awaria zawieszenia przodu

Piotr Sielicki

Subaru WRX STI | Pierwsza jazda | Poprawiona ikona

Subaru WRX STI | Pierwsza jazda | Poprawiona ikona

W przypadku samochodów marki Subaru literki WRX STI zawsze oznaczają największe emocje. Teraz jednak WRX STI mimo tego, że bazuje na modelu Impreza nie jest już wersją a samodzielnym modelem

Volkswagen Polo R WRC na sezon 2014

Volkswagen Motorsport zaprezentował swoją udoskonaloną broń do obrony tytułu w Rajdowych Mistrzostwach Świata FIA. Zmodyfikowane Polo R WRC przejdzie swój pierwszy prawdziwy test wytrzymałości w dniach 14 - 19 stycznia podczas słynnego Rajdu Monte Carlo

Citroën Racing Trophy Polska | 28. Rajd Karkonoski| Relacja: Chemielewski po raz trzeci

Podobnie jak w pierwszych dwóch rundach sezonu tak i w 28. Rajdzie Karkonoskim zwycięstwo w Citroën Racing Trophy odniósł Jan Chmielewski

Toyota Corolla E 11 (1997-2001) - opinie Moto.pl

Toyota Corolla E 11 (1997-2001) - opinie Moto.pl

odrazę owadami. Owadzie akcenty można było odnaleźć także w tylnych lampach, ale te nie drażniły aż tak bardzo. Głosy niezadowolenia były na tyle liczne, że Toyota zmodernizowała samochód po 30 miesiącach produkcji, przebudowując zupełnie przód auta.Nie licząc stylizacyjnej wpadki, firma może być

Seat Leon 1.8 TSI FR | Test | Lepiej późno niż wcale

Seat Leon 1.8 TSI FR | Test | Lepiej późno niż wcale

imitująca dyfuzor, podwójne, chromowane końcówki wydechu (wersja FR), ciekawie wyglądające lusterka boczne - wszystkie te elementy przyciągają wzrok. W testowanym egzemplarzu całość wieńczą ładne aluminiowe obręcze kół w rozmiarze aż 18 cali. Jest jednak jeden mankament. Z przodu Leon do złudzenia

Peugeot 106 (1991-2004) - opinie Moto.pl

Peugeot 106 (1991-2004) - opinie Moto.pl

ich stan.ZawieszeniePeugeot 106 nie lubi dziurawych dróg, dlatego w Polsce szybko wybijają się tuleje metalowo-gumowe przednich wahaczy, zwłaszcza w wersji z silnikiem Diesla (ciężki przód). Stałego dozoru wymagają łożyska wahaczy osadzone w belce tylnego zawieszenia. Wytrzymują ledwie kilkadziesiąt

Lancia Lybra (1999-2005) - opinie Moto.pl

Lancia Lybra (1999-2005) - opinie Moto.pl

Romeo 156, co stanowi niezłą rekomendację. Zarówno z przodu i z tyłu zastosowano zawieszenia niezależne, a przy tylnej osi zadbano dodatkowo o rozdzielenie funkcji resorowania i tłumienia. Sprężyny śrubowe i amortyzatory nie są mocowane współosiowo, lecz zupełnie oddzielnie. Lybrę hojnie obdarzono

TAC Stark 4x4

TAC Stark 4x4

, całkowicie (co podkreśla producent) zsynchronizowaną produkcji Eaton, mechanizm różnicowy BorgWarner i tylny most Dana 44.3. Z przodu zawieszenie jest w pełni niezależne z dwoma wahaczami trójkątnymi.Konstrukcja oparta jest na ramie przestrzennej, do której zamontowano kompozytowe poszycie nadwozia, które

Fiat Albea (2002 - 2007) - opinie Moto.pl

Fiat Albea (2002 - 2007) - opinie Moto.pl

jakości, wręcz tandetne. Podobnie jak wykładzina podłogowa.PodwozieSłabym punktem pierwszych egzemplarzy Albei były pękające sprężyny tylnego zawieszenia. Takie awarie były dużo rzadsze niż w Palio Weekend, zapewne ze względu na mniejsze obciążenia bagażnika, ale jednak zdarzały się. Szybko poprawiono ten

Lancia Y (1985-2011) - opinie Moto.pl

Lancia Y (1985-2011) - opinie Moto.pl

. Zmieniono nadwozie, wnętrze i rozwiązania konstrukcyjne. Zdecydowano się na niezależne zawieszenie z przodu i z tyłu, przewidziano również bogatsze wyposażenie. Przyjęto trzydrzwiowy układ karoserii, co w poważnym stopniu ograniczyło funkcjonalność auta. Nie przejmowano się też rozmiarami bagażnika (215/910

Rover 75 (1999-2005) - opinie Moto.pl

Rover 75 (1999-2005) - opinie Moto.pl

model 75, elegancki i stylowy sedan z nadwoziem o długości 4,7 m. Nadwozie wygląda nietuzinkowo, wnętrze również. Ciekawe dla oka detale dodają mu elegancji. Nie ma problemu z przestronnością przedziału pasażerskiego, zarówno z przodu jak i za przednimi siedzeniami.Charakterystyka zawieszeń i dobre

Fiat Doblo (2001 - 2010) - opinie Moto.pl

Fiat Doblo (2001 - 2010) - opinie Moto.pl

opinią cieszą się zamki w tylnych drzwiach dzielonych. Psują się notorycznie. Poza tym nadwozie nie sprawia problemów. Zabezpieczenie antykorozyjne dobrze spełnia swoją funkcję Podwozie Niektóre elementy zawieszeń Doblo nie są szczególnie trwałe. Z przodu najszybciej wybijają się łączniki stabilizatora

Ford Focus II (2004-2010) - opinie Moto.pl

Ford Focus II (2004-2010) - opinie Moto.pl

lusterek.PodwozieZawieszenia Focusa są trwałe i wytrzymują spore przebiegi. Z przodu najszybciej zużywają się łączniki stabilizatora, ale ich wymiana to niewielki wydatek. Także w tylnym zawieszeniu pojawiają się stuki, zwiastujące konieczność wymiany łączników stabilizatora. Po przebiegu 100 000 km zazwyczaj potrzebna jest

Opel Meriva (2003-2010) - opinie Moto.pl

Opel Meriva (2003-2010) - opinie Moto.pl

Easytronic trzeba liczyć się z awariami silników krokowych przełączających biegi. Przy takich wersjach lepiej unikać egzemplarzy o szczególnie dużym przebiegu.PodwozieMeriva to samochód stworzony od podstaw, ale w jej zawieszeniach nie ma niczego nietypowego. Z przodu mamy do czynienia z konstrukcją z Corsy

Mercedes Vito (1995-2004) - opinie Moto.pl

Mercedes Vito (1995-2004) - opinie Moto.pl

wersjach z elektronicznymi systemami, elektrycznymi udogodnieniami i hydropneumatycznym zawieszeniem taki ekskluzywny van kosztował prawie tyle, co sportowy, dwulitrowy Mercedes SLK Kompressor. Niektóre wersje miały zabudowę kempingową, z szafkami, stolikami i miejscem do spania, inne zaś biznesową

Jeep Grand Cherokee (1998-2009) - opinie Moto.pl

Jeep Grand Cherokee (1998-2009) - opinie Moto.pl

prędkościach a także w zakrętach staje się autem wymagającym, właśnie ze względu na dużą masę. Dynamicznej jeździe nie sprzyjają też stosunkowo miękko zestrojone zawieszenia, wyraźnie nastawione na wysoki komfort jazdy. W wersjach ze sztywnymi osiami z przodu i z tyłu sama konstrukcja podwozia stanowi

Statystyka w służbie klientów

Statystyka w służbie klientów

kilometrów a mechanicy zaliczyli ponad 50 000 000 interwencji. ADAC zbiera informacje o awariach unieruchamiających samochody podczas jazdy. A zatem jest to statystyka umożliwiająca sprawdzenie, jakie samochody  najrzadziej, a jakie najczęściej zawodzą swoich właścicieli w drodze, podczas podróży. Nie

Ford Fusion (2002 - 2011)

