bezawaryjne samochody samochody

sprawdź też:

samochód

msob

Wolimy bezawaryjne samochody

Wolimy bezawaryjne samochody

38 proc. naszych Czytelników wybiera auto z powodu bezawaryjności, 16 proc. - prestiżu, a 14 proc. - funkcjonalności. A dlaczego nie kupilibyście znowu samochodu tego samego producenta?

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie

Rolls-Royce i ryzyko pożaru

Nie ma samochodów bezawaryjnych. Nawet najdroższe auta mogą podlegać akcjom przywoławczym. Również modele z najwyższej półki, jak Rolls Royce Ghost na przykład

Citroen C1 po delikatnych zmianach

Citroen C1 po delikatnych zmianach

sylwetce żywy i silny charakter z akcentem elegancji. Dostępna od drugiego poziomu wykończenia chromowana listwa podkreśla zaokrąglony kształt osłony, potwierdzając jednocześnie energiczny i nowoczesny wizerunek C1. Przyczepność do nawierzchni sprawia, że samochód dobrze trzyma się drogi, co przyczynia się

Rover 75 - opinie Moto.pl

może imponujące (12 i 10,5 s), ale na stacji benzynowej będziemy się czuli jak w każdym innym sklepie, a nie jak w domu.BolączkiDo aut brytyjskich przylgnęła etykietka awaryjnych - nie jest to jednak wina samych samochodów, ale raczej specyfika naszego rynku - przez wiele lat specjalistyczny serwis w

Gazeta Wyborcza z multimedialnym poradnikiem "Twoje prawo jazdy"

Gazeta Wyborcza z multimedialnym poradnikiem "Twoje prawo jazdy"

Multimedialny przewodnik dla kierowców zawiera m.in.: - nowe, aktualne testy egzaminacyjne kat. A, B, C, D,- przepisy, znaki, sygnały drogowe,- tabelę mandatów i punktów karnych,- nowe prędkości dozwolone,- technikę kierowania samochodem i motocyklem.Cena płyty z "Gazetą Wyborczą" wynosi

Karora Firda | Wideo

Karora Firda | Wideo

;»> Bezawaryjny kompakt - Ten samochód ma doskonałą opinię i może być Twój «<

Raport TUV 2015 | Najlepsi

Raport TUV 2015 | Najlepsi

siebie pierwsze miejsce. W czołówce coraz więcej Japończyków Zaskoczeniem może być świetne piąte miejsce Forda Fusion. Starszych Fordów zwykle nie kojarzymy z samochodami bezawaryjnymi, jednak Fusion zdaje się zaprzeczać tej opinii. 01. Porsche 911 - 11,5% 02. Toyota Corolla Verso - 15,6% 03. Toyota RAV4

Jak Polacy korzystają z samochodów? | Badania

Jak Polacy korzystają z samochodów? | Badania

Castrol i Ford | Razem od 100 lat Dziś samochód stał się niemal nieodłącznym elementem życia. Często nawet do sklepu za rogiem jeździmy autem, nie zdając sobie sprawy z tego, że może to mieć zgubny wpływ na silnik. Miejski tryb jazdy, krótkie trasy, częste zatrzymywanie się i ruszanie - to

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

Skoda Yeti | T est | Pierwsza jazda Z opinii, jakie można znaleźć o tym samochodzie, wynika, że najbardziej krytykowany jest jego wygląd. O gustach się nie dyskutuje, a w przypadku samochodów używanych stylistyka ma trzeciorzędne znaczenie. To, czego małemu crossoverowi Skody nie można odmówić

Przegląd używanych kompaktów do 10 tys zł

Przegląd używanych kompaktów do 10 tys zł

. Samochód doskonale się prowadzi dając kierowcy sporo przyjemności. Do dynamicznej jazdy wystarczy już silnik benzynowy 1.6. Jedynym poważnym problemem pierwszego Focusa jest korozja atakująca sukcesywnie od spodu podwozie, drzwi, nadkola i tylną klapę. Aby przez kilka lat mieć spokój z "rudą"

Toyota Corolla E 11 (1997-2001) - opinie Moto.pl

Toyota Corolla E 11 (1997-2001) - opinie Moto.pl

wtórnym. Zwłaszcza tych, którzy poszukują samochodu nie najtańszego, za to gwarantującego bezawaryjną eksploatację. Jednak by ten model rzeczywiście dobrze się spisywał, muszą być spełnione dwa warunki: regularny serwis i wysokiej jakości części. Z tymi ostatnimi nie ma większego problemu. Niektóre

Najbardziej niezawodne SUV-y

Najbardziej niezawodne SUV-y

Niezawodne SUV-ySUV-y to najmniej usterkowe ze wszystkich rodzajów aut.SUV-y są coraz bardziej popularne, ale czy bezawaryjne? Jak wynika z raportu DEKR-y, najbardziej niezawodnym SUV-em jest Honda CR-V.Pojazdy typu SUV są coraz bardziej popularne, ale czy bezawaryjne? Oto lista najmniej

Top 5 - Niezniszczalne

Top 5 - Niezniszczalne

) jak świeże bułeczki. Trudno się dziwić. Korozja mu niestraszna, komfort podróżowania nawet dziś jest bardzo wysoki, a ciągłe udoskonalanie konstrukcji sprawiło, że jeśli gdzieś istnieje podium dla najbardziej bezawaryjnych samochodów, to z pewnością W124 już zaparkował na jego najwyższym miejscu. To

Top 4 - najlepsze używane turbodiesle

Top 4 - najlepsze używane turbodiesle

emerytów Mercedes W124 to auto niezniszczalne. Korozja mu niestraszna, komfort podróżowania nawet dziś jest bardzo wysoki, a ciągłe udoskonalanie konstrukcji sprawiło, że jeśli gdzieś istnieje podium dla najbardziej bezawaryjnych samochodów, to z pewnością W124 już zaparkował na jego najwyższym miejscu

Chevrolet Cruze 4d 1.8 LPG | Test | Chłodna kalkulacja

Chevrolet Cruze 4d 1.8 LPG | Test | Chłodna kalkulacja

. Nieskomplikowana jednostka napędowa z dobrze dobraną i poprawnie skalibrowaną instalacją gazową powinna pracować bezawaryjnie przez długi czas.GazPromocyjna cena montażu LPG, poprawne działanie instalacji, brak utraty gwarancji na samochód, niskie koszty eksploatacjiHamulecStosunkowo mały zbiornik LPG wymuszający

Toyota Yaris II (2006 - 2011) - opinie Moto.pl

Toyota Yaris II (2006 - 2011) - opinie Moto.pl

batalii, dlatego przede wszystkim wydłużyła nadwozie o 11 cm.Yaris wciąż był jednak samochodem krótszym od niektórych rywali, co pozornie stanowiło jego wadę. W praktyce okazało się jednak, że mniejsze gabaryty uczyniły z niego samochód niezwykle zwrotny i łatwy w parkowaniu, a we wnętrzu wcale nie

Honda Civic (2005 - 2011) - opinie Moto.pl

Honda Civic (2005 - 2011) - opinie Moto.pl

Mieliśmy już Civica będącego małym, pudełkowatym autem miejskim i Civica o sportowym zacięciu, z niskim nadwoziem przypominającym coupe. Był też taki, który nawiązywał kształtem do minivanów i jednoznacznie kojarzył się z autami rodzinnymi. W 2005 r. Honda pokazała samochód, który nie dość, że nie

Najbardziej awaryjne auta według TUV

Najbardziej awaryjne auta według TUV

Najnowszy ranking oparto na ponad ośmiu milionach przeglądów rejestracyjnych, które przeprowadzono w okresie od lipca 2011 do czerwca 2012 roku. Samochody podzielono na pięć kategorii wiekowych: -   auta dwu-/trzyletnie (średni wynik usterkowości wyniósł 6,1%), -   auta cztero

