brak mocy citroen 2.0 hdi

Marcin Lewandowski

Salon Genewa 2015 | DS 5 | Pod nową marką

Salon Genewa 2015 | DS 5 | Pod nową marką

Za zmianami stylistycznymi największego modelu Citroena z linii DS kryje się coś więcej. To już nie będzie Citroen

Peugeot 508 SW 2.0 HDi AT Allure | Test | Auto uniwersalne

W dzisiejszych czasach niemal każdy chce mieć SUV-a. Za kierownicą kombi klasy średniej zastanawiam się - po co?

Co oferuje rynek crossoverów segmentu B?

Niewielkie crossovery zdobywają coraz większą popularność mimo znikomych często zdolności terenowych. Jak połapać się w pełnej ich ofercie? Oto przewodnik z którym wszystko stanie się jasne

Citroen Grand C4 Picasso | Test | Hi-tech po francusku

Citroen Grand C4 Picasso | Test | Hi-tech po francusku

, obszerny bagażnik Hamulec Mało czuły ekran dotykowy, ilość schowków, nieprecyzyjna zmiana biegów Citroen Grand C4 Picasso 1.6 e-HDI Exclusive | Kompendium Nadwozie kombi, 5d, 5- lub 7-os. Silnik R4, turbodiesel, 1560 ccm Moc 115 KM / 3600 obr/min Moment obr. 270 Nm

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

zdaniem: Citroen C4 nie daje dużych możliwości wyboru, ale to solidnie zbudowany, wygodny i bogato wyposażony samochód, który nie ma się czego wstydzić na tle mocnej konkurencji. Szkoda, że w polskiej ofercie nie ma silnika 2.0 HDI, za to mniejszy Diesel 1.6 HDI charakteryzuje się wyjątkowo małym apetytem

Citroën C5 2.0 HDI 160 - test | Za kierownicą

Citroën C5 2.0 HDI 160 - test | Za kierownicą

sloganom. Niewiele w nim niemieckiej filozofii tworzenia aut. I bardzo dobrze.Marcin SobolewskiKompendium | Citroen C5 2.0 HDI 160 Exclusive Nadwozie 4-drz., 5-os. Silnik R4, turbodiesel Pojemność 1997 ccm Moc 160 KM przy 3750 obr./min Moment 340 Nm przy 2000 obr./min Skrzynia 6-automat Napęd

Peugeot RCZ - test | Pierwsza jazda

Peugeot RCZ - test | Pierwsza jazda

coupé w wersji 1.8 TFSI (160 KM) kosztuje 122,7 tys. zł, 2.0 TFSI (211 KM) - 136,3 tys. zł, a 2.0 TDI (170 KM) - 145,4 tys. zł. Fani włoskich wozów mają do wyboru jeszcze Alfę Romeo GT. Na wersję z 2-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 165 KM trzeba wydać 99,9 tys. zł, a na 150-konnego diesel o

Wybieramy najlepszy używany kompakt (2006)

Wybieramy najlepszy używany kompakt (2006)

1595 102 11,4 184 7,1 421 350/1305 Volkswagen Golf V 1.6 FSI 1598 115 10,8 192 6,5 421 350/1305 marka/model (diesel) poj. sk. (ccm) moc (KM) przysp. (s) v-max (km/h) śr. zuż. (l/100km) dł. (cm) poj. bag. (l) Citroen C4 I HDI 110 1560 109 12,4 192 4,7 426 320/1023 Fiat Stilo 1.9 JTD 100

Citroen Berlingo 1.6 HDi XTR - test | Za kierownicą

Citroen Berlingo 1.6 HDi XTR - test | Za kierownicą

Berlingo 1.6 HDi XTR | Kompendium Nadwozie kombivan, 5-drz., 5-os. Silnik turbodiesel R4, 1560 ccm Moc 90 KM przy 4000 obr./min Moment 215 Nm przy 2000 obr./min Skrzynia biegów 5b, ręczna Napęd na przednie koła Wymiary 4380/1810/1862 mm Rozstaw osi 2728 mm Zawieszenie przód kolumny

Volkswagen Touran 2.0 TDI - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Touran 2.0 TDI - test | Pierwsza jazda

dieslami i ręcznymi skrzyniami biegów. Teoretycznie najlepiej wypada Ford C-Max, ale w jego wnętrzu panuje ciasnota, a lada dzień pojawi się następca. Mocną ofertę mają Francuzi, którzy na swoje auta oferują regularne upusty (np. Renault - 8 tys. zł). _Marka i model Cena Citroen C4 Picasso 2.0 HDi

Citroen DS4 - test | Pierwsza jazda

Citroen DS4 - test | Pierwsza jazda

takich klientów. A w Polsce? Sprzedać DS4 będzie znacznie trudniej.Citroen DS4 HDi | Kompendium Nadwozie hatchback, 5-drz., 5-os. Silnik turbodiesel R4, 1997 ccm Moc 163 KM przy 3750 obr./min Moment 340 Nm przy 2000-3000 obr./min Napęd na koła przednie Skrzynia biegów 6-manualna Wymiary 427

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

egzemplarzy jest ogromny, podobnie jak wśród (niedrogich) zamienników. Przestronne wnętrze, wygodne fotele, proste i bezawaryjne silniki, odporność na korozję - Passatowi nie brak zalet. Na rynku najczęściej występują benzynowe silniki o pojemności 1,8 i 2 litrów. Bardziej wymagający kierowcy zwrócą się ku

Ecobrandy - moda czy biznes?

