływu na pojemność bagażnika, czy ilość miejsca w środku. Wersje nadwoziowe (wymiary, poj. bagażnika): hatchback 5-drz. (4,28 x 1,76 x 1,46 m; 360/1200 l) kombi 5-drz. (4,56 x 1,76 x 1,46 m

Toyota Corolla/Auris

do Księgi rekordów Guinnessa, uznali, że już mogą przestać się wygłupiać. Od dziś kompakt Toyoty, jej flagowy produkt, będzie nazywał się Auris. Świat już nigdy nie będzie taki sam.Studenci i emeryciJednak ikonie japońskiej motoryzacji nie można ot, tak pozwolić odejść bez słowa. Corolla zostaje na

Samochody z innej bajki | Toyota na świecie, cz. II

Samochody z innej bajki | Toyota na świecie, cz. II

Spokojnie, nie zamierzam pisać o wszystkich tych modelach, ponieważ kilka z nich pochodzi z innych części świata (np. FJ Cruiser z USA), a niektóre to po nowemu nazwane Lexusy (Harrier to RX) lub Daihatsu (np. Terios to Rush). Aha, są jeszcze modele znane i u nas (m.in. Avensis, iQ, Yaris i Auris

Toyota Auris - test | Pierwsza jazda

Toyota Auris - test | Pierwsza jazda

Pomysł na to auto nie był do końca jasny. Przynajmniej dla klientów. W 2007 roku Japończycy postanowili, że Corolla hatchback nie będzie już Corollą, tylko Aurisem. I co? No właśnie, nic. Rynek chłodno przyjął te zmiany. Trudno się dziwić. Najnowszej Toyocie brakowało charakteru i jakości

Sedanoraptory - Toyota Corolla vs. Honda Civic Sedan

jako sedan, a Auris 3- lub 5-drzwiowy hatchback), Toyota postawiła może nie wszystko na jedną kartę, ale bardzo dużo: zrezygnowała z nazwy kojarzącej się z najbardziej lubianym rodzajem nadwozia. Jeżeli zatem sedany wyginą, wyginie i Corolla. Jej los podzieli Civic sedan, zostawiając na placu boju

Mazda 3 - test | Za kierownicą

wykończenia. Wnętrze jest przyjemniejsze niż w Toyocie Auris i przypomina nieco to z Hondy Civic. Żadnych trzasków i pisków. W końcu to made in Japan. Górę deski rozdzielczej pokryto miękkim materiałem, a srebrny plastik nie sprawia wrażenia używanego do produkcji boomboxów. Mazda skrzętnie i sprytnie ukrywa

Re: Następca....? Co za bzdura.

Szanowny pan PIEPRZY: www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/11266/__Toyota_Auris_czyli_nowa_Corolla.html Poza tym Matrix i Auris to nie są te same auta. Inne wymiary, inne wnętrze... Wreszcie i Auris i Matrix SĄ I BĘDĄ droższe od Corolli, a nie odwrotnie. Co nie zmienia faktu, że są tak samo