Ford Fusion (2002 - 2011)

wtórnym, dziewięć lat produkcji to w końcu szmat czasu. Egzemplarzy używanych nie brakuje, większość z nich pochodzi z polskich salonów.Do sukcesu kanciastego Forda przyczyniła głównie przystępna cena, ale nie bez znaczenia były też spory prześwit (większy niż w Fieście) i solidniejsze zawieszenia

Citroën Xantia (1992-2001) - opinie Moto.pl

sprawdzić jedynie szczelność układu chłodzenia i obecność wycieków oleju.ZawieszenieHydropneumatyczne zawieszenie zostało dopracowane znacznie lepiej niż w poprzedniku Xantii. Psuje się rzadziej, ale problemy wciąż się zdarzają. Pojawiają się wycieki z pompy i korektora położenia zawieszenia. Awariom

Mercedes E-Klasa (2002-2009) - opinie Moto.pl

Mercedes E-Klasa (2002-2009) - opinie Moto.pl

przodu i z tyłu pracują wielowahaczowe zawieszenia, samochód znakomicie się prowadzi i zapewnia wysoki komfort. Bogatsze wersje mają nawet pneumatyczne zawieszenia adaptacyjne, których charakterystyka płynnie zmienia się w zależności od warunków jakie panują na drodze. Niezliczone systemy elektroniczne

Opel Omega A (1986-1994) - opinie Moto.pl

Opel Omega A (1986-1994) - opinie Moto.pl

Następca produkowanego przez wiele lat Rekorda odziedziczył po poprzedniku klasyczny układ napędowy, czyli montowany z przodu silnik i napęd tylnych kół. Samochód jest przez to dość ciężki (1275-1490 kg), ale przeniesienie napędu tego typu odznacza się dużą trwałością. Silniki również maje tę cechę

Na zimę, ośka czy cztery kółka? | TOP 8

Na zimę, ośka czy cztery kółka? | TOP 8

Zaprezentowana w 2007 roku Klasa C jest najbardziej sportowo zawieszoną ze wszystkich dotychczasowych generacji. Tylnonapędowa odmiana C180 ze 156-konnym, wspomaganym kompresorem silnikiem i automatyczną skrzynią to raczej propozycja dla kierowców o spokojnym temperamencie. Niestety, zimą ośnieżone

Volvo 850 (1991-1997) - opinie Moto.pl

Volvo 850 (1991-1997) - opinie Moto.pl

przede wszystkim poprzecznie ustawione silniki i napęd na przednie koła.To pierwsze Volvo z serii dużych limuzyn, w którym zrezygnowano z klasycznego układu (silnik wzdłużnie z przodu, napędzana oś tylna). Wcześniej przedni napęd zastosowano w serii 400. Postawiono na nowocześniejsze rozwiązania

Citroën Xsara (1997-2006) - opinie Moto.pl

, przestronne wnętrze, duży bagażnik (408/1190 l hatchback, 515/1510 l kombi), dobre wyposażenie i wysoki komfort jazdy - oto argumenty, które przekonują do wyboru Xsary. Wśród wad użytkownicy wymieniają jedynie skłonność do drobnych awarii, niską trwałość przedniego zawieszenia oraz słabą widoczność do tyłu w

Ekstremista - Jeep Wrangler 2.8 CRD 177 KM

ten samochód na szosie, gdy trafi na niesprzyjającą konfigurację wybojów, woła o pomstę do nieba. Nawet przy niewielkich prędkościach przednie i tylne zawieszenie potrafią wpaść w tak niesamowite, przeciwsobne drgania, że powstaje wrażenie awarii podwozia albo urwanych kół. Bardzo trudno stłumić takie

Mazda 3 - test | Pierwsza jazda

obejrzeć od podszewki.Zwykle podczas prezentacji karmieni jesteśmy marketingowym bełkotem, który nie dość, że jest nudniejszy od reklam proszków, to trwa o wiele dłużej. Słyszymy - nasz samochód jest najlepszy w klasie, że teraz nie ma mowy o jakichkolwiek awariach, że tylko wącha paliwo i że kwiaty kwitną

Igła! Lepszej okazji nie znajdziecie

Używana Mazda 6 z pierwszych lat produkcji to łakomy kąsek. Nadal wygląda świeżo, ma dobrze zestrojone zawieszenie, a pozbawiony filtra cząstek stałych dwulitrowy turbodiesel (o mocy 121 lub 136 koni) jest dynamiczny i oszczędny. Pomijając rdzę, trudno wskazać jej słaby punkty - w końcu to

Ford Fiesta 1.6 TDCi vs. Honda Jazz 1.4 i-VTEC - test porównawczy

Rozmiary 390 x 169,5 x 152,5 cm 395 x 172,2 x 148,1 cm Rozstaw osi 250 cm 248,9 cm Zawieszenie przód MacPherson MacPherson

Toyota Avensis II (2002-2008) - opinie Moto.pl

, kombi 520/1500 l). Nie bez znaczenia jest też maksymalna nota pięciu gwiazdek w niezależnych testach zderzeniowych NCAP. Bezpieczeństwo stanowi tutaj priorytet. Właśnie w tym modelu po raz pierwszy zastosowano kolanową poduszkę powietrzną.Eksploatacja Avensisa II nie należy do tanich, chociaż awarie

Radical SR3 RS | Za kierownicą

Napęd na koła tylne Skrzynia 6-sekwencyjna Zawieszenie regulowane, podwójne wahacze poprzeczne, wymienne stabilizatory, sprężyny śrubowe z amortyzatorami Opony Dunlop, przód 200/580 R15, tył 265/605 R16 Hamulce czterotłoczkowe, tarcze wentylowane 260x25 mm Wymiary 406,5 x 180,4x 102,4 cm

Renault Grand Scenic 2.0 dCI - wielki przemytnik

przy 4000 obr./min Moment 340 Nm przy 2000 obr./min Napęd na koła przednie Wymiary 449,3/181/163,6 cm Zawieszenie przód MacPherson Zawieszenie tył belka skrętna Opony 205/60 R 16 Masa/ładowność 1530/555 kg Poj. bagażnika 533 l Zbiornik paliwa 60 l Przyśp. 0-100 km/h 9,7 s Śr. spalanie 5,8 l/100 km

Peugeot 306 (1993-2001) - opinie Moto.pl

gorzej mają zwolennicy nowoczesnych silników wysokoprężnych. Silnik HDI, z wtryskiem typu common rail trafił do Peugeota 306 pod sam koniec produkcji.SilnikUkłady korbowe i rozrządy silników "trzystaszóstki" należą do trwałych, gorzej z osprzętem. Awarie pomp paliwa, alternatorów, sterowników

Saab 9-3 Sportsedan 2.0 Aero - test | Za kierownicą

/ładowność 1530/450 kg Zawieszenie przód kolumny McPhersona Zawieszenie tył wielowahaczowe niezależne z drążkiem reakcyjnym Gwarancja 2 lata NASZE NOTYskala 0-8Wygląd zewnętrzny - 7Wykonanie - 6,5Parametry silnika - 6Komfort/ergonomia - 6Stylistyka wnętrza - 5,5Zawieszenie - 5,5Hamulce

Citroen: Typa ponownie najszybszy w R2B

. Ogólnie wynik daje powody do zadowolenia. Warunki na trasie były specyficzne i bardzo trudne. Nasz C2-R2 MAX daje przewagę z powodu lepszego zawieszenia, jednak z drugiej strony ustawienie go na tak dziurawe oesy nie jest wcale proste. Mam nadzieję, że na Elmocie lepiej trafię z setupem i wygram więcej

Rajd Rzeszowski: Zawodnicy klasy N3 mówią po rajdzie

względnie bezpiecznie (śmiech). W myśl maksymy "do trzech razy sztuka", tym razem wreszcie nie zbliżaliśmy się do drzew ani przydomowych ogródków i poza błotnikiem, porysowanym krzakami na pewnym cięciu, auto jest "czyste". - Z powodu braku zawieszenia i opon szutrowych odpuszczamy Rajd

Mazda 3 (2003-2009) - opinie Moto.pl

podróżowania? Dość sztywne tłumienie nie odbija się szczególnie na wygodzie. Cieniem kładzie się tylko przeciętne wyciszenie kabiny, szczególnie w kwestii odgłosów dobiegających z okolic nadkoli i zawieszenia. Nie bez przyczyny były oryginalnie montowane Bridgestone'y i Yokohamy. Niektórzy użytkownicy

