citroen c5 exclusive wyposażenie

Marcin Lewandowski

Citroen Grand C4 Picasso | Test | Hi-tech po francusku

Citroen Grand C4 Picasso | Test | Hi-tech po francusku

Prototyp tego samochodu nosił nazwę Technospace, zapowiadał więc sporą dawkę nowoczesnej techniki i oferowanej przestrzeni. Czy nowy Grand C4 Picasso spełnia daną przez Citroena obietnicę?

Citroën C5 2.0 HDI 160 - test | Za kierownicą

Motoryzacyjny wyścig zbrojeń trwa. Dzisiaj samochodami włada elektronika, zamiast osiągów liczy się emisja dwutlenku węgla, a wyrośnięte nadwozia sztywniej resorują pofalowania asfaltu. Z małymi, a w zasadzie dużymi wyjątkami

Citroen C4 - test | Pierwsza jazda

Nigdy dotąd kompaktowy samochód Citroena nie wypadał tak dobrze na tle konkurencji

Salonowe promocje

Salonowe promocje

ubezpieczeń gratisWięcej informacji: www.abarth.plCitroenOferta promocyjna na modele Citroena wyprodukowane w 2009 roku:- C1 - rabat 5-7 tys. zł- C2 VTR - rabat 14-16 tys. zł- C3 SX - rabat 7,9-15 tys. zł- C4 - rabat 15,6-23,5 tys. zł- C5 - rabat 11,8-31,3 tys. zł- C6 - rabat 60 tys. zł- C3 Picasso - rabat

Deszcz rabatów

Deszcz rabatów

hasłem "Zachwycająca obniżka cen w Citroenie" Francuzi urządzają wielką wyprzedaż. Citroena C1 można kupić od 25 900 zł (rabaty 1 200 - 4 500 zł), C3 - od 34 900 zł (rabaty 2 300 - 4 000 zł), C5 - od 76 300 zł (rabaty 6 000 - 12 500 zł), C4 Picasso - od 60 800 zł (rabaty 1 000 - 9 800 zł), a C3

Re: Komfortowe auto

Mam C5 Tourer 2.0 HDI Exclusive. Jeżdżę od 3 lat, 90 tkm, bez problemów. Auto z salonu, od początku w moich rękach, serwisowane. Super komfortowe auto, bardzo, bardzo wygodne, warto pogadać ze sprzedawcą w salonie, niech opowie więcej o hydro, bo to za dużo pisania. Wyposażenia aż nadto. Silniki

Re: BMW w pigułce

do wyposażenia to co do aut nowych - to ciężko porównywać, bo co dla np. citroena/fiata itp jest sufitem - dla BMW podłogą (to co oni mają w "pakiecie exclusive" BMW ma w standardzie), natomiast bardziej adekwatne wydaje mi nasuwa porównanie nowego francuza i BMW sprzed 10 lat, bo w tym

TDI czy V6?

Nie rozumiem po co kupować pierdzącego, trzęsącego się dieselka, kiedy za te same pieniądze można mieć porządne, benzynowe V6. Na przykład cena Citroena C5 3.0 V6 Exclusive + zapas paliwa na 100 kkm = cena gołego A4 1.9 TDI + zapas paliwa na 100 kkm. To samo dotyczy Forda Mondeo 2.5 V6 24V Ghia

Re: TDI czy V6?

Gość portalu: szczurek napisał(a): > Nie rozumiem po co kupować pierdzącego, trzęsącego się dieselka, kiedy za te > same pieniądze można mieć porządne, benzynowe V6. > Na przykład cena Citroena C5 3.0 V6 Exclusive + zapas paliwa na 100 kkm = cena > gołego A4 1.9 TDI + zapas paliwa

Re: Silniki 2,0 HDI i 2,2 HDI Citroen opinie

wolałbym chyba Xantię z 2000r z HDi 110KM... mniej awaryjna, ładniejsza i lżejsza. Jak C5 w dieslu to albo nowszy z 136KM albo ewentualnie stary 2.2 HDi automat, popularne w Niemczech. Niedynamiczna ale elegancka kombinacja - z reguły w wersji exclusive, czyli z wyposażeniem do dziś niedostępnym dla