Która generacja BMW serii 3 jest najlepsza

Która generacja BMW serii 3 jest najlepsza

zasobnym portfelem, potem nierzadko tuningują. BMW E30 to trwałe i żywotne samochody, potrzebują jednak regularnego serwisowania by służyły bezawaryjnie. Trzeba dbać o regularne wymiany paska rozrządu i doglądać paska klinowego (ma tendencję do przecierania). W układzie przeniesienia napędu najszybciej

Spokojnie, to tylko elektronika

Spokojnie, to tylko elektronika

podzespołów. Im więcej miejsca zajmuje oprogramowanie i ma więcej różnych zadań, tym trudniej jest je skutecznie przetestować oferując klientowi bezawaryjny produkt. W przypadku samolotów jest to wymóg bezwzględny z uwagi na bezpieczeństwo, samochód zaś zawsze można zatrzymać mimo niedziałającej elektroniki i

LPG dla TSI | Eksploatacja

LPG dla TSI | Eksploatacja

Do niedawna właściciele aut z bardzo nowoczesnymi silnikami TSI w naszym kraju nie mieli szans korzystania z zasilania LPG, które pozwoliło by obniżyć koszty eksploatacji a jednocześnie zapewniło by bezawaryjną pracę układu i odpowiednio wysoką trwałość elementów silnika. W ubiegłym roku Skoda i

Wywiad | Lappi: Uroda pomaga wygrywać

Wywiad | Lappi: Uroda pomaga wygrywać

. Niedzielna rywalizacja to dla Lappiego kolejne 4 oesowe zwycięstwa - dwa na Paprotkach i po jednym na Tałtach i Mrągowie.W konsekwencji bezbłędnej i bezawaryjnej jazdy załoga Esapekka Lappi i Janne Ferm dowiozła do mety 69. Rajdu Polski niekwestionowany triumf, a 21- letni Fin został  najmłodszym

Suzuki Liana (2001-2007) - opinie Moto.pl

. Zapewnia wystarczającą dynamikę, jest trwała (poza miską olejową, która szybko rdzewieje), bezawaryjna i ma rozrząd napędzany łańcuchem. Ale ma jedną poważną wadę. Jest nią wysokie spalanie w mieście, które może dochodzić nawet do 12 l/100 km. Zupełnie odwrotna sytuacja jest w trasie, gdzie nawet przy

Honda CR-V (1995-2002) - opinie Moto.pl

samochód lepiej uważać. Zaawansowane technologicznie Hondy trzeba oddawać w ręce dobrych fachowców. Tylko wtedy można liczyć na bezawaryjną eksploatację.Historia modelu1995 - premiera modelu, nadwozie kombi 5d1997 - rozpoczęcie sprzedaży w Europie, silnik benzynowy 2.0 (128 KM)1999 - niewielka modernizacja

Dacia Sandero

siostrzana marka Renault, a więc ludzi o bardzo pragmatycznym podejściu do samochodów, oczekujących od swoich "czterech kółek", że będą w miarę bezawaryjne, praktyczne i przydatne w różnych sytuacjach. Na takie właśnie auto kreuje się Sandero - czy trafi do serc (a może raczej umysłów) nowych

Mitsubishi Evolution X FQ400. Najszybszy samochód rodzinny.

Evolution X FQ400Najszybszy samochód rodzinny.Dobra wiadomość dla wszystkich miłośników Evo. Szefostwo Mitsubishi dało "zielone światło" nowej, 400-konnej wersji Lancera Evolution X.Dobra wiadomość dla wszystkich miłośników Evo. Szefostwo Mitsubishi dało "zielone światło" nowej

Automat fajna sprawa, tylko jaki wybrać? | Poradnik

działania opiera się na przekładni hydrokinetycznej. W dużym uproszczeniu składa się ona z dwóch "misek" z łopatkami zwróconych ku sobie i szczelnie wypełnionych specjalnym olejem. Podczas pracy silnika na biegu jałowym wirowanie cieczy pomiędzy nimi jest na tyle małe, że samochód stoi w miejscu

CR: Auta używane godne polecenia

W zestawieniu wzięły udział pojazdy nie starsze niż 10 lat. Wszystkie były testowane przez dziennikarzy Consumer Reports (CR). Pierwsze sito: samochody musiały dostać co najmniej dobrą ocenę podczas testu. Drugie: musiały udowodnić podczas testów NHTSA, lub IIHS, że zapewniają dobry poziom

Volkswagen Passat B6 (2005-2010) - opinie Moto.pl

Nowoczesne rozwiązania techniczne, dynamiczne silniki, świetne podwozie, nienaganny montaż, bardzo dobre materiały wykończeniowe, obszerne wnętrze, duży bagażnik - oto mocne punkty Passata B6, które czynią z niego samochód niezwykle udany od strony użytkowej. Aluminiowe komponenty podwozia, silniki

Seat Arosa (1997 - 2005) - opinie Moto.pl

Niektóre samochody stają się atrakcyjne na rynku aut używanych po wielu latach, gdy ich ceny znacząco spadną. Jednym z takich przykładów jest Arosa, niewielkie autko spod znaku Seata, bliźniak Volkswagena Lupo. Wydawało by się, że w przypadku hiszpańskiego  "malucha" mówienie o

VW Jetta Hybrid - test | Dobrze, czyli drogo

Volkswagen nie spieszył się z przygotowaniem własnej technologii hybrydowej. Powód był oczywisty. Europejczycy zakochani w silnikach wysokoprężnych patrzyli na hybrydy jak na półśrodek. Półśrodek popularny głównie w USA z powodu niechęci Amerykanów do zakupu samochodu z silnikiem wysokoprężnym. Czy

Sołowow: Peugeot to fajny samochód

fajne, to dobry samochód, sympatycznie się nim jedzie, ma duży potencjał. Startowałem nim po raz pierwszy i myślę, że jest jeszcze sporo zapasu, który mógłbym wykorzystać przy lepszym ustawieniu. Jest duża konkurencja. Koledzy jeżdżą coraz szybciej, coraz lepiej, co widać po czasach. Praktycznie w

Toyota Camry (1991 - 2001) - opinie Moto.pl

Nowa Toyota Camry - bez rewolucji Toyota klasy średniej wyższej zostałaby w naszym kraju zupełnie zapomniana, gdyby nie rynek wtórny. Samochód, który kiedyś dostępny był o oficjalnej ofercie Toyoty, znikł z polskich salonów, a rolę flagowej limuzyny przejął po nim Avensis. Tymczasem, w latach

Nissan X-Trail (2000 - 2007) - opinie Moto.pl

zawory przy pompie. Benzynowce nie mają typowych słabych punktów i praktycznie się nie psują. »> To jeden z lepszych samochodów Nissana«< Przeniesienie napędu Przy normalnej jeździe szosowej i w lekkim terenie układ przeniesienia napędu z pewnością będzie służył bezawaryjnie

Rajd Akropolu | Boski triumf Loeba

pokładowym swojego DS3 WRC dowiedział się, że może zwolnić. Dostałem sygnał, że Petter stoi na trasie odcinka i przestałem cisnąć. Kiedy minąłem jego samochód na poboczu, okazało się, że dalsza część trasy ma bardzo zniszczoną nawierzchnię, więc i tak nie mógłbym na niej utrzymać wcześniejszego tempa

Volvo 850 (1991-1997) - opinie Moto.pl

faktu, że zadbano o bardziej dynamiczne silniki.Kanciaste Volvo produkowane od 1991 r. są zazwyczaj w dużo lepszym stanie niż przedstawiciele serii 700. Ale nie jest to regułą i warto o tym pamiętać. Słabo zadbane egzemplarze lepiej obchodzić szerokim łukiem. W przypadku samochodu takiego jak Volvo 850

Honda HR-V (1998-2006) - opinie Moto.pl

śliskich jezdniach zadba o sprawniejsze przyśpieszanie, precyzyjne utrzymywanie założonego toru jazdy i utrzymywanie stabilności samochodu przy gwałtownych manewrach w krytycznych sytuacjach.Z utrzymaniem Hondy HR-V nie ma większego problemu. Została ona zbudowana na płycie podłogowej i przy wykorzystaniu