Toyota Avensis I (1997-2003) - opinie Moto.pl

(stacyjką), centralnym zamkiem i elektrycznymi sterownikami szyb w drzwiach, ale dotyczy to raczej egzemplarzy sprzed modernizacjiZawieszenieW najstarszych rocznikach może dochodzić do urywania elementów mocujących przedni stabilizator. Warto sprawdzić ich stan, zaglądając z przodu pod samochód. Stuki w

Ford Scorpio (1994-1998) - opinie Moto.pl

. wręcz niezwykły wygląd auta. O ile w kombi (ciekawostka, sprzedano ich chyba więcej niż sedanów) szokował tylko przód auta, to w sedanie projektanci poszli na całość - Scorpio z tyłu wyglądało jak amerykański krążownik szos. I chyba właśnie dlatego stary kontynent auta nie polubił - było za bardzo, jak

Nissan Terrano II (1993-2007) - opinie Moto.pl

asfaltowymi drogami w Terrano II nie brakuje. Nadwozie osadzono na ramie, przednie zawieszenie ma układ niezależny, a z tyłu zastosowano mocną i trwałą oś sztywną. Napęd trafia na koła tylne, w razie potrzeby można dołączyć napęd kół przednich, a nawet skorzystać z reduktora. Na bezdrożach, również za sprawą

Opel Corsa - opinie Moto.pl

Metryczka:Nowy model, zarówno w wersji trzy-, jak i pięciodrzwiowej, zadebiutował we wrześniu 2000 roku. W ubiegłym roku zdecydowano się na delikatny facelifting - poprawiono jakość materiałów w kabinie, zmieniono także grill i krój świateł z przodu. Wśród wystawionych do sprzedaży Opli dominują

Fiat Panda 1.2 Dynamic

przejechaniu blisko 21 tys. km skuteczność amortyzatorów oraz geometria zawieszenia pozostały na najwyższym poziomie (różnica stanu amortyzatorów 2% z przodu i 8% z tyłu). Także jakość powłoki lakierniczej rzeczoznawca ocenił wysoko. Brawo dla Pandy!Po dotarciu silnika moc wzrosła z 59 KM do 62 KM. Mimo to

Renault Laguna GT - test | Za kierownicą

, w Lagunie GT zamontowano twardsze i niższe niż w podstawowym modelu zawieszenie. Na szczęście nie jest tak, że podczas jazdy po nierównej nawierzchni walimy głową o sufit. Nie - w GT osiągnięto bardzo dobry kompromis pomiędzy sportowym charakterem zawieszenia a komfortem jazdy, co oczywiście jest

Toyota Aygo, Chevrolet Spark i Kia Picanto

zalety? Silnik dysponuje porównywalną do konkurentów mocą, zawieszenie też jest jak na tę klasę standardowe - kolumny MacPhersona z przodu i belka skrętna z tyłu. W typowo miejskim ruchu Kia radzi sobie całkiem sprawnie, silnik nie nęka podróżnych zbyt natarczywymi dźwiękami. Fotele, choć miękkie i słabo

Konfrontacje: Audi A3 Sportback/BMW 120d

370/1120 litrów Poj zbiornika paliwa 55 litrów Masa/ładowność 1315/450* kg Zawieszenie kolumny MacPherson, stabilizator (przód

VW PASSAT 1.9 TDI COMFORTLINE

rynku pojawia się właśnie Citroën C5 ze swoim superkomfortowym zawieszeniem hydropneumatycznym.Testowany Passat to wersja 1.9 TDI. Ten silnik jest dumą koncernu. Czterocylindrową wysokoprężną jednostkę z turbosprężarką zasilają pompowtryskiwacze, dzięki nim mieszanka wtryskiwana jest do komory

Mercedes SLR

kosztującą... 40 tys. zł. Na szczęście obliczone są na 300 000 km. Z przodu obsługuje je osiem tłoczków, z tyłu cztery. Rozmiary? Wcale nie rekordowe. Okazuje się, że37-centymetrowa średnica wystarczy, by - jak ktoś policzył - zablokować koła obracane z mocą 2000 KM.Cichy syk podnośnika i SLR miękko siada na

Subaru Forester 2.5XT

się uspokaja - Forester jakby płynął nad ziemią. Jego zawieszenia o dużym skoku "połyka" nawet większe nierówności. Wyobrażam sobie, co przeżywają amortyzatory. Nie odpuszczam i po chwili mam na liczniku... 200? Niewiarygodne! W tych warunkach inne auta jechałyby wszędzie, tylko nie tam

Forester w terenie

pokonać drogi posiekanej głębokimi koleinami. Kiedy dojechaliśmy do ostrego zakrętu, jeden z organizatorów skierował nas w dół. Okazało się, że dalej trasa poprowadziła korytem potoku. Reduktor w ruch i ostrożnie do przodu. Auto dzielnie radzi sobie z wodą i kamiennym podłożem. Wreszcie za niesubordynację

Konfrontacje: BMW Z4 3.0i/Honda S2000

Carbide, prom Heweliusz. Wspólny mianownik? Kłopoty. Wczesnym rankiem, jak teraz. Ci, którzy mieli strzec bezpieczeństwa, mnożyli błędy. Walczyli i z awarią, i z sennością. Jak ja. Nie było czasu na kawę. No to teraz mam. Radiowóz.- Gdzie pan tak pędzi, panie Arturze? A co to za autko? Nie pana? A można

VW Phaeton W12

Stanach. Ale i w Polsce obowiązuje 48-godzinny tryb usuwania awarii, odstawianie auta pod dom właściciela i Passat W8 jako samochód zastępczy).Z punktu widzenia właściciela Phaetona słaba sprzedaż ma tę dobrą stronę, że czyni jego auto unikatowym. Chociaż... O ile z boku (506 cm długości) i z tyłu (tylne

Ford Focus - Pół roku bez awarii

Przysp. (0-100) 10,8 s Napęd na koła przednie Prędkość maks. 190 km/h Zawieszenie przód MacPherson

Re: Jakie auto za 40 tys. - Van, Kombi?

proste i regenerowalne wtryski elektromagnetyczne Boscha. Tak więc ewentualne awarie są znacznie bardziej kosztowne. Ale diesli jest na rynku większy wybór. Przy ewentualnym zakupie zwróć uwagę na typowe przypadłości tego modelu: - pęknięte klapki nagrzewnicy/mieszalnika klimy - co objawia się tym, że

Re: Honda Civic | Pierwsza Jazda

Mam hondę VI gen rocznik '97 po lifcie która ze mną przejechała 225000km bez żadnej awarii poza oczywiście drobnymi stłuczkami w mieście.Powiem wam najważniejsza rzecz to zawieszenie które w 100% sprawdza się na naszych drogach.Choć nie ma elektroniki to mając niezależne zawieszenie przód i tył

Re: LPG vs Pb

? > Zawieszenie hydrauliczne? Hydrauliczne oczywiście. To jest MK1, występowały tylko z hydro. Kupiłem od jakiegoś ziutka z tablica.pl. Generalnie posiadanie na co dzień mnie trochę wkur.wia, bo zaliczam większość typowych przypadłości ce-piątki opisanych na cytrynowych forach. Musiałem na dzień

Re: Pojedynek używanych | Matiz va Panda

miałem Tico w rodzinie ponad 10 lat od nowości, w tym czasie 160 tys przebiegu, większość miasto, awarie: żadne, tylko eksploatacyjne, grubsze wymiany to raz zawieszenie robione przód bez amorów, raz hamulce przód i tył, linka ręcznego ze 2 razy - rozciągała się, linka sprzęgła raz, i kilka razy

Re: Hydro vs "tradycja" - zawieszenie

Po 100 tysiącach kilometrów hydropneumatykiem w charakterze kierowcy... Mając porównanie do aut przyzwoicie zawieszonych tradycyjnie, tej samej klasy (Passat B5)... Mogę się trochę pomądrzyć o wadach i zaletach hydro. + Komfort jazdy szosowej po niedoskonałych nawierzchniach. A nocą na

