1.2 tsi silnik

Moto.pl

Nowa instalacja LPG do silnika TSI w Skodach

Nowa instalacja LPG do silnika TSI w Skodach

Oferta oryginalnej instalacji LPG do Skody Rapid została wzbogacona o silnik w technice TSI: 1.2 o mocy 85 KM

Seat Ibiza SC - test | Za kierownicą

Auta sportowe kuszą i rozbudzają wyobraźnię, ale nie należą do tanich. Seat znalazł sposób na niedrogiego "sportsmena". Jak radzi sobie niewielki silnik 1.2 TSI p od maską dzikiej Ibizy?

Fabia po liftingu od 37 000 zł

Czesi zafundowali Fabii i Roomsterowi dyskretny lifting nadwozia, ale najważniejsze ukryto pod maską - to nowe silniki TSI i TDI. Najtańsza Fabia 1.2 (60 KM) w wersji Classic kosztuje teraz 37 tys. zł

Zmieniony VW Touran | ceny

Zmieniony VW Touran | ceny

, reflektory przeciwmgielne z funkcją statycznego doświetlania zakrętów, czy czujniki parkowania z przodu i z tyłu.Już w poniedziałek przedstawimy pierwsze wrażenia z jazd nowym Touranem. Zapraszamy Silnik, skrzynia biegów Wersja Moc (kW/KM) Cena zł 1,2 TSI 6 bieg. Trendline 77/105 69 790 1,2 TSI

Motor Show Poznań 2015 | Nowy Volkswagen Caddy | Premiera w domu

Motor Show Poznań 2015 | Nowy Volkswagen Caddy | Premiera w domu

VW Caddy - ogłoszenia Wśród czterech jednostek TDI rolę podstawowej pełni czterocylindrowy silnik o pojemności dwóch litrów. Jest on dostępny w wersjach o różnej mocy - od 55 kW/75 KM, aż do topowej, uzyskującej 110 kW/150 KM. W ofercie znajdą się także trzy silniki benzynowe: czterocylindrowy 1.2

Skoda Rapid Spaceback Monte Carlo | Do kompletu

wyposażeniowej Ambition i jest oferowana z szeroką ofertą silników do wyboru: 1.2 MPI/75 KM, 1.2 TSI/86 KM, 1.2 TSI/105 KM i 1.4 TSI/122 KM. Jeżeli chodzi o diesle, to oba wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa common-rail. Są to: 1.6 TDI/90 KM) oraz 1.6 TDI/105 KM. Nowością w modelu Rapid/Rapid Spaceback jest

Volkswagen Beetle | Silniki Euro 6 i nowe systemy

Volkswagen Beetle | Silniki Euro 6 i nowe systemy

innymi uczestnikami ruchu przy wyjeżdżaniu tyłem z miejsca parkingowego. Cennik Volkswagena Bettle otwiera kwota 76 190 zł. Na tyle wyceniono wersję Design z silnikiem 1.2 TSI. ZOBACZ TAKŻE: Volkswagen Beetle 2.0 TSI | Test | Retro sportowiec

Volkswagen Polo GTI | Znamy polskie ceny

Volkswagen Polo GTI | Znamy polskie ceny

VW Polo GTI z nowym silnikiem Sportowe Polo wchodzi w nowy sezon z odświeżonym wyglądem i nowym silnikiem o większej mocy Volkswagen kontynuuje zastępowanie nieudanego silnika 1.4 TSI większą jednostką 1.8 TSI. Dotyczy to też modelu Polo GTI, który był dotąd napędzany odmianą o mocy 180 KM. Teraz

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

. Decydując się na najmniejszy 1.2 TSI warto zwrócić uwagę na stan turbosprężarki, większe jednostki miały problemy z rozciągającym się łańcuchem rozrządu oraz napinaczem. Jeśli podczas uruchamiania i pracy silnika (1.4 TSI i 1.8 TSI) słychać podejrzane dźwięki, trzeba mieć na względzie, że mogą nas czekać

Skoda Octavia Combi od 63 500 zł

Skoda Octavia Combi od 63 500 zł

Skoda Octavia Combi od 63 500 zł 4 tys. zł - tyle trzeba dopłacić do najtańszej Skody Octavii, by stać się posiadaczem wersji Combi Za 63 500 zł dostaniemy Skodę Octavię Combi w wersji wyposażenia Active z silnikiem benzynowym TSI o pojemności 1.2 l i mocy 85 KM Za 63 500 zł dostaniemy Skodę

Volkswagen Polo FL 1.2 TSI | Test | Jeszcze lepszy

Volkswagen Polo FL 1.2 TSI | Test | Jeszcze lepszy

małej rewolucji. Największe zmiany zaszły pod maską. Paleta silników jest obecnie niemal zupełnie nowa. Oprócz silników wysokoprężnych 1.4 TDI (wcześniej 1.2 TDI i 1.6 TDI) oraz trzycylindrowych benzyniaków 1.0, których nie było wcześniej w ofercie, poprawiono mocniejszą odmianę silnika 1.2 TSI. Teraz

Volkswagen Golf Sportsvan | Polskie ceny

Volkswagen Golf Sportsvan | Polskie ceny

dowiedzieliśmy się jedynie, że bazowa wersja Trendline 1.2 TSI (85 KM) kosztuje 67 690 zł. Teraz znamy już cały cennik i wygląda on następująco: Wersja wyposażenia Silnik (moc) Skrzynia Cena Trendline 1.2 TSI (85 KM) M5 67 690 zł Trendline 1.2 TSI (110 KM) M6 72 790 zł

Skoda Yeti po liftingu | Ceny

Skoda Yeti po liftingu | Ceny

- miejskim i uterenowionym Outdoor. Ceny samochodu, uwzględniając upust w wysokości 5 700 zł, zaczynają się od 59 250 zł w przypadku wersji z silnikiem 1.2 TSI o mocy 105 KM (o 1 000 zł mniej niż w przypadku poprzedniej wersji tego modelu). Najtańsze Yeti z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI CR 110 KM kosztuje

Seat - mocy przybywaj!

Seat - mocy przybywaj!

Oferowane moduły są dedykowane do silników zarówno z obecnej jak i poprzedniej gamy jednostek napędowych Seata. Najnowszym z opracowanych modułów jest urządzenie przeznaczone do silników 1.2 TSI 105 KM . Podobna usługa jest dostępna również dla pozostałych, także mocniejszych silników TSI, w tym

Volkswagen Golf Cabriolet Karmann Edition

Volkswagen Golf Cabriolet Karmann Edition

maską może pracować jeden z trzech silników benzynowych TSI (105-160 KM) lub jeden z dwóch wysokoprężnych TDI CR (105 lub 140 KM). Ceny w Niemczech zaczynają się od 27 275 euro za wersję 1.2 TSI (105 KM). Dodatkowe wyposażenie i przywilej posiadania elementów z logo Karmanna kosztuje ponad 3 tys. Firma

Volkswagen Golf Sportsvan | Pierwsza jazda | Czy nazwa kłamie?

Volkswagen Golf Sportsvan | Pierwsza jazda | Czy nazwa kłamie?

jednostek napędowych u Volkswagena tradycyjnie jest bogaty. Na starcie można wybierać spośród czterech silników benzynowych: 1.2 TSI (85 KM), 1.2 TSI (110 KM), 1.4 TSI (125 KM) oraz 1.4 TSI (150 KM); lub dwóch wysokoprężnych: 1.6 TDI (110 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM). Do wyboru są skrzynie ręczne i DSG (oprócz

Salon Paryż 2014 | Skoda Fabia Combi | Pierwsze zdjęcia

Salon Paryż 2014 | Skoda Fabia Combi | Pierwsze zdjęcia

MPI oraz 1.2 TSI o mocach dochodzących do 110 KM. Nowy silnik wysokoprężny 1.4 TDI oferowany będzie w kilku wersjach o spektrum mocy 75-105 KM. Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro 6 i są standardowo wyposażone w system Start-Stop i układ odzyskiwania energii kinetycznej podczas

Puritalia 427 | Gotowa do produkcji

Puritalia 427 | Gotowa do produkcji

. Moc na tylne koła przenosi ręczna skrzynia o sześciu przełożeniach. Osiągi auta nie są znane, ale można je sobie wyobrazić wiedząc, że masa własna wynosi zaledwie 1150 kg - tyle waży VW Golf 1.2 TSI. ZOBACZ TAKŻE: Mecum Auctions | Rekordowe ceny Fordów GT

Skoda Fabia III | Czeska ewolucja

Skoda Fabia III | Czeska ewolucja

1.2 TSI, 1.4 TSI i 1.6 TDI. Nowością będzie znany z Citigo trzycylindrowy silnik 1.0, który zastąpi podstawową jednostkę 1.2 HTP. Sportowa wersja vRS nie jest planowana ze względu na niewielkie zainteresowanie, jaką cieszyła się Fabia RS drugiej generacji. Trzecia generacja Skody Fabii zostanie

Seat Ibiza FL | znamy polskie ceny

Seat Ibiza FL | znamy polskie ceny

umieszczonym przy kole kierownicy, elektrykę przednich szyb, czy światła do jazdy dziennej.Poniżej pełny cennik całej gamy Ibizy (SC - coupe, ST - kombi): Wersja Silnik Ibiza SC Ibiza   Ibiza ST Reference 1.2 MPi 60 KM - 5-ręczna 41 590 zł - - Reference 1.2 MPi 70 KM - 5-ręczna 42 735

Seat Leon już za 51 tys. zł

Seat Leon już za 51 tys. zł

silnikiem benzynowym 1.2 TSI (86 KM) lub Dieslem 1.6 TDI CR (90 KM) podstawowa wersja jest jedynie wabikiem cennikowym. Totalnym golasem. "Prawdziwy" Leon zaczyna się od wersji Reference, oferuje m.in. zestaw grający, czy ręczną klimatyzację i kosztuje z najsłabszym benzyniakiem 59 335 zł (5d

Nowy Volkswagen Caddy | Lubiana furgonetka z polskiej fabryki

Nowy Volkswagen Caddy | Lubiana furgonetka z polskiej fabryki

poprzednik, zużywając przy tym do 28% mniej paliwa. Te parametry służą wszystkim, zarówno środowisku naturalnemu, jak i portfelowi właściciela". W ofercie znajdą się także trzy silniki benzynowe, od czterocylindrowego 1.2 TSI o mocy 62 kW/84 KM, poprzez trzycylindrowego 1.0 TSI uzyskującego 75 kW/102 KM

