auta do 10000 zł

pk

Listopadowy Classicauto już w kioskach

Listopadowy Classicauto już w kioskach

W numerze: Polska Historia>Polonez, 60 LAT FSO żegnamy fabrykę?, BMW Serii 6 - Na co dzień, Duesenberg - Wielki "J", Czeskie rajdy zabytków: Barum i Carlsbad, Syreny drożeją - Jak szybko?, Kabriolety - Fałszywe i prawdziwe.

Promocje tygodnia

Sprawdź, ile możesz zaoszczędzić przy zakupie nowego samochodu. Polska nie zdecydowała się na wprowadzenie dopłat do samochodów, a mimo to można u nas znaleźć ciekawe propozycje

Toyota GT86 vs. Yamaha MT09 | Konfrontacja | Zaszalej na wiosnę

Kryzys wieku średniego, pozbycie się dzieci z domu, albo po prostu wiosna. Każdy pretekst jest dobry, by poprawić sobie humor nową zabawką. Albo dwoma...

Upoluj promocję przed świętami

Upoluj promocję przed świętami

Picasso. Gama modeli Citroena objęta jest także rabatami gotówkowymi. C1 kosztuje mniej o 2500 , C2 VTR i C3 o 15000 , C4 o 12500 , C5 o 10 000 lub 16000 , Nemo o 2000 , Berlingo o 8000 , C3 Picasso o 7000 , Xsara Picasso o 18500 , C4 Picasso o 10000 , C8 o 30000 , a C

Cała prawda o gwarancjach cz. II

Cała prawda o gwarancjach cz. II

, w którym zostało sprzedane. Należą do nich m.in. BMW, Hyundai, Kia, Mercedes i Volkswagen. Po sprowadzeniu auta tej marki do Polski powiedzmy z USA gwarancja jest ważna (na zasadach obowiązujących w Polsce), choć pod pewnymi warunkami, zależnymi od marki. W tym przypadku trzeba pamiętać, że

Przecena urodzinowa

Przecena urodzinowa

Equilibre wynoszą 2500-5000 , na pozostałe wersje - 6000-9000 , a w przypadku C5 Equilibre z silnikami 2.2, 2.7 i 3.0 HDI 7000-10000 . Na C3 Picasso obowiązuje 7-10 tys. rabatu, na Xsarę Picasso 5,5-7,5 tys. , na C4 Picasso 8,5-11 tys. , na C8 22-27 tys. , a na C-Crossera - 21 do 25 tys.

Taniej za zabawkę

Taniej za zabawkę

Nissan Od 15 do 30 czerwca u dealerów Nissana trwa promocja pod hasłem "2 tygodnie złomowania". Aby skorzystać z rabatów, wystarczy przynieść do salonu samochód-zabawkę. Ceny Micry spadły o 2500 i startują od 33950 , Tiida jest tańsza o 7000 (najtańsza 53300

Re: jakie auto do 10.000 dla świeżego kierowcy-ko

Autko dla kobiety z klimą, regulowanymi fotelami do 10.000zł? Dla kobiety rozumiem następująco, miejskie kształty i najmniej awaryjny? Jesli tak to ta kwota jest stanowczo za niska. Proponuję doskładać drugie 10tyś. i poszukać Corsy C, Yarisa, Micry, Pandy, Picanto... Nawet na Hyundaia Getza

Zakup auta-10000

Witam! Na zakup auta moge przeznaczyc ok 10000 zl. Nie jest to duzo, ale na dzien dzisiejszy na tyle moge sobie pozwolic. Zalezy mi na tym by bylo to auto w miare mozliwosci bezawaryjne i ekonomiczne (najlepiej diesel albo z instalacja LPG). Poszukuje raczej czegos wiekszego, minimalna wielkoscia

Jakie auto do 10.000 zł

Poradźcie mi jaki model auta kupić do 10 tys.Jakieś wielkości golfa-z waszego doświadczenia które solidne i tanie w utrzymaniu . Dzięki z góry i pozdrawiam

Re: Jakie auto do 10.000 zł

Stare auto niekoniecznie oznacza złe. Niektóre auta mające ponad 10 lat świetnie się prowadzą, nie wymagają częstych napraw itp. Trzeba tylko dobrze poszukac, zastanowic się i wybrac....najlepiej z kimś kto dobrze się na tym zna.

