co psuje sie suzuki swift

Re: Twoje auto

Suzuki Swift 1.0 Nie psuje sie, pali tyle co maluch.

Re: Jaki samochód za 10 - 12 tys. ?

fiaty punto, peugoty - to sie psuje..tylko japonczyki, i tylko zadbane - toyota corolla, mazda 323, suzuki swift roczniki miedzy 90 a 94.

Re: Mam problem...

zajeździłem kilkanaście samochodów od malucha przez skody,polonezy, nissany, ople, vw, mercedesy. miałem salonowego fiata bravę- zabrakło miejsca w książce serwisowej teraz no .. od 4 lat jestem posiadaczem suzuki grand vitara- też sie psuje każdym z aut przez 3~4 lata robie około 150 do 200 tyś km

Re: Czy Fabia nadal będzie liderem polskiego rynk

. Niestety po kilku latach uzywania Skody widzę, że zaczyna się ciągnąć za Skodą fatalna opinia o jakości elektryki i elektroniki. Mechanicznie to Skody są nawet mozliwe, ale kable rozłażą się w palcach, komputery psuja się bez przerwy, czujki i inne przełączniki nadaja sie do wymiany po 3-4 latach

Re: samochód dla e-mamy?

A ja polecam Suzuki Swift. Bardzo fajny, maly samochod, japonski, iealny dla kobiety bo naprawde sie nie psuje:)Po otwarciu bagaznika, mozna polozyc tylnie siedzenia i wozek wchodzi bez problemu. Przewizlam tym samochdem regal na ksiazki, biurko, lozeczko i wiele innych rzeczy. Nigdy nie mam

Re: niemiecka 'solidność', dalej w to wierzycie ?

psuje sie wprawdzie 13,5 razy,ale Mitsubishi Colt 15,8 razy,Suzuki Swift 20,1 razy,Nissan Micra 23,3 razy. I to sa japonce. Podobnie Audi a4 13,8 Nissan Primiera 16,6 Passat 17,1. Cos mi sie wydaje ,ze na tym forum leje sie za duzo wody,a nie patrzy na realne zycie.Gdyz w 99% te usterki to usterki male

Re: Jaki samochód za 10 - 12 tys. ?

Gość portalu: voo napisał(a): > fiaty punto, peugoty - to sie psuje..tylko japonczyki, i tylko zadbane - toyota > > corolla, mazda 323, suzuki swift roczniki miedzy 90 a 94. Szczerze odradzam. Proponuję sprawdzić ceny części do japończyków. Japończyki są owszem niezawodne, ale do

Re: Felcia czy Suzuki Swift? Help!

sie z nimi nie dzieje. ten robiony na wegrzech jest wyraznie gorzej wykonczony w srodku. to razi. ale to tylko optyka - nic sie nie psuje, wszystko dziala jak trzeba. silnik nadal jest produkcji japonskiej (przywoza go w skrzyniach na wegry), to samo wiekszosc zawieszenia - te elementy nic sie nie

Re: Toyota Aygo

(przynajmniej w tej klasie samochodow)ze jedna marka psuje sie bardzo a inna wcale .Wszystkie prezentuja dosc podobny poziom i ja bym sie tym nie kierowal wcale.Roznice w zuzyciu paliwa sa niewielkie . Jesli cos ci to pomoze to w Polsce zdecydowanie najwiecej ludzi wybiera z tej listy

Falszywa statystyka ma pomoc na dobre samopoczucie

10 ma usterkowoś > ć > na poziomie 16%. > > Oznacza to ni mniej ni więcej lecz to, że RAV4 powyżej 5 roku życia zaczynają > się psuć. Gratuluje dobrego wyboru. COS CI SIE POMYLILO W STATYSTYKACH O RAVCE ))) Dla aut w 6 i 7 roku: 1. Toyota Starlet - 4,9% 2. Porsche 911 - 5,9% 2

kupuje suzuki swift....

.... z 2000 roku, silnik 1,3. Ktos ma taki samochod? Nie psuje sie zbyt czesto? Dzieki za odpowiedz, Pepegi

Re: problem z moca auta-suzuki swift 98

eki za odpowiedzi Co do wjezdzania to na 2 biegu Auto na pewno slabe tylko znam auta ktore mimo lat i silnika 1.0 jakos sobie radza a to moje suzuki steka potwornie Bylam w lipcu na przegladzie rocznym wszystko podobno ok W ogole auto dziala ogolnie swietnie Nic sie nie psuje TYlko ten problem

Re: kupuje suzuki swift....

powiem więcej - swift 1.3 sedan moich rodziców 94 rok, dwóch właścicieli, ok. 150 tys km, wymieniane- klocki, opony, filtry, całe podwozie oryginalne, aha i akumulator po 10 latach też nowy :), poza tym głośny, niewygodny, trzeszczący ale nic sie nie psuje i juz rodzice narzekają że chcieliby

Re: Suzuki SWIFT czy Citroen SAXO

oba samochody sa bardzo niezawodne - 106/saxo rowniez (bo nie ma zadnej elektroniki, ktora najbardziej psuje opinie francuzom). mimo wszystko odnosze wrazenie, ze swift zniesie kazde katowanie, a 106/saxo daloby sie zajezdzic. :) 106/saxo maja za to bezsprzecznie lepsze wnetrza. lepszy design

Re: Suzuki SWIFT czy Citroen SAXO

Jestem wlascicielem Swifta 1.0. Samochodzi pali tyle co maluch od 4.5 do 6.0 w trybie mieszanym. Serwisowany, nie koniecznie w ASO, nie psuje sie. Przez cztery lata wymienialem tylko zarowki. Czesci drogie i malo dostepne. Szczegolnie orginalne. Zamienniki potrafia byc o 30-50% tansze. Blaszki

Re: kupuje suzuki swift....