Nowy Seat Toledo | Pierwsze zdjęcia

Nowy Seat Toledo | Pierwsze zdjęcia

Nowy Seat ToledoSeata pokzał pierwsze zdjęcie nowej odsłony auta w wersji produkcyjnejSeat pokazał pierwsze zdjęcia nowego Toledo. Auto dostępne będzie w 3 wersjach silnika: 1.2 l o mocy 75 i 85 KM, 1.2 TSI o mocy 105 KM i 1.4 TSI o mocy 122 KMFotki pojawiły się w sieci za pośrednictwem

Volkswagen T6 | Wszystko trochę lepiej

. Zegary pozostały w klasycznym stylu. W sumie wszystko tu odrobinę poprawiono, nie psując nic ze znakomitych cech poprzednika, takich świetna widoczność czy praktyczność (kabina jest wyposażona w mnóstwo schowków i półek). Do napędu modelu T6 posłużą wyłącznie dwulitrowe silniki TDI i TSI. Diesle mają moc

Skoda Fabia Combi | Polskie ceny

, fotel kierowcy z regulacją wysokości, centralny zamek oraz elektrycznie sterowane przednie szyby i lusterka boczne. Klimatyzacja manualna oferowana jest w tej wersji w specjalnej cenie 700 zł. 1.0 MPI 75 KM - 43 880 zł, 1.2 TSI 90 KM - 46 380 zł, 1.2 TSI 110 KM - 48 380 zł, 1.2 TSI 110 KM DSG - 53 380

Nowy Seat Leon ST | ceny w Polsce

opcjonalnie wyposażyć w adaptacyjne zawieszenie DCC, umożliwiające dostosowanie charakterystyki tłumienia amortyzatorów wedle własnych preferencji. Paleta jednostek napędowych składa się z następujących silników (wybrane mogą współpracować z dwusprzęgłową skrzynią DSG): - 1.2 TSI o mocy 85 lub 105 KM - 1.4

Skoda Rapid na żywo | Wideo

Dla nowego liftbacka Skoda przewidziała sześć silników. Do wyboru będzie diesel 1.6 w dwóch smakach 90- i 105-konnym , dwa warianty turbodoładowanego, benzynowego 1.2 86 i 105 KM , benzynowy trzycylindrowiec o mocy 75 oraz 122-konne, turbodoładowane 1.4 TSI. W zależności od tego jaki silnik

Skoda Rapid Spaceback - test | Pierwsza jazda | Sukces (nie)murowany

. Paleta silników jest wspólna. Podstawowy silnik 1.2 MPI ucieszy miłośników LPG (instalacja Landi-Renzo oferowana przez Skodę to wydatek 4 350 zł), ale nie rozpieszcza osiągami (75 KM). Dalej są 1.2 TSI (85 i 105 KM), a na samym szczycie oferty 1.4 TSI (122 KM) łączony jedynie ze skrzynią DSG. Naszym

Salon Frankfurt 2013 | Seat Leon ST oficjalnie

Seat Leon ST oficjalnieNa początku 2014 roku do polskich salonów trafi Seat Leon STNa początku 2014 r. do polskich salonów trafi Seat Leon ST. Pod maską znajdą się silniki benzynowe TSI o poj. 1.2 i 1.8 l. Wśród diesli - 1.6- i 2-litrowe TDINa początku przyszłego roku do polskich salonów trafi Seat

Ewolucja silników benzynowych Skody

powróciła do Rajdowych Mistrzostw Świata z modelem Octavia WRC. Wyczynowy model z silnikiem o określonej regulaminem mocy 300 KM zajął w 2001 roku trzecie miejsce w morderczym Rajdzie Safari. Latem 2011 roku specjalnie przygotowana Octavia RS z silnikiem 2.0 TSI o mocy 600 KM rozpędziła się na wyschniętym

Skoda Octavia | Test długodystansowy cz. IV | Bratobójczy pojedynek z VW Golfem

, większość kierowców nie odczuje, czy z tyłu jest wielowahacz czy trwalsza i tańsza belka skrętna. Na koniec pozostają koszty. Ceny Skody Octavii zaczynają się od nieco ponad 60 tys. zł, a pięciodrzwiowego Golfa od niespełna 63 tys. 85-konny silnik 1.2 TSI i podstawowe wyposażenie to jednak mało ciekawa

Volkswagen Jetta po liftingu | Znamy ceny

. srebrny pakiet przeglądów o wartości 3 100 zł (na 36 miesięcy lub do przebiegu 90.000 km). Volkswagen Jetta - sprawdź oferty sprzedaży aut używanych Jetta dostępna jest z pięcioma silnikami do wyboru - trzema benzynowymi (1.2 TSI - 105 KM, 1.4 TSI - 125 KM lub 150 KM) i dwoma wysokoprężnymi 2.0 TDI o mocy

Nowa Mazda 2 | Ceny w Polsce

generacji z jednostką 1.0 MPI o mocy 75 KM kosztuje od 41 380 zł, a z turbodoładowanym 1.2 TSI/90 KM od 43 880 zł. Mazda podkreśla, że jej auto jest bogato wyposażone (dokładnej listy wyposażenia jeszcze nie poznaliśmy). Będzie je również można naszpikować nowoczesnymi technologiami, na pokładzie

Wielka wyprz | Oferty rocznika 2013 | Volkswagen

oraz system radiowy RCD 215.VW Up - Pierwsza jazdaPolo Limited Edition 2013 oferowane jest z dwoma silnikami 1.2 60 KM oraz 1.4 85 KM. Model oparty na wersji Trendline z silnikiem 1.2 wyposażony jest m.in. w system radiowy RCD 210, światła do jazdy dziennej, lusterka i klamki lakierowane w kolorze

LPG dla TSI | Eksploatacja

instalacją gazową. Teraz opracowano zasilanie autogazem dla kolejnej jednostki napędowej spod znaku Volkswagena - 1.2 TSI. Samochód z takim właśnie silnikiem trafił do oferty Seata i jest dostępny w modelu Ibiza.Samo użycie LPG jako paliwa dla silnika TSI nie stanowi żadnego problemu. Wyzwaniem jest jednak

Skoda Roomster Noire | Nowa seria limitowana

częścią w kontrastującej szarości lub czerwieni, wielofunkcyjna kierownica trójramienna z elementami skórzanej tapicerki, nakładki na pedały ze stali nierdzewnej oraz ozdobne listwy progowe z przodu. Skoda Roomster Noire jest dostępna z pełną gamą silników. Do wyboru są jednostki benzynowe: 1.2; 1.4

Salon Frankfurt 2013 | Pierwsze zdjęcia Leona ST

wypada najsłabiej (odpowiednio - 605 i 610 l).Co wiemy o samochodzie? Pod maskę powędrują znane silniki benzynowe TSI o pojemnościach 1.2 i 1.8 l. Wśród diesli nie zabraknie 1.6- i 2-litrowych TDI. Na liście wyposażenia dodatkowego droższych wersji znajdzie się odmiana z napędem 4x4. Oficjalna premiera

Co oferuje rynek w segmencie C?

nadwoziowe (wymiary, poj. bagażnika): hatchback 3-drz. (4,23 x 1,81 x 1,45 m; 380/1093 l) hatchback 5-drz. (4,37 x 1,82 x 1,46 m; 380/1113 l) kombi 5-drz. (4,54 x 1,82 x 1,46 m; 587/1470 l) Silniki benzynowe: 1.2 TSI (86 KM), M5 1.2 TSI (105 KM), M5, M6, A7 1.4 TSI (122 KM), M6 1.4 TSI (140 KM), M6 1.8 TSI

Skoda Fabia Combi | Pierwsza jazda | Nie tylko dla Kowalskiego?

trzycylindrowych silników wysokoprężnych oferuje moc również od 90 KM do 105 KM. W trakcie jazd testowych miałem okazję sprawdzić wersję 1.2 TSI o mocy 90 KM. Jest to przeprojektowana jednostka z doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Mimo małej pojemności kierowca ma do dyspozycji 160 Nm momentu

Skoda Yeti Street

boczna w kolorze czarnym. Ponadto, dla modelu Street przygotowana została specjalna oferta obręczy kół ze stopów lekkich NEVIS 16" w cenie 1000 zł.Yeti Street dostępny jest z jednostkami benzynowymi: 1.2 TSI (105 KM), 1.4 TSI (122 KM) oraz jednostką diesla 2.0 TDI (110 KM). Wszystkie silniki

Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Silnik 1.2 TSI dołącza do swojego większego brata 1.4 TSI, montowanego w Golfie i Passacie. Małą pojemność nie oznacza wcale rezygnacji z osiągów. Jako przedstawiciel nowoczesnej linii TSI silnik 1.2 wyposażono w turbosprężarkę, dzięki której moc małej jednostki wynosi 105 KM (przy 5000 obr

Co oferuje rynek crossoverów segmentu B?

okrągłych reflektorów, pas przedni zyskał wygląd typowy dla samochodów Grupy VW. Wersje nadwoziowe (wymiary; poj. bagażnika): hatchback 5-drz. (4,22 x 1,79 x 1,67 m; 416/1760 l) Silniki benzynowe: 1.2 TSI (105 KM), M6, DSG7 1.4 TSI (122 KM), M6, DSG7 1.8 TSI (160 KM), M6 [4x4] 1.8 TSI (152 KM), DSG6 [4x4

Skoda Rapid w całej okazałości | Galeria

turbodoładowanego benzyniaka 1.2. Słabszy rozwija moc 86, a mocniejszy 105 koni mechanicznych. W gamie znajdują się jeszcze dwa inne silniki benzynowe: trzycylindrowe, 75-konne 1.2 oraz czterocylindrowe, turbodoładowane 1.4 TSI o mocy 122 KM. W zależności od tego, jaki silnik trafi pod maskę, klienci będą mogli się

Seaty z nowymi silnikami

Ibiza jest teraz dostępna z nową 105-konną jednostką 1.2 TSI w połączeniu ze skrzynią manualną przekładnią DSG, zastępującą 105-konny silnik 1.6 MPi. Modele Altea i León dostępne są z silnikiem 2.0 TDI CR o mocy 140 KM z technologią common rail oraz skrzynią manualną i 2-sprzęgłową przekładnią DSG

Salon Genewa 2015 | Nowości dla Kowalskiego

nadwozie, w skutek czego jest także oszczędniejszy (do 19 proc. w zależności od wersji). Oferta jednostek napędowych będzie składać się z trzech silników benzynowych: 110-konnego 1.2 TSI, 150-konnego 1,4 TSI i 180-konnego 1.8 TSI. Nie zabraknie Diesli. Najsłabszy 1.6 TDI generuje 110 KM, uzupełnieniem