Toyota Corolla Verso (2001-2009) - opinie Moto.pl

bezawaryjnej jazdy jest jednak znalezienie egzemplarza w dobrej kondycji i regularnie serwisowanego, a potem dokładne sprawdzenie go od strony technicznej. Naprawianie usterek w Corolli Verso nie należy do tanich, podobnie jak obsługa. W przypadku tego modelu nie ma co liczyć na tanie zamienniki i usługi

Opel Astra I (1991-2002) - opinie Moto.pl

pamiętać, że rozrzut jakościowy w przypadku Astry I jest duży. Są egzemplarze psujące się ponad miarę, są też takie, które latami jeżdżą niemal bezawaryjnie. Utrzymanie i obsługa Astry I nie sprawia jednak większych problemów. Dostęp do tanich części zamiennych nie stanowi problemu. Można znaleźć też

Hyundai i30 (2007 - 2012) - opinie Moto.pl

, która sprzyja bezawaryjnej pracy. Koszty utrzymania też nie są wysokie, ale mogły by być niższe gdyby nie brak zamienników i wysokie ceny części eksploatacyjnych.Historia modelu2007, marzec - premiera modelu, nadwozie hatchback 5d, 2007, kwiecień - wersja kombi2007, lipiec - rozpoczęcie produkcji w

Nissan Almera (2000-2006) - opinie Moto.pl

siebie brzemię odpowiedzialności i potwierdzić słuszność wyboru, a potem czekać na rozwój wypadków...Almera N15 w 1995 roku zastąpiła produkowanego przez prawie trzydzieści lat Sunny. Pierwsza generacja zdobyła opinię samochodu bezawaryjnego. Trzyletnia gwarancja była na naszym rynku czymś nowym, co

Suzuki Ignis (2000-2007) - opinie Moto.pl

skonstruowało niewielkie auto o wyglądzie terenówki, proponując w nim nawet napęd 4x4. Powstał samochód o uniwersalnym charakterze i sporym prześwicie, który równie dobrze może pełnić funkcję auta rekreacyjnego jak i typowo miejskiego środka transportu, łatwo pokonującego torowiska i krawężniki.Do wjeżdżania w

Toyota Yaris | Za kierownicą

. Yaris to obecnie jedno z najbardziej bezawaryjnych aut na rynku, dlatego właściciele niechętnie się z nim rozstają. (...) Oczami kierowcy Wiem, że są tacy, którzy lubią zegary umieszczone pośrodku deski rozdzielczej, i są też ich zdeklarowani przeciwnicy. Ja należę do tych drugich i widocznie także w

BMW 5 (2003-2010) E60 - opinie Moto.pl

wyspecjalizowanych serwisów. Zamienników części zamiennych do tego modelu jest niewiele, a i tak lepiej z nich nie korzystać jeśli samochód ma bezawaryjnie jeździć przez wiele lat.Historia modelu2003 - premiera modelu (sedan), wersje benzynowe 520i (170 KM), 525i (192 KM), 530i (231 KM), 545i (333 KM), wersja z

Toyota Corolla (2001 - 2007) - opinie Moto.pl

Dziewiąta generacja kompaktowej Toyoty, debiutująca w 2001 r., otrzymała nie tylko nowe nadwozie o znacznie nowocześniejszej formie. Cały samochód zaprojektowano od nowa, tworząc pojazd bardziej dojrzały, bezpieczniejszy i lepiej wyposażony. Założenia konstrukcyjne i stylizację przygotowano w

TOP 10 | Auto dla studenta

Często zapominamy, że zakup używanego samochodu - szczególnie kilkunastoletniego - to dopiero początek wydatków. Jeśli jednak podliczymy koszty dojazdów na uczelnię i w rodzinne strony, ewentualne wyjazdy na wakacje i okazjonalne wydatki na taksówki, może okazać się, auto wcale nie jest taką wielką

Citroen C5 1.6 THP - test | Za kierownicą

Solidny jak...Oczywiście producent tak a nie inaczej reklamując to auto, przede wszystkim chciał zwrócić uwagę na to, że nowe C5 będzie tak niezawodne i bezawaryjne jak legendarne już pod tym względem niemieckie marki. Może się to wydawać nieco dziwne, ale w naszym, pełnym stereotypów i

VW Transporter T4 (1990-2003) - opinie Moto.pl

demontuje, by uzyskać przepastny kufer.Volkswagen T4 nie jest co prawda mistrzem niezawodności, ale powszechnie uznaje się go za samochód bardzo trwały. Solidność konstrukcji nie budzi zastrzeżeń, jakość wykonania też stoi na najwyższym poziomie. Z wykończeniem bywa różnie. W Multivanie czy Caravelle

Mercedes klasy A (1997-2004) - opinie Moto.pl

ogumienia. Niżej zawieszony i utwardzony samochód otrzymał również seryjnie montowany system stabilizacji toru jazdy ESP. Efektem było dużo pewniejsze zachowanie auta na zakrętach (ale i zauważalne obniżenie komfortu). Sprzedaż ruszyła ponownie, i to bez większych problemów. Zapotrzebowanie na małego

Mercedes A (1998-2004)

ogumienia. Niżej zawieszony i utwardzony samochód otrzymał również seryjnie montowany system stabilizacji toru jazdy ESP. Efektem było dużo pewniejsze zachowanie auta na zakrętach (ale i zauważalne obniżenie komfortu). Sprzedaż ruszyła ponownie, i to bez większych problemów. Zapotrzebowanie na małego

Suzuki Baleno (1993-2006) - opinie Moto.pl

wykończony i lepiej wyposażony Baleno kosztował sporo więcej. Na innych kontynentach cena nie odgrywała tak istotnej roli, na Starym Kontynencie była decydująca. Zalety Baleno dla wielu osób nie były na tyle przekonujące, by zdecydować się na ten znacząco droższy samochód. Stąd niezmienne powodzenie

Rajd Jordanii | Ogier wygrał o 0,2 sekundy

walczyć do końca  - przyznawał Sébastien Loeb.Petter Solberg najpierw stracił 10 s. docierając do mety OS15 z oponą zsuniętą z felgi, a później, na OS17, opuścił drogę i uszkodził samochód tak, że nie mógł kontynuować jazdy. W tej sytuacji, zakładając bezawaryjne dotarcie do mety, Ogier

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

diesli rośnie ryzyko zakupu egzemplarza wyeksploatowanego, z dużym przebiegiem, a przy dzisiejszych cenach autogazu równie tania okaże się jazda samochodem wyposażonym w instalację LPG. Co sprawdzić, kupując używany samochód, przeczytacie w naszym poradniku . A które kombi można kupić za około 7 tys

RSMP | Klasa N3 podsumowuje Świdnicki

nie oddaliśmy go do końca. Mam nadzieję że kolejne rajdy zakończą się dla nas podobnie, a Honda będzie tak bezawaryjna, jak w Świdnicy. Wynik sportowy jednak nie znaczy nic przy tragedii, która miała miejsce na OS 11. Chcielibyśmy przekazać najszczersze wyrazy współczucia dla rodziny oraz najbliższych

Jeszcze się taki nie urodził, co kobiecie by dogodził.

