c max grand wymiary bagażnika

Krzysztof Słomski

Ford C-MAX FL | Pierwsza jazda | W stylu Focusa

Ford C-MAX FL | Pierwsza jazda | W stylu Focusa

Ford kontynuuje odświeżanie oferty modelowej. Po modernizacji Focusa przyszła kolej na kompaktowe minivany C-MAX i Grand C-MAX. Miałem już okazję pojeździć pierwszym z nich

Ford S-MAX II | Pierwsza jazda | Niczego nie popsuć

Rodzinny S-MAX chwalony jest za swój sportowy charakter, objawiający się w stylistyce nadwozia oraz ponadprzeciętnych własnościach jezdnych, oczywiście jak na minivana. Właśnie debiutuje druga generacja tego modelu. Czy jest równie udana?

Ford Tourneo Connect 1.6 TDCi Titanium | Test długodystansowy cz. I | Dzień dobry

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami na redakcyjny parking trafił kolejny Ford z rodziny Tourneo, tym razem większy brat Couriera - Connect

Citroen Grand C4 Picasso | Test | Hi-tech po francusku

Citroen Grand C4 Picasso | Test | Hi-tech po francusku

od* zł Chevrolet Orlando 4652 454/1594 60 990 Citroen Grand C4 Picasso 4597 685/1843 73 900 Ford Grand C-Max 4520 439/1742 70 100 Kia Carens 4525 536/1667 65 990 Opel Zafira Tourer 4658 650/1860 96 850 Peugeot 5008 4529 679/1754

Ford Tourneo Connect - Test | Pierwsza jazda | Praktyczny i delikatny

Ford Tourneo Connect - Test | Pierwsza jazda | Praktyczny i delikatny

zaletą jest praktyczność. W wersji Grand może pomieścić nawet siedmioro pasażerów, sam bagażnik jest bardzo duży, a odsuwane tylne boczne drzwi ułatwiają dostęp do wnętrza. Kierowca ma pod ręką sporo miejsc na drobiazgi, z których większość można ukryć w schowkach. Do wad Granda trzeba zaliczyć

Ford Tourneo Courier | Pierwsza jazda | Najmniejszy w rodzinie

Ford Tourneo Courier | Pierwsza jazda | Najmniejszy w rodzinie

, Grand Connect i największy Custom), a także modele:  B-MAX, C-MAX, Grand C-MAX, S-MAX i Galaxy. Dla każdego coś miłego, w każdym segmencie. Ale czy to aby nie mnożenie bytów ponad konieczność? Na to pytanie najlepszej odpowiedzi udzieli rynek. Tourneo Courier robi pozytywne wrażenie. To przemyślana

Ford C-Max od 63 300 zł

Ford C-Max od 63 300 zł

dojazdowym) do 1684 l. Grand C-Max przy 7 fotelach ma 56-litrowy bagażnik (pojemność bagażnika do tylnej półki w wersji z kołem dojazdowym), przy 5 przestrzeń rośnie do 439 l, a przy 2 - do 1706 l.Co pod maską? Obok znanych, zasilanych benzyną, wolnossących Durateców i turbodiesli TDCi (pięć wersji mocy

Ford C-Max - test | Pierwsza jazda

Ford C-Max - test | Pierwsza jazda

inna stylizacja tylnej klapy, wzorowanej na S-Maxie. A propos tylnej klapy, ta kryje od 432 l do 1684 l. Grand C-Max przy 7 fotelach ma 56-litrowy bagażnik, przy 5 przestrzeń rośnie do 439 l, przy 2 - do 1706 l.Wsiadam do środka. Wnętrze C-Maxa jest takie samo w obu odmianach. Typowo fordowskie

Wybieramy najlepszego kompaktowego minivana

Wybieramy najlepszego kompaktowego minivana

Orlando 7 465x184x164 90/454/1490 R4, benzynowy,1796 cm3 141 59 990 Citroen C4 Picasso 5 447x183x168 500/1735 R4, benzynowy, 1596 cm3 120 60 200*(78 800) Citroen Grand C4 Picasso 7 459x183x170 210/576/1950 R4, benzynowy, 1596 cm3 120 63 800*(81 400) Ford C-Max 5 438x183x163 432/1725 R4, benzynowy