Najtańsze SUV-y i crossovery na polskim rynku

-litrowym silnikiem TSI (105KM), napędem 4x2 i w wersji wyposażenia Easy. Co dostaniemy w absolutnej podstawie?  Zadbano oczywiście o bezpieczeństwo - na pokładzie dostajemy zestaw poduszek i trzypunktowe pasy bezpieczeństwa. Nie zabrakło oczywiście systemu ESP (z ABS, EBV, MSR, ASR itd. itp.). O

Skoda Rapid - znamy polskie ceny

benzyniaka 1.2. Słabszy rozwija moc 86, a mocniejszy 105 koni mechanicznych. W gamie znajdują się jeszcze dwa inne silniki benzynowe: trzycylindrowe, 75-konne 1.2 oraz czterocylindrowe, turbodoładowane 1.4 TSI o mocy 122 KM. W zależności od tego, jaki silnik trafi pod maskę, klienci będą mogli zdecydować się

Skoda Fabia II (2007-2013) - opinie Moto.pl

PD (105 KM) 2008 - wersja kombi 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (86 lub 105 KM), turbodiesle 1.2 TDI (75 KM) oraz 1.6 TDI (75, 90 lub 105 KM), sportowa wersja RS z silnikiem 1.4 TSI (180 KM), rekreacyjna wersja Scout, niewielka modernizacja nadwozia (zmiana stylizacji przedniego pasa) Awaryjność

Skoda Fabia x2 | Test | Pogromcy stereotypów

auto wolnossące. Pod maską naszego testowego egzemplarza nie znalazła się aż tak mocna jednostka. Zresztą 220 KM nie oferuje nawet najmocniejsza Fabia RS. Cywilna czarna Skoda wyjechała z fabryki z silnikiem 1.2 TSI. To jedna z najpopularniejszych małych jednostek napędowych w obecnej gamie aut

Skoda Fabia Elegance Plus | Test | Skromna elegantka

| Test | Dwa w jednym Wygląd jest istotny, ale charakter chyba jeszcze ważniejszy. W Fabii za temperament odpowiada jednostka benzynowa 1.2 TSI o mocy 105 KM. To już w pełni wystarczająca moc do napędu miejskiego auta. Zwłaszcza, że silnik posiada doładowanie, dzięki czemu osiąga maksymalny moment 175 Nm

Skoda uruchamia nowe centrum testowe silników

i 1.4 TSI serii EA 211. Ponadto w czeskich zakładach od 2001 roku powstaje jednostka 1.2 HTP serii EA 111 - do maja 2014 roku wyprodukowano już 3 mln egzemplarzy. Skoda ma bogatą tradycję w rozwijaniu i produkcji silników. W 1899 roku, 4 lata po utworzeniu firmy produkującej rowery, ojcowie

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

KM), turbodiesel 2.0 TDI CR (170 KM) 2009 - silniki benzynowe 2.0 TSI (200 KM) i 2.0 TFSI (200 KM), turbodiesel 1.6 TDI CR (105 KM) 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (105 KM), turbodiesel 1.6 TDI (105 KM) 2011 - silnik benzynowy 1.8 TSI (152 KM), turbodiesel 2.0 TDI (110 KM) 2013 - premiera

Seat Leon - test | Pierwsza jazda

silników nie powinna być dla nikogo zaskoczeniem. W cenniku znajdziemy trzy silniki benzynowe w pięciu wersjach mocy: 1.2 TSI (86 i 105 KM), 1.4 TSI (122 i 140 KM), 1.8 TSI (180 KM) oraz dwa wysokoprężne w łącznie czterech wariantach mocy: 1.6 TDI (90 i 105 KM) i 2.0 TDI (150 i 184 KM). W opcji można

Mazda 2 1.5 SKY-G | Test | Mainstream zamiast niszy

trzeba zapłacić o 3500 zł więcej. Z najbogatszym dla tej wersji silnikowej wyposażeniem cena Mazdy 2 wynosi 58 900 zł. Dużo? Sporo, ale to o tylko 2400 zł więcej niż kosztuje Peugeot 208 w najbogatszej wersji (z 3-cylindrowym silnikiem 1.2 o mocy 82 KM) i wciąż o 3220 zł mniej niż trzeba zapłacić za

Skoda Rapid jednak tańsza

). Łącznie to aż 4 090 zł oszczędności dla kierowcy!Jak Skoda Rapid spisuje się na drodze? SprawdziliśmySamochód oferowany będzie w pięciu wersjach silnikowych. Gamę jednostek benzynowych otwiera bazowy silnik 1.2 MPI o mocy 75 KM. Rapid będzie dostępny również z 1.2-litrowym TSI o mocy 85 KM lub 105 KM

Najsilniejsza oferta modeli 4x4 w historii Skody

odmianie Combi z trzema silnikami: 1.8 TSI/180 KM, 1.6 TDI/105 KM i 2.0 TDI o mocy 150 KM. W Skodzie Octavia Scout dodatkowym silnikiem będzie 2.0 TDI/184 KM. Flagowe Skody, modele Superb i Superb Combi, są dostępne w wersji 4x4 odpowiednio od 2008 i 2009 roku. W połowie 2013 roku oba samochody zostały

Odświeżona Fabia i Roomster

Portfolio nowych silników Fabii i Roomstera, to najważniejsza nowość. Czterocylindrowy silnik benzynowy 1.2 TSI jest dostępny w dwóch wersjach mocy - 85 KM i 105 KM, w połączeniu z pięciobiegową przekładnią manualną lub z siedmiobiegową przekładnią DSG (tylko wersja 105 KM). Wersja 1,2 TSI 105 KM z

Volkswagen Golf Variant - test | Pierwsza jazda

Po przybyciu do hotelu zabrałem kluczyki do Golfa z silnikiem 1.4 TSI o mocy 122 KM i manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach. Silniki TSI charakteryzuje spora dynamika, ale wodząc wzrokiem po ladzie z kluczykami, świadomie omijam ten podpisany 1.2 TSI 105 KM. To silnik świetnie spisujący

Seat Leon ST | Pierwsza jazda | Kombi na sportowo

rezultacie Leon ST waży tylko 45 kg więcej niż porównywalny model pięciodrzwiowy. Żadnych niespodzianek nie znajdziemy pod maską. Gama jednostek napędowych składa się z dobrze znanych silników Volkswagena (wszystkie z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem). Ofertę otwiera silnik 1.2 TSI o mocy 86

Salon Genewa 2014 | Volkswagen Polo FL

się nowa jednostka TSI 1.0 o mocy 90 KM, która trafi pod maskę wersji BlueMotion. Pozostałe silniki benzynowe przeszły jedynie niewielkie zmiany. Mocno zmieniła się za to paleta silników Diesla. Jednostki 1.2 i 1.6 zastąpi silnik 1.4 w trzech różnych wersjach silnikowych. (75, 90 i 105 KM). Silnik w

Nowsze silniki dla Skody

otrzyma trzecią jednostkę benzynową do wyboru. Nowy silnik 1.4 TSI osiągający 122 KM wpisze się pomiędzy podstawowy wariant 1.2 TSI o mocy 105 KM i większą 1.8 TSI o mocy 160 KM. Dwa mniejsze silniki w Yeti przekazują napęd tylko na koła przednie, natomiast 1.8 TSI wyłącznie na obie osie.Silnik 2.0 TDI CR

Nowe serce pod maską Octavii

1,2-litrowy silnik TSI napędza już Volkswagena Polo i Golfa oraz Skodę Yeti. Moc 105 koni osiąga przy 5000 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 175 Nm - w zakresie 1550-4100 obr./min.Octavia z motorem 1.2 TSI przyspiesza do "setki" w 10,8 s w wersji liftback i w 10,9 s w wersji kombi

Volkswagen Jetta od 69 390 zł

Na początku w polskich salonach Jetta dostępna będzie z trzema silnikami do wyboru. Za podstawową wersję niemieckiego sedana - Trendline, ze 105-konnym 1.2 TSI pod maską, współpracującym z sześciobiegową skrzynią manualną trzeba będzie zapłacić 69 390 zł. Za tę kwotę klienci otrzymają auto

Superb i Yeti jak gorące bułeczki

2010, na zakup pierwszego SUV-a czeskiej marki zdecydowało się 195 nowych nabywców. Szczególną popularnością cieszy się jednostka 1.4 TSI o mocy 122 KM, która jest doskonałym kompromisem pomiędzy silnikami 1.2 TSI, a 1.8 TSI. Silnik odnotowuje duży wzrost udziału w sprzedaży: z 3,5% w lipcu, do 18,46

Salon Genewa 2012 | Volkswagen Polo BlueGT

Małe hot hatche - rozmiar nie ma znaczenia Volkswagen uplasował swoje nowe dziecko pomiędzy 105-konnym Polo 1.2 TSI a 180-konnym GTI. BlueGT wyposażono w silnik 1.4 TSI, z którego wyciśnięto 140 KM. To pozwoli niebieskiej "Polówce" osiągać pierwszą setkę w 7,9 sekundy, czyli o sekundę

Nowa Jetta dla Europy

) posiada otrzyma belkę skrętną, europejska wyposażona zostanie w konstrukcję wielowahaczową. Standardem będzie też elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego.Volkswagen skomponował także dla Europy nową gamę silników. Jeśli chodzi o jednostki benzynowe, na liście znajdują się 105-konne 1.2 TSI

Skody z pakietami Green Tec

standardowe wersje tych modeli. Pakiet Green Tec dostępny jest z jednostkami napędowymi:1.2 MPI (70 KM) - Fabia1.2 TSI (85 KM) - Fabia i Roomster1.2 TSI (105 KM) - Fabia i RoomsterMożna go zamawiać dla wersji wyposażenia Classic, Style, Sport i Comfort. Pakiet obejmuje funkcję odzyskiwania energii, system

Skoda Yeti po liftingu - test | Pierwsza jazda | Kosmetyka

wyboru są benzynowe silniki: 1.2 TSI/105 KM, 1.4 TSI/122 KM i 1.8 TSI/160 KM, a także wysokoprężne: 1.6 TDI/105 KM i 2.0 TDI w trzech wariantach mocy - 110, 140 lub 170 KM. Dla oszczędnych nadal oferowane są pakiety GreenTec, dostępne dla jednostek 1.4 TSI i najsłabszych diesli, na które składają się