Re: Nowy Outlander - diesel czy benzyna

do konca nie potrzebuje, lepsze schowki w podłodze zamiast siedzeń) albo Intense wybierałbym. Intense + jest super wyposażona - nagłośnienie 9gł + subwoofer, kam cofania, ksenony o szerokim kącie. Trzeba dokupić czujniki przód (1200). Jazde mialem kawalek autostrada - dalo sie te 140 pociagnac przez

Re: Alfa Romeo 156 (1997-2005)

się do kwestii przedniego zawieszenia, ja wymieniałem wahacze po 40-50 tys. km. Jest to dla mnie całkowicie akceptowalna sytuacja. Nie miałem ŻADNYCH INNY AWARII. Odnośnie porównań z innymi autami. VW Passat 2008 TDI (kupiony nowy w salonie), 56 tys. przebiegu-wymiana sprężyn z przodu oraz

Re: teść chce mniejszego SUVa

Santa Fe po 2007 jest OK. Pod warunkiem diesla z automatem (swietnie dobrane). Duzo miejsca w srodku, jezdzi po kazdej drodze (male bloto, zima, gory itd), po bezdrozach nie probowalem. Ciasno skreca. Bardzo duzo miejsca w srodku. Komfort zawieszenia - z przodu ok, 2-gi rzad tak sobie, 3-ci slabo

Re: Używane | Citroen Xsara Picasso

koszt 620 zł w serwisie Cz-wa.Przez cały okres uzytkowania a mam go od nowosci zero awarii. Jedyna usterka to zawiesiły się szczotki alternatora,trzeba było zdemontwac 1,5 godz. i 100 zł.. Sąsiad ma golfa 4 przebieg 101 tys. , 5 razy w serwisie na usunięcie usterek . To o czym mowa.. Jak się nie

Re: Volkswagen Passat

Artykuł budzi mieszane uczucia, chociaż awaryjności nie ukrywają. Passat na 48 pozycji w 8-9 latkach. Dla porównania najbardziej znany ze swej "awaryjności" Citroen Xantia na...11 pozycji;) Miałem Passata B5 1.9TDI- awarie elektryki, osprzętu i zawieszenia doprowadzały do rozpaczy. Może

Re: Nowa Toyota Yaris | Prezentacja

Najładniejszy Yaris ze wszystkich. W końcu przestanie być kojarzony tylko z autem dla kobiet. Design ciekawy a zwłaszcza przód. Tył wypada gorzej bardziej jak face lifting 2 generacji. Środek znaczna poprawa. Widać, że konstruktorzy przyłożyli się do pracy, biorąc pod uwagę opinię użytkowników

Re: Boeing patentuje sposoby na cichsze samoloty

@gall.anonim.pn Dlaczego skrzydła o ujemnym skosie są niestabilne? Zrób eksperyment: wjedź samochodem na płaski plac i jadąc do przodu skręć lekko w lewo lub w prawo, a następnie puść kierownicę - jeśli geometrię zawieszenia masz w porządku, koła same ustawią Ci się na wprost. Odpowiada za to

Re: Dacia Duster - cennik

wg mnie renault akurat silniki zawsze robił bardzo dobre :) w sumie do 90 prywatnie jezdziłem tylko renówkami i o ile remonty zawieszenia były robione w cyklach 6 msc i nieraz zdarzały sie denerwujące awarie elektryki (w R25 i R21) o tyle nigdy podczas dobrych 15 lat nie zawiódł mnie silnik w

Re: geberi podwieszany problem ze spłuczką-pomocy

dostał sie jakis syf. Albo w gniezdzie nie ma 5 letniego osadu :) oczywiscie jak wody nie ma to zawór napełniający do wymiany (jak sie raz zawiesił to bedzie sie wieszał) chyba że sam naprawisz -- Lepszy mały ale własny i z przodu niż duży ale cudzy i z tyłu...

Re: Renault Megan 1,5 dci -opinie

pozwala się przemieszczać bez większych problemów. Co do awaryjności - pierwszą w 3 lata zrobiłem 70k km. Awarii nie było żadnej, jedynie poleciała poduszka pod silnikiem i był wyciek z klimatyzacji. Zawieszenie walilo po trzech latach, nie powiem. Choć może nie tyle waliło co bylo już zuzyte, a staram

Re: Jakie wybrać auto? FocusII czy Corolla

dla mnie przyjemniejsze niz w Focusie, - zawieszenie rzeczywiście jakby wziete z samochodu klasy B (nie ma uczucia jakie miałem w Focusie II: jazdy jak po szynach) , ale jest bardzo bezpieczne, a co najważniejsze trwałe - plastiki rzeczywiście miekkie i za bardzo skrzypi w tym aucie, Dobne awarie

Re: Renault Megane II (2002-2008)

- reszta zawieszenia be zarzutu.Dwa razy psuly sie zamki w drzwiach. Reasumujac, awarie sa raczej malo powazne (oprocz tych wadliwych cewek, ale problem zniknal po wymianie), psuja sie glownie jakies elektryczne bzdety, ktorych naprawa nie nie kosztuje strasznie duzo. Po stronie plusów: - dobry stosunek

Re: Kolejne irackie kontrakty Bumaru

Z jednej strony ktoś narzekał na awarie w Afganistanie, z drugiej tłumaczono że to przesada, a problem został rozwiązany . Z jednej strony narzekano na zawieszenie, z drugiej chwalono za jazdę w terenie. Niesamowita spójność opinii;-) Irakijczycy w każdym razie zamawiają, a prace rozwojowe powoli

Re: To po co ten ZTM ?

mieście wozi MPK. 4. MPK otrzymuje zapłatę za wykonane kursy (przejechane kilometry). Tzn., że otrzymuje zapłatę tylko wtedy, jeżeli jest wykonany dany kurs. ZTM nie płaci za dojazd autobusu z bazy na przystanek początkowy i odwrotnie. Nie płaci, jeżeli z przyczyn MPK (np. awaria autobusu) kurs nie został

Re: mandat za awarie auta

kierowcy z przodu. Odległość pomiędzy samochodami przy holu giętkim wynosić musi 4-6 metry i linka holownicza obowiązkowo ma być oznaczona na przemian czerwonymi i białymi pasami lub czerwoną albo żółtą chorągiewką zawieszoną pośrodku linki. Nie wolno stosować innego typu holu. Jeżeli spełniłeś powyższe

Re: Renault Clio l (1990-98)

oraz jednego tylnego, amortyzatory - przód i tył, tuleje tylnej belki. O przednim zawieszeniu nie wspomnę, tam się wymienia różne elementy dość często. Przestał działać przełącznik świateł pod kierownicą oraz zaczęła się zacinać wycieraczka tylnej szyby. Co prawda wszystkie problemy wynikały z

Zabiłem człowieka. Prawie!

nazwy modelu i chyba tyle. Poza tym smakowite były odmiany Abarth i poliftingowe, mocno zmienione Evo o ładnych szczegółach, eleganckim wnętrzu i dziarskich silnikach. Oczywiście od początku dostrzegałem więcej wad, niż inni. Szorstkie zawieszenie, nerwowe, nieliniowe prowadzenie, średnia pozycja

Re: cos mi trze jak ruszam w lewym tylnym kole.

przycieranie z tylu (z przodu tez) to moga, a nawet powinny byc blaszki montazowe klockow, korozja tak zaciskow, jak i klockow oraz korozja rozpierakow szczek. Zaczalbym od baaaardzo dokladnego przyjrzenia sie hamulcom. To nie zadna awaria - to jest zwiazane z wiekiem auta. Nawet mazda tam sie psuje ;)

Re: Widziałem dziś dziwnie uszkodzony autobus Vol

wielki_czarownik napisał: > (a właściwie toczył się) Volvo. Pusty, przodem prawie szorował po jezdni a prz > egub miał nienaturalnie podniesiony. Wyglądał, jakby mu ktoś kopa zasadził ;) K > toś wie co to za dziwaczna awaria? Pewnie zawieszenie z przodu...