Re: Jakie auto do 10.000 zł

Skody są dosyć tanie, bezawaryjne. Kupiłam z 2001 roku za 5.9, ale na giełdzie tyle wołali za 98 rocznik.Kupiłam przez allegro od pierwszego właściciela. Jestem bardzo zadowolona.Też rozglądałam się za golfem, ale są droższe. Dla mnie to tylko pudełko do przemieszczania się. Dla niektórych liczy się

Re: Jakie auto do 10.000 zł

auto za bardzo małe pieniądze. I przynajmniej ktoś się odwróci za tym autem a za golfem których jest w Polsce więcej niż Polaków nikt się nie popatrzy. Polecam!

Re: Kamiński i Rogacki nie mają samochodów

baltycki napisał: > Jesli juz, to dokladnie.. > Nie maja samochodow o wartosci ponad 10.000PLN, bo tylko takie wykazuje sie. Wiesz co nie znam się na autach (nie mam prawa jazdy) ale wydaje mi się, że auto do 10.000 zł. to stary rupieć. Wybrałbyś się takim starym autem do Madrytu?

Re: Ostrzeżenie atu-komis Jarosław

Typowy polski cwaniaczek co myslal ze zlowi okazje zycia za 1500 e hehehgeheh a samemu nie laska sie wziac za czyszczenie ?? Jak chcesz dobre auto to 10000 € na stol !!!!

Re: Co tam Duda, Polonez wraca

Drukowanie takiego auta 3D po pierwsze trwałoby ok. kilku miesięcy, a po drugie jego koszt oscyluje w granicach kilkudziesięciu tysięcy zł. A ONI TRADYCYJNYMI METODAMI MACHNA TO W TYDZIEN ZA 10000 ZL. ZA 20000 BIORE, OCZYWISCIE... ALE MALO TO POLDKA PRZYPOMINA. JAK KTOS GO CHCE W NOWSZYM WYDANIU

Re: Tester oprogramowania

Nie wiem jak z b2b, ale na umowie zlecenie w prywatnej firmie (w zaleznosci od Twoich umiejetnosci) spokojnie mozna rzucic 6000 - 10000 netto / miesiecznie. Moj kolega - tester- z prawie 6-letnim juz doswiadczeniem zarabia u nas ~ 10500 PLN netto / miesiecznie (nie jest testerem sieci

auto japońskie do 10.000...

... kupię: civic, almera, colt, lancer, 323, 323f, 323c, najchętniej z gazem, jeśli ktoś ma coś do zaoferowania to proszę pisać na meila gazetowego; od dłuższego czasu szukam po otomoto, pośredniku itp ale nic interesującego z okolicy nie ma, a mój "zasięg" jest ograniczony :) pozdrawiam

Auto-surf.pl - nowy polski wypłacalny autosurf

Wystartowała nowa odsłona świeżego autosurfa - auto-surf.ga . Główne cechy: - zarabianie poprzez autosurf, lajki FB, G+, oglądanie youtube, w przyszłości dojdą inne sposoby, - autosurf - 15 sekund/1pkt (lub więcej), - 1000 pkt na start + 150 za codzienne logowanie, - 10000 pkt to 1 zł, wypłata od

Re: auto japońskie do 10.000...

na Bór jest podobno dobry mechanik, codziennie tam przejeżdżam i zawsze japońskie auta tam stoją , może tam?

