budowa silnika renault scenic 1.6

Marcin Lewandowski

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Zestawienie najbardziej awaryjnych silników było najczęściej czytanym materiałem w roku 2014

Konfrontacje: Renault Modus 1.4 16V Confort Authentique 98 KM/Fiat Idea 1.4i 16V Active 95 KM/Opel Meriva 1.4 16V

Do miejskich minivanów dołącza konkurent - Renault Modus. Jego mocne i słabe strony ujawnimy w porównaniu z Oplem Merivą i Fiatem Ideą.

Renault Modus 1.4 16V 98 KM

niej do budowy Modusa przydało się także przednie i tylne zawieszenie, pedały, kolumna kierownicza, silniki i niektóre elementy wyposażenia.Krągłości błotników i przetłoczeń maski, z których wyrastają światła zadaszone łukami migaczy, przypominają Twingo z jego żabimi oczkami. Z 

Re: Paryż 2010 | Nowa twarz Laguny

Golfa 1,6 z szybkami na korbki bo to tylko mogłem kupić z VW za taką samą cenę. Scenic więc zostanie dopóki będzie jeździł przynajmniej na zakupy i dojazdy do pracy oraz jako "dostawczak" przy budowie którą to rolę pełni ostatnie 3 lata. Lagunka 4 control z silnikiem 2,0 dCi a może nawet 3

Re: Sam. francuskie-jakie modele najmniej awaryjn

; odpowiedników. Jak ktoś się na autach nie zna to jest jego problem niech płaci za T lub VW lub coś lepszego. Co do wyposażenia to fakt ja kupiłem Scenica w wersji RXI 2,0 16V 140 KM za cenę Golfa IV 1,6 100KM który z tyłu szyby miał na korbkę na fotelach ordynarna szmatę a nie welur stalowe felgi a nie alu i