Re: 307 sw 2.0 HDI chce kupic ...nowe.....

witam Mój przyjaciel ma 307 kombi,powiem szczerze ze auto się normalnie rozsypuje. Lista awarii jest bardzo dluga np zawieszenie przód rozlecialo sie po 60 tyś od łozysk po swożnie i itp światła z tyłu sie non stop palą i nikt nie może nic poradzić ,zamkek w tylnej klapie sie zacina w najmniej

Re: Suzuki Boulevard

- nie bez powodu na pierwsyzm miejscu. Z przodu jedna tarcza z dwutłoczkowym zaciskiem. Z tyłu archaiczny bęben. Uwaga - ich skuteczność jest dyskusyjna. W górach jest niełatwo - hamulce i niskie zawieszenie na winklach mogą sprawić "niespodziankę" 2. Wrażliwość na koleiny - z powodu

Re: Pytanie o hamulec ręczny.

silnika nie wystepuje. wahacze wleczone i cała konstrukcja tylengo zawieszenia w modelu xantia nie rózna sie znaczaco od rozwiazan stosowanych w modelach innych producentów bez hydropneumatycznej amortyzacji(równica to jedynie zastapienie amortyzatorów).pomimo tego faktu reczny działa na przód

Re: Samochody tanieją w czasie kryzysu

Ma Pan prawo się dziwić . Ja też się dziwię , że ludzie kupują ,,nówki nieśmigane'' w rodzaju 5 letnich audi A-4 . Takie auto ma przejechane minimum 100.000 km , a po pięciu latach używania samochód wymaga kompletnego serwisu : zawieszenie przód - 2.000 PLN (minimum) , nowy rozrząd (od ok.1000 PLN

Re: czy Renault to aby dobry wybór ??

2 lata temu pozbyłem się megane Coupe z wielką ulgą. Może ja miałem pecha, ale mój egzemplarz nie był udany. Dokładnie po roku - zacząło się. Długa lista awarii. Regularnie co 3 mies. coś wysiadało. Wymienię najważniejsze: katalizator się rozsypał, amortyzator z tyłu się po prostu złamał

Porównanie Fordów+

Jako że Cmax stoi w serwisie z powodu awarii alternatora, od 2 dni jeżdżę brata Mondeo i mam kilka spostrzeżeń. Do porównania jest C-max 2,0 tdci 2004 113 kkm, ghia i Mondeo 1,8 benzyna 5d 2003 w wersji Trend, 227 kkm. Silnik - nie ma co porównywać. Mondeo wydaje mi się strasznym mułem, choć ma 125

Re: wedlug tej opini najlepsze sa francuzy

wymienilem wszystkie wahacze z przodu poza tym zdarzaja sie drobne awarie ale jeszcze nie bylo sytuacji zebym zostal na drodze ogolnie jestem zadowolony z niego i napewno jak go zmienie to na inny vw albo audi

Laura,Ty to pewnie niezła sucz jesteś,nie?:)

wrodzona cecha tego.Poza tym dobre są fotele (choć wg. mnie trochę za wysoko się siedzi z przodu),a wyciszenie jest świetne.Zawieszenie też cicho pracuje.Układ kierowniczy jest w typie "najlepszy z przeciętnych",więc jego charakterystyka w tym aucie z grubsza mi odpowiada (co nie zmienia

Wózek dla mamy mieszkającej w bloku bez windy

znacząca wada to ta, ze wózek jezdzi tylko do przodu wiec nie ma przekladanej raczki a nawet (ze wzgledu na specyfike zawieszenia) nie można go ciągnąc. Wymaga parasolki gdy słońce. Zawieszenie jest komfortowe. Jak na spacerówke ma stosunkowo duze koła, choć do jazdy w terenie nie bardzo sie nadaje

Re: Warto?

choć konstrukcyjnie z przodu takie samo jak 156. W silniku JTD warto zwrócić uwagę czy prz właczaniu klimatyzacji lub innego obciążenia ( np kręcenie kierownicą na postoju) - z silnika nie wydobywa się taki chrakterystyczny grzechot - jest to spowodowane awarią koła pasowego - typowe dla jtd koło

Re: wedlug tej opini najlepsze sa francuzy

przebiegiem 300 tys i narazie raz wymienilem wszystkie > wahacze z przodu poza tym zdarzaja sie drobne awarie ale jeszcze nie bylo > sytuacji zebym zostal na drodze ogolnie jestem zadowolony z niego napewno jak > go zmienie to na inny vw albo audi szcześciasz jestes ze tak malo wymieniales. tak

Re: 307 sw 2.0 HDI chce kupic ...nowe.....

samadi napisał: > witam > Mój przyjaciel ma 307 kombi,powiem szczerze ze auto się normalnie rozsypuje. > Lista awarii jest bardzo dluga np zawieszenie przód rozlecialo sie po 60 tyś od > > łozysk po swożnie i itp > światła z tyłu sie non stop palą i nikt nie może nic

Re: Czy alfy są beznadziejne? Kupić czy nie?

wchodzi w kazdy łuk przy dużej predkości. Nie dbam o przeglady leje paliwo i buta do przodu, nie ma lepszego od niemca. miałem kolegów jezdzili w latach 90-tych 33, 164, 156 z motorem V6, zapomnieliście o awariach skrzyń biegów, w V6 korbowód wyszedł bokiem na trasie katowickiej przy blisko 200km/h a

Re: Co wiecie o Saxo 1,1 z lat 97-99 ?

plusy SAXO 1.1: oszczędny, cichy i dynamiczny silnik, zawieszenie najlepsze w segmencie B, doposawane plastiki (nie trzeszczą), rozsądna cena samochodu i części zamiennych, minusy: co 60 tys km trzeba wymieniać stabilizatory zawieszenia z przodu ca 300zł za parę, domorosłe warsztaty nie wiedzą

Czyżby awaria układu różnicowego??

:( Całe zawieszenie było sprawdzane w warsztacie przy ustawieniu zbieżności i nie wykryto żadnych luzów ani usterek. Amortyzatory z przodu mają ponad 80% sprawnośći, z tyłu ponad 90%, sprężyny mam seryjne, na tyle nowe + nowe opony. Prawie się poddałem gdy zauważyłem że Alfa nie zawsze tak się zachowuje

Re: Nissan Primera czy Mazda 626 ?!

, ceny części w normie - zawieszenie dość twarde, dzięki temu jest to świetne auto do jazdy w zakrętach, nie zaskoczy dziwnym zachowaniem w koleinach czy na garbie, tylne zawieszenie jest praktycznie bezawaryjne, na przodzie trzeba co jakieś 80 tys. wymieniać górne wahacza, dobre firmy 555 kosztują 150

Re: Kupic ten egzemplarz FOCUSA?

(komputera). Nie liczac tych 3 ostatnich awarii mialem wszystkie wczesniejsze, dodatkowo jakis uszczelniacz przy skrzyni, z tylu wahacze wypadly z gum (ale to raczej moja wina - wiozlem 0,5t cegiel), cewka i sypiace sie przednie zawieszenie (jedno zrobione, drugi trzeba bylo naprawiac i tak na zmiane

Re: No proszę! Jak się fijat świetnie sprzedaje :

Najdluzej w rodzinie jezdzilismy Punto I - prawie 7 lat. Auto przez ten czas przejechało około 170kkm. Nie bylo awarii ktora unieruchomilaby auto. Najpowazniejsza to wymiana chlodnicy i pompy wody. Raz bylo robione zawieszenie z przodu (zestaw naprawczy) i raz z tylu (tez zestaw). Poza tym auto sie

Re: Passat czy volvo S40?

v40/s40 jest mniejsze ,ale porównywac je nalezy raczej z Audi A4 niz passatem.s40/v40 oparte jest na płycie podłogowej blizniaczej do mitsubishi carismy:przód kolumna McPhersona ,z tyłu wielowahaczowe no i twarde tak że wszystkie plomby czuć(silniki diesla sa zapozyczone od renault(1.9 w

Re: Zmotoryzowani pomóżcie!!!!!

zuzyciem eksploatacyjnym niz nagle nieprzewidziane awarie w ciagu 2 lat (60 000 km) wymienilem 1 x szczotkotrzymacz w alternatorze 1 x tarcze hamulcowe z przodu (poprzednie byly fabryczne) 1 x łozysko z przodu 1 x koncowka drazka kierowniczego pozatym to wymiana oleju, filtrow, plyn chlodniczego i

