astra przyciski na kokpicie

Krzysztof Słomski

Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo | Test długodystansowy cz. II | Wrażenia estetyczne

Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo | Test długodystansowy cz. II | Wrażenia estetyczne

Samochody cenimy za wrażenia z jazdy, osiągi, ekonomiczną eksploatację czy wygodne wnętrze, ale nie oszukujmy się, dużą rolę odgrywa także wygląd. Wiele rzeczy kupujemy oczami, auta również. Przyjrzyjmy się więc nieco dokładniej naszej Cascadzie

Opel Cascada 1.6 Turbo Cosmo | Test | "Polski" kabriolet

W naszym klimacie możemy cieszyć się jazdą bez dachu przez zaledwie kilka tygodni w roku. Niestety pech chciał, że Opla Cascadę otrzymaliśmy do testu akurat w środku zimy... Ale to przecież model produkowany wyłącznie w Gliwicach, więc sprawdzimy go w polskich warunkach

Peugeot 308 1.6 THP Allure | Test | Czy zasłużył na tytuł?

Peugeot 308 drugiej generacji otrzymał niedawno tytuł Samochodu Roku 2014. To w zasadzie najważniejsza europejska nagroda dla aut osobowych, więc i oczekiwania wobec laureata są wysokie

Opel Corsa 1.3 CDTi ecoFlex - test | Za kierownicą

Opel Corsa 1.3 CDTi ecoFlex - test | Za kierownicą

; ląduje się w długim korku, nadchodzą refleksje na temat ergonomii wnętrza. Kokpit Corsy z ukrytym w masywnej kapliczce wyświetlaczem i rozbudowaną konsolą środkową to spuścizna po poprzednich generacjach Vectry i Astry. Godne pochwały, bursztynowe podświetlenie i oszczędne w formie zegary mieszają się tu

Citroen C4 1.6 HDi - test | Za kierownicą

Citroen C4 1.6 HDi - test | Za kierownicą

środkowa pokryta tworzywem żywo przypominającym metal oraz tapicerowane wstawki na drzwiach są porządnie zmontowane. Jest bardzo przytulnie i elegancko na tyle, żeby ten sam kokpit wykorzystać w pozycjonowanym jako premium modelu DS4. Jest też dużo miejsca na drobiazgi. Kieszenie w przednich drzwiach

Opel Zafira II

felgi wyglądają obiecująco. Jeszcze lepiej jest w środku. Deska rozdzielcza bije na głowę tę z Zefiry I i prezentuje się nawet korzystniej niż ta w siostrzanej Astrze III. Ponieważ cały panel sterowania wraz z dźwignią zmiany biegów powędrował wyżej, nikt nie będzie marudził, że pokrętła klimatyzacji są

Mazda 3 2.0 i-stop - test | Za kierownicą

Mazda 3 2.0 i-stop - test | Za kierownicą

" nie do końca przekładają się na przestronność na tylnej kanapie i przeciętny, 300-litrowy bagażnik (340 l bez systemu audio Bose). Golf i Astra oferują więcej, bo - odpowiednio - 350 i 370 litrów, Megane mieści już 405 l, a Civic zabierze na pokład aż 465 l bagażu. Na dłuższych trasach wysokim

Opel Vectra 1.9 CDTI

Vectra model 2006 upodobniła się do mniejszej Astry. Prostokątne reflektory zaokrąglono, a kanciasta atrapa chłodnicy nabrała kształtu banana. Zmienił się też przedni zderzak. Tylko tył pozostawiono w spokoju. Samochód, który mieliśmy okazję testować, to pięciodrzwiowa wersja GTS napędzana 1,9

Honda Civic VIII - test | Pierwsza jazda

nie zauważyłem rażącego czerwonym kolorem przycisku start. To już znamy z Hondy 2000. Nie tylko tym przyciskiem Civic nawiązuje do sportowego roadstera. Spoglądam przed siebie i widzę dwa stopnie na kokpicie. Obrazują - jak wytłumaczono - dwa poziomy komunikacji auta z kierowcą. Wyższy - dalej

Re: Nowa Astra czy nowy Fokus ?

generacji jest naprawdę bardzo dobrym autem, tyle że Golf jest lepszy:) Nie jeździłem jeszcze "tanią" wersją Astry, więc sporo rzeczy nie wiem jeszcze, ale te, co poznałem załamywały mnie kupą przycisków w kokpicie. No ocipieć można po prostu. Niech mi ktoś powie, że Citroen C5 jest przeładowany

Prawo Fittsa

bezpieczeństwa poprzez umiejscowienie przyrządów w kokpicie w sposób bardziej ergonomiczny. Model ten znalazł istotne zastosowanie w latach 1970 podczas początkowych badań nad urządzeniami wejściowymi w komputerach. Oryginalny model opisywał, jak szybko człowiek może wskazać na fizyczny przycisk, a okazało

Opel Kadett

produkowany do 1998, w USA - Pontiac Le Mans, w Kanadzie Passport Optima, w Wielkiej Brytanii - Vauxhall Astra Mk II.Następcą Opla Kadetta jest Opel Astra. Na bazie Kadeta stworzono samochód Daewoo Nexia. Opel Kadett INazwę "KADETT" nadano samochodom w roku 1936. W tym roku zakład w Rüsselsheim zaprezentował

Mercury Sable

są ze sobą połączone. We wnętrzu instalowano opcjonalnie dwa oddzielne siedzenia, co było bardzo rzadkie w tej klasie samochodów w latach 80. Deska rozdzielcza zachodziła też na drzwi boczne w celu stworzenia klimatu panującego np. w kokpicie samolotu.Sable wprowadzono w grudniu 1985 r. jako rok modelowy 1986

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.