Re: auto japońskie do 10.000...

no wlasnie nie chce samego rozrzadu tylko razem ze sprzeglem - i tu klopot boja sie tego ruszac, nie wiem kurcze dlaczego ;-/

Re: auto japońskie do 10.000...

a znacie jakiegos dobrego mechanika od japonczykow???? musze zmienic rozrzad i sprzeglo, bo juz 80 tys zrobilem na tym pasku ;-/ poleccie mi kogos zaufanego prosze

Re: auto japońskie do 10.000...

He he, jak znajdziesz pięknie utrzymanego Xedosa to daj znać kolego, sam bym kupił. Chociaż 1,6 to trochę nie przystoi w takim aucie, choć w zupełności wystarczy. Z tych aut , które wymieniłeś wybrałbym 323f, najfajniej wygląda (wg. mnie). W miarę ekonomiczne, nie psujące się i elegancko pracuje na

Re: auto japońskie do 10.000...

sam tego nie zrobie nie mam garazu, pod blokiem na parkingu tez nie mam zamiaru dlubac, ok popytam wsrod znajomych jeszcze moze sie jakis pan "romek" trafi chociaz wolalbym normalny warsztat

Re: auto japońskie do 10.000...

A po co ci gaz w japończyku? Te silniki z reguły bardzo źle współpracują z gazem. Poza tym są najczęściej na tyle oszczędne, że nie ma sensu ich gazować. Popytaj szczególnie właścicieli hond, ale również np. toyot. Jeśli chcesz jeździć na gazie, to poszukaj lanosa.

Re: auto japońskie do 10.000...

Witam. wejdź na stronkę: www.rawaauto.otomoto.pl Moze tam cos znajdziesz - bo chłopaki głównie japońce sprowadzają- ja tam kupowałem i jestem bardzo zadowolony.... kupiłem mazdę 626 z gazem z 1999r. z tej ceny co wystawiają to nawet 1000zł zejda a auto masz na gotowo do rejestracji... no i co

Re: Zakup auta-10000

No dlatego mysle tez o dieslu. Choc i tu cena ON coraz mniej zacheca... -- Trafilem obok? Tam byl moj cel!

Re: auto japońskie do 10.000...

Skąd dokładnie jesteś? Dużo tanich mechaników jest w małych miejscowosciach i wielu robi naprawde solidnie a przy tym nie zdziera jak te miastowe h*ujki. Wielu robi również w szopach, tak jak napisał jakiś ignorant wyzej, bo biorą minimalne stawki i nie stać ich na porządny warsztat. Wiem co mówię.

Re: auto japońskie do 10.000...

Jest tego mało bo zazwyczaj są droższe od innych, a do tego ludzie ciągle żyją w przekonaniu że części do japończyków są drogie. Tylko nikt nie zauważa tego że to są części oryginalne a nie zamienniki, cena ori do aut z grupy VAG bywają nie raz większe niż do japońców. Choćby nawet te części były 3

Re: auto japońskie do 10.000...

No to sobie kup zagazowanego japończyka. Za pół roku zrozumiesz, czemu wszyscy unikają w japończykach gazu. Chyba że myślisz o "japończykach" produkowanych w Europie (Toyota, Honda). One ponoć lepiej to znoszą, ale również ich gazowania wiele osób nie zaleca, a jeśli już, to proponują inst

Re: auto japońskie do 10.000...

a myślałeś o xedosie6 1.6? Ale widze że jakis logicznie rozumujący gościu z ciebie. Masz rację idź drogą samuraja;) otomoto.pl na pewno cos się znajdzie, gratka.pl pośrednik na giełdzie znajdziesz tylko same niemieckie samochody... tam sobie daruj. A swoja drogą zawsze mnie dziwiło czemu na giełda

Re: auto japońskie do 10.000...

częstochowskich zarobkach ta kwota zbliża się do powiedzmy 30% stosunkowo dobrej pensji, a wydawać 30% zarobków na utrzymanie samochodu to totalny debilizm, nie obrażając nikogo. Nie wspominam tu o osobach pozostających na "garnuszku mamusi" czy kupujących auto dla szpanu (sic!). Mieliśmy leszka, mamy