Tak to już z nami kobietami jest.Patrząc przez pryzmat siebie i grona moich znajomych myślałam, że wiem, czym pragną jeździć kobiety. Jednakże po usłyszanych ostatnio w radio wynikach ankiet na temat najseksowniejszego samochodu wybieranego przez kobiety, gdzie na pierwszym miejscu znalazł się

Jak napisać dobre ogłoszenie?

zużycie paliwa, wymianę opon, a nawet kto jeździł autem i czy kierowca był palaczem. Musimy pamiętać, że każdy klient chce wiedzieć o aucie jak najwięcej, a próba zatajania odpowiedzi będzie działać na naszą niekorzyść. Na rynku samochodów używanych panuje spory tłok. Auta są w najróżniejszym stanie, a

Mercedes klasy C W203 (2000-2007) - opinie Moto.pl

silnika. Podwoziu trudno jednak stawiać jakiekolwiek zarzuty. Prowadzi samochód świetnie, z dużą rezerwą bezpieczeństwa. Bardzo dobrze zachowują się też układ kierowniczy i hamulce. Mniej przyjemnie wygląda strona eksploatacyjna. Samochód jest zaawansowany technologicznie, ma sporo elektroniki. Nie

Mazda 323 (1998-2003) - opinie Moto.pl

Japoński kompakt nie miał większego szczęścia na polskim rynku. Swego czasu regulacje prawne stawiały samochody z Dalekiego Wschodu na przegranej pozycji. Także Mazda miała z tym problemy, jej interesy reprezentował prywatny importer, sprzedaż była symboliczna. Rynek wtórny zasilany był głównie

Kupujemy używane auto z automatem

- jego silnik mniej się zużywa. W zamian spala o 1-2 litry więcej paliwa na każde 100 km i wolniej się rozpędza, choć tempo zmiany biegów nowoczesnych skrzyń staje się nieosiągalne dla człowieka. Wśród skrzyń, tak jak wśród samochodów, są mniej i bardziej bezawaryjne. Do tych ostatnich należą na pewno

Cała prawda o gwarancjach cz. I

Zacznijmy od początku. Czym jest gwarancja. To okres lub przebieg, w czasie którego producent gwarantuje bezawaryjne działanie swojego produktu. W razie awarii zobowiązuje się więc do usunięcia usterki na własny koszt. W przypadku poważnej awarii możliwa jest wymiana sprzętu na nowy. W motoryzacji

Używana Mazda 323 (1998-2003)

Japoński kompakt nie miał większego szczęścia na polskim rynku. Swego czasu regulacje prawne stawiały samochody z Dalekiego Wschodu na przegranej pozycji.Także Mazda miała z tym problemy, jej interesy reprezentował prywatny importer, sprzedaż była symboliczna. Rynek wtórny zasilany był głównie

Land Rover Freelander (1997-2006) - opinie Moto.pl

wyglądał na udany, chociaż samonośne nadwozie Land Rover tworzył po raz pierwszy. Samochód wyglądał dobrze, nie powielał pomysłów konkurencji, gwarantował spory komfort jazdy, był funkcjonalny (trzydrzwiowa wersja miała demontowany sztywny lub miękki dach), w obu odmianach nadwoziowych zapewniał sporo

Toyota Corolla Verso

Zaprojektowaniem nowego modelu Verso zajęli się specjaliści z europejskiego studia ED2. Udało się im stworzyć linię łączącą w sobie charakterystyczny styl Toyoty z dynamiką, którą tak cenią europejscy klienci.Verso to samochód dla siedmiu osób. Niestety, dwie muszą się zadowolić mniejszym komfortem

Toyota Celica (1989-1993) - opinie Moto.pl

znacznie skrócić jego bezawaryjną pracę, tak jak luz w jednym z elementów zawieszenia automatycznie negatywnie wpływa na pozostałe. Podobnie woda z kranu (nawet latem) niszczy układ chłodzenia.Handlarze I samochody po bardzo poważnych wypadkach, składane w całość za pomocą elementów nadwozia (ćwiartek lub

TOP 10 | Coupé za 20 tysięcy złotych

W naszym dzisiejszym zestawieniu zabrakło łakomych kąsków z plakatów i książek "Samochody marzeń". Powód? Na zakup sprawnego Nissana 300 ZX, Toyoty Supry IV, Mitsubishi 3000 GT, BMW serii 6 (E24) czy 8 (E31), Mercedesa SEC/CL, a nawet Renault Avantime'a trzeba przeznaczyć nieco

Mercdes klasy A (1997-2004)

ogumienia. Niżej zawieszony i utwardzony samochód otrzymał również seryjnie montowany system stabilizacji toru jazdy ESP. Efektem było dużo pewniejsze zachowanie auta na zakrętach (ale i zauważalne obniżenie komfortu). Sprzedaż ruszyła ponownie, i to bez większych problemów. Zapotrzebowanie na małego

Auto za 5 tys. zł

Okazuje się, że przy odrobinie szczęścia da się znaleźć nie tylko zwyczajny środek transportu, ale nawet coś ze sportową nutą. Należy jednak pamiętać, że starsze samochody niosą za sobą ryzyko nieopłacalnych w naprawie awarii, a ząb czasu objawia się nie tylko zużyciem elementów eksploatacyjnych

Toyota Yaris (1998-2005) - opinie Moto.pl

samochód przyjęto w Europie bardzo dobrze.Co prawda oryginalny zestaw elektronicznych wskaźników osadzony centralnie w czymś na kształt długiego tunelu budził sporo kontrowersji, ale w końcu został zaakceptowany jako swoisty symbol nowoczesności. Gorzej z ogromnymi połaciami szarych tworzyw sztucznych

Citroën Xantia (1992-2001) - opinie Moto.pl

ulegają rozdzielacze ciśnienia, wysokociśnieniowe przewody hydrauliczne, kolumny resorujące. W wersji Activa zawodzi system stabilizacji poprzecznej i samochód staje się nerwowy. Podstawą bezawaryjnej pracy hydropneumatyki jest regularna obsługa dokonywana przez mechanika o odpowiedniej wiedzy. Płyn LHM

Auto za 10 tys. zł | Część II

Wśród wczorajszych propozycji dominowały samochody z Kraju Kwitnącej Wiśni. Dziś czas na europejskich producentów. Czy warto kupić auto za 10 tysięcy? Jak najbardziej, chociaż jak zawsze nie brak pułapek. Poza śladami korozji i popularnymi usterkami trzeba uważać na powypadkową historię

Nissan Almera - opinie Moto.pl

pracy, a jednak jeśli będziemy o nie dbać zgodnie z zaleceniami, to odwdzięczą się wyjątkowo bezawaryjną pracą - w wypadku silników benzynowych może to być 500 tys. km, Diesel, dzięki temu, że jest to starsza konstrukcja (w dodatku wolno ssąca) może w sprzyjających warunkach przejechać nawet 700 tys. km

Daewoo Matiz (1998-2008) - opinie Moto.pl

. Można trafić na samochód niemal bezawaryjny albo taki, w którym ciągle będziemy zmagać się z problemami.Dariusz Dobosz

Toyota Yaris D-4D Sol

liftingu niewiele zmieniono w wyglądzie samochodu. Jedynie wytrawny obserwator zauważy zmodyfikowane reflektory i subtelną korektę wnętrza. Bezawaryjny Podstawowa wersja Yarisa z silnikiem wysokoprężnym kosztuje nieco ponad 43 tys. zł. Testowana, najdroższa odmiana Sol przekracza już magiczną sumę

Wartburg 311 | Elegancja z NRD

bezawaryjnie samochód bywał na zlotach i rajdach pojazdów zabytkowych. Po ok 10 000 km i 8 latach wspólnych wypraw "Łosoś", bo tak wóz nazywany jest przez wszystkich znajomych, ustąpił miejsca kolejnym projektom. Można powiedzieć, że został w "rodzinie" - kupił go nasz redakcyjny kolega

Mitsubishi Colt (1992-1997) - opinie Moto.pl

O jakości Mitsubishi Colt najlepiej chyba świadczą czołowe miejsca w rankingach na najbardziej bezawaryjny samochód.MetryczkaProducent zatroszczył się, byśmy wybierając Colta nie musieli głowić się nad wyborem wersji nadwozia (jest tylko jedna). Silników do wyboru jest kilka, wszystkie benzynowe

Mitsubishi Lancer 1.6 Comfort plus

obręcze, ABS, poduszki czołowe, boczne i kurtyny. Taki samochód kosztuje 66 990 zł. Zaś za podstawową odmianę o nazwie Comfort - uboższą o poduszki boczne i kurtynowe - trzeba zapłacić 61 990 zł, czyli porównywalnie do produkowanych w Europie kompaktów Toyota Corolla czy Peugeot 307.Silnik 1.6 nowego