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

charakterystycznych okrągłych reflektorów, pas przedni zyskał wygląd typowy dla samochodów Grupy VW. Wersje nadwoziowe (wymiary; poj. bagażnika): kombi 5-drz. (4,22 x 1,79 x 1,67 m; 416/1760 l) Silniki benzynowe: 1.2 TSI (105 KM), M6, DSG7 1.4 TSI (122 KM), M6, DSG7 1.8 TSI (160 KM), M6 [4x4] 1.8 TSI (152 KM), DSG6

Skoda Rapid Spaceback Style Plus | Test | Stylowa Skoda

mogą narzekać tylko na brak miejsca nad głową z powodu szklanego dachu i rolety (niestety nie jest ona regulowana elektrycznie). Bagażnik o pojemności 415 litrów to również bardzo dobry wynik. Ceny Skody Rapid Spaceback w odmianie Style Plus zaczynają się od 63 550 zł (z silnikiem 1.2 MPI/75 KM

Skoda Fabia | Pierwsza jazda | Bestseller po raz trzeci

Volkswagen Polo FL 1.2 TSI | Test | Jeszcze lepszy Biura projektowe nie mogą dostać gorszego zadania, jak opracowanie zupełnie nowej generacji bestsellera. Jeśli coś się dobrze sprzedawało, to w zasadzie zmiany powinny być ograniczone lub wyraźnie poprawiające główne cechy auta. Z drugiej strony

Auta z fabryczną instalacją LPG

i daje na nią 2 lata gwarancji. Jej koszt (wraz z montażem) wynosi 3 790 zł. O ile występowanie instalacji w silnikach 1.2 MPI i 1.4 MPI nie dziwi, to połączenie jej z silnikiem z bezpośrednim wtryskiem paliwa 1.2 TSI jest dość ryzykowne. Gwarancja obejmuje jednak i tę jednostkę.ZOBACZ TAKŻE

Seat Leon 1.8 TSI FR | Test | Lepiej późno niż wcale

generacją - bazowy Leon 1.2 TSI Entry waży 1 113 kg. SUV Seata coraz bliżej Stylistyka nadwozia rozbudziła mój apetyt, szczególnie w odmianie FR. Pora wcielić się w rolę kierowcy. We wnętrzu witają mnie: deska rozdzielcza zwrócona w stronę prowadzącego, sportowe fotele z mocnym wyprofilowaniem i spłaszczona

Skoda Yeti w wersji "na bogato"

"Laurin & Klement" ? Te modele kupisz znacznie taniej Model Yeti "Laurin & Klement" dostępny jest ze wszystkimi silnikami z wyjątkiem 1.2 TSI (105 KM) oraz 1.6 TDI CR DPF (105 KM) GreenLine. Samochód występuje również z dwusprzęgłową, automatyczną przekładnią DSG. Na liście

Skoda Fabia | Karta wozu

potrzebny. Wydatnie poprawia to szybkość działania skrzyni. + silniki TSI+ silniki TDI CR+ skrzynia biegów DSG BezpieczeństwoNiezależnym testom Euro NCAP poddano wersję 1.2 Sport wyposażoną w czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera oraz poduszki boczne. Próba odbyła się w 2007 r., masa samochodu

Wyprzedaże rocznika 2012 - można oszczędzić nawet 20 tys. zł

, silnik Rabat (kwotowo) Rabat (procentowo) Cena po rabacie Seat Ibiza 1.2 TSI 5 000 zł 9 proc. 48 312 zł Seat Leon 1.2 TSI 5 000 zł 8 proc. 52 364 zł Seat Altea 1.6 TDI 6 500 zł 10 proc. 62 431 zł Skoda Fabia 1.2 4 350 zł 10 proc. 39 200 zł Skoda Roomster 1.4 10 000 zł 19 proc. 42 400 zł

Oto nowy Volkswagen Beetle

dach, biksenonowe reflektory z LED-owymi światłami do jazdy dziennej i 400-watowy system nagłośnienia firmy Fender.Volkswagen przygotował dla europejskich klientów pięć silników do wyboru, trzy benzynowce - 1.2 TSI 105 KM, 1.4 TSI 160 KM i 2.0 TSI 200 KM oraz dwa turbodiesle o pojemności 1,6 (105 KM) i

Nowa Skoda Octavia - bez kamuflażu

269 cm. Wszystko po to, by uniknąć konkurencji z innym nowym modelem Skody - Rapidem. Z tego samego względu Octavia może pochwalić się znacznie bogatszą niż do tej pory listą wyposażenia. Podstawowym silnikiem będzie turbodoładowany silnik 1.2 TSI o mocy 85 koni mechanicznych. Podczas statycznej

Nadjeżdża VW Golf VII

Variant, minivan Touran, coupe Scirocco, SUV Tiguan, a także sportowy sedan CC, kabriolet z miękkim dachem oraz coupe-kabriolet Eos.W trosce o niższe zużycie paliwa w mieście, każdy Golf seryjnie otrzyma system start-stop.Pod maską bez rewolucji. Paletę benzyniaków otworzy motor 1.2 TSI w dwóch wersjach

VW Jetta - test | Nie uwierzysz, że to Jetta

problem Volkswagenów - brak języka polskiego w komputerze pokładowym i nawigacji - nareszcie rozwiązano - w Jetcie pojawi się od lipca.Mały, a dużo możeSkoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicąPo raz kolejny nie mogę wyjść z podziwu dla silnika 1.2 TSI. Wydawać by się mogło, że 105 KM dla sporego auta to

Od lat na rynku | Najstarsze nowe auta w sprzedaży

generacją Fabii, model ten przeszedł face lifting. Do napędu samochodu służą wolnossące (1.2 i 1.4) lub turbodoładowane (1.2 TSI) silniki benzynowe. W gamie dostępne są także turbodiesle 1.2 i 1.6 TDI. Nieoficjalnie mówi się, że nowy Roomster ma być produkowany w polskiej fabryce Volkswagena, gdzie od lat

VW Caddy - facelifting

Volkswagen Caddy w 90 proc. przypadków jest wykorzystywany do pracy, dlatego bardzo ważnym aspektem są jego koszty eksploatacji, a te według Volkswagena znacznie się obniżyły. Wszystko za sprawą nowych, doładowanych jednostek napedowych. Silniki diesla występują teraz w czterech wariantach mocy: 75

Opel Corsa 1.0 Cosmo | Test | Udało się

Volkswagen Polo FL 1.2 TSI | Test | Jeszcze lepszy Współczesny konsument żyje nowościami. Wiadomo przecież, że, nowe jest lepsze od starego, nowsze od nowego, a najnowsze od nowszego. Jeśli mamy do czynienia z zupełnie nowym produktem podchodzimy do niego z zaciekawieniem. A co, gdy

Skoda odkrywa kolejne tajemnice Octavii

szyb (znana z Rapida) i coś, co nas szczególnie ucieszyło, osobne miejsce za oparciem kanapy, w które można wsunąć zdemontowaną półkę spod szyby. Podstawowym silnikiem w Polsce będzie najprawdopodobniej turbodoładowane 1.2 TSI o mocy 85 koni mechanicznych. W ofercie pojawi się także 1.8 TSI oraz dwa

Skoda Octavia 1.2 TSI DSG - test | Za kierownicą

żonglują, a za cenę wygody nie zwiększają apetytu i nie odbierają silnikowi ikry jak kiedyś. Tyle teorii, ale jak tandem 1.2 TSI z DSG spisuje się w starciu z 1200-kilogramową Octavią? 8-zaworowy silniczek niemal od samego dołu tryska momentem obrotowym, a przekładnia dobiera biegi z gracją pianisty

Yeti hasa po Genewie

Solidnie wyglądające nadwozie stoi na17-calowych kołach. Yeti jak to SUV - ma być pojemny, praktyczny i sprawdzać się w lekkim terenie. Bagażnik po złożeniu tylnej kanapy zapewni 1760 litrów przestrzeni, którą łatwo dostosować do różnych wymagań. Podstawowy silnik benzynowy 1.2 turbo ma moc 105 KM

Clio, 208, Yaris, Fabia i Polo | Konfrontacja

sześciobiegowa skrzynia. Osiągi są przeciętne, a średnie spalanie dość wysokie.Największym atutem Skody jest silnik 1.2 TSI. Osiąga 85 KM, ale nie dajmy się zwieść. Przyspieszenie 0-100 km/h Skoda zalicza w tym samym czasie 11,7 s, co najmocniejszy w porównaniu Yaris. Działanie turbiny jest w TSI wyraźne, ale

Najpopularniejsze silniki w Polsce

instalacji gazu LPG. Drugie miejsce przypadło silnikowi 1.4 TSI 122 KM, również montowanemu w wielu modelach należących do poszczególnych marek Volkswagena - poczynając od Audi A1 i A3, Skody Octavii i Yeti, przez VW Golfa, Golfa Plus, Jettę, Passata, aż po Tiguana. Łącznie zarejestrowano 5 707 samochodów z

VW Cross Polo od 53 390 zł

i komputer pokładowy wraz z kontrolą ciśnienia w oponach i centralny zamek z pilotem. _Wersja Cena _Volkswagen Cross Polo 1,4 85KM  53 390 zł _Volkswagen Cross Polo 1.4 85KM DSG 7  59 990 zł _Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI 105KM 56 390 zł _Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI

Skoda Rapid - test | Nie szkoda że to Rapid

błyskawicznie w oczach kierowcy, gdy pod maską pracuje ślamazarny chlor. Podstawowy silnik 1.2 MPI jest słaby (75 KM), paliwożerny i zadowoli tylko baaardzo spokojne dusze - w dodatku lubiących muzykę trzech cylindrów. Drugi "od dołu" na liście 1.2 TSI o mocy 86 KM także nie zachwyca dynamiką, ale

Skoda Citigo Elegance | Test | Mały, ale...