Re: Zakup auta-10000

conveyor napisał: > Ja kupilem za tyle Daewoo Espero 1.8 CD z instalacja gazowa, rocznik 1998 i 90 > kkm przebiegu. Na razie jest OK. > Za to w ogole bez sladow rdzy, Zobacz doły drzwi. Jeśli nie ma tam rdzy, znaczy że były malowane/wymieniane. Esperak to niezłe auto, ale rdza go wp

Re: Zakup auta-10000

Jak masz pewne auto pod nosem to wydaje mi sie to ciekawa opcja ale z rdza ciezko sie walczy. Co do LPG, wuj wie jak to sie oplaci, jak kupisz juz z instalka to spoko ale jak masz zakladac i inwestowac w samochpod 10cio letni to srednio ci sie moze to oplacic w kontekscie podwyzek akcyyzy po 1

Re: Zakup auta-10000

Ja kupilem za tyle Daewoo Espero 1.8 CD z instalacja gazowa, rocznik 1998 i 90 kkm przebiegu. Na razie jest OK. Fakt ze bez klimy ale nie oszukujmy sie, w 8-letnim samochodzie i tak najprawdopodobniej nie bedzie dzialac. Za to w ogole bez sladow rdzy, przestronne, wygodne, wyglad zewnetrzny mozna po

Re: Zakup auta-10000

Jeśli klimę się użytkuje zgodnie z zaleceniami, to nie ma problemu nawet w starszym wozie. Mój ma akurat 8 lat i chłodzi aż miło:) Dałem za niego 9 tys, jest to diesel i jak na razie nie narzekam. Ze swojej strony polecam właśnie tdi, nie słuchaj tych, co piszą o "szrotach z reichu". W PL

Re: jakie auto do 10.000 dla świeżego kierowcy-ko

wbrew opiniom za 10 tys. możesz kupić wiele aut z klimą i regulacją foteli np. Astra II powinna być w zasięgu nie sugerujcie się ceną na otomoto auta schodzą kilknaście setek taniej niż są wystawione ot - nasycenie rynku (wime coś o tym, bo niedawno sprzedawałem auto)

Re: jakie auto do 10.000 dla świeżego kierowcy-ko

Najlepszy wariant Mitsubihi Carisma. Clima bedzie standartowo. Za 10000 PLZ mozna znalezc z rocznika 2000. Brac tylko z silnikiem 1.6 - malo pali, cichy i niezawodny. A sam samochod bardzo dobry. Woz troche nie doceniany.

Re: jakie auto do 10.000 dla świeżego kierowcy-ko

> > Wtedy to bezkonkurencyjne byłoby Renault 19 od jakiegoś > zapaleńca z automatem,klimą,skórą,szyberdachem i co tam jeszcze...:) > > > i pewnie przez zupełny przypadek masz właśnie akurat takiego trupa w > garażu..... :-) > Tak:) Zupełnie przypadkiem garażuję 4 taki

Re: jakie auto do 10.000 dla świeżego kierowcy-ko

> Wtedy to bezkonkurencyjne byłoby Renault 19 od jakiegoś zapaleńca z automatem,klimą,skórą,szyberdachem i co tam jeszcze...:) i pewnie przez zupełny przypadek masz właśnie akurat takiego trupa w garażu..... :-) -- Swan ** Just say no to drug reps ** nofreelunch.org/

Re: jakie auto do 10.000 dla świeżego kierowcy-ko

To coś dla Ciebie otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10235705 ,ale jak pisał przedmówca zapomnij o klimie i koniecznie sięgnij głębiej do kieszeni. Faktycznie lepiej jest kupić coś w dobrym stanie i jeździć zamiast "na dzień dobry" pakować parę tysięcy w rupiecia za 10 tysięcy.