Subaru Legacy Spec. B - test | Za kierownicą

przesuwają się po szybie, czuć, że z zapasem obliczono ich sztywność i dzielnie poradzą sobie nawet z mocnymi powiewami wiatru. Ale najprzyjemniej jest chwycić obszytą delikatną skórą kierownicę. To wbrew pozorom wciąż rzadkie doznanie. W wielu samochodach otrzymujemy coś, co przypomina w dotyku sprasowane

Toyota Avensis II (2002-2008) - opinie Moto.pl

zdarzają się w nim wyjątkowo rzadko. Jest to jednak samochód zaawansowany technologicznie, czego przykładem mogą być zmienne fazy rozrządu, bezpośredni wtrysk benzyny, wielowahaczowe zawieszenie tylne czy katalizator tlenków azotu w jednym z turbodiesli.Dla zachowania dobrej kondycji technicznej pojazdu

Toyota Avensis I (1997-2003) - opinie Moto.pl

kilka charakterystycznych detali stylizacyjnych. Początkowo montowano nawet te same silniki, co stanowiło chyba zbyt przesadne nawiązanie do przeszłości. Mimo umiarkowanego nowatorstwa Avensis spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem. Okazał się samochodem wygodnym, przestronnym, bardzo dobrze wyciszonym

Coupe za 20 tysięcy złotych

limuzynom za 50 tysięcy złotych.W naszym dzisiejszym zestawieniu zabrakło łakomych kąsków z plakatów i książek "Samochody marzeń". Powód? Na zakup sprawnego Nissana 300 ZX, Toyoty Supry IV, Mitsubishi 3000 GT, BMW serii 6 (E24), Mercedesa SEC/CL czy nawet Renault Avantime'a trzeba przeznaczyć

VW Touareg - dwie twarze

wykruszanie się śmiałków stało się wizytówką Dakaru.Dwa lata temu w teamie VW pojawiły się Race-Touaregi, samochody zbudowane na bazie seryjnych Touaregów. Okazały się niemal bezawaryjne. Kierowcy dwóch "błękitnych aniołów" - wozów serwisowych MAN załadowanych 25 tonami części zapasowych i dwoma

Volvo 240 (1974-1993) - opinie Moto.pl

, wygodnego i bezawaryjnego auta z klasycznym napędem na tylną oś.MetryczkaW 1966 roku Volvo wprowadziło na rynek model 144 - jedno z najbezpieczniejszych aut w tamtych czasach. Oprócz hamulców tarczowych (na wszystkich kołach) i pasów bezpieczeństwa (na wszystkich siedzeniach) auto miało kontrolowane strefy

Motocykl | Postój zimą

tłuste, trudne do usunięcia ślady. Innym wyjściem jest skorzystanie z myjni bezdotykowej, z założenia przeznaczonej do samochodów, ale sposób działania (mycie strumieniem wody pod wysokim ciśnieniem z detergentami) pozwala na wykorzystanie jej przez motocyklistów. Trzeba jednak spełnić dwa podstawowe

Chrysler Voyager (2000-2007) - opinie Moto.pl

konstrukcyjnych nadwozia trudno temu autu cokolwiek zarzucić.Voyager to pionier, który w 1983 r. utworzył segment minivanów. Sukcesywnie rozwijany i udoskonalany stał się samochodem ładnym, funkcjonalnym, komfortowym, znakomicie wyposażonym, a przede wszystkim nadzwyczaj przestronnym. Duży wybór silników czy

Niezawodne samochody

autach, ale nawet przypalany rozgrzanym do czerwoności żelazem nigdy nie podzieli się tymi informacjami publicznie. Siłą rzeczy, kupując i eksploatując samochód, opieramy się na tym, co usłyszymy od fachowców, znajomych, czy też przeczytamy w publikacjach. Te ostatnie są cennym i - co najważniejsze

Hyundai i30 - zamiast Accenta

krócej). Do dzisiaj na ulicach można spotkać mocno wysłużone, ale wciąż sprawne modele Pony, czy oldskulowe już Sonaty. Tanie, dobre i stosunkowo bezawaryjne auta chwali sobie wielu kierowców. Natomiast Kia do niedawna była mało znana i słabo rozpoznawalna. Jej samochody uchodziły za zbyt delikatne

Auto za 10 tys. zł

modeli wybór jest spory, o tyle przy kupnie aut niszowych lepiej uważać. Inwestycja w kilkunastoletnią limuzynę lub coupe w rzadkiej wersji silnikowej może oznaczać problemy ze znalezieniem (drogich) części. Co sprawdzić, kupując używany samochód, przeczytacie w naszym poradniku. A co można kupić za 10

Ford Mondeo (2000-2007) - opinie Moto.pl

osiągów i wyposażenia do ceny. Mondeo produkowane od 2000 r. to samochód na wskroś nowoczesny - wygodny, przestronny (bagażnik w sedanie i hatchbacku ma pojemność 500 l, w kombi aż 540 l) i bezpieczny (cztery gwiazdki w testach NCAP w 2001 r., poziom ochrony jadących 82 proc.). Wielu fanów Forda uznaje go

Seat Toledo/Leon (1999-2006) - opinie Moto.pl

przepływomierze powietrza. Niesprawny przepływomierz zakłóca pracę silnika (wyraźny spadek dynamiki). Za defekty silników mogą być odpowiedzialne także rozmaite czujniki, czasami dość kapryśne. Receptą na bezawaryjną eksploatację samochodu jest stały dozór serwisowy.NadwozieOd strony konstrukcyjnej nadwozie

Hyundai Accent (1994-2005) - opinie Moto.pl

i wyrafinowanych technicznie pojazdów segmentu C. Pozostał samochodem stosunkowo prostym, tanim, łatwym w utrzymaniu. Dlatego wciąż może liczyć na sympatię osób z niezbyt zasobnym portfelem. Na rynku wtórnym również należy do szczególnie atrakcyjnych ofert i stanowi receptę na niedrogie

Wiosenny przegląd...

zadanie, można podnieść je na lewarku, zupełnie tak, jakbyśmy wymieniali oponę (i z zachowaniem podobnych środków ostrożności!). Najlepsze myjnie dysponują tzw. kołyską, na której można łatwo przechylić samochód i dokładnie wymyć podwozie. Robi to jednak pracownik myjni, dlatego koszt takiej usługi sięga

Audi A8 (1994-2002) - opinie Moto.pl

KM w autach wyprodukowanych po 1998 r.) oraz silnik dwunastocylindrowy (420 KM) - jednak trafia się on równie rzadko jak ośmiocylindrowy podwójnie doładowany diesel o pojemności 3,3 litra i mocy 225 KM. Wśród samochodów wystawionych do sprzedaży dominują auta z automatyczno-sekwencyjną skrzynią

Kia Rio

podchodzono do samochodów japońskich z dystansem i traktowano jak jednorazówki. Teraz znajdują się bardzo wysoko w statystykach sprzedaży. W dużej mierze to zasługa niskiej awaryjności. Jak na razie koreańskie produkty nie zachwyciły klientów bezawaryjną pracą, ale coraz pewniej rozpychają się wśród

Toyota Yaris 1.0 VVT-i/1.4 D-4D

Toyota Yaris z podstawowym motorem 1.0 VVT-i to najlepiej sprzedająca się wersja tego modelu. Nic dziwnego - za blisko 37 tys. zł otrzymasz praktyczne auto renomowanej marki, które od lat znajduje się na szczycie listy bezawaryjnych pojazdów. Cały czas jednak kusi odmiana wysokoprężna oferująca

Seat Ibiza (1993-2002) - opinie Moto.pl

: 1.8 20V (180 KM) oraz 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 160 KM)2006 - wycofane z oferty Ibizy silniki 1.2 (54 KM), 2.0 16V (115 KM) i 1.9 SDI (64 KM). Silnik 1.4 TDI w dwóch wersjach mocy dla Cordoby (70 i 80 KM)AwaryjnośćAni Ibiza, ani Cordoba nie należą do samochodów, które jeżdżą bezawaryjnie. Widać to

Toyota Yaris II

samochodu klasy B próbuje się zrobić uniwersalne, rodzinne auto, japoński producent stworzył nieduży, typowo miejski wozik. Ładny, o oryginalnym wnętrzu oraz cieszący się opinią bezawaryjnego. Sądzę, że z nowym Yarisem będzie podobnie. Urósł, ale mniej niż jego konkurenci, zmienił się, ale od razu widać

FSO Polonez Caro/Atu- opinie Moto.pl

Kiedyś - marzenie Polaków - duży, szybki, wygodny samochód. W latach 70. nawet całkiem ładny (wersja nazywana dziś Porucznikiem Borewiczem).Z czasem auto hmm... udoskonalono. Zmieniono m.in. deskę rozdzielczą, dołożono jeszcze jedną szybkę (z tyłu), potem klapę ze spojlerem (no dobrze, klapę z

Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś km

Bezawaryjny znaczy - zero napraw ,nawet dupereli ,tylko wymiana olejów,płynów,filtrów . Jest taki samochód ??