Re: Tani dolar kusi. Świąteczne zakupy za oceanem

rynek Europejski metalowe (sprawdzone w jednym z modeli Nikkona); ew. awaria zębatki kończy się koniecznością wymiany całości mechaniki co przekracza koszt nowego aparatu (a jak pisze autor gwarancji najczęściej nie ma). To samo z samochodami (pomijając konieczność przeróbek potrzebnych do

Re: Renault Laguna II 3.0 V6

latamnisko napisał: > > > Slaby punkt Laguny to zawieszenie - tzn. bardzo mile do jazdy, ale awaryj > ne. > ja powiem na odwrót - mało awaryjne ( uważam na dziury:) ) ale niemiłe do jazdy > (oczywiście mówię o naszych 'wspaniałych' drogach), poza tym ciężki silnik z >

Buick LaCrosse CXL

Z uwagi na Saabowa awarie, poruszam sie przez ostatnie kilka dni takim wynalazkiem: www.buick.com/lacrosse/index.jsp Uczucia sa BARDZO mieszane: - nawet w Cadillacu DTS nie ma tak miekkiego zawieszenia jak w tym Buicku - samochod plynie ignorujac wyboje, lezacych policjantow itp. Niestety wrazenia

Re: Civic - popsuty regulator ogrzewania

Czyzbys walnal w gacie z radosci, ze ktos napisal o awarii w japoncu? Moja mazda tez jest zawodna jak opisany civic. Na desce nie pali mi sie kilka zaroweczek, po 160 kkm musialem wymienic tlumik i tarcze z przodu. Teraz przy ponad 200 kkm i 10 latach tylne amortyzatory zaczynaja wykazywac zuzycie

Re: Laguna II combi ????? potrzebna opinia

nieprzewidywalnych sytuacji typu: środek chorwackiej wyspy, a Laguna nie chce zapalić... Poza tym: zawieszenie jest fatalne, szczególnie w dieslu, gdzie kilka kilogramów więcej z przodu pogarsza sytuację. Do tego kiepska skrzynia biegów (haczy, za długi skok dźwigni), hałaśliwy silnik (dCi) lub mało elastyczny

Re: Parę danych :

Witam serdecznie. Jeżdzę już 3 Fabią, to dobry samochód. 1 w 2,5 roku przejechałem 180000, 2 w 2 lata 100000 km, teraz 3 . W tym czasie wymieniałem na przeglądach zwykłe rzeczy typu klocki hamulcowe, olej itp. Po przejechaniu 160000 km zawieszenie przód, z awarii po 150000 awarii uległ moduł

Re: PRZENOSZĘ NIŻEJ bo źle się szuka w środku wąt

przekroczyliśmy 100 000 i jedyne co musieliśmy robić to sprawy dotyczące tarcz hamulcowych, tylne zawieszenie a potem przód ale chyba to normalne. Fiata Marea kupilismy w komisie przy carserwisie i też absolutnie nie narzekamy. Właśnie mamy ok 115 tys na liczniku i jest wszystko ok. Ostatnio / w poniedziałek

Re: VW Passat B6 czy warto kupić?

Warto ! Polecam ! lifting był z końcem 2000 r. Auto ma oznaczenie fabryczne 3BG (limuzyna) lub 3B6 (kombi), dalej jest to B5. Bardzo komfortowe auto, doskonale tłumiące wszelkie nierówności, pojemne w środku, dużo miejsca z przodu i z tyłu. Tym autem się płynie, może do okulara mu brakuje ale

Re: 307 czy Megane II ???

związaną z głośną pracą tylnego zawieszenia (w P 406 było to samo i miałem nadzieję, że w Peugeot 307 PSA to poprawi). P. 307 jest bardziej przestronny wewnątrz, subiektywnie z przodu i obiektywnie/subiektywnie z tyłu. Ale, co ciekawe, pomimo subiektwynego wrazenia większej przestronności, pomiary

Re: Stenogramy uprawdopodobniły zamach 2

km, mając niewiele czasu, by się precyzyjnie w niej ustawić. Być może lecieli według GPS, który im fałszywie pokazywał odległość do pasa. Gdybyśmy wszystko, co się działo, przesunęli do przodu, samolot znalazłby się przecież w osi. Marek Strassenburg Kleciak, specjalista od systemów

Re: zebrało mnie na sentymenty - R4

Miejsca pod maska w R4 było tyle że z powodzeniem zmieścił by się silnik 1,4 od Renault - problemem byłby tylko powiększony rozstaw kół - trzeba by było zmieniać zawieszenie a to było dość oryginalne - drążki skrętne wzdłużne z przodu i poprzeczne z tyłu, przy dość duzym skoku zawieszeń dawało

Solbusy padly znowu

Czwartek 5.02.2004 godz 10:10 Na przystanek 97 w Rabieniu w kierunku centrum podjezdza solbusik 10 minut przed czasem!!!, ale wyraznie cos jest nie tak, przod jakos nisko zawieszony: pekla poduszka z przodu, awaria dosc czesta w tym autobusie. Mimo wszystko kierowca jedzie dalej, jedynie prosi

Re: Co jest w tej Skodzie czego nie ma w ........

. Ale przez te 180 000 km nie zepsuła się , z awarii to miałem przy 130 000 zepsuł się włącznik wewnętrznego obiegu powietrza, firma nie chciała naprawić więc byłem chamem który autobusy nie wpuszczał przed siebie :), 160 000 wymienione zawieszenie z przodu i lewarek zmiany biegu. SDI nauczyło mnie

wrrrrr!!!!... wendeta!

, ale i tak wielokroc trwalsze niz konstrukcje RWPG. zawieszenie na drazkach > skretnych tez do najszczesliwszych nie nalezalo - mialem kiedys wujka, ktory sp > ecjalizowal sie w naprawach garbiszonow i to byla jedna z czestszych awarii. ?????????? drążki skrętne???? a niby co tam sie psuło

miałem toto "w rodzinie", sam jeździłem też czasem

. Potem jest gorzej - ale w mieście może być. 3. Spalanie: w warszawskiech korkach 9-10 litrów. Cudów nie ma. Na trasie nawet poniżej 6 przy bardzo spokojnej jeździe. 4. Awarie: niestety tu nie byo miło. Po 20 tys. uszkodzenie jakiegoś kurestwa w skrzyni biegów - naprawa kosztowała 800 zł, bo auto było

Re: Jaki samochód?

wyprzedzaniu - spoojnie i do przodu. Swoim autem przejechałem 130 tys km. Jak na razie bez awarii - no auto się starzeje, więc trzeba wynieniać niektóre czesci (amory etc.). Ogormnym minusem jest szybko parujące wnętrze - trochę deszczu, niezależnie od pory roku i musisz uruchamiać intensywny nawiew na

moja a-klasa

-klasami przejechałem około 50.000 km, nic w międzyczasie się nie zepsuło, żadnych usterek/awarii, świetny układ wentylacji i klimatyzacji, dobre wyciszenie, duża przestrzeń ładunkowa i możliwość aranżacji wnętrza łącznie z możliwością wyjęcia przedniego fotela pasażera (wyp. dodatkowe). Twarde zawieszenie

Re: mówisz,że człowiek jest nieprogramowalny?

, perystaltyka jelit, chęć ucieczki przed napastnikiem. Choć z tą ucieczką jest różnie, bo ja na przykład działam nie z tył a w przód atakując szyję ;))) sprawdziłam. Może to wynika z judo, które trenowałam bo na pewno nie z własnej mikrej postury. Zabawne to jest, bo kiedyś na pewno ten odruch bezwarunkowy

Re: uzywany PATROL czy JEEP co sądzicie?

nmsolut napisał: > Chce kupić używanego tak do 25.000 for fun ale nie chce mieć ciągle awarii . > Jakie auto wybrać, czy ktoś miał jakieś doświadczenia? > > A może Frontera Isuzu lun Pajero? Najlepiej kup Jeepa Cherokee (ale nie Grand Cherokee), 4l silnik I6 bardzo fajnie ciagnie

Re: Mówi się strzał w stopę.

teoretykiem. No i też - można się tych właściwości Explorera domyślić. Auto ze sztywną tylną osią, wysoko i miękko zawieszone (bez wspomagającej elektroniki) więc bardzo podatne na silne przechyły i przeciążanie jednego boku na zakrętach, z wysokopriflowymi oponami które nie trzymają dobrze płaszczyzny

Re: ALFA 156 - proszę o opinie.