> .... z 2000 roku, silnik 1,3. Ktos ma taki samochod? Nie psuje sie zbyt > czesto? Dzieki za odpowiedz, Pepegi Sprawdź sobie amortyzatory (cholernie drogie), zbadaj tłumik końcowy (też nietani) i czy nie gryzie go rdza dookoła klapy bagażnika. Choć to ostatnie to akurat mały pikuś. Ogólnie

Suzuki Swift 1.0 GL

> nie psuje sie nic. zupelnie nic. Czasem tylko ukłoni się węgierska staranność montażu - na pierwszym przeglądzie trzeba było poprawić kabelki pod deską rozdzielczą, bo następował cud - paliwa przybywało (wg wskaźnika) w miarę przebiegu. > tylko trzeszczy i trzeszczy. :) Każdego dnia

Re: suzuki swift-proszę o opinię

Moc? Chyba ze chodzi Ci o silnik 1,3. Ja mam prawie od dwu lat Swifcika z silnikiem 1,0. Pali mi 5 literkow. Dynamika jazdy do 100 az za dobra. Pozniej to juz roznie bywa. Nie psuje sie, fotele ma wygodne Minusy: Drogie czesci (bardzo drogie kompletny silnik 1,3 to 14 000 zl) Glosny (dla tej

Re: Suzuki Swift 1.0

. Jednakze Swift sie nie psuje prrzynajmniej przez pierwsze 3 lata (to jego podstawowa zaleta) Wrazenia z jazdy: Silnik. Zadnych klopotow. Elastycznym nazwac go nie mozna, ale to tylko 993cm i pewnych rzeczy wymagac nie mozna. Bardzo dobrze pracuje w zakresie od 2500 i 4000 obr/min. Najlepiej

Re: Suzuki SWIFT-chcę kupić/czego się bac?

-pod warunkiem,ze nie kupujesz w serwisie.A poza tym-tam sie nic nie psuje.Dla mnie byl i wygodny i ekonomiczny-latem na trasie jakies 5-5,5l spalal,fotele wygodniejsze niz w mezowskiej toyocie,bagaznik- monstrum.Kiepskie dywaniki byly,no ale po 12 latach moze i mialy prawo sie zuzyc...Kopyto tez niezle bylo

Re: Suzuki Swift 1.0

. ciasnawe, glosne, ale nadal daje mi wiecej frajdy z prowadzenia niz chocby sluzbowe astry. do 100 km/h ciagnie jak glupi (ale przy tym ostro halasuje) i pali wciaz bardzo malo. oczywiscie nic sie nie psuje. zadnych napraw od nowosci (choc to dopiero 28000 km przebiegu). jedyny problem to to, ze

Re: Suzuki Swift

do jego wibracji i halasu, ale przyjemnosc z jazdy pozostala ta sama. oczywiscie nic sie nie psuje, ale auto ma raptem 7 tygodni i 7500 km przebiegu. jedna rzecz mnie tylko dzisiaj zaniepokoila. stalem bardzo dlugo w korku. wlaczony nawiew do wnetrza, kompakt gra i to glosno, swiatla swieca

Re: Suzuki Swift - potrzebuję opinii

tak zupelnie bez wysilku. nic sie nie psuje. no i pali tyle co nic (jak dotad srednia mam 5,66/100). najwiecej wydusilem z niego 6,4 - non stop 140-150 km/h w zime. najmniej 4,5 - spokojnie 100-110 na trasie. samochod jest glosny, ale zawieszenie bardzo stabilne, choc strasznie miekkie (z tylu tez

Suzuki Swift

Suzuki Swift ? samochód osobowy typu hatchback produkowany przez japoński koncern Suzuki od 1983 roku. Pierwsza generacjaDebiut pierwszej generacji nowego modelu Swift miał miejsce na Yokohama Motor Show w 1983 roku. Swift był pierwszym miejskim modelem Suzuki, który przeznaczony był na tzw

Swift

Swift – amerykańska wokalistka Walter Babcock Swift – amerykański lekarz, neurolog Pozostałe Supermarine Swift – brytyjski myśliwiec Suzuki Swift – samochód osobowy produkowany przez przedsiębiorstwo Suzuki SWIFT – międzynarodowe stowarzyszenie instytucji finansowych

Suzuki

mistrzostwo producenta na World Road Race Grand Prix 500 1983 – Rozpoczęcie sprzedaży modeli Cultus/Swift – jednolitrowych samochodów osobowych; Maruti Udyog Ltd. w New Delhi (Indie) rozpoczyna produkcję samochodów terenowych. 1984 – Założenie Suzuki New Zealand Ltd. w Wanganui (Nowa

Suzuki Cultus

Pod nazwą Suzuki Cultus japońska firma Suzuki Motor Corporation sprzedaje dwa odmienne model samochodów. Jednym z nich jest Suzuki Swift. Drugi, większy, znany jest też jako Cultus Crescent i na rynkach eksportowych nosi nazwy Suzuki Baleno w Europie i Azji bądź Suzuki Esteem w Ameryce.

Maruti Suzuki

Maruti Suzuki India Limited (wcześniej Maruti Udyog; hindi: ?????? ??????? ?????? ???????) – indyjska spółka notowana na indeksie BSE Sensex Giełdy Papierów Wartościowych w Mumbaju; jeden z większych producentów samochodów osobowych w południowej Azji. Największy udział w spółce

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.