budowa silnika benzynowego golf v

Dariusz Dobosz

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Piątą generację przebojowego kompaktu Volkswagena łączy z poprzednikiem jedynie kształt nadwozia. Reszta to same nowości, tworzące zupełnie inne, dużo ciekawsze auto

Mazda 3 | Pierwsza jazda | Nic na siłę

Mazda nie chce być postrzegana jako marka dla masowego odbiorcy. Nowa "trójka" wpisuje się w tę politykę doskonale. To auto albo pokochasz, albo uznasz, że to zupełnie nie twoja bajka. Oto nasze wrażenia z pierwszej jazdy tym modelem

TOP 10 | Samochody za 1500 zł

Cztery kółka za niewiele ponad najniższą krajową? Proszę bardzo. Tym razem w naszym cyklu prezentujemy samochody w cenie roweru, a wśród nich nie tylko Daewoo Tico czy Polonez, ale również duży sedan i rasowe coupe sprzed lat. Warto jednak pamiętać, że opłaty i koszty serwisu mogą szybko podwoić cenę ich zakupu

TOP 15 | Motoryzacyjne dinozaury

TOP 15 | Motoryzacyjne dinozaury

-litrowy bagażnik, oszczędne silniki, zwinne zawieszenie i nieskomplikowana budowa - oto recepta na udanego mieszczucha. Na tyle udanego, że nagrodzonego europejskim tytułem Samochodu Roku 2004.Co pod maską? Benzynowe motory o pojemności 1,1 (54 KM), 1,2 (60 i 69 KM) oraz 1,4 litra (100 KM) oraz 1,3

Ford Fiesta R5 | Test | Jak na Monte Carlo

Ford Fiesta R5 | Test | Jak na Monte Carlo

hatchback, 3d Silnik R4, benzynowy, turbo, 1597 ccm Moc ok. 270 KM Moment obr. ok. 300 Nm Skrzynia biegów manualna, sekwencyjna, 5-biegowa Napęd na cztery koła 0-100 km/h ok. 3 s. V maks ok. 200 km/h Cena ok. 800 000 zł  Maciek Steinhof to jeden z najbardziej utalentowanych młodych

Czy warto czekać

1500 zł (promocja cenowa nie dotyczy aut ze znaczkiem "Q"). Zwolennicy samochodów rasowanych mogą jeszcze nabyć model z bardzo podatnym na zabiegi tuningowe silnikiem benzynowym 1.8 T, którego montaż nie jest przewidziany w Golfie V. Opinia auto+ Jeśli chcesz nabyć Golfa teraz, to polecamy

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

silnikiem V8. Chociaż (za) bardzo przypominał mniejsze modele 100 i 200, oferował wszystko, co potrzebne było do szczęścia w klasie premium. 8-cylindrowy silnik o pojemności 3,6 litra i mocy 250 koni był w zasadzie połączeniem dwóch jednostek czterocylindrowych 1.8 z Golfa GTI.Do tego V8 otrzymało napęd

Auto za 10 tys. zł

Auto za 10 tys. zł

. Bogata oferta silników, wersje sedan, coupe, kombi i quattro - do wyboru, do koloru. 10 tysięcy złotych wystarczy na egzemplarz z ostatnich lat produkcji (B4). Pod maskę trafiały silniki benzynowe o pojemności od 1,6 do 2,8 litra (wolnossące o mocy 71-174 koni oraz 2,2-litrowe turbo, rozwijające 220-315

Historia kołem się toczy - Audi

Historia kołem się toczy - Audi

-drzwiowe coupe z benzynowymi silnikami o pojemnościach od 1,6 do 1,9 litra i mocy od 100 do 112 koni. W ciągu ośmiu lat auto trafiło do ponad 800 tys. nabywców. Audi 100 (C1)Równocześnie Volkswagen wykupował udziały w firmie NSU. Historia tego producenta sięga 1873 roku. Zaczęło się od maszyn do szycia i

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

silnik o pojemności 3,6 litra i mocy 250 koni był w zasadzie połączeniem dwóch jednostek czterocylindrowych 1.8 z Golfa GTI. Do tego V8 otrzymało napęd quattro, manualne i automatyczne skrzynie biegów oraz bogate wyposażenie: pamięć ustawień foteli i lusterek, automatyczne przestawianie lusterek

Ford Focus ST

. [Konkurenci] . Opel Astra OPC VW Golf GTI Toyota Corolla T-Sport Kompressor Alfa Romeo GTA Silnik benzynowy R4, 16 zaw., turbo benzynowy R4