. niszczą się szybko elementy metalowo-gumowe w wahaczach, a specyfika jest taka, ze trzeba wymieniać zaraz cały wahacz, a to jest dość drogie. Zwłaszcza, że z przodu masz podwójne wahacze (jak w wyścigówce :)))) ). Za to sprawne zawieszenie działa idealnie: wóż się trzyma drogi jak przyklejony, wydaje

Re: Rozważam zakup 307SW - będę wdzięczny za opinie.

paliwa -uszkodzone tuleje gumowe zawieszenia (przód i tył) - ciężko odchylające się fotele w wersji 3 drzwiowej -uszkodzenia czujnika ABS -stuki stabilizatora zawieszenia -częste przepalanie się żarówek -źle zbierające wycieraczki -bezpodstawne zapalanie się kontrolki pracy silnika (przyczyną może być

Re: W samochodzie osobowym, obecnie miejsce nr. 1

auto na bok jezdni czyli do rowu. Audi zrobilo akcje > naprawcza. Dodali spojler by dociazyc tyl. Nieco przekonstruowali zawieszenie > ale przede wszystkim doszedl ESP. Niemniej audi zaplacilo duze odszkodowania > za ofiary. Jak nieznajdziesz w necie ja mam w gazetach zapraszam pokaze. W >

Re: chcę kupić Megane II czy warto?

wlasnie przyjemnosc jazdy francuzami. Standardowe zawieszenie M2 jest bardzo dobre. Praca silnika - na swiatlach po prostu go w ogole nie slychac!!! (na poczatku dwa razy bylem przekoanny ze zgasl:) Duzo schowkow, duzo miejca z przodu (fakt, wtedy z tylu nie za wiele - ale jak ktos chce wozic rodzinke

Re: Vw czemu oni nie potrafia robic aut : )?

waskes29 napisał: > uki145 napisał: > > > Witam! z drugiej strony np: taki accord jest pojazdem skomplikowanym > > technicznie: wielowahaczowe zawieszenie z tyłu i z przodu ,wysokoobrotowe > > > silniki ze zmiennymi fazami rozrzadu , nie słyszałem ,zeby ktos miał z t >

Re: Citroen Xsara- 1.4 75km- nowy- czy warto kupić

wymiary zewnętrzne. Hamulce tarczowe przód i tył, droga hamowania 38,5 mniej ma tylko almera. Zawieszenie dość sztywne i opony 195/55 R15 zmniejszyły komfort jazdy. Spalanie 6,5-7,4. Awarie: czujnik temp. zewnętrznej i regulacja zamka bagażnika. Wady: uszczelka tylnych drzwi przy nadkolu zbierająca

Re: Lanos - tak czy nie?

to i ja parę słów. Lanos 1.5 16V 100KM, rocznik 2000, 43tys. 5-cio drzwiowy. najpierw odpowiedź na pytanie - TAK Do dnia dzisiejszego żadnych awarii. Jedynie kilka przepalonych żarówek (najczęściej lewy przód). Na porządku dziennym są natomiast swierszcze i brzęczenia, ciężko otwierające się i

Re: Rozważam zakup 307SW - będę wdzięczny za opinie.

; -uszkodzenia regulacji kierownicy > -źle mocowany (stukający) zbiornik paliwa > -uszkodzone tuleje gumowe zawieszenia (przód i tył) > - ciężko odchylające się fotele w wersji 3 drzwiowej > -uszkodzenia czujnika ABS > -stuki stabilizatora zawieszenia > -częste przepalanie się żarówek > -źle

Re: Do UŻYTKOWNIKÓW nowego Mondeo.

ksenony w reflektorach.PS miałem nieprzyjemność oglądać po zderzeniu czołowym Mondeo II na trasie E7. Mimo skasowanego przodu drzwi otwierały się normalnie i nie pękła żadna boczna szyba.Super sztywna kabina podobnie jak w Focusie. Do dzisiaj nie miałem ŻADNEJ AWARII,dodatkowo dodam że Fordów nie

Re: Pralka ładowana od góry?

cytat z zayzayera: 1. Ruchy zbiornika w stosunku do obudowy są ograniczone do około 15mm (wym. pr. nie pozwalają na większe) i dlatego stosuje się twarde zawieszenie. To powoduje, że na obudowę przekazywane są duże siły. Na dodatek większość tanich pr. ma niewyważone bębny (po stronie drzwiczek

Citroën Pluriel - przestroga dla zainteresowanych

szczególności gumy (kurczące się, deformujące i pękające uszczelki) 3. Problemy z zawieszeniem (po 6000 km poleciały sworznie z przodu). 4. Stuki w podwoziu. (Pod samochodem z tyłu zawieszone są takie ciężarki które mają za zadanie wyważać samochód podczas jazdy bez dachu. Może i swoje zadanie

Re: Chcę kupić Alfę 156 - pomożecie???

jedno Coupe i jedną 156, więc to żadna próbk reprezentatywna, ale o ile w Coupe jest sporo awarii, to są one typowo duperelowate, które w eksploatacji niewiele przeszkazdają, to w przypadku Alfy ... może być gorzej... > Chciałbym Was prosić o radę na co zwrócić uwage przy kupnie używanej 156 >

Re: Argumentacja na siłe!

; 1) Da rade na naszych drogach Każdy wóz da, tyle, że SUV nie rozwali sobie zawieszenia gdy zaliczy dużą dziurę w jezdni. A przynajmniej nie powinien, szczególnie gdy ma wysoki profil opon. > 2) Dużo zapakuję ( nawet na co dzień jak muszę przywieźć sporo rzeczy z marketu > albo jakieś

Re: MITSUBISHI Carisma 1800 GLS Exclusiv

(swoja droga pomimo ze od Renault to zadnych problemow z nia nie ma). Samochodzik spisuje sie nienagannie, zadnych awarii, tylko okresowe przeglady i wymiana czesci eksploatacyjnych. Dodatkowo wymienione byly wahacze po okolo 100tys km, no ale to juz wina naszych drog. O ile w przednim zawieszeniu

Re: Laguna II i serwisy Ranault

użytkowaniu skrzynię biegów i komfortowe zawieszenie, które jednak potrafi utrzymać tor jazdy nawet w "trudnych sytuacjach". No cóż teraz wypada tylko czekać na te wszystkie prawdopodobne awarie, o których tyle się naczytałem na forum. Najbardziej wydają mi się prawdopodobne szybkie problemy z

Re: Co kupić za 15 tys.zł ?

, szczególnie teraz, gdy rynek wymaga "nowego" modelu co 2-3 lata. Postęp technologiczny (samochody to nie komputery) takich rewolucji nie uzasadnia, więc bierze się "stary" spód (zawieszenie, podwozie, silnik), obkłada nowymi blaszkami i pompuje kasę w marketing "nowego modelu

Re: pare opinii o volvo;-)

. Autor: Tomek Data: 15.05.2003 18:45 Opinia: 120 tys, silnik 2.0 LPT , brak jakichkolwiek awarii, wymiana klocków , tarcz z przodu, żarówek. wygodne autko, nigdy mnie nie zawiodło. spalanie od 8,5 do 13 litrów. Autor: wojtek Data: 15.05.2003 09:13 Opinia: naprawde wygodnie

Re: serwis skody - nigdy więcej!

prawie 190 tys km przebiegu) >( To jest opinia znajomego ekonomisty, zawieszenie w Fabi wymaga smarowania, >podobnie jak w 30-letnim Fiacie 126p, bo to pomaga usunąć skrzypienie na jakiś >czas.) może zgłoś temat do dobrego mechanika, a nie do ekonomisty, który jak nazwa wskazuje jest

Re: Co kupić za 15 tys.zł ?

stosuje, > szczególnie teraz, gdy rynek wymaga "nowego" modelu co 2-3 lata. Postęp > technologiczny (samochody to nie komputery) takich rewolucji nie uzasadnia, wię > c > bierze się "stary" spód (zawieszenie, podwozie, silnik), obkłada nowymi > blaszkami i pompuje kasę

Re: Seicento.

