1.6 hdi filtr cząstek stałych

Marcin Klonowski, Jacek Pieśniewski

Peugeot 206 1.6 HDi Sport

Peugeot 206 1.6 HDi Sport

Jako pierwsi w Polsce jeździmy "206" z silnikiem 1.6 HDi - to pierwszy na świecie samochód segmentu B z filtrem cząstek stałych. Nie to jednak jest najważniejsze...

Peugeot 207 (2006 - 2012) - opinie Moto.pl

Model 207, zgrabne auto miejskie, to większy i wygodniejszy następca popularnej kiedyś "dwieścieszóstki"

Citroen C4 (2004 - 2011) - opinie Moto.pl

Niecodzienny w kształtach kompakt Citroena to samochód, w którym przede wszystkim liczy się oryginalność. A ta nie zawsze idzie w parze z funkcjonalnością

Salon Genewa 2011 | Nowe oblicze Peugeota 308

Salon Genewa 2011 | Nowe oblicze Peugeota 308

163 KM. Wszystkie wyposażone w filtr cząstek stałych, oczywiście. Zwolennicy jednostek benzynowych będą mieli do wyboru dwa silniki wolnossące: 98-konne 1.4 VTi i 120-konne 1.6 VTi albo turbodoładowane 1.6 THP dostępne w wariancie 156- i 200-konnym.Auto trafi do europejskich salonów w marcu, tuż po

Kto zapłaci za Euro 5?

Kto zapłaci za Euro 5?

praktycznie niemożliwe. A ten kosztuje niekiedy nawet kilka tysięcy złotych.Toyota wprowadzając do Avensisa silniki diesla wyposażone w filtr wzięła koszty na siebie. Większe modele koncernu PSA (m.in. 407) także nie mają już tego problemu. Wszystkie silniki HDI od 1.6 110 KM włącznie, mają już filtry zwane

Citroën C5 (2000-2008) - opinie Moto.pl

Citroën C5 (2000-2008) - opinie Moto.pl

nie tolerują bowiem paliwa złej jakości. Wersje z filtrem cząstek stałych wymagają stosowania specjalnego płynu w systemie dopalania spalin, co podnosi koszty użytkowania. Droga jest również wymiana takiego filtra. Jeśli oferowany egzemplarz ma ponad 120 tys. przebiegu, spytajmy o serwisowy dowód

Citroën C5 (2000 - 2008)

, turbodiesle nie tolerują bowiem paliwa złej jakości. Wersje z filtrem cząstek stałych wymagają stosowania specjalnego płynu w systemie dopalania spalin, co podnosi koszty użytkowania. Droga jest również wymiana takiego filtra. Jeśli oferowany egzemplarz ma ponad 120 tys. przebiegu, spytajmy o serwisowy dowód

Ecobrandy - moda czy biznes?

Ecobrandy - moda czy biznes?

prądem. Prawdziwej alternatywy dla benzyniaka czy Diesla nadal nie ma. Stąd pomysł na downsizing, pakiety aerodynamiczne, opony o niskich oporach toczenia i kolejne filtry (choć po doświadczeniach z pierwszymi filtrami cząstek stałych przynajmniej niektórzy producenci nie są już takimi optymistami). A

Citroen Berlingo - Zaskakująco osobowy

bliski (173 km/h). 110-konny turbodiesel to flagowy silnik w Berlingo. Zapewnia najlepsze osiągi, dba o środowisko (seryjny filtr cząstek stałych), pozwala najwięcej przewieźć dzięki największej ładowności i ma najniższe spalanie wśród pozostałych silników. Wszystkie mają pojemność 1,6 litra i skojarzone

Powrót bezołowiówki

Powrót bezołowiówki

wysokoprężnymi, które potrafiły przejechać bez remontu nawet milion kilometrów, to już przeszłość. Dzisiaj praktycznie wszystkie nowoczesne diesle są doładowane, mają paliwo wtryskiwane pod bardzo dużym ciśnieniem, wyposażone są w filtry cząstek stałych i sterowane zaawansowanymi komputerami. Wszystko to

Raport specjalny: Superdiesle

modelu 607) - zatrzymuje zawarte w spalinach tzw. cząstki stałe, czyli sadze. Gdy w całym filtrze zgromadzi się odpowiednia ich ilość, uruchamiany jest proces wypalania poprzez chwilowe zwiększenie dawki paliwa. Dotychczasowe konstrukcje filtrów wymagały stosowania specjalnych dodatków