Re: Mały miejski samochod

Trzy lata miałam yariskę 1,4 diesel z 6 biegową skrzynią. Kochałam ten samochód. Na zakupy lub krótsze trasy super - zwrotne, bezawaryjne, a jak trzeba zrywne i szybkie. W międzyczasie ( samochód zamienny) jeździłam benzyną 1,0 lub 1,3 też z 6 biegową skrzynią. 1,0 totalna porażka, 1,3 nic

Re: Mały miejski samochod

Od lat jestem wierna "japończykom", albo Honda albo Toyota. Miałam kiedyś Yariskę, już dawno bo jeszcze jedynkę, córka też jeździła Yarisem II generacji, samochód bardzo zwrotny, kompletnie bezawaryjny. Jego jakość ma swoje odzwierciedlenie w cenie - Yarisy dobrze trzymają cenę co widać po autach

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Gość portalu: strong napisał(a): > Bezawaryjny znaczy - zero napraw ,nawet dupereli ,tylko wymiana > olejów,płynów,filtrów . Jest taki samochód ?? 3 typy: - Honda Accord - Toyota Camry - Lexus LS400 Pzdr Niknejm

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Gość portalu: strong napisał(a): > Bezawaryjny znaczy - zero napraw ,nawet dupereli ,tylko wymiana > olejów,płynów,filtrów . Jest taki samochód ?? Mitsubishi Lancer z silnikiem benzynowym 1.3. przejechalem nim 400 tys km. Jak ktos jest zainteresowany szczegolami eksploatacji to

Re: Ford jak 126p? :-)

galtomone napisał: > dawno się slyszalem o takie > j awarii w młodym aucie, ejże, chyba cos pokręciłeś, przeciez współczesne samochody sa bezawaryjne to "nie awaria, tylko problem ze zdiagnozowaniem usterki" (luźny cytat z klasyka tego forum)

kia picanto

Też się szykuję do zmiany auta i po wielu lekturach na forach oraz posiłkując się opinią wuja mechanika samochodowego właściciela kia picanto wybieram to auto. Bardzo się zdziwiłam ze koreanczyk ma tak dobre opinie. Samochód mały, 5 drzwiowy, mało pali bezawaryjny, nie rdzewieje jak nie jest

Re: pasek rozrzadu w clio III Ice-Watch

problem wypalania sadzy). Należy tylko częściej zmieniać olej (15 -20 tys.) i ten silnik do 200 - 250 tys. jeździ bezawaryjnie. Potem jak w większości nowoczesnych diesli mogą zacząć się problemy z turbiną czy układem wtryskowym tyle że na zachodzie takie samochody opycha się do dzikiego kraju na

jak chcesz bezawaryjny samochód to

kup mazdę, jak chcesz do 27 tys to mazda 626 z 2000 lub 2001 roku jestem wręcz pewien że się nie zawiedziesz www.auto-swiat.pl/wydania/artykul.asp?Artykul=8934&Strona=2 auto.gazeta.pl/auto/1,52402,292681.html

Re: Jaki samochód do max. 7.000zł z LPG, 5-drzwio

Powiem na przykładzie własnego egzemplarza Thalii z 2003 roku. Rdza pojawiła się w jednym miejscu na drzwiach były zarysowane i stąd ruda. Czy będzie w stanie idealnym? jak kto dba tak ma, w mojej psuje się naprawdę mało mimo swojego wieku. Nie szczędzę pieniędzy na auto, bo samochód ma być

31 grudnia 2014 roku.

Zgodnie z przewidywaniami: 1 USD = 62 ruble 1 baryłka ropy 53 USD ---------------- Wszystkim właścicielom samochodów w 2015 Roku życzę jazdy bezwypadkowej i bezawaryjnej, codziennej uprzejmości i wyrozumiałości, aby ropa i gaz były jeszcze tańsze, drogi szerokie i lepsze.

Re: Prósba o polecenie dobrego zakładu LPG

Również polecam Agrestową, Robi to Sebastian bodajże Matuszewski (mogę się mylić). Zakładałem do dwóch samochodów. Bezawaryjnie. schludnie. Niby zwykły garaż w zwykłym domu ale profesjonalnie.

Re: Jakim autem jeździ WDPD?

wszystkie moje samochody były w automacie. odradzam Ci citroena - miałam C3, awaryjnosc okropna. miałam seata ibize - byl super, ale palił w automacie okropnie duzo. teraz mam aurisa, od roku, odpukac jest bezawaryjny.

Re: doswiadczenie z Toyotami

Mój 10 letni Volkswagen spisuje się fantastycznie , jest bezawaryjny więc przez najbliższe 8 lat nie zamierzam kupować samochodu, tym bardziej nowego który straci 50% wartości w 4 lata:)

Re: Peugeot 307 (2001 - 2007)

Witam, jeżdżę 307 od 2005: naprawdę jesteśmy z autka bardzo zadowoleni. Praktycznie bezawaryjne, wygodne, pakowne. Nie było żadnych dużych napraw! Poprzednio był Junior i także b. pozytywna ocena. Jeśli zna się historię samochodu, a właściciel dba o niego: Peugeoty nie odbiegają teraz jakością od

Re: lektura na weekendowe popołudnie

wstrzasniety_nie_zmieszany napisał(a): > Jeżeli porównujesz współczesny samochód do FSO Polonez to obecny bez porównania > jest mniej awaryjny. Jednak porównanie np. obecnych Mercedesów do słynnego Bal > erona, który na byle gó...e przejeżdżał bezawaryjnie 500 tys, km nie wypada już

Re: Princess Andriana Resort&Spa

Dzięki za informację, nie chodzi o jakiś wypasiony samochód :), ale o coś co będzie bezawaryjnie się poruszać - czy wynajem na 3 dni pozwoli co nie co zwiedzić? i lepiej szukać w Kiotari czy wziąć przy hotelu?

Re: Jestem manipulowana?

Mogę ci podać bezawaryjna recepta na odkochanie się od tego Pana. Spróbuj jego bronią. Zadzwoń i mu powiedz że pilnie potrzebujesz pomocy. W pracy aby napisać jakieś tam urzędowe pismo, samochód ci się popsuł i potrzebujesz coś zreperować, w domu masz do wymiany kontakty na nowe, zlew też jest do

Padł rozrząd - opis.

przez pierwsze 2 lata, potem zajmuje się nimi zaprzyjaźniony mechanik. Wychodzi więc na to, że nowe samochody, jakie by one nie były - nie mogą (albo nie chcą...) już być bezawaryjne. A sztuką nie jest kupić nowy samochód, tylko dobrze go serwisować. No i tutaj VW działa perfekcyjnie. No i kolejne

Skoda Octavia I 1.9 TDI Ambiente 2002 rok

Sprzedam skode octavie, samochód bardzo ekonomiczny, bezawaryjny, cena 11 900 zł do negocjacji Polecam! moto.gratka.pl/tresc/skoda-octavia-i-1-9-tdi-ambiente-16216100.html

Honda to samochód całkowicie bezawaryjny.