Jeździłęm SC 1100 przez trzy lata. Zakładając że jest to samochód miejski to naprawdę do niewielu rzeczy można się przyczepić. Jedyna awaria to łożysko alternatora po 30 tys. km. Takie co się zepsuło kosztuje 8 pln, lepsze 12 pln, robocizna 40PLN :-( Poszukaj starych wątków, pisałem o tym

Re: Seicento.

Jeździłęm SC 1100 przez trzy lata. Zakładając że jest to samochód miejski to naprawdę do niewielu rzeczy można się przyczepić. Jedyna awaria to łożysko alternatora po 30 tys. km. Takie co się zepsuło kosztuje 8 pln, lepsze 12 pln, robocizna 40PLN :-( Poszukaj starych wątków, pisałem o tym

Re: Seicento.

Jeździłęm SC 1100 przez trzy lata. Zakładając że jest to samochód miejski to naprawdę do niewielu rzeczy można się przyczepić. Jedyna awaria to łożysko alternatora po 30 tys. km. Takie co się zepsuło kosztuje 8 pln, lepsze 12 pln, robocizna 40PLN :-( Poszukaj starych wątków, pisałem o tym

Re: Seicento.

Jeździłęm SC 1100 przez trzy lata. Zakładając że jest to samochód miejski to naprawdę do niewielu rzeczy można się przyczepić. Jedyna awaria to łożysko alternatora po 30 tys. km. Takie co się zepsuło kosztuje 8 pln, lepsze 12 pln, robocizna 40PLN :-( Poszukaj starych wątków, pisałem o tym

Ryzykowne poczucie bezpieczeństwa.

Bardzo dobry temat na wątek! Technika motoryzacyjna tak mocno poszła do przodu, że porównując samochody z lat osiemdziesiątych do współczesnych, ma się wrażenie wizytowania odrębnych światów. Ergonomia, sprawność silników, znakomite zawieszenie i wysokie bezpieczeństwo bierne, to rzeczy, które

p.s.

jedzie. Dlatego też niemal zawsze zawieszona w pojeździe tablica z numerem linii zawiera rozpisaną całą trasę przejazdu. W Łodzi takie tablice miały pojawić się 2 lata temu, jednak do dziś obejrzeć możemy je jedynie w Cityrun­nerach. Umieszczenie z przodu pojazdu nazwy krańcówki ma proste

awaria zawieszenia audi

Moze ktos mi powie ile bedzie mnie kosztował remont zawieszenia przedniego w audi a4 1997 ropk 1.9 tdi.Ile idzie wachaczy na 2 strony z przodu i czy sa jakiies zamenniki. Pozdrawiam

Re: Co kupić za 15 tys.zł ?

) takich rewolucji nie uzasadnia > , > wię > > c > > bierze się "stary" spód (zawieszenie, podwozie, silnik), obkłada nowymi > > blaszkami i pompuje kasę w marketing "nowego modelu". > > (na marginesie - Astra III - "nowy model" z płytą Astry II

Re: Co kupić za 15 tys.zł ?

oznaczonych Lanos/Nexia/Espero. (amortyzatory > , > sprężyny, stabilizatory, wszelkie końcówki drążka itd...., układ hamulcowy tył > identyczny w dodatku z Astrą I, z przodu ciekawostka - w Lanosach startujących > w > Pucharze Daewoo (był kiedyś taki) stosowano zaciski z Espero jako lepsze

Re: Toyota carina E - prośba o opinie

i jestem jeszcze bardziej zadowlony teraz :))) W każdym razie Carinka oprócz prawie samych zalet ma też kilka wad. Przede wszystkim mało komfortowe, dość sztywne, a mimo to słabo trzymające się w zakrętach zawieszenie. Wnętrze bardzo wygodne i przestronne - dla rodziny super, a też mam 2

SAAB raz jeszcze

. odpowiednio 13l i 9l. Zważywszy na wielkość i masę samochodu nie są to wyniki bardzo wygórowane. Nie zdażyła mi się nigdy nagła awaria. Wszelkie naprawy jakie wykonywałem wynikały z naturalnego zużycia elementów. Podam tutaj przykładowe naprawy i ich ceny. - sprzęgło i docisk - 1200PLN - SACHS - hamulce

STILO - wrazenia po 9000 km

doskonale, ani brava ani marysia nie mozna sobie pozwolic na tak szybkie i pewne pokonywanie nawet ostrych lukow, dla mnie bajka, czasem na wiekszych dziurach lubi stuknac gdzies z tylu i przy nawet delikatnym hamowaniu lekko nurkuje nosem ale ogolnie zawieszenie to naprawde jedna z mocniejszych stron

Re: Widze, że zdania uczonych są podzielone

regulacji bo otwierał się w upały sam. Lanos miał 3 lata gwarancji lub 100tys. km. Przeglady i płyny ustrojowe były free. Jedynie pióra wycieraczek trzeba było zmieniać na swoje to te z serwisu były za sztywne. Awarie to: przepalony tłumik po ok. 80tys. km (naprawa 120pln), przy podobnym przebiegu 1

Re: Solaris idzie do przodu jak burza

; Zużycie autobusu elektrycznego powinno być niewiele wyższe od tramwaju. Wystarc > zy, że drogi będą bez dziur (wydłuży się okres eksploatacji zawieszenia i opon) W polskim klimacie jest to marzenie scietej glowy... > Pamiętaj, że odpadnie problem budowy torowisk i trakcji elektrycznej. Także ich

Re: Solaris idzie do przodu jak burza

elektrycznego powinno być niewiele wyższe od tramwaju. Wystarczy, że drogi będą bez dziur (wydłuży się okres eksploatacji zawieszenia i opon). Pamiętaj, że odpadnie problem budowy torowisk i trakcji elektrycznej. Także ich utrzymania (nie tylko zimą przy minus 20 stopniach). Zyska miasto, bo druty nad głowami

Re: Awaria Boeinga LOT nad Nowym Jorkiem. "Zemdla

kolejek i 8 automatów + jedno okienko do nadawania bagażu, to jednak, nawet jak na Okęcie, troszkę za mało. obsługa pokładowa też, niestety, wiekiem poszła na przód:) nie ma już czasami na kim oka zawiesić:)

Re: awaria zawieszenia audi

skrzypia. jesli słychac stukanie ,to najpewniej łaczniki stabilizatora(około 150 zł /sztuka ,x2) :o wiele tansza w naprawie ,ale równie czesta usterka zawieszenia . oczywiscie nie sprecyzowałes co znaczy remont zawieszenie,jesli chcesz wymienaic wszystko to do 2000 zł za wahacze i 300 zł za łaczniki

Trzypunktowy układ zawieszenia

Trzypunktowy układ zawieszenia (TUZ) – układ dźwigniowy stosowany w ciągnikach rolniczych do agregowania maszyn i urządzeń zawieszanych na hydraulicznym podnośniku. Układ taki umożliwia podnoszenie narzędzi w położenie transportowe i odpowiednie ustawienie go w położeniu roboczym. Narzędzia

Anti-Dive

Anti-Dive - sposób konstrukcji przedniego zawieszenia samochodu lub przednich widełek motocykla, przeciwdziałający pochylaniu się pojazdu do przodu podczas hamowania.

Tero Palmroth

w Indianapolis 500 Rok Nadwozie Silnik Start Wynik Uwagi 1988 Lola Cosworth 25 19 Awaria silnika 1989 Lola Cosworth 16 16 Awaria zawieszenia 1990 Lola Cosworth 16 12 1991 Lola Cosworth 26 23 Awaria silnika

Helmuth Koinigg

Prix Stanów Zjednoczonych w 1975 roku.Na torze Watkins Glen, na zakręcie znanym jako Toe, awaria zawieszenia w bolidzie Koinigga spowodowała, że podczas hamowania uderzył frontalnie w zewnętrzne armco. Bariera, w którą uderzył, była źle zamontowana. W momencie uderzenia odgięła się i pojazd wślizgnął

Fiat 672 F101/Tallero-Milano

czterech pojedynczych kół tylnych. Zastosowanie takiego rozwiązania niosło za sobą wiele problemów. Po pierwsze awaria nawet jednego z silników, które z racji umiejscowienia zdarzały się dość często, powodowała znaczny spadek mocy pojazdu i obciążony pojazd z ledwością mógł się poruszać. Po drugie silniki

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.