Technika - Turbodiesle - Mistrzowie oszczędności

Technika - Turbodiesle - Mistrzowie oszczędności

widzenia ekologii było wyeliminowanie ze spalin tzw. cząstek stałych, czyli rakotwórczych drobinek niespalonego węgla. Sposobem na utylizację tych zanieczyszczeń okazało się wychwytywanie ich przy użyciu filtrów. Jako pierwszy na szeroką skalę zaczął montować takie filtry koncern PSA (Peugeot-Citroën

Re: 362 km/h Skodą Octavią RS

Ja mam w 1.6HDI filtr cząstek stałych,

Peugeot 308 SW 1.6 HDI - test | Pierwsza jazda

witam - posiadam peugeot 308 sw 1,6 hdi 109 KM i jestem bardzo zadowolony, cichy , dynamiczny silnik, pali na trasie jak delikatnie się jedzie ok 4-5 litrów (do 130 km/h) natomiast przy wyższych prędkościach pali ok 7 Litrów. Samochód ma bardzo pojemny bagażnik, a po złożeniu tylnych siedzeń to już

Diesle 2.0 lub większe bez FAP/DPF

filtrów ale małe diesle (np; 1.5 DCI 85/105KM albo 1.6 HDI 90KM) można znaleźć samochody z tymi silnikami i bez filtrów nawet z 2010 czy 2011 r. ale nie trafiłem na żaden większy silnik diesla bez filtra cząstek stałych. Nie trafiłem bo źle szukałem czy nie trafiłem bo takich już nie ma? Ewentualnie, do

Re: Citroen Lexia

testoviron0 napisał: > Disel? tak, 1.6HDI z FAP-em, więc zmartwiłem się, że coś nie tak z filtrem cząstek stałych albo płynem do niego subik, grzess - dziękuję za odpowiedzi poradziłem sobie jakoś, wygooglalem namiar na forach na fachowca z Wro, który pracował w serwisie i zna się na tym

Re: peugeot 407 czy 308

- auto jest zrywne i przy tym ekonomiczne 137 koni dla 407 wydaje się w sam raz (1.6 hdi 112 KM w tym samym modelu jakby było gorzej dobrane, a wyobraź sobie, że we francji ten silnik bił rekordy popularności /chodzi o to że tam nie przyciśniesz bo radarów mają więcej niż my/) do spraw technicznych nie

Motodziennik: MINI psychodela

407 1.6 HDI 110: wielokrotnie było problemy z filtrem cząstek stałych, w końcu wymiana koło 100k, wtedy też zepsuło się turbo. Poza tym silnik jak się okazało przez długi czas gubił nieco oleju, a ten wydzielając mało apetyczny zapach przypiekał się pod plastikową osłoną.

Re: Peugeot Partner Tepee - test

Silnik jest do bani, żre jak smok, filtr cząstek stałych w końcu dobije właściciela nie tylko finansowo ale pewnie psychicznie, koło dwumasowe i tak padnie z czasem, a wtryskiwacze w tym 1.6 lubią wyciągnąć kopyta. Ja bym z miejsca brał 1.6HDI 90 KM. On nie ma filtra ani dwumasy a Masters czy inny

Re: Auta specjalnie postarzane? - artykul 2

(beznadziejny silnik + droga w naprawie skrzynia), Forda Ka 1.3 (wszechobecna rdza + ospały silnik), Renault Lagunę II 1.9 dCi (awarie turbosprężarki grożące zatarciem silnika + kłopoty z elektroniką), Mercedesa E W210 220D (rdza + kosztowne awarie pompy wodnej) czy Peugeota 307 1.6 HDI (samoistne pożary aut

diesel się psuje a benzyna nie

tak w dużym skrócie. i to drogo się psuje. wtedy szlag trafia oszczędności. porównujesz tylko pojemności. 1.6 benzyna to często 100koni, 1.6HDI 110koni. tylko zeby te HDI było takie szybkie musi mieć turbo, bezpośredni wtrysk i dobrze gdy ma filtr cząstek stałych. sa to najawaryjniejsze i

