łożyska alternatora do fiata seicento

msob

TOP 10 | Auto dla studenta

TOP 10 | Auto dla studenta

Tym razem w naszym cyklu propozycje używanych aut dla studenta. Czy zamiast żyć na łasce PKP i PKS, nie lepiej zainwestować we własne cztery kółka? Ile kosztuje eksploatacja "taniego" samochodu i jak się to ma do wydatków na bilety?

Re: Jakie auto za 8-9 tyś?

seicento i cinquecento to gowniane pojazdy ktore psują sie z czestotliwoscią padania deszczu i w dodatku przy byle jakim wypadku z byle czym nie zapewniaja zadnej ochrony (crash test seicento byl euroncapie najgorszym w historii) w tych fiatach wiek nie ma nic wspolnego z awaryjnoscia. psuja sie

Re: A może nowe Seicento?

Ja z kolei odradzam. Jeżdżę od czasu do czasu 900-ką w podstawowej wersji. Zepsuła się skrzynia biegów tuż po gwarancji, 22.000 przebiegu (awaria ponoć bardzo typowa dla tej wersji silnikowej, wskazująca na poważną wadę TECHNOLOGICZNĄ)- FIAT nie kiwnął palcem. Załamka! Łożysko dociskowe sprzęgła

Re: Seicento.

Jeździłęm SC 1100 przez trzy lata. Zakładając że jest to samochód miejski to naprawdę do niewielu rzeczy można się przyczepić. Jedyna awaria to łożysko alternatora po 30 tys. km. Takie co się zepsuło kosztuje 8 pln, lepsze 12 pln, robocizna 40PLN :-( Poszukaj starych wątków, pisałem o tym

Re: Seicento.

Jeździłęm SC 1100 przez trzy lata. Zakładając że jest to samochód miejski to naprawdę do niewielu rzeczy można się przyczepić. Jedyna awaria to łożysko alternatora po 30 tys. km. Takie co się zepsuło kosztuje 8 pln, lepsze 12 pln, robocizna 40PLN :-( Poszukaj starych wątków, pisałem o tym

Re: Seicento.

Jeździłęm SC 1100 przez trzy lata. Zakładając że jest to samochód miejski to naprawdę do niewielu rzeczy można się przyczepić. Jedyna awaria to łożysko alternatora po 30 tys. km. Takie co się zepsuło kosztuje 8 pln, lepsze 12 pln, robocizna 40PLN :-( Poszukaj starych wątków, pisałem o tym

Re: Seicento.

Jeździłęm SC 1100 przez trzy lata. Zakładając że jest to samochód miejski to naprawdę do niewielu rzeczy można się przyczepić. Jedyna awaria to łożysko alternatora po 30 tys. km. Takie co się zepsuło kosztuje 8 pln, lepsze 12 pln, robocizna 40PLN :-( Poszukaj starych wątków, pisałem o tym

Alternator wydaje przeraźliwe dźwięki (Seicento)

rozpędzi. Wtedy znów słychać takie piszczenie/szorowanie jak na luzie. Przy kierownicy skręconej w prawo cisza, hałasy są przy jeździe na wprost lub w lewo. Wiem, że w Fiatach prądnice to słaby punkt, więc może ktoś już się zetknął z podobnymi objawami?? Nie wiem - łożyska, szczotki, może ktoś już to

Re: Seicento 1.1 LPG - uzytkownicy???

Witam! Mam takie toczydełko na gaz, tyle że w wersji sporting z innymi przełożeniami skrzyni biegów i przez to pali pewnie troszkę więcej. Autko ma przejechane do dziś około 86000km w tym z 60000km na gazie. Co robiłem przy tym toczydełku: sprzegło, dwa razy łożyska na alternatorze, tuleje w

Fiat Seicento

Panda II. W celu uczczenia 50. rocznicy wyprodukowania pierwszego Fiata 600, Fiat zmienił we wrześniu 2005 nazwę modelu na Fiat 600 (seicento oznacza 600 w języku włoskim). Egzemplarze wyprodukowane pod nazwą 600 cechują się lepszą jakością wykończenia wnętrza jak i bogatszym wyposażeniem. W styczniu

Fiat 600

Fiat 600 (Seicento) (wł. seicento - sześćset) – dwudrzwiowy miejski samochód z nadwoziem typu fastback, produkowany w latach 1955-1969. Był to pierwszy Fiat z silnikiem umieszczonym z tyłu. W odróżnieniu od Fiata 500, posiadał czterocylindrową jednostkę chłodzoną cieczą. Maksymalna prędkość

Abarth

, a także wykorzystując elementy samochodów Fiata. W roku 1971 Abarth oficjalnie wszedł w skład koncernu Fiata. Firma udoskonalała wyczynowe wersje fabrycznych modeli z Turynu. Najsłynniejsze to : Fiat Abarth 124 Rally Fiat Abarth 131 Rally. Modele historyczne Abarth 204 A Berlinetta Corsa Abarth 205 A Berlinetta GT

Italdesign Lucciola

przy opracowywaniu Luccioli był przedstawiony w Turynie w 1992 roku współczesny model Fiata 500.Ostatecznie projekt nie został wprowadzony do seryjnej produkcji, gdyż postanowiono kontynuować produkcję starego Cinquecento z nowszymi silnikami oraz nowe auto - Seicento - na tej samej płycie podłogowej

Fiat Auto Poland

Weekend i Ducato. Trwał on do roku 2000. Wiosną 1998 roku Cinquecento został zastąpiony przez model Seicento. Do tego czasu wyprodukowano 1164478 sztuk tzw. „CC”, z czego wyeksportowano 863254. 22 września 2000 roku zakończono w Bielsku-Białej produkcję fiata 126, jako ostatnie wykonano 1000

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.