Re: jakie auto do 10.000 dla świeżego kierowcy-ko

Może ta po liftingu jest lepsza, ale ta przed to kiepskie auto. Beznadziejna skrzynia biegów, beznadziejne zawieszenie - ani nie jest komfortowy, ani nie dobrze się nie prowadzi. Hamulce również są kiepskie, choć silnik 1.6 jest rzeczywiście bardzo fajny i oszczędny. Już lepiej jak kupisz zadbane

Re: jakie auto do 10.000 dla świeżego kierowcy-ko

Jeżeli 10 tyś to absolutny max to może być ciut za mało... ale jeżeli może dorzucić parę zł to proponuje coś takiego: moto.allegro.pl/item831707951_fiat_stilo_1_2_16_v_klimatyzacja_fuul_opcja.html Żadna to full opcja itd. Ale generalnie niedocenione auto. 1.2 nie będzie rakietą, ale na początek

Re: Samochody powyżej 10lat na złom?

Ale bzdura. Jak tylko średnia pensja osiągnie u nas 7000zł to ok, idę do salonu po auto. Puki co z chęcią kupię auto o wartości do 10000

Re: jakie auto do 10.000 dla świeżego kierowcy-ko

> matiz. ola boga! Lepiej zrobisz,kradnąc tojtoja z biedronki i instalując mu jakieś kółka-dla Matiza jak równy z równym...:) Czy pierwsze auto zawsze musi być kiepskie i posiadać zaletę w postaci najtańszych części??? A nie lepiej kupić auto,z którym być może będzie się chciało zostać na

Re: jakie auto do 10.000 dla świeżego kierowcy-ko

Pomijając kwestie kasy,którą można dozbierać w razie czego,to też uwarzam,że Stilo(ale 3d!!!:)) jest ok.No a 1.2 miał 6. biegową skrzynię i jakby nie patrzeć-nie jest źle.Choć nie jest za bardzo oszczędnie. A może lepiej byłoby kupić coś za połowę sumy podanej w tytule wątku,a resztę przeznaczyć

Re: jakie auto do 10.000 dla świeżego kierowcy-ko

> obawiam się, że jakby ta pani posłuchała twoich rad to mogłaby się > ostro zrazić do motoryzacji. Eee.... pitolisz;) Inszy zamiar miałem. ale powyżej 200kkm to już jednak > trzeba trochę zarabiać uby utrzymać mechanika i jego rodzinę. To się ciesz,bo masz szczęście w nieszczęściu-ku

Re: Gdzie wziąć kredyt bez krd??

plan64 napisał: > Czy patrzyłeś na www.autotokasa.pl - ciekawe rozwiązanie finansowe. Tak, sprawdzaliśmy to, lepiej trzymać się z daleka od tego typu pomysłów. Liczby ze strony nie zachęcają, bo tak np. auto warte 10.000 zł sprzedajemy za tej firmie za 10.000 i płacimy co miesiąc 774 zł za

Re: jakie auto do 10.000 dla świeżego kierowcy-ko

"Lepiej zrobisz,kradnąc tojtoja z biedronki i instalując mu jakieś > kółka-dla Matiza jak równy z równym...:)" niegłupi pomysł. no i nie trzeba będzie do lasu zjeżdżać z trasy. "> 10tys. spokojnie wystarczy na fajny egzemplarz Renault Megane Coupe czy nawet Cabrio-na pierwsz

Przyczynił się do śmierci Zojan Wykrent

Dziadek zmarl biedny po EGZEKUCJI KOMORNICZEJ z wniosku ZOJAN Wykrent to wtedy firmował auto warte 2-3 tys. NAPRAWA 5000 ZASTEPCZE 5000 Koszty komornicze i tp 10000 zabrali Emeryture i sie dziadkowi zmarło . Skurw.......

