budowa silnika perzot 308

Budowa parowozu

i przy hamowaniu. 8 Drąg przepustnicy ? kontroluje poziom rozwarcia zaworu przepustnicy, kontrolując ilość pary przesyłanej do cylindrów. 9 Zbieralnik pary ? pojemnik zlokalizowany na szczycie kotła zbierający parę nasyconą. Jego funkcją jest uniemożliwienie zalania wodą silnika parowego, zwłaszcza podczas jazdy

Hesketh 308

Hesketh 308 – samochód Formuły 1, zaprojektowany w 1974 roku przez Harveya Postlethwaite'a i skonstruowany przez Hesketh Racing. Pierwszy samochód Formuły 1 skonstruowany przez Hesketha.Model, podobnie jak wielu konkurentów, zawierał monocoque z aluminium i nadwozie w kształcie butelki coli

Blok silnika

Blok silnika – główny element konstrukcyjny tłokowego silnika spalinowego. BudowaBlok silnika jest podstawą dla tulei cylindra, które mogą być wytoczone w korpusie bloku, lub wstawiane w postaci oddzielnego elementu. Te pierwsze są łatwiejsze do wykonania, lecz wymagają lepszego materiału

Ursus C-308

Bluemke 1-cylindrowy silnik o zapłonie iskrowym typu S261C o pojemności skokowej 372 cm? i mocy maksymalnej 5,9 kW (8 KM). Jednostka napędowa zblokowana została z 3-biegową skrzynią biegów. Produkcję ciągnika C-308 zakończono w 1963 roku po wyprodukowaniu 4100 egzemplarzy. Dane techniczne Typ silnika

Dallara F308

Dallara F305 F306 F307 F308 Dallara F308 – włoski pojazd skonstruowany w grudniu 2007. Używany do wyścigów Formuły 3 Euroseries i brytyjskiej, włoskiej, japońskiej, hiszpańskiej serii Formuły 3. Będzie jeździł od 2008 do 2010 r.NOWA DALLARAW porównaniu do poprzednich konstrukcji Dallary

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.