Re: mail:) (n/t)

emes-nju napisał: > 69 l. Na trasie ten diesel jest niesamowicie oszczedny. Oficjalne dane mowia o > takim wlasnie spalaniu na trasie - 6,9 l. Miałem wziąć 1,6 HDI 110 km. Róznica w cenie około 5 koła. Ale po pierwsze nie było tego koloru, który chciałem i musiałbym nie wiadomo ile

Re: Porównanie HDI a TDI

Od grudnia zeszełego roku jeżdże 407 SW 1,6 HDI z filtrem cząstek stałych.Od początku działał nie tak jak należy. Praktycznie 3 razy w miesiącu jesteśmy z tym autem w serwisie a oni nam wmawiają ,ze to tak ma działac. raz na 500 km. wygrzewa się to ustrojstwo tak ,że w aucie jest hałas jakbys

Re: Porównanie HDI a TDI

Do niedawna filtr cząstek stałych był tylko w silniku 2.2 HDI i wymieniany miał być co 150 000 km. HDI pierwszej generacji (bodaj z końca 1998) to poczciwy dieselek. Jest cichszy od TDI (nawet tego z dzisiaj) ale nieznacznie więcej pali oraz cierpi na jedną wade pojawiająca się przy około 100

Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi

Cytat: "Citroen wprowadza do sprzedaży model Xsara Picasso HDi 110 KM, wyposażony w nowy silnik wysokoprężny 1.6 HDi 16V z bezpośrednim wtryskiem paliwa typu "common rail". Przy okazji wprowadzenia nowej wersji wygląd Xsary Picasso uległ nieznacznym zmianom. Xsara Picasso 1.6

HDi koncernu PSA w Peugeot'ie 307 SW

Co tam oni napisali: "Jednostki silnikowe Trzy silniki benzynowe i trzy silniki diesel, wyposażone w technologię HDi. Model 307 oferuje trzy silniki benzynowe (1,4 l, 1,6 l 16 zaworów i 2,0 l 16 zaworów) oraz trzy diesla HDi (1,4 l, 2,0 l 90 KM i 2,0 l 110 KM). Silniki te są wyposażone w

Re: Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi

Cytat: "Citroën wprowadza do sprzedaży model Xsara Picasso wyposażony w nowy silnik 1.6 HDi 16V z bezpośrednim wtryskiem paliwa typu *common rail". Przy okazji wprowadzenia nowej wersji, zmienił się też nieco wygląd tego auta. Na całym świecie sprzedano ponad 850 000 egzemplarzy

Re: Filtr cząstek stałych w Dieslu 1,6

Jaki wentylator? Przecież w HDI dopalanie sadzy odbywa się już za silnikiem. -- Kublik: www.dd.pl/pub/img/productcatalog/20050617_194834.jpg

Filtr cząstek stałych

Filtr cząstek stałych (skrót DPF od ang. diesel particulate filter lub FAP od fr. filtre ? particules) - filtr montowany w układach wydechowych silników wysokoprężnych, oczyszczający gazy spalinowe z cząstek sadzy i popiołu. Stosowane od 1980 roku, a w silnikach samochodowych od 1996

Filtr

przegrodowy Filtr szczelinowy Filtr cząstek stałych Wodociągi Filtr powolny Filtr membranowy Filtr pośpieszny Filtr grawitacyjny Filtr ciśnieniowy Filtr wielowarstwowy Filtr otwarty Filtr zamknięty Filtr kontaktowy Filtr suchy Filtr Haberera Filtr DynaSand Filtr bezzaworowy Filtr Dwustrumieniowy

Filtr powietrza (technika)

Skuteczność filtracji - zdolność urządzenia filtracyjnego (np.filtr powietrza) lub materiału filtracyjnego do zatrzymywania pyłu, określona jako stosunek ilości (masy, liczby cząstek) pyłu zatrzymanego przez filtr do ilości doprowadzonej do filtra n=\frac{S1-S2}{S1}S1 - stężenie pyłu w powietrzu

Catalysed Soot Filter

Catalysed Soot Filter - najnowszy technologicznie filtr cząstek stałych stosowany w samochodach marki Volkswagen .

Citroën C4

z tych silników spełnia normę Euro 4, a w silnikach HDi można zamontować filtr cząstek stałych. W 2008 roku wprowadzone zostały nowe benzynowe jednostki napędowe opracowane przy współpracy z BMW, mianowicie silnik 1.6 VTi ze zmiennymi fazami rozrządu o mocy 120 KM, oraz turbodoładowany silnik 1.6 THP

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.