Re: Zanim wstawisz gaz do samochodu przeczytaj !!

brzmiała tu nic innego nie zrobi, bo reduktor trzeba zapewne wyczyścić. No to powiedziałem mu, że reduktor czyszczony był 10.000 km temu. To zatkało go i powiedział, że reduktor wisi za wysoko. smiech na sali. Jego zdaniem reduktor powinien chyba znajdować się na misy olejowej :D Efekt jego pracy taki, że

Kupię auto do 10000 zł

Skupuje samochody sprawne, do małego remontu, chcesz szybko i pewnie sprzedać zadzwoń 0501 309 765, napisz trio77@wp(wytnij).pl . Rozpatrze kazdą ofertę Pozrawiam

Re: uśmiałam się

Zarabiać 18.000 i z 10.000 wydawać na ubezpieczenia od chorób, wypadków, zalania, tsunami i jeszcze bog wie czego i zydzić na torebkę oraz nowe auto, to naprawde trzeba byc pesymistą.

auto za 8000-10000 zł.

Czy ktoś może mi doradzic jaki kupic samochod w tej cenie dla kobiety ktora własnie odebrała prawo jazdy. Zdaje sbie sprawę że kwota nie jest zbyt wysoka ale na sam poczatek doskonalenia jazdy myślę ze wystarczy, zdaje sobie sprawe z tego ze własnie dopiero teraz zaczne sie uczyć jazdy, bo wiadom

Re: zdrapki w Biedronie

reklam nie słucha? Auto do wygrania jest! Swoja droga zawsze mnie to ciekawi- delikwent wygra samochod o wartosci 100.000. Klient taki samochód wygrywa i musi zaplacic podatek 10%. 10.000 spora kwota (zwlaszcza ze nie chodzi o klienta almy) i co wtedy? idzie sie do providenta?

auto za 10000

witam chce przeznaczyc na zakup samochodu ok 10000 polecacie cos - osobiscie lubie samochody francuskie (renault clio??) co sadzicie? pzdr

Re: Co zamiast hotelu Cracovia? Inwestor ujawnia

O to mi się podoba!! Super pomysł. Zamiast parkingu dla 750 aut parking-przechowalnia dla 10000 rowerów.

Re: stawki rynkowe w dużych korporacjach

No to w końcu te 10,000 brutto to dużo w tej Polsce czy nie? Pytam bo mieszkam w Stanach, zarabiam sporo ponad $100k jako senior developer właśnie, kończe spłacać samochód (nowe BMW 640i jakby się ktoś pytał) i zastanawiam się czy na stare lata nie zjeżdżać do kraju... ale chyba za te 10,000 brutto

Re: Jeżdżę służbowo prywatnym autem - będę milion

Jak zawsze u takich jak ty w pisia d.. Oczywiście ze musi zapłacić. Podatek - 21% jest automatycznie potrącany przy wypłacie zwrotu kosztów podroży(przejazdu). Czyli płaci się podatek od podatku który jest zawarty np w cenie paliwa. Czyli Sikorski w 2013 roku przejechał 10000 km własnym autem

Re: auto za 8000-10000 zł.

poczekaj z kupnem jeszcze troche bo trace cierpliwosc do sprzedazy, to opchne Ci mojego mondka Ghia V6 za 10000 z 98 roku i z 91 kkm na liczniku - gwarancja!

Re: auto za 8000-10000 zł.

Jka chcesz sie dopiero uczyc to z 3 stluczki zaliczysz i stres ze auto obijesz wiec kup sobie duzego fiatolota za 500 zyla a jak sie nauczysz zmien na normalne auta pozdro

Re: auto za 8000-10000 zł.

duzy przebieg? to auto ma 9 lat... to daje rozcny przebieg 13 tysiecy... jesli przebieg jest prawdziwy (w co watpie) to to jest nowka sztuka:P

Re: auto za 8000-10000 zł.

Miron dobrze pisze.Na początek najlepiej jakiś fiat albo poldolot.Przynajmniej nie szkoda.Co fiesty to 110tys przebiegu w/g mojej oceny to niedużo.Pozatym policz sobie 9-letnie auto czyli średnio miesięcznie ok 1000km.

