brak regulacji fotela kierowcy przepisy

msob

Fiat Freemont - test | Pierwsza jazda

Fiat Freemont - test | Pierwsza jazda

Jeśli zawsze kusił Cię amerykański samochód, ale obawiałeś się miękkiego zawieszenia, słabych hamulców i tandetnego wykończenia, a na myśl o paliwożernym V8 robiło Ci się słabo - możesz odetchnąć z ulgą. Najnowszy Fiat Freemont to nic innego jak Dodge Journey w europejskim wydaniu. Ale zmiany to nie tylko logo na masce

Fiat Punto Evo - test | Za kierownicą

Nowe silniki Fiata maja być rewolucją na skalę światową. Czy Punto Evo z wolnossącym 1.4 pod maską spełni pokładane w nim nadzieje?

Nissan Murano 2.5 dCi - test | Pierwsza jazda

Największego z grona miastoodpornych Nissanów trudno spotkać na ulicy. Do tej pory klientów skutecznie odstraszał apetyt benzynowej V-szóstki. Czy za sprawą nowego turbodiesla Murano wyjedzie wreszcie z cienia?

Nie system jest winny, ale "dziadostwo"

Nie system jest winny, ale "dziadostwo"

jakiś dramat. Okres próbny dla nowych kierowców - co do tego wszyscy jesteśmy zgodni. Ale przecież sprawcami wielu wypadków są też "doświadczeni" kierowcy. Niech okres próbny będzie swego rodzaju hamulcem dla młodzieży przed popełnianiem najczęstszych błędów wynikających z braku umiejętności

Honda Accord Tourer - Co autor miał na myśli?

poprzedniku klapa bagażnika otwierana jest i zamykana elektrycznie (choć teraz za dopłatą). Niewątpliwym plusem jest też szeroki zakres regulacji kierownicy i foteli, przez co zajęcie wygodnej pozycji jest bardzo łatwe. Ciekawostka - fotel kierowcy można ustawić tak nisko, że ma się poczucie jazdy w sportowym

Seat Toledo1.9 TDI Top Sport

desce rozdzielczej, z drugiej elementy świadczące o sportowych aspiracjach - wykończenie tablicy przyrządów i wskaźników w kolorze srebrnotytanowym plus trójramienna kierownica obszyta skórą (doskonale układa się w dłoniach prowadzącego). Fotele są wygodne, a ten kierowcy ma regulację wysokości

FIAT 500 - test | Pierwsza jazda

nad głowami wyższych osób. Cały czas szukam porównań do Mini. W Fiacie siedzi się wyżej, a pedały umocowane są nieco bliżej fotela. Nie ma też regulacji osiowej kierownicy. To jednak nie problemem, bo z pewnością zdecydowaną większość klientów będą stanowić co najwyżej 60-kilogramowe brunetki lub

Skoda Fabia sedan 1.4 TDI Joy - test | Za kierownicą

nie jest często spotykane w autach z nadwoziem sedan, jednak znacznie poprawia walory użytkowe pojazdu. Fotela kierowcy nie wyprofilowano zbyt dobrze, ale nie będziesz miał problemu z zajęciem najwygodniejszej dla siebie pozycji. A to za sprawą zmiennej wysokości siedzenia oraz

Ford Focus sedan i kombi

. Ergonomia bez zarzutu. Fotele wygodne i z dużym zakresem regulacji. Jednym słowem - Focus. Żadnych niespodzianek? Dokładnie dwie. Świetne wytłumienie szumów toczenia (jedynie spod rolety bagażnika dobiegają typowe dla kombiaków szmery) i ponadprzeciętny system grający połączony z dużym wyświetlaczem

Mitsubishi Lancer Evo VIII

również na dziennikarzach prestiżowego brytyjskiego miesięcznika samochodowego "Car". W rankingu na najlepszy sportowy samochód roku 2003 Evo VIII zajął drugie miejsce.* * * Przed tobą wąskie i kręte drogi. Tu ograniczeniem nie są już przepisy, ale właśnie zakręty. Rewelacyjne fotele Recaro

Konfrontacje: Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino/ Citroën C2 VTR Sensodrive/Suzuki Ignis 1.5 GS

Konfrontacje: Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino/ Citroën C2 VTR Sensodrive/Suzuki Ignis 1.5 GS

- za sprawą wygodnych foteli i odpowiedniej ilości miejsca - można byłoby się pokusić o długą podróż, gdyby nie jeden mankament - zbyt mały zakres regulacji pochylenia oparć foteli. Powoduje to, że prowadzący zmuszony jest do kierowania samochodem z wyprostowanymi rękami, a to nie tylko nieergonomiczne