Konfrontacja | Ford Mondeo vs. Volkswagen Passat | Dogonić królika

Konfrontacja | Ford Mondeo vs. Volkswagen Passat | Dogonić królika

| Pierwsza jazda | Przepis na sukces Materiały partnerów zobacz wybrane produkty Dywaniki samochodowe VOLKSWAGEN... Sprawdź cenę > Światła do jazdy dziennej DRL... Sprawdź cenę > THULE Ford Grand C-Max 5D... Sprawdź cenę > Sirio Triflex

Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI Cosmo | Test | Rodzinny tranSPORT

Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI Cosmo | Test | Rodzinny tranSPORT

testowanej Zafiry, czyli wersję Esclusive z silnikiem 2.0 HDi o mocy 150 KM, wyceniono na 118 tys. zł. Jeszcze tańszy jest Renault Grand Scenie (Bose 1.6 dCi - 104 150 zł), ale jego najmocniejszy diesel ma tylko 130 KM. Ford Grand C-MAX 1.0 EcoBoost/100 KM kosztuje minimum 70 100 zł. Najbardziej zbliżona do

Volkswagen Touran 2.0 TDI - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Touran 2.0 TDI - test | Pierwsza jazda

Citroen C4 Picasso 1.6 VTi (5-os.) 500-1734 l 742 kg Citroen C4 Grand Picasso 1.6 VTi (7-os.) 208-1951 l 714 kg Ford C-Max 1.6 (5-os.) 460-1620 l 483 kg Mazda5 2.0 (5-os.) 538-1678 l 583 kg Opel Zafira 1.6 (5/7-os.) 645/140-1820 l 570 kg Peugeot 5008 1.6 VTi (5-os.) 679-1754 l 498 kg

Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test | Za kierownicą

Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test | Za kierownicą

Verso. Jest po prostu Verso - które czerpie po trosze z każdego z poprzedników. Chociaż z wyglądu samochód przypomina Corollę Verso, jeździ na płycie najnowszego Avensisa. Ten sam co w przypadku nowego sedana rozstaw osi nokautuje konkurencję. 278 cm to o 4 cm więcej niż Grand Scenic, o 5 cm więcej niż

Mazda 5 1.6 MZ-CD - test | Pierwsza jazda

Mazda 5 1.6 MZ-CD - test | Pierwsza jazda

model Pojemność bagażnika    Ładowność Citroen C4 Grand Picasso 208/576/1951 l 714 kg Ford Grand C-Max 56/439/1706 l 483 kg Mazda 5 (7-os.) 112/426/1485 l 635 kg Opel Zafira 140/645/1820 l 570 kg Peugeot 5008 (5-os.) 580/1754 l 498 kg Renault Grand Scenic 208/752

Za co kochamy francuską motoryzację | Renault

Za co kochamy francuską motoryzację | Renault

salonu była niezwykła: w ciągu kilku dni ekspozycje w Grand Palais odwiedziło 809 tys. osób. Renault 4CV było główną atrakcją salonu i wzbudzało większe emocje niż ekskluzywne Delage D6 czy wyścigowe Bugatti Type 59/50DB. Powód był prosty. Francuzi z utęsknieniem oczekiwali auta masowego. Od czerwca do

Ford Galaxy 2.0T Ecoboost - test | Za kierownicą

Ford Galaxy 2.0T Ecoboost - test | Za kierownicą

Zawieszenie przód kolumny MacPhersona Zawieszenie tył wielowahaczowe Ogumienie 235/45 R18 Masa 1652 kg Poj. bagażnika 308/2325 l Przysp. 0-100 km/h 8,8 s Śr. spalanie (fabryczne) 8,1 l/100 km V maks. 217 km/h Cena od 133 000 zł Marek SworowskiZOBACZ TAKŻE:Ford S-Max od 95 tys. złUżywany

Re: Ford Focus c-max czy Renault Scenic

Jeżeli chodzi o wymiary to wykopałem aż folder o Sceniku i podaję: długość całkowita: Scenic: 4,263m Grand Scenic: 4,496m rozstaw osi: Scenic: 2,685m Grand Scenic: 2,736m. Zwis tylny (liczony od osi do końca samochodu): Scenic: 0,723m Grand Scenic: 0,851m. Reszta wymiarów praktycznie bez