Re: Nie rozumiesz tego?

Zastanawiasz się co piszesz? Co z tego ze mogą jak nie ma gdzie? Albo będą dojeżdżali codziennie 100 km do pracy albo założą drugie gospodarstwo domowe. Jak byś się nie obrócił to i tak d..z tylu. Co z tego ze zarobisz 10000 lecz z tego 9900 będziesz musiał wydać na czynsz za mieszkanie? Co z tego

Re: auto za 8000-10000 zł.

Dziekuje wszystkim za podpowiedz co do zakupu auta i mam jeszcze takie pytanko, ktos chce sprzedać mi forda fieste 1.25 16v z 1997roku , przebieg 110.000 tys. km za 9600,00zł. Acha ma tez zainstalowaną instalacje gazową. Doradźcie czy opłaca mi sie ten zakup, troche przeraża mnie ten duży

e to w sumie ten misiak niewiele sie...

uczelni) - zarobki: 5000 do w porywach 10000 brutto pomroczanskich zlotych - hobby: siedzenie przed komputerem, czytanie gazwyb'u o 7 rano w klopie przed wyjsciem do roboty lub ogladanie tvn wieczorem po powrocie z roboty - aktualne auto: kombi w dyzlu i kredycie okolo 3-6 letnie oprocz posiadania dzieci

Re: pytanko

za 10.000 zł są po prostu zużyte. > Ad.3. Jest to tak samo możliwe, jak w pełni sprawny samochód za 10.000 zł... Bajki dla dzieci opowiadasz że za 10-15tysięcy nie kupi sie auta w dobrym stanie ;) Ja kupiłem:) Lepiej do salonu i stracić na wartości 50% w 4 lata?;)

Re: Warto kupić Infinity?

. Jest typowy. Tak czy owak, przejechałem 10.000 km i jestem zadowolony. Już od dawna nie wsiadałem do żadnego auta tak chętnie, jak do tego. Moim zdaniem, Infiniti Q50 posiada wszystkie atrybuty, by zaliczać je do segmentu premium. Porządne materiały, super wykonanie, tylny napęd, a że Europa to Europa

Re: Kupię auto do 10000 zł

To bardzo zadbane auto z silnikiem 1.6 16V. Centr. zamek, wspomaganie, pod.pow, el. szyby, el. lusterka, radio CD, dwa komplety opon. Ostatnio po przeglądzie gazu (wymiana parownika), kable i świece nowe, amortyzatory , wydech i akumulator - roczne. Chcę zmienić auto na kombi, bo urodził mi

Re: 10 tysięcy? Jaja Waćpan sobie robi!

qqbek napisał: > Jaja Waćpan sobie robi z tymi 10.000 pojazdów. W tym miejscu ;) 10000 aut w jedną stronę uważam za jakąś wartość graniczną. 10000 aut w jedną stronę oznacza, że ŚREDNIO jednym pasem przejeżdża jedno auto na 7 sekund! Już na jednopasmówce niesterowane przejście przez taki

Re: odpadłem - serio???

codziennie na takie zabiegi... Ale jak pojedziesz na reczna myjnie raz na miesiac, to zaufaj mi, ze twoje auto po 5 latach bedzie wygladac 10000 razy lepiej niz to, ktore bylo myte dwa razy w roku. > Ale OK, jeśli dyskusja jest na takim poziomie, to ja odpadam. Trypel marnuje pi > eniądze na płyn

Re: BMW 6 Gran Coupe

Piękne auto, 10000x ładniejsze niż konkurencja. Może jeszcze CLS jakoś wygląda, reszta żal.