Kupujemy w rodzinie hondy z salonu od kilkunastu lat. Zero awaryjności. Fakt że samochód mógłby być tańszy.

Re: Mały samochód,

Córka jeździła Toyotą Yaris, w tym roku sprzedała od ręki, spadek wartości niewielki, bo Toyota trzyma cenę, co też ma znaczenie i samo w sobie świadczy o jakości samochodu, Moim zdaniem bardzo dobre autko na miasto, szalenie zwrotne, bezawaryjne, mało pali, może trochę mało miejsca w bagażniku

Re: Pod LPG Megane 3 czy bravo 2

Od trzech lat mam megane III 1.6 16V 110 KM, póki co 90 tys. km. "na blacie"; wcześniej miałem przez 10 lat megane I 1.4 16V 95 KM, przejechałem nim 333 tys. km., samochód jeździ dalej u kuzyna. Oba bez gazu. Silniki uważam za udane, chociaż technologicznie nieco już "niewspółczesne" - wolnossąca

Re: Technohity epoki PRL

Technologia wszelkich sprzętów agd przez te 20-30 lat została udoskonalona bardzo. I mozna by niewątpliwie produkowac nie gorsze jakosciowo , bardzie trwałe (niż te w czasach PRL) telewizowry, radia, lodówki, pralki samochody. Wg mojej wiedzy, gospodarka rynkowa - dążenie do utrzymania

Re: Porażki zakupowe.

Raz w życiu miałam porażkę zakupową, ale za to spektakularną. Był to samochód. Nowy, salonowy. W okresie gwarancji 18 razy w serwisie :-/ Wszystko się psuło, od obłażenia lakieru na kratce, poprzez zawieszenie, do silnika. Równocześnie miałam drugi samochód tej marki, ale inny model - ukochana

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Albo kup używany z przebiegiem 399 999 km to ten jeden kilometr napewno przejedziesz bezawaryjnie hłe hłe hłe .

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Niemieckie dane są złe i be. Lansują w nich tylko prawdziwie niemieckie samochody.

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

to samochód służbowy najlepij z wojska lub z policji (spokój z mandatami piciem itp)

Re: OT: Chwalę się.

To ja też trochę pomarudzę, choć życząc dobrze.... > Życzę bezawaryjnej eksploatacji i braku niespodzianek od poprzednich użytkownik > ów. To jest baaardzo, baaaaaaardzo zasadne życzenie. Takie samochody z założenia bym omijał, gdyż pierwsza grubsza usterka i musisz brać kredyt. :/ W

Re: teraz bedziesz dostawal

Przyznam bez bicia: gadam ze swoim samochodem, jezdzi bezawaryjnie :) -- ... bridelle

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

po tej wypowiedzi stwierdzam ze ty jednak DEBIL jetses wzywali do serwisu tz ze awaryjna?? LECZ SIE

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Kup sobie jakis model na bateryjke i radyjko bo samochodu, ktory wytrzyma taki przebieg na naszych torach do testow zawieszen, nie znajdziesz -- Pisze to powoli bo wiem, ze powoli czytacie

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Wszystko zależy od kwoty jaką chcesz przeznaczyć na auto. Jeśli to przynajmniej 80 tysięcy zlotych, to proponuję Subaru Imprezę 2.0 lub jakieś Legacy również wolnossące. Spokój i bezawaryjność gwarantowana.

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Auta można porównywać ale serwisu, dróg itp. już nie. I o to prowadziłem tą batalię. Przyjmuję EOT. Pozdrawiam Z^2

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Gdzie takie dane mogę przeczytać. Niemieckie badania mnie nie interesują - inna kultura techniczna, drogi, na przeglądach nie oszczędzają i mozna jeszcze długo wymieniać. Czekam na linka... POzdrawiam Z^2

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Gość portalu: AdM napisał(a): > A iloma szt. zamierzasz jeździć? Jedną. Ale lubię minimalizować ryzyko :-) Nadal czekam na odpowiedź Z2. Jasną i klarowną ;-)) Pzdr Niknejm Pzdr Niknejm

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Niezawodność nie tylko zalezy od marki itp. auta ale (przede wszystkim) od jego serwisowania. To jest moja opinia i można się z nią nie zgadzać. Pozdrawiam Z^2

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

> To też fakt, natomiast lepiej tych serwisantów odwiedzać rzadziej niż częściej, Jeżeli jest dobry (serwisant) to odwiedziny nie są częste co oznacza i kosztowne. Pozdrawiam Z^2

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Proponuje FIATA STILO!!!! 1.8 16V.... Moj ma juz 350.000 km i bez problemu nim sie przemieszam... nawet z predkoscia 200km/h!!!!!!

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

50l oleju + 400l oleju napędowego. Niestety cholernie awaryjny, ale za to 50lat gwarancji na perforację blachy :)

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Stary, ale te 300tys trzeba w jakims konforcie przejechac a octavka jest twarda niczym lenin na placu czerwonym :D

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

skoda, skoda fabia 1.2 HTP tyle przejedzie i to nawet na gazie i przy opuszczaniu co drugiego przeglądu z wymianą płynów i filtrów!

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Gość portalu: AdM napisał(a): > Co to znaczy generalnie dużo sie psuje? Generalnie dużo to można powiedzieć o > 1000 aut, a nie o konkretnym jednym. Chodzi o konkretne modele samochodów. Wiadomo, że jedne maja większe skłonności do awarii i usterek niż inne. Wszystko oczywiście w

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Tylko ze co 50 tys bedziesz musial wszystko zmienic: silnik, skrzynie biegow, uklad kierowniczy, itd ..... Nie bez powodu stracili rynek nie tylko europejski szmatlawcy. Niedlugo to nawet zwyklego samochodu zrobic nie beda umieli. Schodza po prostu na psy !!!!!!!

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Dalej nie rozumiem – jeżdżę sporo i nie widuje aut stojących na poboczu o 3 nad ranem, więcej sam przejechałem sporo kilometrów i nigdy nie miałem problemu z dotarciem do celu, choć nie posiadam według opinii auta „bezawaryjnego”, napiszę więcej – m.in. dużo jeżdżę

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

niknejm napisał: > Owszem. Tylko jeśli jedno auto generalnie dużo sie psuje, a drugie mniej, to > które będzie częściej odwiedzać równie dobrego (np. tego samego) mechanika? Co to znaczy generalnie dużo sie psuje? Generalnie dużo to można powiedzieć o 1000 aut, a nie o konkretnym jednym.

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Audi 100 90" 2.0 lub 2.3 na 2.0 zrobilem 300 tysiecy i tylko klocki amory plyny na 2.3 zrobilem 320 tys km i to samo auta te eksploatowane sa do dzisiaj

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Na polskich drogach to niemożliwe. Na niemieckich każda Toyota i Honda. Volkswageny tylko po usunięciu niedoróbek. Cóż czasy się zmieniły i dla mnie wyrób niemiecki staje się powoli synonimem niedoróbek. Byle nie włoszczyzna, ślimaki i inne.

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Ja miałem Mondeo. Jeździłem nim przez rok. Zrobiłem 73 tyś km. Nic sie nie psuło. Zadnej awari. I wpadłem do rowu cały sie połamał. Teraz nie bedzie jeździł. Ale polecam Mondeo. Dobre auto.

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Masz 100 tyś zł. Propozycja bardzo konkretna: Kup Wartburgi 1.3 (po jakieś 2 tyś... czyli 50 egzemplarzy) Gwarantuje że przejadą wiecej (przynajmniej niektóre) a przy okazji nie zaznasz bólu kosztów serwisowania. Myśle że propozycja warta przemyślenia.

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

To sie porusza na gasiennicach ? I nie musze sie zatrzymac jak mnie zatrzymuja. Moge tylko przyspieszyc. W ostatecznosci oddac strzal z lufy. To musi byc jednal drogi sprzet (no i w ekspolatacji 50l oleju na 100 km).

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Na Camry mnie nie stac chociaż ostatnio ktoś na forum pokazywał na sprzedaż Camry 3.3 sprowadzoną z USA i cena była mniejsza od wersji 3 l oferowanej w Polsce . LS400 :) marzenia tralalala . Szukam czegoś do 100 tyś zł .