. Gdyby tylko pod maską zagościł silnik o mocy 95-105KM, Citigo byłoby samochodem niemal idealnym. Plusy Obszerne wnętrze, duży bagażnik, dobre prowadzenie, wysoka jakość wykończenia Minusy Mało wyszukana stylistyka   Skoda Fabia 1.2 TSI Elegance Plus | Kompendium Nadwozie hatchback, 5d

Genewa 2011 | Suzuki Swift na ostro

Wszyscy trzej rywale Swifta z grupy Volkswagena - Polo, Ibiza oraz Fabia - występują w mocnych, usportowionych odmianach ze 180-konnym 1.4 TSI pod maską. 203 KM oferuje kierowcy Renault Clio w wersji RS. Suzuki też chciałoby mieć w swojej gamie mocarnego malucha. Zwiastunem takiego właśnie auta

Touran w nowej odsłonie

. Łącznie wygospodarowano w kabinie 39 schowków i miejsce dla siedmiu pasażerów. Przy dwóch rzędach siedzeń pojemność bagażnika wynosi 695 litrów (maksymalnie 1913 litrów).Pod maskę trafią silniki benzynowe i diesle, wszystkie z doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Podstawowy motor benzynowy 1.2

Elektryczna Skoda Octavia

MroczekZOBACZ TAKŻE:Skoda RS2000 - Zielony potwór | Pierwsza JazdaSkoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicąSkoda Superb - pogłoszenia

VW Golf Cabrio - test | Pierwsza jazda

. zł.Kompendium Volkswagen Golf Cabrio 1.2 TSI (BlueMotion) 1.4 TSI 122KM 1.4 TSI 160KM 2.0 TSI 1.6 TDI (BlueMotion) 2.0 TDI Silnik benzynowy, turbo, R4 benzynowy, turbo, R4 benzynowy, turbo, R4 benzynowy, turbo, R4 turbodiesel, R4 turbodiesel, R4 Pojemność skokowa 1197 cm3 1390 cm3 1390 cm3 1984 cm3

Pierwsze oficjalne zdjęcie nowej Octavii

z innym nowym modelem Skody - Rapidem. Z tego samego względu Octavia będzie mogła się pochwalić znacznie bogatszą niż do tej pory listą wyposażenia. Podstawowym silnikiem będzie turbodoładowany silnik 1.2 TSI o mocy 85 koni mechanicznych. Nowa Skoda Octavia na kolejnym filmikuW sieci, od dawna krążą

Frankfurt 2009 | Polo mniej rodzinnie - galeria

(75, 90 i 105 koni), o któych pisaliśmy przy okazji publikacji cen wersji 5-drzwiowej. Razem z 3-drzwiowymm Polo do oferty trafi wersja BlueMotion, wyposażona w najmniejszy silnik 1.2 TDI o mocy 75 koni. Volkswagen chwali się, że będzie to najoszczędniejsze auto w klasie, zużywające średnio 3,3 l

Wybierz najlepszą generację VW Polo

the Year.Najgorętszą odmianą modelu jest wersja GTI, ktrórą wyposażono w silnik 1.4 TSI o mocy 180 KM, znany z modeli Seat Ibiza Cupra i Skoda Fabia RS. Tutaj znajdziecie polskie ceny Volkswagena Polo GTI, które poznaliśmy pod koniec grudnia 2011 roku.Piotr KozłowskiVolkswagen Polo R-LineVolkswagen

Ford Tourneo Connect - Test | Pierwsza jazda | Praktyczny i delikatny

benzynowa.Podstawowa wersja Tourneo Connect 1.0 EcoBoost (100 KM) kosztuje przynajmniej 67 158 zł, VW Caddy 1.2 TSI (85 KM) 65 603 zł, ale Peugeot Partner 1.6 (98 KM) 58 800 zł. Dostępny podczas pierwszych jazd Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi (95 KM) to wydatek przynajmniej 73 677 zł, tym razem konkurencja jest

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

Dla spokojnych Państwa lepszy będzie tradycyjny 1.6 102 KM-silnik dla Was bezproblemowy.Ale ja mając taki wybór czekał bym na 1.2 TSI,bo choć silnika tego jeszcze nawet nie słyszałem,to mając na uwadze resztę silników TSI,ten 1.2 na pewno będzie fajny.Chociaż niektóre TSI mogłyby bardziej lubić

Re: ile?

1.2 DIG-T = 1.2 TCE masz ten sam silnik co Dacia Lodgy albo Renia Megane. Są juz egzemplarze z grubo ponad 100 kkm na liczniku i nie słyszałem o żadnych wtopach jak w waginowskich TSI.

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

Teraz silniki 1.2 TSI mają paski rozrządu...

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

a w czym 1.2 ma przewagę nad 1.6, skoro osiągi podobne? Jedynie w niższym OC, innych zalet nie widzę. Ja w takiej sytuacji bym brał zdecydowanie 1.6- prosta, sprawdzona konstrukcja. Silniki TSi to wielka niewiadoma, są skomplikowane. -- .

TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

Z uwagi na uwarunkowania cenowe musze szybko wybrac jedna z wersji Golfa 6: ze starym silnikiem 1,6 (juz nie produkowanym ponoc) czy tez z majacym pojawic sie w produkcji w pazdierniku TSI 1,2. Obywda maja moc 105 KM. Wiem, ze tego TSI jeszcze nie ma ale jakie macie zdanie nt innych silnikow TSI

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

gieroy_asfalta napisał: Silniki TSi to wielka niewiadoma, są skomplikowane Nie wszystkie, akurat ten nowy 1.2 to stosunkowo prymitywny silnik co niekoniecznie musi byc jego wada .Trzeba pamietac ze to raczej budzetowa konstrukcja a nie ultranowoczesna- mialo byc tanio i

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

qwerty88 napisał: > Z uwagi na uwarunkowania cenowe musze szybko wybrac jedna z wersji Golfa 6: ze > starym silnikiem 1,6 (juz nie produkowanym ponoc) czy tez z majacym pojawic > sie w produkcji w pazdierniku TSI 1,2. > Obywda maja moc 105 KM. No niezupełnie. Ten stary ma 102 KM i

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

Główna zaleta z punktu widzenia sprzedaży, w Polsce nieistotna, to zmniejszenie emisji CO2. Potem jeszcze dochodzą mniejsze gabaryty i masa silnika przy większej mocy. Często mówi się, że silniki downsizingowe są wysilone tylko chyba trzeba ustalić co z czym się porównuje. Wolnossący 1,2 będzie

Peugeot 208 czy nowa Skoda Fabia?

Czy lepiej kupić Peugeota 208 z trzycylindrowym wolnossącym benzynowym silnikiem 1.2 Vti 82 KM (maksymalny moment obrotowy 118 Nm przy 2700 obrotów/min) czy też może Skodę Fabię z czterocylindowym turbodoładowanym benzymiakiem 1.2 TSI 90 KM (maks. moment obr. 160 Nm przy 1400 obr./min). Proszę o

Re: Peugeot 208 czy nowa Skoda Fabia?

lepiej poszukaj 1.4 vti w 208-silnik trwały i sprawdzony oraz nadaje sie pod lpg. 3 cyl pali wiecej niz te 4 w 1.4, tak samo jak 1.2tsi

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

Witam! Miałem oktawię 1,6fsi 115 KM 2005.przejechałem nią 200000 km. Był to pierwszy silnik tego typu.Bez problemów- super!!! Teraz jestem kaleką i mam seata ibizę 1,2 tsi dsg 2013r.30000km.Jest ok. Pozdrawiam "cool-a" i wszystkich którzy są na"nie". Irek

Re: Nowy czy uzywany - inaczej postawiony problem

> 1. Czy kupilbys nowy samochod sredniej klasy/wielkości z silniikiem TSI/TFSI, > itp. o pojmenosci 1.0-1.2 i moca ok. 180KM zamiast podobnego auta z silnikiem > np. 3.0, 6 cylindrow i podobna moca? > > Moja odpowiedz - oczywiście wybieram mniejszy silnik, z wieksza moca z litra

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Witam wszystkich Jestem na kupnie auta 1.2 Tsi Octawia najnowsza - Warto się w to pakować czy odpiścić. ? Mam obawy co do silnika 1.2 na psaku juz nie na łańcuchu. Pozdrawiam

Jeśli z silnikiem 1.2 TSI 105 KM to sam chętnie po

roku odkupię sztukę dla żony. Jeśli jeszcze będzie miała 7-biegowy automat DSG to biorę w ciemno za 60% ceny nówki sztuki.

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

silnik kaszanka, po 80 tyś, przeskoczył łąńcuch. Czyli problem napinacza. Przy 30 tyś. padła turbina . To wszystko w Leonie 1.2 TSI ,a jak kupowałem to zachwalali... że to świetny silnik. Turbinę po przebojach wymienili na gwarancji. Silnik niestety padł po gwarancji, prubowałem interweniować u

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

Dobry m przykładem jest Audi A3 gdzie stosowano silniki 1,8 z turbo i bez turbo. Po 10-15 latach okazuje się , ze lepsza kondycję posiadają silniki uturbione i one są bardziej polecane dla kupujących. Sam jeżdżę 1,2 TSI i przekroczenie 4000 obr/min praktycznie mi się nie zdarza nawet przy

Re: Chcesz zdać prawko? Musisz umieć katować siln

A jak się jeździ zaraz po odpaleniu gdy silnik jest zimny? Wtedy większość kierowców diesli nie przekracza 2000 obr/min a kierowców benzyn 2500 obr/min. Jeżeli można na zimnym to również można ciepłym tak jeździć. U mnie w 1,2 TSI wskaźnik zmiany biegu zaleca zmianę na wyższy przy 1800 obr/min, po

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

W firmie, w której wcześniej pracowałem 4 Fabie 1,2 TSI i 4 Octavie 1,4 TSI dochodzą do 200 k km każda, wszystke mają TSI z łańcuchem. W Fabiach nic się nie działo przez cały okres. W 3 Octaviach był wymieniany rozrząd pod koniec gwarancji 80-100 k km w ramach akcji. W 1 Octavii był wymieniony

Re: Nowe auto

W takim razie życzę powodzenia. Ja po Octavii z 2010 1,9 TDI takiej jak twoja wybrałem 1,2 TSI i nie mogę narzekać ponieważ: - O II paliła mi średnio 5 l/100 km, Golf pali średnio 5,8 l/100 km na dystansie 23 000 km / 6 miesięcy - kultura pracy, osiągi, brak wibracji, brak hałasu - nie przejmuje

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

w Golfie i Octavii III montowane są obecnie rozwojowe wersje 1.2 TSI CJZA (85KM) i CJZB (105KM) z szesnastozaworową głowicą (wcześniej było osiem zaworów) i paskiem zamiast łańcucha, jeśli chcesz kupić takie auto to problemów z rozrządem mieć nie będziesz stare TSI 1.2 TSI do kupienia jeszcze w

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

A TSI to produkują od zeszłego roku czy co? Już kilka lat są tego typu jednostki w ofercie VW. Testowane przez kilkaset tyś. km przez producenta. Downsizing to już powoli norma. Tu jest inny dylemat poza silnikiem - model. To już kwestia co jest istotniejsze dla użytkownika pomijając wspomniane