Re: Zupelnie sie nie zgadzam 2

> > > Nie jest samochodem miejskim > > BMW 3,5,7, Voyager, SLK to tez nie auta miejskie, rajdowe czy terenowe. > ale niczego nie udają Ale Tu twoim zarzutem nie było udawanie, tylko, ze nie sa autami miejskimi – nie zmieniaj wiec nagle zarzutu/argumentacji. Udawanie

Re: Honda accord - dylemat :)

Tak czy siak w cenie kola 2 masowego do wspolczesnego sracza mozna zrobic remont generalny calego auta i efekt na dluzej wystarczy.. Jezeli uwzglednic koszt kredytu przy nowym samochodzie, przegladow drozszego ubezpieczenia drozszych materialow eksploatacyjnych i duzej utraty wartosci to roznica w

Re: auto do 10000 PLN jakie(klima,abs,poduchy)

> W Erze szukać radzę ;) a sie kolega wysilil :)coz za lotnosc umyslu :) sa takie autka sa, ja pytam ktore z nich wybrac.

Re: auto do 10000 PLN jakie(klima,abs,poduchy)

Zdecydowanie Nubira II najlepiej kombi ma te rzeczy.Jeżdzę taką z 2000r mam150000km i jeszcze nie byłem w serwisie od końca gwarancji(darmowa wymiana oleju)

Re: auto do 10000 PLN jakie(klima,abs,poduchy)

z wyszukiwaniem ofert nie ma problemu :) pytanie co z nich jest SENSOWNEGO :) zeby nie przeniesc sie z mieszkaniem do warsztatu :)

Re: auto do 10000 PLN jakie(klima,abs,poduchy)

A prosze bardzo. Doslownie pierwsza z brzegu oferta. allegro.pl/item88502433_mazda_626_94r_sedan_klimatyzacja_super_stan.html

auto do 10000 PLN jakie(klima,abs,poduchy)

heja jakie autko radzilibyscie mi do 10 tys (nie wiecej) z ABS, klima i poducha/mi ?? no i silnik nie wiekszy niz 2 tys ?? z utesknieniem czeka na rady i opinie.

Zaniżenie wartości auta w wersji angielskiej ?

% wyceniając koszt naprawy na 4000 zł a po odwołaniu i przedstawieniu wyceny niezależnego rzeczoznawcy gdzie koszt naprawy wyniósł 10000 zł ubezpieczalnia przyjęła wycenę i tym samym próbowała zrobić szkodę całkowitą twierdząc ,że wartość auta wynosi 6000 zł i koszt naprawy ją przewyższa. Następnie

Re: auto do 10000 PLN jakie(klima,abs,poduchy)

Do 10k PLN z klimą, abs i poduchami (chyba że już odpalonymi) to raczej sprawnego nie znajdziesz. Za tyle można kupić "goły" min. 10letni pojazd o niewiadomej przeszłości. -- My, ludzie, wcale nie jesteśmy mądrzejsi od zwierząt. One tylko nie dorównują nam głupotą.

Re: auto do 10000 PLN jakie(klima,abs,poduchy)

> jakie autko radzilibyscie mi do 10 tys (nie wiecej) > z ABS, klima i poducha/mi ?? > no i silnik nie wiekszy niz 2 tys ?? W Erze szukać radzę ;) -- My, ludzie, wcale nie jesteśmy mądrzejsi od zwierząt. One tylko nie dorównują nam głupotą.

Re: auto do 10000 PLN jakie(klima,abs,poduchy)

Jest do sprzedania Opel omega 2.0 16V, 1995r, kombi, klima, abs, poduszki pow, podgrz. siedzenia , automat, re=fl. soczewkowe,halogeny, opony zimowe i letnie - Zarejestrowana + instalacja gazowa. Cena 9000 PLN .

Re: auto do 10000 PLN jakie(klima,abs,poduchy)

Rodzice maja Primerę 97 rok (full opcja 2.0)Obecnie 80tys przebiegu.Taką samą widziałem na sprzedaż w super stanie za 12tys (okazyjnie) już jej nie ma ale zdażaja się okazje.Model starszy (P-10) można za dobre pieniądze z pełnym wypasem kupić.Pzdr.