budowa silnika 1.9 dci renault

Marcin Lewandowski

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Sercem każdego samochodu jest silnik. To od niego zależy jak ekonomiczne, szybkie i przyjemne jest auto. Gdy zawodzi jednostka napędowa, dalsza podróż albo staje się bardzo trudna albo niemożliwa. Oto zestawienie najbardziej awaryjnych silników we współczesnych samochodach

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

Ten segment jest wyjątkowo pojemny, ale zaliczamy do niego skrajnie różne pod względem wielkości modele. Oto przegląd crossoverów i SUV-ów segmentu C

Ford Focus TDCi 100 KM X100

tego modelu nazwana X100 (na stulecie istnienia Forda), z odprężonym do 100 KM silnikiem TDCi. Samochód kosztuje 60 800 zł i wydaje się groźnym konkurentem takich rynkowych asów, jak Fiat Stilo 1.9 JTD 115 (w wersji Active - 64 500 zł), Peugeot 307 2.0 HDi (XS - 61 800 zł), Renault Megane 1.9 dCi

Konfrontacje: Renault Modus 1.4 16V Confort Authentique 98 KM/Fiat Idea 1.4i 16V Active 95 KM/Opel Meriva 1.4 16V

;Scenica. Do jego konstrukcji wykorzystano jednak opracowaną wspólnie z Nissanem płytę podłogową obecnej Micry (po niezbędnych modyfikacjach), której użyto również w Dacii/Renault Logan i która trafi do następcy Clio. Prócz niej do budowy Modusa przydało się także przednie i tylne

Re: kilo i KILO

Nawet nie chce mi się czytać tego twojego bełkotu bo ciągle piszesz to samo. Pewnie w autach niemieckich albo japońskich czujników nie ma co?Tam to pewnie silnik konstrukcyjnie odpowiada budowie tego z Poloneza czyli prosty jak budowa cepa?Mam znajomego ma Primerę z silnikiem 1.9dci powiedział tak

Budowa parowozu

i przy hamowaniu. 8 Drąg przepustnicy ? kontroluje poziom rozwarcia zaworu przepustnicy, kontrolując ilość pary przesyłanej do cylindrów. 9 Zbieralnik pary ? pojemnik zlokalizowany na szczycie kotła zbierający parę nasyconą. Jego funkcją jest uniemożliwienie zalania wodą silnika parowego, zwłaszcza podczas jazdy

Renault

. Samochód Renault 20 miał to samo nadwoziem co Renault 30 lecz mniejszy, 4-cylindrowym silnik o pojemności 1,6 litra. Silnik nie był nową konstrukcją, była o zmodernizowana konstrukcja oparta na bazie silnika z Renault 16.W marcu 1976 oficjalna prezentacja Renault 18 (jego konstrukcja została opracowana

Renault Master

silniki dCi z wtryskiem Common rail, które zastąpiły starsze jednostki. Motor 1.9 dTi został zmieniony przez silnik 1.9 dCi. Silnik 2.5 D został zastąpiony przez 2.2 dCi, a 2.8 dTi przez 2.5 dCi (115 KM).Renault Master w 2003 roku doczekał się dużego face liftingu. Przeprojektowano całkowicie przednią

Renault Laguna

] ) przy obr/min Maks. moment obrotowy[Nm] przy obr/min Układ i liczbacylindrów Układ rozrządu/liczba zaworów Czas przyspieszania 0-100 km/h (s) Prędkość maksymalnakm/h Spalanie (l/100km)miasto/trasa/średnio 1.9 dTi 1870 98 (72)/4000 200/2000 R4 OHC/8 12,5 185 5,4 1.9 dCi 1870 107 (79)/4000 250/1750 R4 OHC

Renault Mégane

występowała również w PHI (wersja bez koła dwumasowego), 1.9 dCi 110KM, 115KM i 130KM nie są dostępne dla 3d i 5d, wersja 2.0 dCi RS dostępna tylko dla 3d i 5d, wersja 2.0 dCi 150KM nie jest dostępna dla 3d i 5d. Niektóre jednostki nie były oferowane na wszystkich rynkach. Na niektórych rynkach silniki

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.