Re: Nowy czy uzywany - inaczej postawiony problem

No, pytanie zadałeś mocno teoretycznie (jak i część tego wątku), ale być może trafia w sedno problemu. > 1. Czy kupilbys nowy samochod sredniej klasy/wielkości z silniikiem TSI/TFSI, > itp. o pojmenosci 1.0-1.2 i moca ok. 180KM zamiast podobnego auta z silnikiem > np. 3.0, 6

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

cool_piwo napisał: > Klemensie, wydaje mi się, że silnik nie może wiedzieć, że jest downsizingowany ;-) > (...) > VAG - benzynowe silniki 1.6 102KM ---> 1.2 TSI 104-110KM Otóż to. Gdyby wcześniej nie było 1.6, tylko zwykły 1.2, to nie trzeba by się bać downsizingu !!! Jeszcze

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

Gdybyś miał mniej lat i nie przewidywał, że to twoje ostatnie auto należałoby brać 1.2TSI. Parametry wskazują, że nie byłoby to auto dla "kapelusza". W twojej sytuacji lepszym wyborem będzie jednak 1.6. Jest to motor sprawdzony, jeśli coś się spieprzy każdy to naprawi. Ale przede

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

dokonalo sie, wybralem (dla zony) tez 1,6... a swoja droga zaskoczyles mnie. Podejrzewam ze te silniki 16 zaworowe 105 KM sa nowoczesniejsze wiec dziwi mnie ze w swoim nijako wlasnym (w kazdym razie bardziej wlasnym) samochodzie VW daje silnik starszy... czyzby byl lepszy?

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

Ja na Twoim miejscu brałbym 1.6. Jednostka sprawdzona, prosta jak budowa cepa, bezproblemowa. W razie awarii łatwa i tania w naprawie. Sam użytkuję TSI i jestem bardzo zadowolony, jednak 1-wszej partii z nowym 1.2 TSI bym nie wziął. Niby to samo co 1.4, tylko mniejsze, ale... no właśnie, nigdy nie

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

konstrukcje o bardzo zbliżonych mocach. Pierwsze z brzegu przykłady: VAG - benzynowe silniki 1.6 102KM ---> 1.2 TSI 104-110KM VAG - benzynowe silniki 1.6 102KM ---> 1.0 TSI 102KM VAG - diesel 1.9 TDI 105KM---> 1.6 TDI 102KM Opel - benzyna 1.8 140KM ---> 1.4T 140KM Ford - benzyna 1.6 105KM

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

to bierzesz auta wg rocznika czy eksploatacji? To co jest lepszym rozwiązaniem - 5 latek z 100tyś. czy 3 latek z 150tyś. W Polsce dalej pokutuje ocenianie czy wycenianie aut wg rocznika. Z tego co czytałem to VW testował te silniki na dystansie 350tyś albo 450. Nie pamiętam już. Tak czy inaczej dla

Re: Najlepsze małe silniki po downsizingu

mar_j_a_n napisał: > 90, 120 TCe, 1.2 TSi, 1.0 EcoBoost, 0.9 Turbo TwinAir? > > Które z małych (max 1.2 litra) silników są godne polecenia? Które mają REALNE n > iskie zużycie paliwa, czyli spełaniają główne kryterium dla którego zostały zap > rojektowane? 1.2 TSI i to

Re: fantastyczny 1.2 TSI

ja mam leona z silnikiem 1.2 TSI z 2010 roku, poczatek fajny. Niskie spalanie, dosyc tanie przeglady. A tu przy 30000 tys. zaczeło sie cos kiepscic przy turbinie. Serwis wgrywał sterowniki, cudował. Skończyło sie na wymianie turbiny po około miesięcznym szarpaniu z serwisem. Nie obyło się bez

Re: Nowe auto

Ja w tym roku zmieniłem O II FL 1,9 TDI 2010 przebiej 180 k km na Golfa 7 Variant 1,2 TSI. Na 1,9 TDI nie powiem złego słowa pod względem awaryjności jednak kultura pracy i wibracje nie przestoją na XXI wiek Ja jeżdżę ok. 50 k km rocznie i wybrałem 1,2 TSI zamiast 1,6 TDI bo jest o 10 k pln tańszy

Re: Nowy czy uzywany - inaczej postawiony problem

Jeszcze jedno. Z ciekawości zerknąłem na allegro ile kosztują nowe i używane silniki 1.2 TSI 105KM. Ceny różne, zazwyczaj w przedziale 3000zł - 5500zł. Te droższe - jeśli wierzyć opisom - o prawie zerowym przebiegu. To trochę zmieniło moje myślenie na ten temat. Jeśli silnik rozleci się

Re: Golf 7 - zakonczenie .

Jeździłem, ale stosunkowo krotko (1.2 TSI jakieś 1000km, 1.4 TSI jakieś 250-300km i 1.8 TSI jakieś 50km)... 1.2 TSI przy moim stylu jazdy palił minimalnie więcej niż wolnossące 1.5 od Mitsu/Daimlera... Ale teoria mówi (i się z tym zgadzam), ze TSI przy normalnej powinien palić nieco mniej niż

Re: Nowe auto

TSI wytrzymują mniejsze przebiegi niż TDI...Po co się chcesz pozbyć niezniszczalnego 1.9 TDI? Jeździj dalej :) A najbardziej mnie rozbawiła wypowiedź kolegi który jeździ 50 k rocznie i kupił 1,2 TSI. Żywotność w pisemku motoryzacyjnym podawali o ile pamiętam na 250 000 km. Jeśli po 5 latach jazdy

Nowy czy uzywany - inaczej postawiony problem

/przykład postawcie sobie dwa pytania i na nie odpowiedzcie: 1. Czy kupilbys nowy samochod sredniej klasy/wielkości z silniikiem TSI/TFSI, itp. o pojmenosci 1.0-1.2 i moca ok. 180KM zamiast podobnego auta z silnikiem np. 3.0, 6 cylindrow i podobna moca? Moja odpowiedz - oczywiście wybieram mniejszy silnik, z

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

4slash napisał: > W firmie, w której wcześniej pracowałem 4 Fabie 1,2 TSI i 4 Octavie 1,4 TSI doc > hodzą do 200 k km każda, wszystke mają TSI z łańcuchem. W Fabiach nic się nie > działo przez cały okres. W 3 Octaviach był wymieniany rozrząd pod koniec gwaran > cji 80-100 k km

Re: Peugeot 208 czy nowa Skoda Fabia?

pasażera, nawet za pokrywę schowka przed pasażerem. W praktyce zmienne fazy rozrządu są rozwiązaniem bardziej sprzyjającym oszczędzaniu benzyny niż turbodoładowanie. Zaś 1,2 TSI, zwłaszcza w tej niewysilonej wersji, to najbardziej udany turbobenzyniak spośród silników VAG. Natomiast 3 cylindry nie

Seat leon III wersja testowa czy warto

Czy warto nabyć wersje testową leona z wyprzedaży rocznika z silnikiem 1.2 tsi 105 KM z przebiegiem 16 tys km z dobrym wyposażeniem w cenie golasa z 2014?

Re: ciekawe skąd znacie temperaturę oleju?

Większość nowych samochodów z silnikami turbo ma wskaźnik analogowy temperatury płynu chłodniczego podobnie jak większość pojazdów, dodatkowo w komputerze pokładowym cyfrowy wskaźnik temperatury oleju. Ma go też Fabia 1,2 TSI w wyższej wersji nie mająca nawet wskaźnika temperatury cieczy tylko

Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

naprawdę? Czy macie jakieś informacje z pierwszej ręki o prawdziwych (a nie zasłyszanych u "wujka Józka") awariach tego typu silników? Jeśli tak, to co było problemem, jaki był koszt naprawy, przy jakim przebiegu, stylu jazdy, jakim serwisowaniu itp? 1.1. Awarie mojego 1.2 TSI Zacznę od siebie

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

Czyli zarówno wady jak i zalety chyba się potwierdziły :) Dlatego w moich rozważaniach wspomniałem o tym, że taki wybór powinien być mocno świadomy. Jeśli ktoś zamierza kupić dostawczego VW caddyego z silnikiem 1.2 TSI do pomykania autostradą w Niemczech z prędkością 160km/h przy pełnym załadunku

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

Mam na myśli trend tego typu: W 1. generacji samochodu A, do wyboru były wolnossące silniki benzynowe o pojemności 1.6 i 1.8 litra. W 2. generacji tego samego samochodu, do wyboru mamy uturbione benzyny o pojemności odpowiednio 1.0 i 1.2 litra. Moc jako taka jest podobna do poprzedników, przy

Re: Sens posiadania mocnego auta

zależy od konkretnego samochodu. Nawet stosunkowo cichy silnik w kiepsko wyciszonym samochodzie będzie robił dużo hałasu. I w drugą stronę - W świetnie wyciszonym samochodzie, nawet dość głośny silnik będzie słyszalny rozsądnie. Taki przykład - caddy 1.2 TSI ma rozsądnie cichy silnik ale kiepskie

Re: Czy zauważyliście

. Powyżej 2000 mnpm Corsy i Fiaty 500 z silnikami wolnossącymi po prosu nie jechały (a podjazdy na prawdę strome i dużo serpentyn z redukcja do 2 a nawet 1 biegu. W 1,2 TSI też odczuwałem sporą utratę mocy. Podobną przygodę lecz na niższe wysokości miałem w Czarnogórze tj. wjazd z 0 mnpm (wybrzeże Adriatyku

Najlepsze małe silniki po downsizingu

90, 120 TCe, 1.2 TSi, 1.0 EcoBoost, 0.9 Turbo TwinAir? Które z małych (max 1.2 litra) silników są godne polecenia? Które mają REALNE niskie zużycie paliwa, czyli spełaniają główne kryterium dla którego zostały zaprojektowane? --

Re: Golf 7 - zakonczenie .