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

MB ale w wersji na Taxi. Musisz zglosic w salonie ( najlepiej niemieckim) ze kupujesz wersje na Taxowke. Doplacisz troche ale wszystko jest wzmocnione i obliczone na duuuzo wiecej km niz "seryjny"

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

nie ma. blisko ideału jest oktawia TDI mojego brata, 200tyś km i ma "już" drugie klocki, trzecie jakieś gumy w zawieszeniu przednim i raz przepływomierz. pierwsze sprzęgło, tłumik itd!

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Gość portalu: Z^2 napisał(a): > Niezawodność nie tylko zalezy od marki itp. auta ale (przede wszystkim) od > jego serwisowania. To jest moja opinia i można się z nią nie zgadzać. Ależ jak najbardziej zgadzam się. :-) Pytam tylko, czy przy identycznym serwisowaniu 1000 sztuk np. Megane II

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Gość portalu: Z^2 napisał(a): > > To też fakt, natomiast lepiej tych serwisantów odwiedzać rzadziej niż > > częściej, > > Jeżeli jest dobry (serwisant) to odwiedziny nie są częste co oznacza i > kosztowne. Owszem. Tylko jeśli jedno auto generalnie dużo sie psuje, a drugie

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Nie zgodzę się, przesiadłem się na Octavię z Clio i nie czuję różnicy, nawet jest bardziej komfortowa bo ma większe koła i dziury na których renówka podskakiwała Skoda połyka bez problemu. Może masz za wyskokie ciśnienie w oponach? Jak odebrałem Skode ze sklepu to miała z przodu 2.8bara, a powinn

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

jest taki samochod.Nissan Altima 1999 robiony na Ameryke Polnocna.2.4 l ,155 HP,Twin Cam ...2 bieg 110/h,3 bieg 155/h ,4 180/h ,5 220/h bo przy tej szybkosci jest elektronicznie blokowany.Mam teraz 109 000 przebiegu i zero napraw.Na gwarancji nie bylo co zglaszac.Od wymiany do wymiany oleju nie

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Gość portalu: strong napisał(a): > Ale Accordy były ostatnio wzywane do serwisu ,więc odpadają . Owszem. Opaska uciskowa na jednej z gumowych rureczek mogłaby sie zsunąć (co zresztą spowodowałoby tylko niewielkie zwiększenie emisji par oleju do atmosfery), więc wezwali na wymianę tej blaszk

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

gorzej, a każdy model samochodu w PL dostaje tak samo w tyłek, bo eksploatowany jest w takich samych warunkach. Ja to wiem, Ty to wiesz, Niki27 i inni to wiedzą, tylko... nigdy tego nie przyznacie. ;-)) Bo prawda boli :-) Pzdr Niknejm P.S. Z mojej strony EOT

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

z tym związanych. Większość aut na rynku wtórnym mają piętno niefachowych napraw i dlatego jest taki ruch na używane samochody. Ja autem jeżdżę niemal do samego końca a potem sprzedaję 'ile kto da' ale nie dla zysku. Pozdrawiam Z^2

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

jazdy półsprawnym samochodem (bo np. sprzęgło padło po 1000km przebiegu i ledwo działa, albo drugi bieg nie wchodzi). Ponadto koszty napraw mogą byc bardzo wysokie. W Oplach (silniki Ecotec) plagą jest przedwczesne zrywanie sie paska rozrządu - remont silnika po takim wydarzeniu to dużo więcej niż

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

..........a nawiazujac do tematu,ktory poruszylem wczesniej,mialem jyz 13 samochodow,ale zaden nie sprawowal sie tak dobrze jak Nissan.Mam rowniez nowa Mazde3 GT,ale nie moge o niej duzo powiedziec,bo ma tylko 7000 Km przebiegu.Moge tylko powiedziec,ze jestem zakochany w tym samochodzie

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Ale Gaja przesadzasz celowo, nie? U jakiego dealera pracujesz? Jechałem laguną do Włoch i było Ok. Jechałem octavią do Monachium i też było Ok. Fakt w obu przypadkach autobahn i gaz do podłogi. Mondkiem byłem pod Lyonem i też da się wyrobić. Ogolnie volvo60 zdecydowanie najlepiej wypadło na trasie d

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Nie mam nic do badań prowadzonych w Niemczech ale my żyjemy tu, w Polsce i jest to chyba różnica. Jezeli uważasz, że te badania sprawdzą się dowolny miejscu na ziemi to wystarczy powołać jeden ośrodek niezależny i koniec sporów. Wiesz, że w Budapeszcie jest duzo jeżdżących Trabantów, dlaczego, prz

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Gość portalu: Z^2 napisał(a): > > Owszem. Tylko jeśli jedno auto generalnie dużo sie psuje, a drugie mniej, > > to > > które będzie częściej odwiedzać równie dobrego (np. tego samego) mechanika? > > Jeżeli mechanik jest 'lipny' to nawet z najbardziej niezawodnym autem będ

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Gość portalu: Z^2 napisał(a): > > A ja widuję. Czasami pomagam nieszczęśnikom, którzy tak utknęli... > > Proste. Masz szczęście :-) > > Widać to jest bardziej potrzebne... ;) Jest, ale ja wolę pomóc szczęściu (i kupić coś co generalnie mało sie psuje). :-) > Nie twierdzi

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

> Audi 100 90" 2.0 lub 2.3 na 2.0 zrobilem 300 tysiecy i tylko klocki amory plyny > na 2.3 zrobilem 320 tys km i to samo auta te eksploatowane sa do dzisiaj Polonez syna ma prawie 200 tysięcy (1996), auto codziennie wozi go do pracy (Warszawa) i jeszcze nie wywalili go z roboty za spóź

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Sa dwa, ale nie wiem czy i jak mozesz je kupic. Jeden to odmiana Morrisa, ktora jest uzywana jako londynska taksowka - wysokie toto, zebys kapelusza nie musial zdejmowac i takie pudlowate jakby, ale podobno nie do zdarcia. Londynczyk, ktory kiedys pracowal w takim garazu taksowek zaprzysiega ze na

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Gość portalu: zuum napisał(a): > hmmm.... > > Dobre zawieszenie maja tylko wersje z zawieszeniem blinsteina pozatym subaru ni > e > sa 4x4/4wd, tylko awd (all wheel drive), gdzie ECU decyduje o ilosci mocy > przekazywanej na kazde kolo. LOL dla znaffcy w Imprezie/Forester

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

pomocy a w dalszą drogę wyruszam taksówką. Niech taki scenariusz niech zdarzy się raz w roku i kosztuje 2000 zł – a jest to tylko średni roczny spadek wartości auta „bezawaryjnego”. Na pewno nie znajdzie się taki, który da uciąć sobie głowę, że auto „bezawaryjne” nie

Re: zakup minivana

Polecam Mazdę 5. Użytkuję od 6 lat bezawaryjnie. Samochód jako jedyny w tej klasie ma przesuwane tylne drzwi (super ułatwienie przy małych dzieciach). Ma też dodatkowe 2 siedzenia w bagażniku w których zmieści się nawet dorosły. Jeśli jeździsz głównie w mieście weź benzynę 2.0 - dużo mniej

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Gość portalu: Z^2 napisał(a): > Gdzie takie dane mogę przeczytać. Niemieckie badania mnie nie interesują - > inna > kultura techniczna, drogi, na przeglądach nie oszczędzają i mozna jeszcze > długo wymieniać. > Czekam na linka... Aha, niemieckie dane be... Hm... :-)) Sugerujesz

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Alez mnie nie chodzi o amortyzatory czy zawieszenie... chodzi o wnetrze, o te paskudne fotele na ktorych sie siedzi jak na taboretach (musialam pokonac odcinek 1100km w wersji wlasnie TDI 2003r. - z klima i generalnie calym wypasem jaki proponuje skoda (bez skory)) i to byl prawdziwy koszmar (az