budowa silnika peugeota 407

msob

Peugeot RCZ - test | Pierwsza jazda

Peugeot RCZ - test | Pierwsza jazda

Francuzi przypomnieli sobie, że prawdziwe coupé nie ma składanego dachu, a by je stworzyć, nie wystarczy pozbawić sedana tylnych drzwi. Ale czy RCZ to coś więcej niż 308-ka w atrakcyjnym opakowaniu?

Citroen C5 - Bez kompleksów

Człowiek jak wino - dojrzewa z wiekiem. Francuzi wyciągnęli z tego wnioski i po ośmiu latach od debiutu C5 stworzyli nowy, dojrzały i pełen charakteru samochód. A gdyby tak jeszcze trochę poleżakowało?

Raport specjalny: Superdiesle

Czy możliwe jest przejechanie autem 10 km za tylko 1 zł? Tak, pod warunkiem że pod jego maską pracuje mały diesel. Nowoczesne silniki na ropę mają szansę wyprzeć paliwożerne benzyniaki.

Budowa parowozu

i przy hamowaniu. 8 Drąg przepustnicy ? kontroluje poziom rozwarcia zaworu przepustnicy, kontrolując ilość pary przesyłanej do cylindrów. 9 Zbieralnik pary ? pojemnik zlokalizowany na szczycie kotła zbierający parę nasyconą. Jego funkcją jest uniemożliwienie zalania wodą silnika parowego, zwłaszcza podczas jazdy

Bristol 407

Bristol 407 – sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Bristol Cars w latach 1961–1963. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Następca modelu 406. Do napędu samochodu użyto silnika V8 o pojemności 5,1 litra. Moc przenoszona była na koła tylne poprzez 3-biegową automatyczną

Blok silnika

Blok silnika – główny element konstrukcyjny tłokowego silnika spalinowego. BudowaBlok silnika jest podstawą dla tulei cylindra, które mogą być wytoczone w korpusie bloku, lub wstawiane w postaci oddzielnego elementu. Te pierwsze są łatwiejsze do wykonania, lecz wymagają lepszego materiału

Neoplan N407

dwoje drzwi o układzie 1-1-0 lub 1-2-0. Neoplan N407 na pokład zabiera 52 pasażerów, w tym 27 na miejscach siedzących (w zależności od wersji wyposażenia pojazdu).W 1986 roku przeprowadzono modernizację modelu polegającą m.in. na zmianie wzoru ściany czołowej oraz na zmianie silnika. Autobusy te służyły

Rozrusznik silnika spalinowego

samodzielną pracę. Prędkość rozruchowa silnika wynosi 40-100 obr/min w przypadku czterosuwowych silników z zapłonem iskrowym, a 100-200 obr/min w silnikach z zapłonem samoczynnym. Budowa i zasada działania rozrusznika elektrycznegoRozrusznik to szeregowy lub szeregowo-bocznikowy silnik elektryczny, wyposażony

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.