Nigdzie nie napisalem, ze Ci z problemami to maja TCe ;) Moze niepotrzebnie wybielajaco dla VW wszystkich do jednego worka wrzucilem... Ta osoba z mieszanymi odczuciami ma Clio III 1.2 TCe GrandTour, ale ona po 2 latach i 30tys km zaczela miec bardziej problemy z ASO niz samym silnikiem... Tzn

Re: Nowe auto

pozbyć niezniszczalnego 1.9 TDI? Jeździj dalej :) A najbardziej mnie rozbawiła wypowiedź kolegi który jeździ 50 k rocznie i kupił 1,2 TSI. Żywotność w pisemku motoryzacyjnym podawali o ile pamiętam na 250 000 km. Jeśli po 5 latach jazdy silnik będzie kończył żywot to co wtedy? Przeszczep silnika? :) Po

Re: Nowe auto

4slash napisał: > W takim razie życzę powodzenia. > Ja po Octavii z 2010 1,9 TDI takiej jak twoja wybrałem 1,2 TSI i nie mogę narze > kać ponieważ: > - O II paliła mi średnio 5 l/100 km, Golf pali średnio 5,8 l/100 km na dystansi > e 23 000 km / 6 miesięcy 1,2 TSI potrafi spalić

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

odniesieniu do silnika o takiej, a nie innej pojemności. Wiem natomiast, że nowe silniki 1.2 TSI mają już pasek (a nie łańcuch) rozrządu, co nakazywałoby sądzić, ze te poprzednie (tj. m.in. moja) wersje są wadliwe. Posługujesz się tutaj nazwami kodowymi różnych silników (wnioskuję więc, że mocno siedzisz

Re: pytanko

misiaczek1281 napisał: .........> 3. Polo za 100.000 zł? :) Za 96tys. wersja Highline i to silnik 1.2tsi.Jak będzie GTI to z palcem w przysłowiowej d...ie przekroczy 100tys. Ale nic nie szkodzi,będziesz mógł kupić zadbanego 4 latka za jakieś "cirka" 60tys. -- Beer will change the

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

Octavia 1,2 TSI 85 KM ma dużo lepsze osiągi (nawet do 20%) niż : Auris/Corolla 1,3 99 KM Civic 1,4 100 KM Astra 1,4 100 KM Fokus 1,6 85/100 KM i30/Ceed 1,4 100 KM i przy okazji pali ok 1 l mniej na 100 km Mamy w firmie auta rp 2011 (Octavia II FL, Fabia) 1,4 TSI 122 KM i 1,2 TSI 85 KM z

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

cool_piwo napisał: > 2. Zalety i wady > > Opiszę zalety i wady silnika i jazdy z 1.2 TSI w VW caddy oraz generalne spostr > zeżenia na temat tego typu silników w innych autach którymi miałem okazję jeźdz > ić. > Zalety: > - Rozsądne spalanie, w moim przypadku

Re: Seat leon III wersja testowa czy warto

naaser napisał(a): > Czy warto nabyć wersje testową leona z wyprzedaży rocznika z silnikiem 1.2 t > si 105 KM z przebiegiem 16 tys km z dobrym wyposażeniem w cenie golasa z 2014? 1.2 TSI w kompakcie to jest golas, lepiej poszukaj nowego z wyprzedaży rocznika, pamiętaj, że od

Re: jakie auto 2+1 do 30000

dobrze jak na moc tego silnika. ja od trzech lat jeżdżę Fabią 1.2 TSI, dla rodziny 2+1 idealne auto - bagażnik na wózek plus jeszcze trochę miejsca (500l), Clio odpadło u mnie ze względu na brak dwupłaszczyznowej regulacji kierownicy

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Mój fantastyczny 1.2 TSI wylądował wczoraj na lawecie. Powód: Nagła utrata mocy, szarpanie silnikiem (drgania), zapalenie kontrolek silnika, EPC, ESP. Do 3 biegu samochód jakoś ciągnął, potem - właściwie w ogóle. Czyli wszedł w tryb awaryjny. Samochód zachowywał się, jakby palił na 3 gary. Już

Re: Mazda - dziwny, niszowy samochod czy hit?

Pewnie, że dziwnym i niszowym. Nie wiem po co to kupować skoro np. w cenie Mazdy 3 z jakimś dziwacznym w tych czasach motorem 2.0 można kupić popularną, sprawdzoną Skodę Octavię z nowoczesnym silnikiem 1.2 TSI. Przy okazji otrzymuje się auto zdecydowanie bardziej wyrafinowane stylistycznie i

Re: Audi A1 Sportback | Za kierownicą

dlaczego silnik 1,2 TFSI ma tylko 85 km? Ibiza 1,2 TSI ma 105... jakieś pomysły?

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

cool_piwo napisał: > Posługujesz się tutaj nazwami kodowymi różnych silników (wnioskuję więc, że moc > no siedzisz w temacie) - mógłbyś wypowiedzieć się nieco więcej o faktycznej awa > ryjności "pierwotnych" silników 1.2 TSI, tj. tych z łańcuchem rozrządu właśnie? Rozwijając

Re: To za slaby silnik.

Jezdziles tym 1.2 TSI czy tak gadasz bo ma doladowanie... Bardziej jest to odpowiednik 1.6 do 120KM, niz takich 140KM lub wiecej... no chyba ze wprowadzamy ograniczenie, ze 4k rpm nie przekraczamy ;) Jezdzilem Fabia II 1.2 TSI 105KM (poprzednik na lancuszku)... i rzeczywiscie do 3,5k rpm lepiej

Re: Jaka masz bude i silnik w S?

; est 2.0 tsi - po 100 tys. rozebrali go na części - praktycznie zerowe zużycie. Nie zuzycie mnie martwi - to nie jest pojemnosciowo maly silniczek a I turbine nic nowego - wiec do paska 1.8/20 TSi spoko - ale 1.0/1.2/1.4 raczej bym nie chcial.... Ale sam wtrysk I koszty paliwa. Mnie tam jazda na LPG

Re: Golf VII czy Focus MK3 - prośba o pomoc.

Znam osobiscie 1 przypadek problemow z nagarem w silniku 1.2 TSI 105KM przy jezdzie wylacznie miejskiej... No ale na pewno w TSI nie wystepuje... Ech marketing czyni cuda...

Re: nowy crossover/SUV jaki?

Tce w słabszej wersji (podobno różnią się turbo o zmiennej geometrii) - egzemplarze Lodgy z tym silnikiem są krócej niż rok na rynku więc trudno cokolwiek wywróżyć. Podobno w porównaniu z 1.2 Tsi silnik wygląda na solidniejszy ale jak będzie to się zobaczy.

Re: uderz w stół a odezwą się nożyce...

Hallo jeep Hmmm. Widzę że tak powoli ukazujesz swoje oblicze. Nie wiem, czy zrozumiałes tytuł tego wątku --- TSI 1,2 Postaraj się czytać i rozumieć czytany tekst, tak tu jest o silniku vw TSI 1,2 ,105 koni. Ty Wchodzisz w temat zaczynając od obrazania wyciągając tylko jedno zdanie z całego

Re: fantastyczny 1.2 TSI

od trzech lat użytkuję 1.2 TSI, max spalanie miejskie przy niskich temp i krótkich odcinkach to 7.5 litra - oleju poza wymianami nie dolewałem bo nie było takiej potrzeby na autostradzie przepisowa jazda to około 7l co do wyników testu to zupełnie mnie nie dziwią, bo pewnie tam się spalaniem nikt

Audi kupuje Ducati

I TAKIE POWINNO BYC PREMIUM.DUZY SOLIDNY SILNIK,A NIE GOWNO 1.2-1.4TSI JAK W AUDI.POSMIEWISKO!

Re: Chłodzenie turbiny - prosty test

Mam Golfa 7 1,2 TSI 105 KM. Normalna temperatura pracy u mnie wynosi 98-99 stopni C i jest to moim zdaniem temperatura optymalna dla oleju i silnika. Przy ostrej jeździe, wyprzedzaniu i podjazdach to ok. 105 stopni C. Maksymalna temperatura jaka miałem na wyświetlaczu to 109 stopni C. Ogólnie

Re: fantastyczny 1.2 TSI

bardziej ze silniki tsi potrafina spalic malo a innym razem duzo. Zbyt wiele skladowych na to wpływa. Na pewno polaczenie tego 1,2 do octavi jest malo logiczne ale do takiego polo czemu nie

Re: Najlepsze małe silniki po downsizingu

buraque napisał: > mar_j_a_n napisał: > > > 90, 120 TCe, 1.2 TSi, 1.0 EcoBoost, 0.9 Turbo TwinAir? > > > > Które z małych (max 1.2 litra) silników są godne polecenia? Które mają RE > ALNE n > > iskie zużycie paliwa, czyli spełaniają główne

Re: Metaliczne hałasy z rury wydechowej

Akurat jak wychodzę z pracy do domu to zwykle podjeżdża na parking zielona Fabia z 1,2 TSI i rzeczywiście silnik wydaje taki metaliczny dźwięk. Nieważne czy jedzie, czy już pracuje na wolnych obrotach.

Re: Spalanie TSI

widzę, jak szalejesz Golfem VI z silnikiem 1.2TSI 85KM.

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Będą te same problemy co z vw TSI. Poczytajcie sobie forum np. skody o modelu roomster. Awarie silnika 1.2 TSI.

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Kolego może i masz rację, że 1.2 TSI 105KM to dobry silnik, powiem więcej w zeszłym tygodniu zamówiłem sobie skodę Roomster z tym właśnie silnikiem. Powiem Ci szczerze, że nie powinieneś rozliczać kogoś czy go stać, czy też nie. To sprawa zbyt osobista! Jeśli kogoś stać na stare TDI jego szczęście

Re: kolejny trol opłacany tym razem przez Skodę

/100 km OCTAVIA 2012 1,2 TSI 86 KM 0-100 km/h 12,0 s, v-max 181 km/h, śr. zużycie 5,2 l/100 km Jeżdzę Golfem 7 2014 1,2 TSI 105 KM, kupiłem samochód po 4 miesiącach jazd próbnych większością pojazdów klasy C dostępnych na rynku, Octavii nie brałem pod uwagę bo się Skodami wystarczająco najeździłem

Re: Metaliczne hałasy z rury wydechowej

adriankowalski78 napisał: > Lepiej poczekac do kolejnej generacji. 1.2 TSI to chyba nowa jednost > ka, 1.6 TDI też. nowe 1.2 TSI dostępne jest np. w Octavii III - różni się konstrukcją głowicy, zamiast łańcucha ma pasek, system start-stop i rekuperator - zapowiada się ciekawie, ale ja od

Re: fantastyczny 1.2 TSI

trypel napisał: > własnie w cotygodniowej gazecie kiblowej czytam test octavii ze 105KM 1.2 TSI. > 40 tys km w 6 msc czyli głownie w trasach. I podsumowanie - srednie zuzycie pa > liwa to ok 8/100, 3176 l na 40000 km. > I dopisek ze to nieźle . Dziennikarze po dorwaniu się do auta

Re: I tu ciekawe porownanie by bylo

Z ciekawości sam sprawdzę jutro jak wyglądają zapisy w kwestii łańcucha rozrządu w moim 1.2 TSI. Właściwie, z tego co się orientuję (czy słusznie?) to nawet w starszych pojazdach po jakimś przebiegu należało wymienić łańcuch (choć oczywiście wielokrotnie większych niż w przypadku paska). Przy

Re: fantastyczny 1.2 TSI

nimi delikatnie, przy ostrym deptaniu na gaz biorą więcej niż niejeden wolnossący. Reasumując, też uważam , że średnia 8 litrów to dużo jak na silniczek 1.2, ale myślę też że przy normalnej eksploatacji można spokojnie osiągnąć wynik dużo lepszy. Szkoda, że test nie był na dystansie 100 tyś., bo 40 to

Re: nowy crossover/SUV jaki?

