budowa silnika 1.9 dci renault

Marcin Lewandowski

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Zestawienie najbardziej awaryjnych silników było najczęściej czytanym materiałem w roku 2014

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

Ten segment jest wyjątkowo pojemny, ale zaliczamy do niego skrajnie różne pod względem wielkości modele. Oto przegląd crossoverów i SUV-ów segmentu C

Ford Focus TDCi 100 KM X100

tego modelu nazwana X100 (na stulecie istnienia Forda), z odprężonym do 100 KM silnikiem TDCi. Samochód kosztuje 60 800 zł i wydaje się groźnym konkurentem takich rynkowych asów, jak Fiat Stilo 1.9 JTD 115 (w wersji Active - 64 500 zł), Peugeot 307 2.0 HDi (XS - 61 800 zł), Renault Megane 1.9 dCi

Konfrontacje: Renault Modus 1.4 16V Confort Authentique 98 KM/Fiat Idea 1.4i 16V Active 95 KM/Opel Meriva 1.4 16V

;Scenica. Do jego konstrukcji wykorzystano jednak opracowaną wspólnie z Nissanem płytę podłogową obecnej Micry (po niezbędnych modyfikacjach), której użyto również w Dacii/Renault Logan i która trafi do następcy Clio. Prócz niej do budowy Modusa przydało się także przednie i tylne

Re: kilo i KILO

Nawet nie chce mi się czytać tego twojego bełkotu bo ciągle piszesz to samo. Pewnie w autach niemieckich albo japońskich czujników nie ma co?Tam to pewnie silnik konstrukcyjnie odpowiada budowie tego z Poloneza czyli prosty jak budowa cepa?Mam znajomego ma Primerę z silnikiem 1.9dci powiedział tak