Ecobrandy - moda czy biznes?

Dynamics) muszą emitować poniżej 140 g CO2 na kilometr. W tej chwili taki warunek spełniają: BMW 116d, 118d, 120d, 123d (bez cabrio), 316d, 318d, 320d, 520d, X1 sDrive18d i X1 sDrive20d. Cena: EfficientDynamics oferowane jest w standardzie, czyli nie wymaga żadnej dopłaty. Citroen: Airdream Logo

Peugeot 307 - opinie Moto.pl

- 1,6 (110 KM) i 2,0 (138 KM). Od początku doskonale sprzedawały się diesle - 2.0 HDi (90 - 110 KM) - a od stycznia 2002 roku ofertę uzupełnił bardzo oszczędny silnik 1,4 HDi (70 KM).BolączkiNajwięcej przykrości mogą sprawić egzemplarze z pierwszych miesięcy produkcji - w kolejnych latach część usterek

TOP 10 | Auto dla studenta

TOP 10 | Auto dla studenta

i sportowa pozycja za kierownicą.Gamę jednostek napędowych otwiera 8-zaworowy silnik o pojemności 2 litrów i mocy 115 koni, dobrze współpracujący z instalacją LPG. Dla fanów silnych wrażeń przewidziano jednostki 2.5 V6 (170 KM) i 2.0 16V Turbo (204 KM), ale rozsądnym kompromisem będzie 2-litrowy

Auto za 10 tys. zł | Część II

Auto za 10 tys. zł | Część II

Wśród wczorajszych propozycji dominowały samochody z Kraju Kwitnącej Wiśni. Dziś czas na europejskich producentów. Czy warto kupić auto za 10 tysięcy? Jak najbardziej, chociaż jak zawsze nie brak pułapek. Poza śladami korozji i popularnymi usterkami trzeba uważać na powypadkową historię

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

;.Citroen C6  Awangardowy styl tego modelu kontynuuje tradycję modeli CX i XM, chociaż w przeciwieństwie do nich jest sedanem, a nie - odpowiednio - fastbackiem i liftbackiem. C6 zaprezentowano w 2005 roku, a do jego napędu służą diesle o mocy 170, 204 i 240 koni oraz 3-litrowa V-szóstka o mocy 211

Hopa na Mucharzu - Citroen C4 by Loeb

16V 143 KM i 2.0i 16V 180 KM oraz z dieslami HDi 110 KM (także z filtrem cząstek stałych) i HDi 138 FAP. A na tym nie koniec. Sygnowany nazwiskiem mistrza świata jest także mniejszy model Citroëna - C2. Citroën 2.0 C4 by Loeb kompendium

TEST 30 000 km - CITROEN XSARA PICASSO 2.0 HDi

jako auto rodzinne. W redakcji służył prawie pół roku i w tym czasie przekonaliśmy się, jak mało paliwa zużywa wysokoprężny silnik HDi. Dobrze poznaliśmy zalety, jak i małe wady Picasso.NADWOZIE I WNĘTRZECitroën zawsze zaskakiwał klientów nowinkami stylistycznymi i technicznymi. W Picasso tych

Re: zakup samochodu

> Jaki to jest silnik 2.0 hdi i jakie są jego zalety, że tak go polecasz? 2.0HDi to silnik diesla z wtryskiem common rail koncernu PSA (Peugeot, Citroen). Oczywiście mówimy tu o pierwszej generacji tych silników, bo tylko takie samochody łapią się na podane przez ciebie kryterium cenowe. Ta

Re: Diesel kontra benzyna wreszcie prawdziwe wyni

mniej pali > 107 KM HDI i 138 KM w Xsarze. Oba 2 l, poza tym nie 107 a 110 zerknij sobie na strone citrena www.citroen.pl/m1/gama.aspx#GAMA > Może jeszcze porównasz Golfa 1.9D z R32? mowie o nowych autach a nie o nieprodukowanych poza tym maja rozne pojemnosci i moc > Ludowóz zbudował

Chiptronic w HDi... do mmario

zlozona Panu przy montazu dodatkowej centralki sterujacej Chiptronic (tuning box'a) do Citroena Xantii 2,0 HDi pozwalam sobie przeslac kilka moich spostrzezen. Elastycznosc - widoczna poprawa elastycznosci, objawiajaca sie tym, ze jesli dotychczas w pewnych sytuacjach redukowalem bieg, o tyle teraz