Z perspektywy czasu sam zastanawiam się czy silniki o małej pojemności, a za sprawą turbiny - o dużej mocy to dobre rozwiązanie. Sam użytkuję 1.2 tsi (105KM) i przyznam szczerze - silnik jest świetny. Bardzo dynamiczny w mieście, można jeździć na dwa sposoby - albo normalnie i spokojnie (wtedy

Re: Spalanie tsi - film

odpowiednio agresywnej jeździe. Ale to jest właśnie jedna z zalet silników TSI... Kiedy jeździ się spokojnie - spalanie jest rewelacyjnie niskie. A kiedy trzeba nagle przyspieszyć - spalanie znacznie rośnie, ale za to mocy nie brakuje. Sam użytkuję silnik TSI (1.2 105KM) w caddym. JEstem z niego

Re: Spalanie tsi - film

ok_vip napisał: Dlatego z jednej strony, póki co - mogę polecić silnik 1.2 TSI (wczesna wersja > z łańcuchem rozrządu, po akcji serwisowej), a z drugiej - tak jak wspominałem. > Sądzę, że silnik ten nie wytrzyma np. 250kkm tak intensywnego użytkowania jak d > o tej pory. Mam szczerą

Re: Metaliczne hałasy z rury wydechowej

forach tez. Reasumujac - bierz silnik nie nowej konstrukcji bo teraz koncerny testuja je na ludziach. Lepiej poczekac do kolejnej generacji. 1.2 TSI to chyba nowa jednostka, 1.6 TDI też.

Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Ja mam Leona z 2011r z 1.2 TSI 105KM i jestem zadowolony z dynamiki silnika. Po wypowiedziach które czytam wnioskuję że większość jeździ starymi TDIkami 90KM i nigdy nie jeździli 1.2 TSI- bo ich po prostu niestać . Są to najnowszej generacji silniki które poprzez swoje gabaryty mają zmniejszyć wagę

Motodziennik: Alfa Romeo 4C

Sporo silników (np. 1.2 TSI i 1.4 TSI 122 KM) ma intercoolery typu powietrze-ciecz.

Re: Nowy diesel dla Superba

myślicie że zaprezentują też suberba z silnikiem 1.2 tsi? :-)

Re: Nowa skoda octavia

osiągi jak 1,2 TSI 85 KM (przyspieszenie do 100 km/h ok. 12 s) W tych pieniądzach (75 tys.) możesz mieć jeszcze Peugeota 508, Citroena C5, nową Mazdę 3 Co do awaryjności silników TSi to te silniki są dopiero od 7 miesięcy w sprzedaży i to tak jak mówienie o noworodku ile będzie żył: - 1,4 TSI obecnie

Re: Nowoczesna technika czy strzał w kolano

A w nowej Octavii III silniki benzynowe (1.2, 1.4, 1.8) wyłącznie z wtryskiem bezpośrednim i turbodoładowaniem (TSI - Turbo Stratified Injection). Czy Octavia III z zaawansowanymi technologicznie silnikami, kosztownymi w serwisowaniu i ewentualnych naprawach odniesie sukces handlowy ? Szkoda

Re: Spalanie tsi - film

ok_vip napisał: > OGólnie - jak na dzień dzisiejszy to 1.2 TSI mogę polecić zdecydowanie. Życie z > weryfikuje pewnie moją pochwałę. ja podobnie, ale jestem mniej zestrachany od ciebie, dla mnie wystarczy używać dobrego paliwa, lać dobry olej i pamiętać o właściwym użytkowaniu silnika i

Re: mam złoma

slesza czy jakmutam > > jeep "Mamy w firmie auta rp 2011 (Octavia II FL, Fabia) 1,4 TSI 122 KM i 1,2 TSI 85 KM z przebiegami 130-150 k km" "Średnie zużycie paliwa 1,4 ok. 7 l/100 km, 1,2 ok. 6 l/100 km" Piszesz gościu bzdury i przekręcasz to co piszę lub tego nie ogarniasz

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

śladów zużycia w silniku. Dokładnie to samo wyszło po teście Polo 1.2 TSI Na mobile.de znajdziesz kilka samochodow z silnikiem 1.4tsi i przebiegiem 250-350tys -- Zanim rzucisz butelke dobrze sie zastanow .... czy dopiles ja do konca

Re: Fanow nowoczesnosci jakos nie widac....

paskiem) i średnio pala 6-6,5 l/100 km - dokładanie do diesla 10 000 pln nie ma sensu bo zwróci się po 200 000 km. Rozmawiałem z naszym flotowcem i powiedział, że następne zakupy firmowe to też TSI bo 4 Fabie 1,2 TSI 85 KM, 4 Octavie 1,4 TSI 122 KM i Superb 1,8 160 KM są bezawaryjne i oszczędne - mają od

Re: fantastyczny 1.2 TSI

o dynamicznej regulacji świateł ksenonowych w golfie 7. Ją jeździłem golfem 6 z tym silnikiem 1,2 tsi W tym golfie można było odczytać trzy wartości zużycia paliwa, 1- OD TANKOWANIA 2 - OD STARTU 3 - Tzw długoterminową czyli średnie zużycie przez przez ostatnie 10 000 km kiedy oddawałem tego

Re: Caddy 1.2 TSI - pierwsza poważna awaria.

ok_vip napisał: > Daję Wam znać jak wygląda eksploatacja mojego VW caddy z silnikiem 1.2 TSI 105K > M. Przy przebiegu około 108 000km (samochód ma nieco ponad 3 lata), podczas "rutyn > owego przeglądu silnika" - zauważyłem, że silnik lekko poci się od strony uszcz > elki

Re: Turbobenzyna w praktyce

andip napisał: > 1.8 TSi czyli turbo 160 KM zapewne od Skody lub Volkswagena ? nie, 1.2 TSI, akurat 1.8 TSI to najlepszy silnik z tej rodziny, można brać w ciemno -- Nie zniosę tego dłużej

Re: Byl problem z lancuchem rozrzadu w 1.2 / 1.4

znacznie większy Lancer 1.5 109KM ale może to kwestia wprawy... Lancerem zrobiliśmy z żoną już prawie 90tys km przez 4,5 roku... a Fabią jeździliśmy tylko 16dni (ok. 1000 km) Najwazniejsze ze niczym mnie silnik nie zaskoczyl... 1.2 TSI jest calkiem udana konstrukcja, pewnie w wersji 105KM juz niezle

Re: VW Beetle od 68 990 zł

Pojeździłem VW Golfem VI 1,2 TSI 105 KM i powiem tak - jako bazowy silnik 1,2 TSI sprawdzi się w Beetlu na 100%, większość nabywców Beetla z pewnością nie będzie potrzebowała więcej mocy, dynamika tego motoru jest bardzo dobra

Re: Nowoczesna technika czy strzał w kolano

wyłącznie z wtryskiem bezpośrednim i turbiną (przykład: Octavia III, Golf VII). W Octavii III producent nie oferuje żadnego silnika wolnossącego, lecz 1.2 TSI 85 KM, !.2 TSI 105 KM, 1.4 TSI 140 KM, 1.8 TSI 180 KM (wszystkie wtrysk bezpośredni i turbina). Jako klient chciałbym mieć wybór w gamie silników

Re: fantastyczny 1.2 TSI

motoryzacji, miał na podnośniku Golfa (III lub IV nie rozróżniam ich), na drugim Polo 6N i wyjaśnił mi to tak: "w Golfach sprzęgło wytrzymuje 100 tys. km, w Polo ten sam silnik, to samo sprzęgło, ta sama skrzynia biegów a sprzęgła się nie zużywają, bo lżejsza buda". 1,2 TSI będzie fajny w lekkim

Silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem

silnika benzynowego z bezpośrednim wtryskiem benzyny jest silnik FSI oraz jego turbodoładowane odmiany TFSI/TSI koncernu Volkswagen-Audi. Zastosowano w tym silniku katalizator wiążący tlenki azotu i regenerujący się podczas pracy na cyklu mieszanki bogatej. Zaś silnik FSI/TFSI (2.0 TFSI) otrzymało

Silnik długoskokowy

Silnik długoskokowy – silnik spalinowy w którym skok tłoka jest większy niż 1,2 średnicy cylindra (S/D>1,2). Silniki długoskokowe są częściej silnikami o zapłonie samoczynnym, w mniejszym stopniu o zapłonie iskrowym.Mają następujące zalety: większy skok daje lepszą sprawność termodynamiczną

Silnik żywy

wykorzystanie: kabestan, kierat, koło deptakowe, zaprzęg. Literatura "Technik" praca zbiorowa wydana staraniem Komitetu Redakcyjnego (Drukarnia Rubleszewskiego i Wrotnowskiego w Warszawie) 1 tom - 1905r, 2 tom - 1908 r.

Silnik pięciosuwowy

pracującego w cyklu dwusuwowym. Celem poznania zasady działania oraz zrozumienia dlaczego handlowo silnik ten został nazwany silnikiem pięciosuwowym warto prześledzić poszczególne etapy cyklu pracy.Umownie cylindry ponumerowano w następujący sposób: 1 cylinder czterosuwowy cylinder dwusuwowy niskiego

Novi (silnik)

200 0   1946 Kurtis Kraft Ralph Hepburn 2 19 14 121 44 wycofał się 1947 Kurtis Kraft Cliff Bergere 18 2 21 62 23 tłok 54   4 200 0 samochód dzielony z Ardingerem (okr. 70–200) Herb Ardinger 4 samochód dzielony z Bergerem (okr. 1–69) 1948 Novi Ralph Hepburn 12 NZ       śmiertelny

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.

Zdjęcia - 1.2 tsi silnik