Konfrontacje: Citroen C2 VTR Sensodrive/Suzuki Ignis 1.5 GS/Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

, gdyby nie jeden mankament - zbyt mały zakres regulacji pochylenia oparć foteli. Powoduje to, że prowadzący zmuszony jest do kierowania samochodem z wyprostowanymi rękami, a to nie tylko nieergonomiczne, ale i niebezpieczne. Zaburza też radość z jazdy Lancią. Tylną kanapę Ypsilona można przesunąć, dzięki

Mitsubishi Lancer 1.8 Sportback - test | Za kierownicą

Mitsubishi Lancer 1.8 Sportback - test | Za kierownicą

wnętrza reprezentuje poziom niższy od niejednego europejskiego auta klasy B. Morze czarnego, twardego plastiku pokrywa bezpłciową deskę rozdzielczą i boczki drzwi. Niczym ubogi krewny, Mitsubishi nie może poszczycić się dwupłaszczyznową regulacją kolumny kierownicy, zbyt obszernymi fotelami czy

Renault Megane Grandtour 1.9 dCi - test | Za kierownicą

Renault Megane Grandtour 1.9 dCi - test | Za kierownicą

szybko wpada w oko kierowcy.Tęsknimy tylko za odlotową dźwignią hamulca ręcznego, znaną z Megane II. Reszta pozostaje konwencjonalna i estetyczna. Plus za kartę handsfree, tryby Soft i Fast automatycznej klimatyzacji, schowek pod dywanikiem pasażera oraz regulację wysokości jego fotela. To drobiazgi

realia wroclawskie

.Św.Mikołaja przy Rynku. Tam się parkuje za darmo z czego korzystają np pracownicy budowy Rynek 60. > Ja parkuję zgodnie z przepisami i nadal KZ jest dla mnie zbyt wolna. Ty jeden nie zbawisz Wrocławia ani przyśpieszenie KZ nie zniechęci kierowców do jazdy autem do Rynku skoro jadą szybciej niż KZ i parkują za

Re: Mój "test" z jazdy Focusem 1.8 (supersubiekty

wyprofilowane i po dluzszych trasach cholernie bola plecy. Najgorsze sa zaglowki a doklanie brak regulacji. Fajna jest natomiast mozliwosc regulacji fotela kierowcy na wysokosc co przy mozliwosci ustawienia kierownicy w dwoch plaszczyznach pozwala dobrac idealna pozycje za kierownica. > > Przepis jest

Ocena skutków regulacji

Ocena skutków regulacji (skrót: OSR) – jeden z załączników do projektu aktu normatywnego, który opisuje przewidywane skutki proponowanych regulacji według metody analizy kosztów i korzyści.W założeniu OSR powinna zapewniać podmiotom odpowiedzialnym za tworzenie prawa świadomość konsekwencji

Pastor Maldonado

zwycięstwo na włoskim torze Misano (powodem zajścia był brak podkładek do regulacji zbieżności w tylnym zawieszeniu Dallary). Zespół Wenezuelczyka odwołał się od tej decyzji, argumentując to tym, iż brak wymaganych komponentów, nie wpłynął na osiągi pojazdu. Gdyby Maldonado odzyskał zwycięstwo, wówczas

Elektryczna regulacja siedzenia

; jest rozwinięciem mechanicznej regulacji.Za pomocą przycisków sterujących umieszczonych w dolno-bocznej części fotela kierowcy pod lewą ręką, możliwe jest: przesuwanie fotela do przodu i tyłu, przesuwanie fotela w górę i dół (ustawienie wysokości), pochylenie oparcia, regulowanie wypukłości oparcia na wysokości

Fotel samochodowy

jest z oparciem fotela za pomocą urządzenia (mechanizm obrotu oparcia), które umożliwia ustawienie oparcia pod właściwym kątem. Obrzeża siedziska wykonane są w twardszych materiałów niż jego środkowa część. Regulacja fotelaRegulacja ustawienia właściwej pozycji fotela (kierowcy ale często również pasażera

Samochody Formuły 1

do fotela pięcio- lub sześciopunktowymi pasami bezpieczeństwa. Współgrają one również z systemem HANS chroniącym kręgi szyjne kierowcy podczas kolizji. Sam fotel nie może być przymocowany do kokpitu na stałe, mocuje się go za pomocą maksymalnie dwóch poziomych sworzni. Musi on być także wyposażony

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.